هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
يكشنبه، 9 ارديبهشت 1403
ساعت 10:00
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

دوشنبه 1 دى 1399 ساعت 23:55
دوشنبه 1 دى 1399 23:54 ساعت
2020-12-21 23:55:55
شناسه خبر : 342842

شما چه زمانی را برای خرید سیسمونی نوزاد خود مناسب می‌دانید؟ خرید سیسمونی نوزاد یکی از شیرین‌ترین و البته حساس‌ترین خریدهای عمر یک مادر است، چراکه یک مادر پس از ماه‌ها انتظار لباس‌ها و لوازم خریداری شده برای فرزندش را به تن او می‌کند. مسلماً بهترین زمان برای خرید لوازم سیسمونی نوزاد زمانی است که از جنسیت فرزند خود اطمینان خاطر داشته باشید، هفته نوزدهم بارداری زمانی است که با اطمینان کامل از جنسیت نوزادتان می‌توانید برایش خرید کنید. البته بسیاری از مراکز سونوگرافی می‌توانند در هفته 16 بارداری نیز جنسیت نوزاد را تشخیص دهند، اما زمان دقیق برای یک تشخیص درست هفته بیست ودوم بارداری است.  الان شما در هفته چندم بارداری خود هستید؟ آیا لیست لوازم سیسمونی نوزاد خود را نوشته‌اید؟ اگر نمی‌دانید خرید چه لوازمی برای نوزاد شما ضروری است، حتماً این مقاله را تا انتها بخوانید و اصلی‌ترین نیاز فرزند خود در روزهای اول تولدش آگاه باشید.

 

ضروری‌ترین لوازم سیسمونی نوزاد کدامند؟

زمانی که یک نوزاد به دنیا بیاید، به یکسری لوازم ضروری نیاز دارد تا بتواند به خوبی به فضای بیرون از شکم مادر خو بگیرد. نوزادان به لحاظ بدنی و پوستی در ماه‌های اول زندگی بسیار حساس هستند، بنابراین می‌بایست مراقبت بیشتری از نوزاد صورت بگیرد. برخی از مهم‌ترین لوازم سیسمونی نوزاد به شرح زیر می‌باشد:

  • لباس نوزاد:

پوست نوزاد از بدو تولد بسیار لطیف وحساس است، به همین جهت می‌بایست لباس‌های نوزاد از جنس پنبه و نرم باشد تا پوست نوزاد نسبت به آن حساسیت خاصی نشان ندهد. امروزه برندهای مختلفی نظیر چیکو، بی بی سان و... در زمینه تولید لباس نوزاد فعالیت کرده و بهترین البسه نوزاد را تولید می‌کنند. به طور معمول خرید ست 21 تیکه، ست 5 تیکه وانواع ست بیمارستانی در لیست سیسمونی نوزاد قرار دارد. به طور معمول هم مادران برای خرید سیسمونی نوزاد در اولین قدم به صورت خودار به سمت خرید لباس نوزاد کشانده می‌شوند.

  • شیشه شیر و پستانک:

اگرچه بهترین و سالم‌ترین غذا برای نوزاد تازه به دنیا آمده، شیر مادر است، اما از آنجا که برخی نوزادان به دلیل مشکلات معده نظیر رفلاکس می‌بایست شیر خشک مصرف کنند، شیشه شیر نیز می‌بایست محض محکم کاری در لیست سیسمونی نوزاد قرار بگیرد. شیشه شیر در دو نوع پلاستیکی و شیشه‌ای تولید می‌شود، اما توصیه پزشکان استفاده از شیشه شیر شیشه‌ای است. پستانک نیز برای ایجاد آرامش برای نوزاد در زمان‌های بی‌قراری خریداری می‌شود، پستانک نیز می‌بایست با کیفیت باشد، زیرا به طور مستقیم در دهان نوزاد قرار می‌گیرد. بهترین برندهای تولید کننده شیشه شیر و پستانک شامل پنبه ریز، بی بی لند، چیکو، wee و ... است.

  • ست حوله حمام نوزاد:

به طور معمول نوزادان پس از گذشت دو روز از زمان تولد نیاز به استحمام خواهند داشت، بنابراین می‌بایست ملزومات حمام او نیز در لیست خرید سیسمونی نوزاد باشد. برای حمام نوزاد ست شامپو بدن، شامپو سر، صابون، لوسیون و ... می‌بایست خریداری شود که یکی از بهترین تولیدکنندگان آن فیروز است، اما مهمتر از آن حوله نوزاد می‌باشد. حوله نوزاد می‌بایست لطیف باشد و به خوبی آب را به خود جذب کند تا به پوست نرم و لطیف نوزاد آسیب نزند. بنابراین در هنگام خرید ست حوله نوزاد دقت کافی را به خرج دهید تا بهترین آن‌ها را در سبد سیسمونی نوزاد خود قرار دهید.

  • ست سرویس خواب کودک:

یک نوزاد در دوران جنینی خود میان یک مایع گرم دست و پا می‌زند و با ورود به این دنیای جدید همواره به دنبال فضای گرم و آغوش مادر است، بنابراین زمانی که مادر بخواهد نوزاد را روی زمین بگذارد می‌بایست او را در یک جای گرم و نر قرار دهد تا احساس آرامش کند. با خرید یک ست سرویس خواب نوزاد در سیسمونی نوزاد، می‌توان نوزاد را در کنار مادر در یک سرویس خواب گرم قرار داد تا ضمن نزدیکی به مادر در سرویس خواب خود آرام بخوابد. سرویس‌های خواب بسته به فصول سردو گرم سال در دو نوع ضخیم و نازک تولید می‌شوند تا مادران بتوانند بسته به زمان دنیا آمدن فرزند خود سرویس خواب خریداری کنند.

