هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
جمعه، 10 فروردين 1403
ساعت 18:10
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

شنبه 22 فروردين 1394 ساعت 12:44
شنبه 22 فروردين 1394 12:20 ساعت
2015-4-11 12:44:23
شناسه خبر : 207545
 وی در واکنش به تعرض سعودی‌ها به دو نوجوان ایرانی در جده گفت: دو سال قبل کاردار مست سگ سعودی‌ها به یک بنده خدایی در تهران با ماشین برخورد کرد چه پیگیری از سوی دولت انجام شد؟ آیا مردک را محاکمه کردید؟ این تعدی به دو نوجوان هم مانند آن حادثه...
وی در واکنش به تعرض سعودی‌ها به دو نوجوان ایرانی در جده گفت: دو سال قبل کاردار مست سگ سعودی‌ها به یک بنده خدایی در تهران با ماشین برخورد کرد چه پیگیری از سوی دولت انجام شد؟ آیا مردک را محاکمه کردید؟ این تعدی به دو نوجوان هم مانند آن حادثه...
گروه سیاسی-رجانیوز: مراسم سالگرد شهیدان سپهبد صیادشیرازی، سیدمرتضی آوینی، محمدسعید یزدان پرست ورضا چراغی در قطعه ۲۹ گلزار شهدای بهشت زهرا (س) با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد.
به گزارش رجانیوز به نقل از «خبرگزاری دانشجو»، سعید قاسمی عصر دیروز در مراسم سالگرد شهیدان سپهبد صیادشیرازی، سیدمرتضی آوینی، یزدان پرست و رضا چراغی که در قطعه 29 گلزار شهدای بهشت زهرا (س) با تشکر و قدرانی از حاضران و برگزار کنندگان این مراسم گفت: اگر ما یکی از عزیزان خانواده خود را از دست بدهیم یک یا دوسال بیشتر برایش مراسم نمی‌گیریم اما آفرین بر شما که شهدا و اسطوره‌های خود را فراموش نکردید وبا گذشت چند دهه از شهادتشان، هرساله در این مکان مقدس گرد هم جمع می‌شویم، بیادشان هستیم و ذکر نام و خاطره آن‌ها را سینه به سینه به نسل‌های آینده منتقل می‌کنیم.
 
برای رهایی از گرفتاری ها به دامن شهدا چنگ بزنید
 
قاسمی با اشاره به اینکه برخی از ما سوال می‌کنند علت جمع شدن هر ساله شما در قبرستان چیست؟ گفت: آن‌هایی که می‌گویند از قبرستان چه میخواهید را به قرآن ارجاع می‌دهم، خداوند در قرآن می‌فرمایند : وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ و اینکه امام (ره) شهدا امامزادگان عشق‌اند که مزارشان زیارتگاه اهل یقین است و در این سنه‌ای که تهاجم غرب از هر طرف ما و نسل ما را مورد حمله قرار داده فقط با چنگ زدن به دامن شهدا می‌توانیم از گرفتاری ها رهایی پیدا کنیم و از آن‌ها استمداد بطلبیم.
 
این یادگار دفاع مقدس با عذر خواهی از خانواده و دوستان و همرزمان شهیدان صیادشیرازی، آوینی ادامه داد: من عذرخواهی می کنم از خانواده این شهیدان بزرگوار چرا که امسال می‌خواهم فقط از فرمانده دلاور خودم شهید چراغی صحبت کنم، شهیدی که سالگرد شهادتش 26 فروردین ماه مصادف با سالگرد عملیات والفجر1( فکه شمالی) است و هیچ سال برای او مراسمی گرفته نمی‌شود و از این چهره کمتر یاد شده است.
 
