هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
سه شنبه، 4 ارديبهشت 1403
ساعت 06:47
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

دوشنبه 3 آبان 1400 ساعت 09:30
دوشنبه 3 آبان 1400 09:27 ساعت
2021-10-25 09:30:29
شناسه خبر : 351922

خرید فالوور ارزان اینستاگرام از سایت‌های معتبر، یکی از بهترین روش‌ها برای افزایش فالوورهای یک پیج با کمترین هزینه به شمار می‌رود‌. سایت‌های زیادی در زمینه فروش فالوور ارزان اینستاگرام مشغول فعالیت هستند، اما به جرأت می‌توان گفت که سایت دیجی ممبر معتبرترین و بهترین مرجع فالوور ارزان و واقعی ایرانی محسوب می‌شود. بعضی از سایت‌ها به جای فالوور ارزان و واقعی اقدام به فروش فالوورهای فیک می‌کنند، در حالی که فالوور فیک و ارزان با هم متفاوت هستند. فالوورهای فیک عکس پروفایل و نام کاربری با مفهومی ندارند و با استفاده از نرم‌افزارهای کامپیوتری ساخته می‌شوند. فالوورهای ارزان واقعی هستند و با اسم و پروفایل مشخص در اینستاگرام فعالیت می‌کنند. در این مقاله قصد داریم به معرفی خدمات اینستاگرامی سایت دیجی ممبر بپردازیم.

خرید فالوور ارزان اینستاگرام خوب است یا بد؟

همه کسانی که قصد دارند با راه‌اندازی پیج و افزایش فالوور اینستاگرام کسب و کار خود را رونق ببخشند، باید برای این کار برنامه‌ریزی داشته باشند‌.‌ یکی از تکنیک‌های پرکاربرد که در کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی در زمان مؤثر است، خرید فالوور ارزان اینستاگرام از سایت دیجی ممبر می‌باشد. در واقع فالوور ارزان مانند یک سکوی پرتاپ عمل می‌کند و دیگر نیاز نیست مدت‌ها برای افزایش تعداد فالوورهای پیج خود صبر کنید. بلافاصله بعد از خرید فالوور واقعی از دیجی‌ممبر می‌توانید فعالیت‌های خود را در صفحه اینستاگرامی مربوط به کسب و کارتان آغاز کنید.

زیاد بودن تعداد فالوورها اعتماد به نفس شما را برای شروع تبلیغات و معرفی محصول یا خدمات افزایش خواهد داد. مخاطبان نیز همواره در اولین اقدام جذب پیج‌هایی می‌شوند که تعداد فالوورهای واقعی آن‌ها بیشتر است. البته علاوه بر تعداد فالوورها عوامل دیگری مانند کیفیت محتوای پیج و افزایش لایک اینستاگرام نیز بر روی اعتماد مخاطبان و افزایش فالوور اینستاگرام تأثیرگذار است. با توجه به این که اینستاگرام یک شبکه اجتماعی چند رسانه‌ای است، با انتشار عکس، ویدئو، متن و صدا و به طور کلی پست‌های جذاب در این رسانه می‌توان افراد زیادی را به آن جذب کرد و به تحقق فعالیت‌‌های تجاری کمک کرد. تبلیغات در اینستاگرام به هزینه زیادی احتیاج ندارد، فقط کافیست کسب و کارها مقداری هزینه برای خرید فالوور ارزان و لایک ارزان اینستاگرام کنار بگذارند‌.

 

آشنایی با انواع خدمات اینستاگرام در دیجی ممبر

پیج‌های اینستاگرامی با توجه به موضوع و نوع محتوای منتشر شده خود به فالوورهای مختلفی نیاز دارند. در سایت دیجی ممبر انواع مختلفی از فالوورها با قیمتی بسیار مناسب به فروش می‌رسد و انتخاب مناسبت‌ترین نوع فالوور بر عهده ادمین پیج است. در این بخش قصد داریم درباره فالوورهای ارائه شده در این سایت یعنی فالوور ارزان قیمت، فالوور ایرانی بدون ریزش، فالوور خارجی یا بین‌المللی و فالوور رایگان صحبت کنیم.

