هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
جمعه، 10 فروردين 1403
ساعت 12:13
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

يكشنبه 22 آبان 1401 ساعت 23:33
يكشنبه 22 آبان 1401 23:14 ساعت
2022-11-13 23:33:42
شناسه خبر : 362420
بازیگرانی که با دامن زدن به حواشی اخیر در کشور سبب ادامه یافتن شرایطی شدند که به سبب آن معیشت برخی از مردم دچار مشکل شده است؛ این روزها بی سر و صدا مشغول کار در پروژه‌های مختلف‌اند.
بازیگرانی که با دامن زدن به حواشی اخیر در کشور سبب ادامه یافتن شرایطی شدند که به سبب آن معیشت برخی از مردم دچار مشکل شده است؛ این روزها بی سر و صدا مشغول کار در پروژه‌های مختلف‌اند.
گروه فرهنگی-رجانیوز: آشوب‌های اخیر و فضای ملتهب شکل گرفته در کشور، شرایطی به وجود آورد که بعضی از کسب و کارها آسیب دیده و معیشت برخی از مردم به خصوص اقشار ضعیف بسبب این آشوب‌ها دچار مشکل شد. حال در روزهای اخیر تلاش‌های گسترده‌ای برای تحریم شرکت‌های داخلی آن هم در میانه جنگ اقتصادی صورت گرفته است. در این میان سلبریتی‌ها نیز در شکل‌گیری این فضای ملتهب و آسیب به معیشت مردم نقش قابل توجهی داشته‌اند.
 
به گزارش رجانیوز؛ سلبریتی‌هایی که با اظهار نظرهای نسنجیده و احساسی خود و گاها فراتر از آن انتشار دورغ‌های ساخته شده توسط رسانه‌های معاند در ادامه یافتن ناآرامی‌های اخیر تاثیر قابل توجهی داشتند، حال بی‌تفاوت به مردمی که معیشت آنان بدنبال روزهای پرآشوب در کشور دچار مشکل شده است، در سکوت رسانه‌ای مشغول کار در پروژه‌های مختلف هستند؛ از حمید فرخ نژاد و مهران مدیری تا حامد بهداد و هومن سیدی و بسیاری دیگر.
 
 «حامد بهداد» که در یک اظهار نظر بی‌شرمانه، برای وزیر ارشاد آرزوی مرگ کرده بود این روزها مشغول بازی در سریالی به کارگردانی بهرنگ توفیقی است؛ کارگردانی که ساخت سریال «آقازاده» با سازمان رسانه‌ای اوج را در کارنامه خود دارد. این رفتار دوگانه که از یک سو به وزیر ارشاد ناسزا می‌گویند و مردم را در این شرایط سخت اقتصادی دعوت به اعتصاب می‌کنند و از سوی دیگر در آثاری که نهایتا با تایید و اخذ مجوز از وزارت‌‌خانه دولت جمهوری اسلامی ساخته خواهد شد حضور می‌یابند، تناقضی است که در رفتار بازیگرانی مانند حامد بهداد به چشم می‌خورد. «هومن سیدی» دیگر بازیگر معترض این روزها نیز همبازی حامد بهداد در این پروژه است.
 
 
 
«حمید فرخ‌نژاد» نیز که طی روز‌های گذشته با ژستی معترضانه هیزم در آتش این ناآرامی‌ها ریخته بود، کار در سریالی با موضوعی امنیتی با عنوان «سقوط» را آغاز کرده است. این سریال به کارگردانی سجاد پهلوانزاده که پیش از این تدوینگر دو فیلم «لاتاری» و «شیشلیک» به کارگردانی محمدحسین مهدویان بوده است ساخته می‌شود.
 
فرخ‌نژاد که سابقه‌ای طولانی‌ در این دست شیطنت‌های رسانه‌ای دارد و از هر فرصتی برای اظهارنظرهای بی‌اساس و عوام‌فریب خود استفاده می‌کند؛ در تازه‌ترین اظهارنظر خود از دو بار احضار و ده ساعت بازجویی و ممنوع‌الخروجی خود از کشور خبر داد. حال سوال این جاست که او چگونه میتواند هم‌زمان با این ادعاها، در یک پروژه با موضوع امنیتی حضور یابد! همچنین او پیش از این نیز در سریال «هیهات» محصول سازمان رسانه‌ای اوج حضور داشت. 
 
در این میان یک اثر قابل توجه دیگر موجود است که در سکوت کامل خبری در حال تولید است. محمود کلاری در حال ساخت سریالی است که «مهران مدیری» و «هدیه تهرانی» بازیگران اصلی آن هستند. 
 
«پیمان معادی» و «هانیه توسلی» نیز مشغول بازی در سریال مجیدرضا مصطفوی هستند. سریالی با نامی که خود به خوبی نشان‌دهنده حال و روز این روزهای تولیدات سینما و پلتفرم‌های نمایش خانگی است. «بی سر و صدا!»
 
 
موارد دیگری نیز وجود دارد که هنوز به ساخت نرسیده و در مرحله پیش تولید است. از سریال کیانوش عیاری با بازی «رضا عطاران» و «پژمان جمشیدی» تا سریال «سروش صحت» به تهیه کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان.
 
هیچ ایرادی در تولید آثار مختلف سینمایی و  نمایش خانگی وجود ندارد؛ اما بحث بر سر کسانی است که از یک سو با دامن زدن به حواشی بی‌اساس و اخبار دروغین، سبب ادامه یافتن شرایطی شدند که آسیب جدی به کسب و کار بسیاری از مردم وارد کرده است و در عین حال همین به ظاهر معترضین بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای مشغول کار در پروژه‌های مختلف هستند؛ پروژه‌هایی که بسیاری از آن‌ها با بودجه‌ها و کمک‌های دولتی ساخته می‌شوند!
 
انتهای پیام/


دیدگاه کاربران

رای منفی!
-3
چرا این به اصطلاح سلبریتی های آشغالی را از ایران بیرون نمی ریزند یا ممنوع الکارشان نمی کنند !!

مطالبه عمومی باید بشه