سعید قاسمی درادامه با بیان این مطلب که متاسفانه سالگرد عملیات فتح المبین نیزهرساله مصادف است با دوم فروردین و ما هیچ سال برای شهدای این عملیات مراسم نمی‌گیریم چرا که درگیر عید بازی خودمان هستیم و این ظلم در حق شهدای عملیاتی است که امام امت (ره) آن را یک فتح الفتوح دانست و برای آن‌ها پیام داد که دست و بازوی شما رزمندگان را می‌بوسم که مملکت ما را بر بال ملائک نشاندید و امسال برای اولین بار در رشت و رودسر برای شهدای این عملیات مراسم گرفته شد و جا داره در سالهای آینده ما هم این عملیات مهم را فراموش نکنیم.
 
گلایه ای  که به گوش رهبرمعظم انقلاب هم رسید
 
سعید قاسمی با انتقاد ازمسئولین تولید محتوای کتب درسی گفت: چرا در کتاب‌های درسی فرزندان ما یا کتب دانشگاهی ما هیچ نامی از سرداران دلیر و شجاع ما نیست؟ چرا در طی دوازده سال تحصیل از سیره و زندگی امام (ره) کمتر از ده صفحه مطلب دیده می‌شود چه برسد به نام شهدا و این سربازان غریب خمینی که در طول همین دوازده سال تحصیل شاید دوازده صفحه مطلب به چشم می خورد. بنده یک بار که خدمت مقام معظم رهبری این آمار وحشتناک را بصورت تخصصی و ریز مطرح کردم.
 
این استاد دانشگاه با اشاره به گلایه برخی از خانواده‌های معظم شهدا از وضعیت فرهنگی گفت: این را به عزیزانی می گویم که همیشه در پایان برگزاری چنین مراسم‌هایی جلوی بنده را می‌گیرند و گلایه از وضعیت بد حجابی در گلزار مطهر شهدا و وضعیت فرهنگی جامعه می‌کنند، بدانید که وضع موجود محصول بی‌تدبیری و بی‌توجهی مسئولان فرهنگی و تربیتی است که چه در دوران اصلاح طلب‌ها و چه اصولگراها وقتی بر سر کار بودند برای تقویت دین فرزندان ما قدمی برنداشتند و شد آنچه که نباید می‌شد، به دانشگاه‌های ما یک سری بزنید، خواهید فهمید باید یک فاتحه‌ای برای دانشگاه‌ها خواند.
 
 قاسمی ادامه داد: برگزاری این مراسم‌ها فقط بهانه‌ای است برای انتقال ناگفته‌ها و فرهنگ اصیل انقلاب و شهدا بصورت چهره به چهره به نسل آینده که اینجا در میان مزار شهدا انبوهشان نشسته‌اند.
 
فعالیت های شهید رضا چراغی
 
سعید قاسمی با بیان بخشهایی از فعالیت شهید رضا چراغی در قبل و بعد از انقلاب و حضور موثر وی در جبهه‌های جنگ گفت: رضا چراغی یک شیر مرد با غیرت بود و از آنجایی که حتضر نبود نان خور خانواده باشد، در کنار کار به تحصیل ادامه داد و دیپلم را گرفت، دوران سربازی رضا مصادف با دوران انقلاب بود. در سال 56 به خدمت سربازی رفت. دوران آموزشی را در شاهرود گذارند و پس از آن به تیپ 92 زرهی اهواز رفت. با آغاز انقلاب و فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر خالی کردن پادگان‌ها همراه شهید اقارب پرست پادگان را رها کرد.
 
با اتمام سربازی در آزمون سپاه شرکت کرد و پس از قبولی، دوره‌های آموزشی را در پادگان ولیعصر گذراند. به عضویت گردان 4 درآمد. نیروهای گردان 4 را بعد از تسخیر لانه جاسوسی برای حفاظت از آنجا بردند که رضا هم همراه آن‌ها بود.
وی افزود:
رضا با دوستانش قرار گذاشته بودند که به کردستان بروند. جزو اولین گروهی بودند که به روانسر و پس از آن به پاوه، جوانرود رفتند و با فرماندهان شهید بزرگی همچون حاج احمد متوسلیان، همت، کریمی، زجاجی، قوجه‌‎ای، بروری، کاظمی و شهید دستواره در مریوان آشنا شد.
 
