هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
شنبه، 1 ارديبهشت 1403
ساعت 14:53
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

شنبه 27 دى 1399 ساعت 03:19
شنبه 27 دى 1399 03:18 ساعت
2021-1-16 03:19:59
شناسه خبر : 343571
در واقع تجهیزات کارواش صنعتی از آب پر فشار برای حذف آلودگی ها و برطرف کردن آنها بر روی خودروی شما استفاده می کنند.

 تجهیزات کارواش صنعتی قطعات یدکی و تجهیزات زیادی مورد استفاده قرار گرفته است که هر کدام از آنها می تواند کارایی دستگاه شما را بالاتر می برد و بر طول عمر آن می افزایند و همچنین بازدهی دستگاه را بیشتر کنند.

تجهیزات کارواش صنعتی یا لوازم کارواش چگونه است؟

لوازم پمپ کارواش

برای این که شما در هر کاری موفق باشید باید ابتدا ابزار لازم برای آن شغل را در اختیار داشته باشید. حال در نظر بگیرید که شما قرار است یک مجموعه خدماتی بزرگ مانند کارواش صنعتی ایجاد کنید به طبیعت نیاز به ابزار بسیار زیادی خواهد داشت. خود کارواش صنعتی به عنوان یک دستگاه مهم و کاربردی در زمینه نظافت صنعتی هم شناخته می شود که کاربردهای مختلف و متنوعی را میتواند برای شما داشته باشد. در واقع تجهیزات کارواش یا لوازم کارواش صنعتی  از آب پر فشار برای حذف آلودگی ها و برطرف کردن آنها بر روی خودروی شما استفاده می کنند. تجهیزات کارواش صنعتی قطعات یدکی و تجهیزات زیادی مورد استفاده قرار گرفته است که هر کدام از آنها می تواند کارایی دستگاه شما را بالاتر می برد و بر طول عمر آن می افزایند و همچنین بازدهی دستگاه را بیشتر کنند. به طور کلی اگر بخواهیم در مورد تجهیزاتی که در کارواش صنعتی برای ما مفید هستند صحبت کنیم باید بگوییم که هر وسیله ای که  در کنار دستگاه اصلی کارواش صنعتی بتواند کارایی آن را افزایش دهد به عنوان یکی از تجهیزات آن به شمار می‌رود. البته تعدادی از تجهیزات جانبی هم هستند که مخصوص این کار می باشند و مهمترین آنها را می توانیم لنز و شلنگ فشار قوی عنوان کنیم که طبیعتاً خرید آنها باعث می‌شود ما در شغل خودمان موفق‌تر باشیم. همچنین اگر بخواهیم به صورت جزئی تر در مورد وسایل بکار رفته در تجهیزات کارواش صنعتی صحبت کنیم باید از شلنگ، لنس، نازل و  تفنگی نام ببریم. اگر علاقه دارید در مورد تجهیزات کارواش صنعتی و خود دستگاه کارواش صنعتی اطلاعات بیشتری دریافت کنید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

 