  • فروش فالوور ارزان اینستاگرام

فالوور ارزان اینستاگرام برای کسانی که هنوز در اول راه هستند و به تازگی پیج اینستاگرامی مربوط به کسب و کار خود را راه‌اندازی کرده‌اند، بسیار مناسب است. دیجی ممبر این نوع فالوور را با کمترین قیمت به فروش می‌رساند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید دلیل نامگذاری فالوورهای ارزان قیمت چیست؟ میزان فعالیت روزانه مقداری از این فالوورها در اینستاگرام کم است و مانند اکانت‌های فعالب هر روز پست‌ها را نمی‌کنند و کامنتی زیر آن‌ها قرار نمی‌دهند. هدف از خرید این نوع فالوور بیشتر بالا بردن تعداد فالوورها می‌باشد. برای افزایش لایک اینستاگرام ارزان قیمت نیز راهکار دیگری وجود دارد و به راحتی می‌توان با خرید لایک ارزان اینستاگرام تعداد لایک‌ها را نیز اضافه کرد. تعداد فالوورها همواره باید با تعداد لایک‌ها تناسب داشته باشد، در غیر این صورت کاربران اینستاگرام به واقعی بودن فالوورها در پیج شما شک کرده و آن را فالو نمی‌کنند.

  • فروش فالوور ایرانی بدون ریزش

یکی دیگر از انواع فالوور که در سایت دیجی ممبر به فروش می‌رسد، فالوور ایرانی بدون ریزش است. این نوع فالوورها توسط افراد ایرانی ساکن داخل کشور با شماره تلفن و ایمیل ایرانی ساخته شده‌اند.‌ این پیج‌ها اکثراً دنبال‌کننده پیج‌های ایرانی هستند و محتوای تولید شده در آن‌ها نیز به زبان فارسی و متن‌های ایرانی است. افرادی که هدف آن‌ها افزایش فالوور اینستاگرام و رونق کسب و کار در داخل ایران است، بیشتر به خرید فالوور ایرانی بدون ریزش تمایل دارند. این فالوورها جزء فالوورهای فعال و واقعی هستند و روزانه پست‌های مختلف را لایک می‌کنند.

  • فروش فالوور خارجی یا بین‌المللی

بعضی از افراد قصد دارند کسب و کار خود را در خارج از ایران گسترش دهید و محصولات و خدمات خود را به مخاطبان خارجی معرفی کنند. محتوای این پیج‌ها نیز به زبان خارجی تولید می‌شود و برای خرید فالوور خارجی یا بین‌المللی به سایت دیجی ممبر مراجعه می‌کنند. فالوور خارجی با استفاده از شماره تلفن و ایمیل خارجی ساخته می‌شود. این فالوورها کاملاً واقعی هستند و به صورت روزانه فعالیت می‌کنند، پست دیگران را لایک می‌کنند و برای پیج‌های مختلف کامنت می‌گذارند.

  • فروش فالوور رایگان

بعضی از افراد واقعاً توانایی مالی برای خرید فالوور اینستاگرام را ندارند. دیجی ممبر برای این افراد نیز تمهیدات خوبی ارائه داده است. با انجام بعضی از راهکارها می‌توان از این سایت فالوور رایگان دریافت کرد. یکی از این روش‌ها نوشتن نام سایت دیجی‌ ممبر در بیوی اینستاگرام می‌باشد. با این کار از طرف سایت صد فالوور هدیه می‌گیرید. با تولید محتوا و تگ کردن آن در پست نیز هزار فالوور رایگان دریافت خواهید کرد. استوری کردن و تبلیغ سایت صد فالوور رایگان به همراه دارد.

 خرید فالوور و لایک ارزان اینستاگرام از سایت دیجی ممبر

 برای خرید فالوور و لایک ارزان اینستاگرام می‌توانید به سایت دیجی ممبر بهترین مرجع افزایش فالوور و لایک اینستاگرام در ایران با آدرس اینترنتی https://www.digi-members.com مراجعه کنید. این سایت دارای پنج سال سابقه فعالیت در زمینه ارائه خدمات اینستاگرام است. ‌کسانی که به تازگی وارد حیطه کسب و کار و تجارت شده‌اند و قصد دارند با فعالیت در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار مانند اینستاگرام تعداد مشتری‌های خود را افزایش دهند، همواره به دنبال این هستند که تعداد فالوورهای خود را روز به روز افزایش دهند. یکی از روش‌های پر کاربرد و به صرفه خرید فالوور ارزان قیمت از سایت‌های معتبری همچون دیجی‌ممبر است. بازاریابی و مدیریت شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام تلگرام در این سایت توسط افراد حرفه‌ای و متخصص انجام می‌شود. برای آگاهی از قیمت انواع فالوور می‌توانید به بخش تماس با ما در این سایت مراجعه کنید‌.