دو سال از تاریخ دفاع مقدس ما محو شده
 
قاسمی در ادامه گفت: در خرداد 59 متاسفانه به دلیل خیانتی که شد، یعنی توافقی شد بر اساس آزادسازی این مناطق با شعار (خودمختاری بو کردستان، دمکراسی بو ایران) که امضاء دادیم که دو پادگان با تمام تجهیزات و کل این مناطق مثل کامیاران، سنندج، مهاباد، سقز، پاوه، بانه، مریوان، سردشت و غیره ... و اینکه فریاد می‌زنیم چرا دفاع مقدس را 8 ساله معرفی می‌کنید و این دو سال قبل از جنگ با عراق کجاست؟ متاسفانه در این اوراق تاریخی این دوسال کاملا محو شده است.
 
فرمانده سپاه مریوان حاج احمد بود. در کردستان عملیاتی ایذایی انجام شد به نام محمد رسول الله. این عملیت برون مرزی بود. پس از آن تیپ تشکیل شد به نام 27 محمد رسول الله.
 
قاسمی در ادامه به عملیات مشترک ارتش و سپاه و نیروهای مردمی بسیج در سال 60 با نام فتح المبین اشاره و از نقش موثر و محوری شهید چراغی و بچه‌های تحت امر او در این عملیات یاد کرد و گفت: در اواخر سال 60 تصمیم به اجرای عملیات مشترکی گرفته شد که این عملیات بزرگ با موفقیت آنچنانی مواجه شد که نزدیک به 15هزار اسیر در این عملیات به دست رزمندگان اسلام افتاد و 4 هزار کیلومتر زمین از دست دشمن آزاد شد. منطقه " علی گریذد " و توپخانه " علی گریذد " که 20 کیلومتر در عمق خاک دشمن بود توسط همین شهید بزرگوار و محسن وزوایی، شیر مرد و فرمانده عملیات تسخیر لانه جاسوسی که او هم در نوع خودش حرف برای گفتن بسیار دارد. اما در آزاد‌سازی منطقه فتح المبین محور اصلی برو بچه‌های احمد متوسلیان و خاصه رضا چراغی است.
 
قاسمی در ادامه با اشاره به دلاور مردی‌های شهید چراغی گفت: توپخانه علی گریذد، که با 120 قبضه توپهای برد بلند شهر قهرمان دزفول وشوش را مورد آتش بار قرار داده بود و استمرار عملیات برای منطقه آزاد‌سازی دشت عباس و امام زاده عباس توسط همین دلیر مرد رضا چراغی ما و برو بچه‌های او رقم خورد و ثبت شد.
 
وی ادامه داد: رضا مدتی جانشین سپاه دزلی بود و زمانی مسئول محور مریوان. از اواسط سال۱۳۶۰ تا اواخر تیر ماه سال ۶۱، فرماندهی گردان حمزه (ع) را در عملیات فتح المبین و بیت المقدس بر عهده داشت. پس از اسارت حاج احمد متوسلیان در تیرماه ۶۱ در لبنان و قبول فرماندهی تیپ ۲۷ توسط شهید حاج همت، شهید در عملیات رمضان و عملیات مسلم بن عقیل در سومار، به عنوان قائم مقام لشکر خدمت کرد و از مهر ماه سال ۶۱ برای مدت کوتاهی معاونت سپاه ۱۱ قدر را که فرمانده آن حاج همت بود، پذیرفت. از آبان سال ۶۱ تا فروردین سال ۶۲ در عملیات والفجر مقدماتی و والفجر یک در فکه، به عنوان فرمانده لشکر انجام وظیفه کرد و در تمامی این عملیات‌ها خوش درخشید و بالاخره این فرمانده دلیر ما در عملیات والفجر 1 آماده پرواز شد.
 
