هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
دوشنبه، 24 ارديبهشت 1403
ساعت 05:01
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

شنبه 12 تير 1400 ساعت 12:10
شنبه 12 تير 1400 12:08 ساعت
2021-7-3 12:10:25
شناسه خبر : 349130
شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که در اطراف خود و یا آشنایان و نزدیکان فردی را ببینید که با راه اندازی سایت خاصی و یا یک فروشگاه آنلاین ظرف یک یا دو سال و به طور ناگهانی درآمدشان چندین و چند برابر شده و به سرمایه مناسبی در مدت زمان کوتاهی دست یافته اند. هم چنین احتمالا در اطرافمان افرادی بسیاری دیده ایم که همین راه را رفته اند و به نتیجه نرسیده اند، تفاوت این دو دسته در چیست؟

امروز قصد داریم در مورد مباحثی صحبت کنیم که تا اندازه ای تفاوت استراتژی های این دو دسته افراد را برای شما مشخص میکند و به شما سرنخ هایی درباره راه و روش های موفقیت وبسایت ارائه می دهد. در این مقاله راجع به کلیدواژه هایی مانند سئو سایت، مشاوره سئو سایت و گوگل ادز بحث خواهیم کرد.

 

 

 

افزایش مخاطب = افزایش فروش و درآمد سایت

همانطور که احتمالا میدانید پس از راه اندازی یک صفحه اینترتی یا یک وبسایت برای فروش، زمانی که نیمی از راه را رفته ایم اهمیت نیمه دوم نمود پیدا میکند. در صورتی که 50 درصد پایانی را نتوانیم به خوبی پیاده سازی و اجرا کنیم همانند این است که کل راه را نرفته ایم!

پنجاه درصد ابتدایی کار همان تولید و یا تامین محتوا، کالا یا خدمات است، هرچیزی که قرار است به وسیله آن کسب درآمد کنیم یا مخاطبان بیشتری را جذب کنیم، نیم دوم راه اما این است که ارزش ارائه شده خود را بتوانیم به طور مناسبی ترویج و توزیع کنیم به طوری که در دید مخاطب هدف ما باشد.

وقتی مخاطب هدف یا مشتری باالقوه بتواند محتوای شما را ببیند احتمال این که از شما خرید کند تا حد زیادی افزایش می یابد، اما این دسترسی از چه طرقی اتفاق می افتد؟

پاسخ این سوال به ظاهر ساده، طولانی و پیچیده است ولی در این جا به چند روش اشاره خواهیم کرد که از طریق آن ها بتوانید سایت خود را در معرض دید عموم قرار داده و مخاطب بیشتری را جذب کنید.

همانطور که میدانید یکی از مهم ترین فضاهایی که افراد پس از مواجهه با هر نیازی به آن مراجعه میکنند، گوگل است. گوگل اولین راه حل برای کوچک ترین و بزرگترین مشکلات هر فردی فارغ از سن و جنسیت است. حالا فرض کنید سایت شما در نتایج ابتدایی گوگل به کاربراین نمایش داده شود!

در این صورت سایت شما با بازدید کنندگان زیادی رو به رو می شود و احتمالا فروشتان تا حد زیادی افزایش خواهد یافت. اما چگونه باید به نتایج اولیه گوگل راه یابیم؟

برای راهیابی به رتبه های ابتدایی گوگل تنها دو را وجود دارد:

  1. گوگل ادز
  2. سئو سایت

گوگل ادز

گوگل ادز در حقیقت امکانی از گوگل است که شما با پرداخت هزینه میتوانید راه به ابتدای نتایج گوگل بیابید و سایت خود را ارتقا دهید. اما نکاتی راجع به گوگل ادز وجود دارد که باید به آن توجه کنید.

  • سایت شما تا زمانی در رتبه های ابتدایی قرار خواهد داشت که هزینه آن را بپردازید و با توجه به این که این قیمت ها بر اساس دلار است، و ایران هم قاعدتا از این امکان تحریم است احتمالا هزینه چندان ارزانی نخواهد بود، مخصوصا اگر کسب و کاری جدید و نوپا داشته باشید.
  • اگر سایت شما با دامنه .ir ثبت شود شما به دلیل تحریم از سمت گوگل همچنان امکان استفاده از این امکان را به طور کل نخواهید داشت.
  • اگر سایت شما به وسیله گوگل ادز در ابتدای نتایج ظاهر شود در کنار آن آیکونی اختصاری ad  ظاهر خواهد شد که ممکن است برخی به علت تبلیغاتی بودن روی آن کلیک نکنند!

با در نظر گرفتن همه عوامل ذکر شده هم چنان گوگل ادز یکی از کارآمدترین و بهترین روش ها برای تبلیغات آنلاین به شمار می رود که برای بسیاری از سایت ها منبع سودآوری بسیار مناسبی است.

 

 

 

سئو سایت

سئو سایت به معنای بهینه سازی سایت جهت بالا آمدن در نتایج گوگل است. شما برای سئو سایت خود دو راه پیش رو دارید.

  • اول اینکه اگر خودتان یا فردی از کسب و کارتان تا حدی از مسائل مربوط به سایت و سئو سایت آگاهی دارید میتوانید تنها با مشاوره سئو و عملی کردن پیشنهادات یک مشاور سئو کاردان تاثیرات آن را در سایت خود مشاهده کنید.

 اگر شما راه مشاوره سئو را برگزینید باید توجه کنید که مهم ترین نکته داشتن صبر و حوصله است و ممکن است مدت زمان طولانی تری نسبت به برون سپاری یا استخدام تیم سئو، از شما بگیرد تا سایت شما به صفحه اول و یا نتایج ابتدایی گوگل راه پیدا کند.

  • راه دوم هم این است که سئو سایت خود را به طور کامل به یک تیم سئو یا بهترین شرکت سئو در تهران بسپارید تا آن ها با تخصص و مهارتی که دارند سایت شما را به نتایج ابتدایی گوگل برسانند.

این راه شاید هزینه بیشتری را برای شما به همراه داشته باشد ولی در عوض مزیت های زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت. یکی از این مزیت ها این است که شما مدت زمان کمتری را لازم است منتظر بمانید و احتمالا سریع تر نتیجه خواهید گرفت. هم چنین نتایج در اکثر اوقات ماندگارتر هستند.

علاوه بر این مشاوره سئو در صورتی که شما آگاهی کامل نداشته باشید ممکن است کمی برای شما مشکل به نظر برسد.

 

 

 

مشاوره سئو سایت با سئواینجا

سئو سایت و مشاوره سئو در اکثر کسب و کارها راه حل مشکلات فروش و درآمد کم است، درآمد را تا حد زیادی افزایش خواهد داد و این موضوع هم تنها به دلیل افزایش بازدیدکننده و مخاطبان است. علاوه بر این سئو سایت در حقیقت یک نوع سرمایه گذاری مطمئن و پرسود برای کسب و کار شما محسوب می شود.

 سئواینجا https://seoinja.com/  با تیم متخصص و جوان خود ارائه دهنده انواع خدمات سئو سایت و مشاوره سئو میباشد که میتواند کسب و کار شما را به رتبه های ابتدایی گوگل سوق دهد.