چرا تجهیزات کارواش صنعتی را بخریم؟

همانطور که گفتیم کارواش صنعتی خودش هم یک دستگاه مهم در زمینه شستشو می باشد. دستگاه مکانیزه برای شستشوی انواع مختلف سطوح است که از پمپ فشار قوی برای افزایش فشار آب و اثربخشی در شست و شو بهره می برد. منبع تغذیه اصلی دستگاه تجهیزات کارواش صنعتی از طریق جریان برق یا سوخت فسیلی تامین می‌گردد و باید نسبت به این موضوع دقت داشته باشید. قبل تر خدمتتان در مورد برخی از تجهیزات کارواش صنعتی اشاراتی داشتیم اما اگر بخواهیم در مورد این موضوع صحبت کنیم که چرا باید وسایل جانبی این دستگاه را خریداری کنیم باید این موضوع را در نظر بگیریم که ما از دستگاه چه انتظاری داریم. اگر علاقه داریم به صورت دستگاه خودمان را گسترش دهیم تجهیزات و وسایل جانبی آن را نیز در بهترین کیفیت و بیشترین کمیت خریداری کنید. همچنین در نظر داشته باشید که یکی از مهمترین تجهیزات کارواش صنعتی که خرید آن بسیار مهم می باشد نازل کارواش صنعتی است تعیین کننده نحوه پاشیدن آب بر روی سطوح در این دستگاه می باشد. نازل دستگاه کارواش صنعتی در تنوع بالایی ید می‌شود و شما می‌توانید متناسب با دستگاه خودتان هر کدام از این مناظره ها را که علاقه داشتید خریداری کنید. توجه داشته باشید که نازل مهمترین نقش را در حذف آلودگی های سطوح دارد حتما شما باید این قطعه را برای دستگاه کارواش صنعتی خودتان در اختیار داشته باشید و بدون آن عملاً دستگاه شما بخش مهمی از وظایف خودش را نمی‌تواند انجام دهد. البته نازل با توجه به اینکه یکی از مهمترین تجهیزات کارواش صنعتی میباشد به شکل های تخصصی تر هم تولید می‌شود که از مهم‌ترین آنها می‌توان به نازل لجنکش اشاره کنیم. نکته مهم دیگری که در پایان بهتر است اشاره کنیم شیوه خرید تجهیزات کارواش صنعتی می باشد که شما باید آن ها را از معتبرترین فروشگاه های موجود در کشور خریداری کنید. همچنین توجه داشته باشید که برای خرید هم کیفیت را در نظر باید بگیرید و هم قیمت را تا خریدی فوق العاده را تجربه کنید.

آشنایی با پمپ کارواش اینتر پمپ

در این مطلب قصد داریم برای آشنایی با پمپ کارواش اینتر پمپ ابتدا مرور دیگری بر معرفی گروه اینتر پمپ داشته باشیم تا بعد از آن  پمپ های کارواش را مختصرا خدمت شما توضیح دهیم ، در ادامه مطلب به تجهیزات کارواش اینتر پمپ و بازرسی ، تعمیر، و نگهداری از آن به صورت منظم  می پردازیم.

پمپ کارواش

گروه اینترپمپ ایتالیا خیلی سریع به بزرگترین تولید کننده پمپ های پیستون فشار بالا یا همان کارواش اینتر پمپ در جهان تبدیل شد و محصولاتش به مهمترین و اصلی ترین محصولات بازار در این حوزه تبدیل شدند. از دهه 90 اینتر پمپ  از طریق خرید چندین شرکت تولید کننده که در زمینه  تولید ماشین آلات تمیز کردن حرفه ای و صنعتی الکتریکی پیشروی هستند ، رشد بیشتری نسبت به دیگر رقیبان را تجربه کرده است.

 

پمپ های کارواش کارواش اینتر پمپ

پمپ های کارواش آنلاین قطعه ای جدایی ناپذیر در سیستم های شستشوی اتوماتیک هستند . طیف گسترده ای کارواش اینتر پمپ ها برای سیستم های شستشوی کامیون غیره استفاده می شود که  مدل های مختلفی دارد و تفاوت آنها در فشار ، قدرت و مشخصات فنی آنهاست. انواع پمپ های کارواش از پمپ های بادی FloJet گرفته تا پمپ های فشار قوی CAT و موارد دیگر برای خدمت به صنعت کارواش با تمام نیازهای پمپ شستشوی اتومبیل متغیر است.