این فرمانده دفاع مقدس لحظه عروج شهید چراغی را از زبان شهید همت اینگونه روایت کرد وگفت: شهید همت درباره لحظه عروج شهید چراغی می‌گوید: چند ساعت بعد از رفتن برادر چراغی به خط با بی‌سیم او را صدا زدم؛ چند بار ‌گفتم «رضا، رضا، همت ... رضا، رضا، همت» ناگهان یک نفر از آن سر خط گفت «حاجی جان دیگر رضا را صدا نزنید، رضا رفته موقعیت کربلا!»
 
حرفهایی که ابراهیم همت برای این روزهای ما زد
 
سعید قاسمی با استناد به کتاب" به روایت همت" به توافق الجزایر و شیره مالیدن آمریکایی‌ها بر سر هیئت ایرانی اشاره می‌کند و می‌گوید: اینها حرفهای همت است که دقیقا برای این روزهای ما می زند، که برخی پای میز مذاکره می‌روند و هر چه رهبری می‌گوید اینها (آمریکایی‌ها) قابل اعتماد نیستند چرا که ما تجربه مذاکره با اینها را داریم کسی گوش نمی‌دهد.
 
 آقایان مذاکره کننده بیانیه الجزایر را فراموش نکنید
 
قاسمی در ادامه با استناد به مصاحبه یکی از سایت‌های خبری با مرحوم صادق طباطبایی در آلمان در خصوص تسخیر لانه جاسوسی گفت: من این حرف را با استناد به مصاحبه مرحوم طباطبایی که از حامیان خط و جبهه اصلاحات بود و اصلاح طلبان هم او را قبول دارند نقل می‌کنم. طباطبایی در این مصاحبه می‌گوید: «مذاکراتی که میان آقایان بهزاد نبوی و افتخار جهرمی به عنوان نمایندگان دولت ایران و هیات آمریکائی به سرپرستی وارن کریستوفر و با میانجی گری دولت الجزایر انجام شد؛ توافق هائی صورت گرفت که شامل دو مقدمه و 6 قرار داد بود که در دو متن انگلیسی و فارسی تهیه شده بود. هر دو متن را نمایندگان ایران امضا کرده بودند ولی متن فارسی به امضای نماینده آمریکا نمی‌رسد.»
 
طباطبایی می‌گوید نام توافق الجزایر را بیانیه گذاشتند نه قرار داد. . برای اینکه این موضوع را به مجلس نفرستند، چون بر اساس قانون اساسی هرگونه قرارداد بین دولت‌ها باید به تصویب مجلس برسد.
 
این فعال فرهنگی اضافه کرد: دقیقا بیانیه لوزان هم یک قرار داد است که روی آن نام بیانیه گذاشتند که کارشان به مجلس نکشد. بگذریم چون شما حال خواندن کتاب ندارید این چند سطر را از زبان شهید ابراهیم همت برایتان می‌خوانم:
 
«هر لحظه سُستی در امر جنگ، موجب این می‌شود که بعضی ساده اندیش‌ها بگویند: اصلاً برویم و با رژیم بعث آشتی کنیم. درست عین بلایی که در آخرِ ماجرایِ گرفتن لانه‌ی جاسوسی آمریکا، بر سرمان آمد؛ در مذاکراتِ‌الجزایر، آمریکایی‌ها بر سر هیأت نمایندگی ما شیره مالیدند، گروگان‌های‌‌شان را صحیح و سالم از ما تحویل گرفتند و از آن ۱۲ میلیارد دلار دارایی بلوکه شده‌ی ایران در بانک‌های آمریکا، حتّی یک سِنت هم به ما تحویل ندادند.
 
