هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
يكشنبه، 9 ارديبهشت 1403
ساعت 09:45
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

شنبه 4 ارديبهشت 1400 ساعت 15:31
شنبه 4 ارديبهشت 1400 15:30 ساعت
2021-4-24 15:31:24
شناسه خبر : 346695
همانطور که می دانید، امروزه فروشگاه های زیادی در کشور ما به صورت اینترنتی فعالیت می کنند و در چند سال اخیر و به خصوص بعد از شیوع کرونا آمار خریدهای اینترنتی بسیار افزایش پیدا کرده است. در صورتی که برای خرید شال و روسری می خواهید به صورت اینترنتی اقدام کنید، پیشنهاد می کنیم در این مطلب همراه ما باشید.

یک فروشگاه اینترنتی معتبر چه ویژگی هایی دارد؟

 این روزها با شیوع کرونا بسیاری از افراد ترجیح می دهند از یک فروشگاه اینترنتی  خرید کنند تا دیگر لازم نباشد در فروشگاه‌های شلوغ حضور پیدا کنند. در واقع خرید از فروشگاه های معتبر اینترنتی باعث می شود که خرید شما هم راحت تر باشد و هم به صرفه تر. اما مسئله اصلی که برای خرید شال و روسری به صورت آنلاین وجود دارد این است که شال یا روسری قرار است بخشی از استایل شما باشد.  حتی اگر گران قیمت ترین مانتو یا پالتو را به تن کنید باز باید شال یا روسری هماهنگی برای تکمیل استایل تان داشته باشید.

در نتیجه برای این که با آگاهی و اعتماد کامل از یک فروشگاه اینترنتی، خرید شال یا روسری خود را انجام بدهید، خوب است نکات زیر را در نظر داشته باشید.

 

از فروشگاه تخصصی شال و روسری خرید کنید

توصیه اول ما به شما این است که برای خرید شال و روسری به یک فروشگاه اینترنتی که به طور تخصصی در زمینه شال و روسری فعالیت می کند مراجعه کنید. فروشگاه های اینترنتی که همه چیز می فروشند مانند دریایی با عمق یک سانتی متر هستند. دسته بندی های زیاد باعث می شود تنوع اجناس هر دسته بندی  در این فروشگاه ها کم باشد. حتی اگر فرض کنید چنین فروشگاهی مرتب محصولات جدید اضافه کند ولی باید دید که چه زمانی نوبت به بروزرسانی دسته بندی شال و روسری می رسد! چنین مشکلی در یک فروشگاه تخصصی شال و روسری وجود ندارد.

یک فروشگاه تخصصی شال و روسری به طور مرتب شال و روسری جدید اضافه می کند. به این ترتیب همواره جدیدترین ترندهای شال و روسری را می توانید در آن پیدا کنید. همچنین وقتی تنوع شال و روسری خیلی زیاد باشد دست تان برای انتخاب بازتر است. برای مثال احتمالا شما در یک فروشگاه آنلاین لباس یک مدل شال پلیسه آبی پیدا می کنید ولی در یک فروشگاه تخصصی شال و روسری شما باید از بین چندین شال پلیسه دار در طیف رنگ آبی یکی را انتخاب کنید.

 

تنوع طرح و رنگ شال و روسری در کاشانه

 

فروشگاه کاشانه یک فروشگاه تخصصی شال و روسری می باشد که کار خود را در سال 1396 آغاز کرده و در طول این چند سال تلاش می کند به طور مداوم بهتر و بهتر شود. در حال حاضر تنوع خوبی از انواع شال و روسری در فروشگاه کاشانه عرضه می شود.

دسته بندی های فروشگاه کاشانه عبارتند از:

شال طیفی ، شال تک رنگ ساده ، شال نخی طرح دار ، شال پلیسه ، شال لمه ، شال شنی مجلسی ، روسری بچه قواره کوچک ، روسری نخی طرح دار ، روسری لمه ، روسری پلیسه ، روسری ساده رنگی ، روسری ساتن ابریشم ، روسری حریر کرپ، روسری مامی و ...

همچنین در کاشانه امکان فیلتر محصولات بر اساس رنگ و یا قواره وجود دارد. به این ترتیب می توانید در انبوه شال و روسری های کاشانه به چیزی که دوست دارید برسید.

 

پاسخگویی سریع پیام مشتریان

یکی از کارهای راحتی که می توانید معتبر بودن یک فروشگاه اینترنتی را محک بزنید این است که با مسئولان فروش تماس بگیرید. معمولا فروشگاه های اینترنتی معتبر با سرعت عمل بالایی پاسخگوی مشتریان می باشند. برای این کار به صفحه تماس با ما فروشگاه بروید و از طریق راه هایی که در آنجا معرفی شده با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید.

واحد پشتیبانی فروشگاه اینترنتی کاشانه تقریبا در چند دقیقه پاسخگوی سوال های شما هستند. علاوه بر صفحه تماس با ما سایت، امکان تماس با پشتیبان کاشانه از طریق پیام رسان های واتس اپ، ایتا و تلگرام وجود دارد.

دنیای امروز دنیای انتظار نیست. یک فروشگاه اینترنتی ایده آل باید امکان چت آنلاین با پشتیبانی را برای مشتریان اش فراهم کرده باشد. باید بتوانید در هر لحظه سوال یا مشکل تان را با واحد پشتیبانی در میان بگذارید. علاوه بر چت آنلاین چه خوب می شود اگر امکان تماس در پیام رسان های مختلف هم فراهم باشد.

در کاشانه امکان چت در لحظه نیز وجود دارد. شما در هر جای وب سایت کاشانه می توانید در همان صفحه با پشتیبانی فروشگاه صحبت کنید و مشاوره بگیرید.