تجهیزات پمپ کارواش  

اگر مشتریان شما به یک کارواش تجاری مراجعه کنند ، فشار و جریان آب کافی در دسترس آنها قرار داده میشود. کارواش ها سخت کار می کنند. فرقی ندارد یک شستشوی اتوماتیک با اسپری فشار بالا باشد یا یک پاک کردن ساده که با دست هم میشود آنا برطرف میشود، خیلی زود شاهد فرسودگی کارواش اینتر پمپ  خود خواهید شد. حتی بهترین پمپ ها نیز به تعمیر و نگهداری و تعویض نیاز دارند ، بنابراین قبل از خراب شدن به این فکر کنید که در چه زمانی میتوان آن ها را بدون لطمه زدن به روند کاریتان تعویض کنید. این  برنامه دقیق خیلی طول می کشد پس اگر یک برنامه نگهداری منظم دارید می توانید زمان تعمیر کارواش اینتر پمپ را پیش بینی کنید.

جابجایی بسیاری از وسایل مانند واشر ، اتصالات و پیچ و مهره که  باید مرتبا  تعویض شوند می تواند باعث دیرتر خراب شدن دستگاه کارواش اینتر پمپ بشود. پس منتظر فرسودگی کامل نمانید، اگرچه همه چیز ممکن است خراب شود ولی سوخته شدن دستگاه ها برای همیشه، بسیار اوقات شما را تلخ میکند. آنهم به دلیل یک قطعه ساده  component  کارواش اینتر پمپ که می توانید آن را از قبل برای چنین مواقعی در انبار داشته باشید.

آسیب شیلنگ

شلنگ فشار قوی کارواش اینتر پمپ شما حتی با بازرسی و تعویض منظم نیز ممکن است خراب شود. داشتن یک شلنگ یدکی در اندازه استاندارد به این معنی است که می توانید در کمترین زمان کارواش اینتر پمپ اتوماتیک یا دستی خود را به سرویس برگردانید و فرقی نمی کند که شما کارواش یک شهر کوچک با چند جایگاه باشید یا یک ایستگاه بزرگ شهری که دارای چندین جایگاه و واشر اتوماتیک است. میدانید که در صورت خرابی تجهیزات، کارتان لنگ میماند و معطلی بسیاری از مشتریان را به همراه دارد. پس به کارواش داران عزیز توصیه میکنیم حداقل یک پمپ آب استاندارد  اضافی برای تعویض اضطراری داشته باشند.

بازرسی و تعمیر و نگهداری منظم پمپ

بازرسی منظم  تا حد زیادی این اطمینان را به شما میدهد که ایراد غافلگیر کننده ای به شما ضربه نخواهد زد . اما حتی هوشیارترین صاحبان و اپراتورهای کارواش نیز می توانند گاهی اوقات از این غافلگیری های نا خوشایند داشته باشند. این اتفاق معمولا در هوای گرم و معتدل می افتد در شرایطی که درجه حرارت شدید باعث می شود فشار  پمپ شما بیشتر شود و شیلنگ های فشار قوی کار بیشتری انجام دهند.

بخشی است که فعالیت اینتر پمپ  از آنجا  آغاز شده است بخش پمپ های پیستونی فشار بالا میباشد. اینتر پمپ در این زمینه نیز  مطابق با فلسفه کلی خود،  نوآوری بنیادی معرفی کرد که از آن زمان به بعد به معیار جدیدی  تبدیل شده و این شرکت را به عنوان رهبر جهانی در بازار پمپ های فشار قوی تبدیل کرده است. کارواش اینتر پمپ هایی که توسط شرکت  طراحی و ساخته شده اند بسیار کم حجم تر و بی سرو صدا تر هستند و به تعداد بیشتری ساخته میشوند، استفاده از پیستون های سرامیکی بجای فولاد باعث افزایش طول عمر و قابلیت اطمینان بیشتر شده است . تمام اجزای پمپ با استفاده از بالاترین کیفیت مواد ماشینکاری می شوند و در هر مرحله تولید به طور سیستماتیک بررسی و آزمایش می شوند.

منبع : بازرگانی ایران پمپ https://iran-pump.com/

برچسب : لوازم یدکی پمپ کاروش - پمپ کارواش - کارواش صنعتی