آیا برویم پشت میز مذاکره با دشمن؟ ، عینِ همان مذاکراتی که لبنانی‌ها بعد از اشغال بخش اعظم کشورشان در سال گذشته توسط اسرائیل، به آن تن دادند؟ همان اسرائیلی که چنان بلاهایی در جریان اشغال بیروت، بر سر مردم آن‌جا آورد و بعد از خاتمه‌ی مذاکرات صلح دولت امین جُمَیِّل با اسرائیل، موقع امضای قرارداد صلح، که آمریکا هم به عنوان میانجی زیر قرارداد را امضاء کرد، اسرائیلی‌ها متعهد شدند بیروت را از نیروهایشان تخلیه کنند. آیا اسرائیل از بیروت بیرون رفت؟ !
 
شما راضی هستید بر سر میز چنین مذاکره‌ای بنشینیم، که بعد شما بتوانید بروید تهران، پیش زن و بچّه‌های‌تان؟ ! ، بروید پیش اعضای خانواده‌تان؟ . آیا برویم بر سر میز مذاکره؟ ! . امام به عنوان پیش شرط مذاکره‌ی صلح، چه خواسته بود؟ حرف حساب ایران چه بود؟ ‌ایران گفته بود عراق به عنوان آغاز کننده‌ی جنگ و مسؤول خسارت‌هایی که به ما زده، باید صد و پنجاه میلیارد دلار، به ما غرامت بدهد. آیا رژیم عراق چنین غرامتی را به ما می‌دهد؟ جداً صد و پنجاه میلیارد دلار به ما می‌دهد؟ اگر چنین مبلغی را به ما بدهد، ما قادر می‌شویم خاورمیانه را تکان بدهیم. آیا این غرامت را به ما می‌‌دهد؟ پولی که به ما نمی‌دهد. شرط دیگر ما، محاکمه‌ی صدّام به عنوان شروع کننده‌ی این جنگ است. رژیم بعث و ابرقدرت‌های حامی آن، تن به چنین محاکمه‌ای می‌‌دهند؟ این کار را هم که نمی‌کنند. در حال حاضر، صدّام آلت دست آمریکاست و او را محاکمه نمی‌کنند. پس پشت میز مذاکره، به ما چه می‌دهند؟ ‌هیچی! اگر در وضعیت فعلی، پشت میز مذاکره بنشینیم، چنان کلاهی بر سرمان می‌گذارند که داغ ننگ آن، تا ابد بر پیشانی نسل‌های آینده‌ی ما هم باقی بماند. »
 
پاسخ بجای رهبرمعظم انقلاب به تبریکات نابجا
 
قاسمی در ادامه گفت: این داستان یک صفحه و نیم بیانیه لوزان هم یک توافقی است مانند الجزایر که روی هوا یک صحبتی شده و الکی برای پرت کردن حواس ملت به یکدیگر تبریک می‌گویند که حضرت آقا امروز (پنجشنبه) جواب بجایی به خیلی تبریکات نابجا  داد و فرمودند «چه تبریکی چه پیامی، چرا که اتفاقی نیافتاده! یک چیزی روی کاغذ نوشتند.» که بعد از گذشت یک هفته با یکدیگر دعوا دارند و هر کدام از طرفین مذاکره کننده برداشت خودش را از این بیانیه دارد.
 
شهدای افغانی مدافع حرم، مظلوم‌ وعاشق‌ اهل بیت (ع) هستند
 
سعید قاسمی با انتقاد از برخی مسئولین و نهادها راجع به عدم توجه لازم به شهدای مدافع حرم گفت: در ایام نوروز و در طول یک سال گذشته چند شهید به نام مدافع حرم اعم از ایرانی و افغانی که مظلومانه در عراق و سوریه به شهادت رسیدند در سراسر کشور دفن کردید که نه امثال سعید قاسمی و نه یک مقام مسئول از ارگانها و نهادها برای مراسم تشییع آن‌ها حاضر نشد و حتی یک مداح درجه 10 یک فوت در میکروفن نکرد.
 