 

قیمت مناسب شال و روسری ها

قیمت مناسب یکی از ویژگی‌های مهم فروشگاه اینترنتی شال و روسری می باشد. در صورتی که برای خرید از فروشگاه آنلاین استفاده می کنید، این نکته را فراموش نکنید. یک فروشگاه اینترنتی هزینه های اجاره مغازه، حقوق فروشنده، هزینه دکور و ... را ندارد پس توقع زیادی نیست که انتظار داشته باشیم از فروشگاه های سطح شهرمان شال یا روسری را کمی ارزان تر بخریم. به خصوص که در یک خرید اینترنتی هزینه پستی هم به مبلغ خرید اضافه می شود.

پایین ترین قیمت شال و روسری را در کاشانه پیدا خواهید کرد. تمامی محصولات با حذف واسطه ها از تولیدی ها خریداری می شوند. در نتیجه قیمت تمام شده برای مشتریان از فروشگاه های دیگر مناسب تر است. البته طبیعی است که کیفیتی که شال پلیسه 58 هزار تومانی دارد را نباید از یک شال پلیسه 30 هزار تومانی توقع داشت. البته تمامی محصولات کاشانه ارزش خرید دارند. یعنی شما محصولی به مراتب با ارزش تر از پولی که می پردازید بدست میاورید. پس با خیال راحت از فروشگاه کاشانه خرید کنید.

 

بنر شال هنرمندی فروشگاه اینترنتی کاشانه

 

عکس های متعدد و واضح از محصولات

بسیاری از ما خاطره های بدی از خرید اینترنتی پوشاک داریم. چون محصولی که دریافت کردیم تفاوت زیادی با تصویرش در فروشگاه داشته است! یک فروشگاه شال و روسری ایده آل عکس های متعددی از محصول در اختیارتان قرار می دهد. البته نه عکس و تصاویر ژورنالی! چون ژورنال شال و روسری ها معمولا فتوشاپ شده اند و توسط خود فروشگاه تهیه نشده اند. همچنین مدل ها در اغلب این عکس ها شال و روسری ها را درست سر نکرده اند!

در فروشگاه کاشانه از هر شال و روسری عکس برداری اختصاصی انجام می شود. وجود تصاویر متعدد باعث می شود که شما قبل از خرید کاملا درک کنید که محصول مورد نظرتان چطور روی سر قرار می گیرد. همچنین از همه کارها تصویر نزدیکی گرفته شده که به شما کمک می کند کیفیت بافت پارچه روسری را از نزدیک ببینید. این تمام ماجرا نیست. تقریبا تمامی شال و روسری های خاص ویدیوهایی کوتاه دارند که در آن طرح دو روی محصول و نوع لبه و ... به وضوح دیده می شود.

وجود توضیح کافی و شرح خصوصیات هر محصول یکی دیگر از ملزومات فروشگاه شال و روسری ایده آل می باشد. درج قواره شال یا روسری، جنس پارچه، نام برند، نوع دوخت لبه و شرح طرح روی کار موجب می شود خرید دلچسب تری را تجربه کنید.

 

دارا بودن مجوزهای لازم یک فروشگاه اینترنتی

کاشانه دارای نماد اعتماد الکترونيکي می باشد. اینماد در حقيقت مجوزیست که از طرف مرکز توسعه تجارت الکترونيک که وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت ايران است به عنوان يک تاييديه يا مجوز فعالیت به فروشگاه اينترنتي کاشانه داده شده است. همچنین کاشانه دارای نشان ملی ثبت از مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. داشتن این نشان به معنای احراز هویت مدیریت فروشگاه و تایید صلاحیت برای فعالیت به عنوان مسئول فروشگاه آنلاین می باشد. برای بررسی اعتبار هر کدام از مجوزها می توانید روی نماد آن در وب سایت کاشانه کلیک کنید.

 

فعالیت فروشگاه در شبکه های اجتماعی

اگر می خواهید از اعتبار و زنده بودن یک فروشگاه اینترنتی مطلع شوید. باید این را بدانید که فروشگاه آنلاین معتبر در سایت های اجتماعی مانند اینستاگرام فعالیت دارد. این موضوع در این روزگار به قدری مهم هست که با اطمینان به شما می گوییم که از فروشگاه اینترنتی که هیچ جا نیست چیزی نخرید!

فروشگاه اینترنتی کاشانه به طور جدی در توییتر و اینستاگرام فعال است. امکان خرید از طریق دایرکت فراهم هست. همچنین به طور مرتب شال و روسری های مختلفی با تخفیف های ویژه و طلایی در اینستاگرام کاشانه استوری می شوند.

 

بنر اینستاگرام فروشگاه اینترنتی کاشانه

 

بسته بندی با کیفیت و ارسال سریع

یک فروشگاه اینترنتی معتبر به مشتریان خود بها می دهد و برای شان ارزش قائل است. این موضوع را می توانید از نحوه بسته بندی خریدتان و سرعت ارسال بسته متوجه شوید.

در کاشانه کلیه سفارش ها با بسته بندی عالی در اولین روز کاری برای تان با پست پیشتاز ارسال می شود. همچنین پشتیبان فروشگاه کد رهگیری بسته تان را در اختیارتان می گذارد که از طریق آن می توانید موقعیت بسته تان را در سایت پست مشاهده کنید.

 

فروشگاه اینترنتی کاشانه به طور مرتب طرح های مختلفی برای حمایت از خریداران اجرا می کند. برای مثال در حال حاضر هزینه پستی همه سفارش های بالای صد هزار تومان رایگان است! این فرصت عالی را از دست ندهید.