این فعال فرهنگی از شهدای افغانی با نام شیر مردان هراتی یاد کرد و گفت: شهدای افغانی که باید از آن‌ها با نام شیر مردان هراتی و هزارجاتی یاد کنم مظلوم‌ و عاشق‌ اهل بیت(ع) هستند که برای حفظ حریم حرم اهل بیت (ع) جان خود را تقدیم می‌کنند. 
 
این استاد دانشگاه به عدم حضور مسئولین در تشییع جنازه آخرین شهید مدافع حرم اشاره کرد و گفت: در ایام فاطمیه امسال پیکر قطعه قطعه شده شهید علی یزدانی از مدافعان حرم اهل بیت (ع) را که فقط یک تکه زبان و یک بند استخوان کمرش را برای خانواده‌اشرا آوردند را دیدیم که متاسفانه یک مسئول کشوری یا لشگری در این مراسم دیده نشد. چرا که همیشه عوام که همانا خواص هستند گوی سبقت را از مسئولین ربودند.
 
ما با عربستان هیچ قرابتی نداریم/ حج عمره را تعطیل کنید
 
قاسمی با اشاره به سابقه جنایت آل سعود و تعدی این رژیم به حقوق ملتها گفت: اگر چه در این قضیه مسبوق به سابقه هستیم و جنایتی که آل سعود در کشتار حجاج بیت الله الحرام انجام داد از اذهان ملت ایران پاک نخواهد شد، چرا که امام ما فرمود این جنایت با آب زمزم هم پاک نمی‌شود و اگر از امریکا بگذریم از صدام بگذریم از آل سعود نخواهیم گذشت.
 
وی ادامه داد: متاسفانه بعد از رحلت امام (ره) و روی کار آمدن تفکرات انحرافی، که ما و عربستان را دو بال کبوتر اسلامیم و تعریف و تمجید حاج آقا خاطره از سعودی‌ها که برای بهتر شدن روابط چه برنامه‌هایی داریم امروز رهبر انقلاب در دهان کسانی زد که از آن تفکر حمایت می‌کردند، و فرمودند که ما با عربستان هیچ قرابتی نداریم.
 
این فعال فرهنگی با قرائت‌بندی از پیام امام (ره) به مناسبت جنایت آل سعود در سال 1366 ادامه داد: شاید برخی پیام حضرت روح الله را فراموش کرده‌اند که گفت: مگر مسلمانان جهان فاجعه قتل عام صدها عالم و هزاران زن و مرد فرقه‌های مسلمین را در طول حیات ننگین آل سعود و نیز جنایت قتل عام زائران خانه خدا را فراموش می‌کنند؟ مگر مسلمانان نمی‌بینند که امروز مراکز وهابیت در جهان به کانونهای فتنه و جاسوسی مبدل شده‌اند، که از یک طرف اسلام اشرافیت، اسلام ابوسفیان، اسلام ملاهای کثیف درباری، اسلام مقدس نماهای بیشعور حوزه‌های علمی و دانشگاهی، اسلام ذلت و نکبت، اسلام پول و زور، اسلام فریب و سازش و اسارت، اسلام حاکمیت سرمایه و سرمایه داران بر مظلومین و پابرهنه‌ها، و در یک کلمه اسلام امریکایی را ترویج می‌کنند. انشاءاللّه ما اندوه دلمان را در وقت مناسب با انتقام از امریکا و آل سعود برطرف خواهیم ساخت و داغ و حسرت حلاوت این جنایت بزرگ را بر دلشان خواهیم نهاد، و با برپایی جشن پیروزی حق بر جنود کفر و نفاق و آزادی کعبه از دست نااهلان و نامحرمان به مسجدالحرام وارد خواهیم شد.
 
 وی در واکنش به تعرض سعودی‌ها به دو نوجوان ایرانی در جده گفت: دو سال قبل کاردار مست سگ سعودی‌ها به یک بنده خدایی در تهران با ماشین برخورد کرد چه پیگیری از سوی دولت انجام شد؟ آیا مردک را محاکمه کردید؟ این تعدی به دو نوجوان هم مانند آن حادثه از سوی دولت ما و مقامات قضایی متاسفانه پیگیری نخواهد شد و اگر راست می‌گویید دستور تعطیلی حج عمره را بدهید. این را بدانید اگر مسئولین ما با این وضع دیپلماسی خارجی را ادامه بدهند، نه تنها عزت را به پاسپورت ایرانی  بر نمی گردانند بلکه کاپتلاسیون را هم امضا خواهند کرد.


دیدگاه کاربران

عجب بیشرمی هستید شما ها مگه زمان شما این غلطها رو نه تنها با مردا که با زنان ما نیز انجام دادن به نقل خود اون بی همه چیزا نمکردن چرا اون موقع خفه خون گرفته بودید؟ حالا اومدید کاسه داغتر از اش شدید؟

عزیزجان، این شما هستید که برای خودتون زمان تعریف می کنید، زمان ما و شما دیگه چیه؟ یعنی اون موقع مملکت برای اینا بود حالا مملکت برای شماست
اگه کسی این فکر رو بکنه با کمال شرمندگی باید بگم غافل ه
بعد کدوم کشور میاد به مهمانش تجاوز جنسی کنه بعد اعلام کنه امروز ما به فلان شخص از فلان کشور تجاوز کردیم که حالا اون به قول شما بی همه چیزا بیان همچین چیزی رو اعلام کنن
در ضمن اون زمانی که صدای این افراد بلند بود ظاهرا شما پنبه تو گوشاتون کرده بودید
شما تا حتی همین متن رو هم نخوندید و فقط تیتر رو دیدی بیخود و بی جهت شعله ور شدی، شما رو ارجاع میدم به همین متن:
«این را به عزیزانی می گویم که همیشه در پایان برگزاری چنین مراسم‌هایی جلوی بنده را می‌گیرند و گلایه از وضعیت بد حجابی در گلزار مطهر شهدا و وضعیت فرهنگی جامعه می‌کنند، بدانید که وضع موجود محصول بی‌تدبیری و بی‌توجهی مسئولان فرهنگی و تربیتی است که چه در دوران اصلاح طلب‌ها و چه اصولگراها وقتی بر سر کار بودند برای تقویت دین فرزندان ما قدمی برنداشتند و شد آنچه که نباید می‌شد.» (به نظر شما منظورش از اصولگراها دولت قبل نیست؟)
الحمدلله عصر اینترنت هست شما با یک جستجوی کوچیک می تونید تمام فایل های صوتی و تصویری و متنی همین سعید قاسمی رو توی به قول شما (زمانشون) ببینید و بشنوید و البته یاد بگیرید که همون قدر که حمایت لازم هست نقد هم باید باشه، این افراد بیشترین نقدهاشون به دولت قبل بود
در ضمن تصادف کاردار عربستانی انتهای سال 91 اتفاق افتاده و اگه ایشون صحبتی هم کرده طرف صحبتش با هر دو دولت بوده

رای منفی!
-75
حالا دیگه کسی از شرافت مردم ایران دفاع می کنه به دهنت بی شرم است

درست حرف بزن بی ادب، ایشون داره از غیرت و شرافت ایرانی ها در مقابل وهابی های کثیف دفاع می کنه، اونوقت تو به جای اینکه به جنایتکاران عربستانی فحش بدی به خودی ها بدوبیراه می گی؟ شک داری که دولت باید در مقابل این عمل شنیع واکنش قاطع نشون بده؟

رای منفی!
-76
بی شرم شما هستید که فقط خودتون رو قبول دارید و مغرضانه به همه می تازید! رجانیوز لطفا کامنتهای این افراد عقده ای کینه توز که هیچ بویی از ادب نیردند رو تایید نکن!

رای منفی!
-89
کسانی که تحمل شنیدن حرف حق رو ندارند باید مشکل رو در خودشون جستجو کنند! لعنت بر کسانی که عزت و شرافت این ملت رو فدای بازیهای کثیف حزبیشون می کنند! حاج سعید دمت گرم...

پسندیدم
33
منظورت دوران اصلاحاته که مستند فقر و فحشا تشریحش کرد؟!

شیری به مولا... حرف دل مارو زدی

آقای ناشناس
بی شرم تویی که به هموطنان خودت تهمت میزنی
خاک تو سرت

???
یک سوال از آقای قاسمی و شما رجانیوزی ها!
انصافا اگر آقا امسال رو سال همدلی و همزبانی دولت و ملت انتخاب نمیکردند، حرفهای شما چه فرقی میکرد؟؟
بهتر بگم! شما که ادعای ولایتمداری دارید، چرا امسال در لحن و حرف و تحلیل و خبرتون نسبت به دولت هیچ تغییری نکرده و همچنان زبان دشنامتون بازه؟

رای منفی!
-84
بگو کدوم قسمتش دروغه یا اشتباهه.نکنه کارهای دولت رو اونقدر بد میدونی که عین فحشه؟!

رای منفی!
-74
چرا فکر میکنی هم دلی و هم زبانی یعنی بی تفاوتی و بادمجون دور قاب چینی ؟

تعریفت از همدلی غلطه انتقاد کردن برای رفع معایب عین هم دلی و هم زبانیه

رای منفی!
-80
سلام
آقا فرمودند که ملت کارفرما است دولت کار گزار ....!!! این دولت حتی متن بیانیه رو نماینده ی مجلس نمی ده این همدلی..... آمریکایی ها محرمند ما نامحرم
ضمنا به نظر من آقا این رو فرمودند برای حمایت از دولت که حتی بنه ی اجتماعی خودشم فرو پاشیده به قول حجاریان دولت حسین قلی خانی شده

همدلی و همزبانی دستوری نیست. بلکه مانند نهالی است که باید کاشته شود و نگهداری شود. بستن چشم بر روی حقایق همدلی نیست، خیانت است. اتفاقا این همدلی است که از سر دلسوزی به دولت انتقاد می کند نه آن جریانات اصلاح طلب و کارگزار که احمدی نژاد را حتی به دلیل قیافه اش هم توهین و نحقیر کردند.
خجالت داره واقعا.

جانا سخن از زبان ما می گویی

چون توی ... نمی فهمی که (همدلی و همزبانی متقابل مردم ودولت) یعنی اگر تجاوزی در حد توهین وتجاوزبه شرافت ملی مردم از سوی وهابیهای اموی مسلک شد سکوت بعضی به نفع کیست آیا منظور شما به جهت حفظ شان عربستانی ها تا این حد هست. یا اینکه مردم از کم وکیف و چگونگی مذاکرات مانند سایر مردم اروپا وآمریکا وعالم قرار گیرند این خلاف همدلی وهم زبانی است. از همین کامنت اولی معلومه کی دشنام می دهد شما بگوید بیشرم ملت ایران ومن وشماییم یا عربستانیها؟

رای منفی!
-82
درور بر حاج سعید عزیز... خیلی عالی بود... لطفا صوت یا فیلمش رو هم بزارید... ممنون

رای منفی!
-94
اولا خیلی قشنگ بود دوما این جور خبر ها رو همراه با لینک دانلود فایل تصویریش برامون بذارید البته اگه شدنی باشه که خیلی غالی میشه بازهم تشکر

رای منفی!
-77
هنوز نمی فهمم چرا صوتی این سخنرانی رو نمی زارید. تو این قرن کی میتونه این همه مطلب رو بخونه. بابا چرا نمی فهمین ما تو قطار سوار ماشین هواپیما در حال دو شنا ورزش و سایر فعالیت ها میتونیم فایل صوتی گوش کنیم تازه احساس هم همراش هست ولی خوندن فقط در یک حالت پشت اینترنت روی صندلی تو سایت رجا با سوزش چشم و اشعه ممکنه. بابا جون فایل صوتی بذار صوتی صوتی صوتی صوتی