  • کالسکه:

کالسکه را می‌توان ضروری‌ترین وسیله‌ی سیسمونی نوزاد دانست، به خصوص اگر پدر و مادر نوزاد وسیله‌ی نقلیه نداشته باشند، کالسکه می‌توان کمک خوبی برای خرید رفتن یا انجام امورات بیرون از منزل پدر و مادر باشد. البته کالسکه برای قدم زدن در یک روز بهاری زیبا در کنار فرزندتان نیز لازم خواهد بود. کالسکه وسیله‌ای مکانیکی است که در انواع سنتی، کلاسیک و مدرن ساخته می‌شود. در ایران یکی از بهترین تولید کنندگان بدنه کالسکه دلیجان و بهترین تولید کننده پارچه و تشک کالسکه چیکو محسوب می‌شود. بنابراین با اطمینان خاطر می‌توانید کالسکه دلیجان را خریداری کنید، کالسکه‌ها معمولاً به راحتی جمع شده و می‌توان آن‌ها را در کمترین فضای ممکن جا داد. بنابراین برای خرید کالسکه نگران فضای کوچک منزل خود نباشید.

  • کریر و ساک لوازم کودک:

دو مورد از لوازم سیسمونی نوزاد که می‌بایست در تمامی مهمانی‌ها و... همراه مادر باشد، اولین آن‌ها یک ساک لوازم با کیفیت برای آنکه لوازم مورد نیاز کود از شیشه شیر، شیر خشک، لباس و پوشک را بتوان در آن قرار داده با خود حمل کرد. دومین وسیله‌ی که در مهمانی‌ها و... به کمک مادر خواهد آمد، کریر نوزاد است. کریر وسیله‌ای شبیه یک نانو کوچک است که به وسیله یک دسته قابل حمل می‌باشد، این وسیله به گونه‌ای طراحی شده که نوزاد به راحتی در آن بخوابد و به طور کامل مورد محافظت قرار بگیرد. طراحی و ساختار کریر کودک به گونه‌ای است که حتی نوزادان رفلاکسی هم می‌توانند از آن استفاده کنند.

به طور معمول کالسکه، کریر، روروئک و ساک لوازم کودک به صورت پکیجی و در کنار هم به مادر و پدر برای خرید سیسمونی نوزاد پیشنهاد می‌شود تا از همانگی رنگ و مدل برخوردار باشند. این ست‌ها از تنوع بالای مدل‌های دخترانه، پسرانه و اسپرت برخوردارند. خرید این دست از لوازم سیسمونی نوزاد کاملاً ضروری محسوب می‌شوند، اما این موارد تنها نیازهای یک نوزاد به شمار نمی‌روند. خرید پوشک، پتوی دور پیچ، جوراب و... نیز برای مراقبت و محافظت از نوزاد ضرورت دارد، که می‌توانید به صورت تک تک یا کلی از هفته نوزدهم بارداری به بعد برای نوزاد خود خریداری نمائید.

به بازی کودکان خود اهمیت دهید!

نوزادان پس از گذراندن تقریباً چهار ماه از زندگی خود کم کم نسبت به اسباب بازی‌های رنگی مختلف واکنش نشان می‌دهند، از طرفی برای تقویت هوش و حافظه نوزدان می‌بایست با اسباب بازی‌های مناسب سن خود بازی کنند. یکی از بهترین وسایل بازی نوزاد که کاملاً بی‌خطر نیز هست، تشک بازی می‌باشد. تشک بازی که حالتی گرد و البته نرم دارد دو حلال ضربدری از بالا دارد که آویزهای مختلف عروسکی بر روی آن نصب می‌شوند. بنابراین زمانی که کودک روی تشک بازی قرار می‌گیرد به راحتی می‌تواند با اسباب بازی‌ها سرگرم شود، بدون اینکه آسیبی به پوست و جسم او وارد شود.

خرید یک سیسمونی نوزاد کامل چقدر هزینه بر می‌دارد؟

با توجه به گرانی‌ها و وضعیت اقتصادی حاکم بر جامعه نمی‌توان قیمت دقیقی برای یک خرید سیسمونی نوزاد با کیفیت مناسب عنوان کرد، اما تنوع و کیفیت اجناس ایرانی به حدی بالا رفته است که می‌توانید به راحتی هزینه‌ها را مدیریت کنید. از طرفی فروشگاهی که برای خرید سیسمونی نوزاد انتخاب می‌کنید نیز برای تعیین قیمت مهم است، چراکه فروشنده منصف سود کلانی را روی اجناس خود نخواهد آورد. بهترین فروشگاه سیسمونی نوزاد شهر شما کدام است؟

بهترین فروشگاه سیسمونی در دستان شماست!

اگر شما هم جزو آن دسته از مادرانی هستید که پس از عبور از هفته نوزدهم بارداری شوق خرید لباس و وسیله برای نوزاد خود را دارید، اما کرونا مانع گشت و گذار شما در شهر شده، اصلاً نگران نباشید. امروزه بستر اینترنت موجب شده که فروشگاه‌های برتر در نزدیکی شما باشند، برای یافتن بهترین فروشگاه سیسمونی نوزاد کافی است در موتور جستجوگر گوگل نام کارن ماما را جستجو کنید. کارن ماما نزدیک‌ترین و کامل‌ترین فروشگاه سیسمونی نوزاد محسوب می‌شود.

فروشگاه اینترنتی کارن ماما که شامل بخش‌های مختلفی نظیر گردش و سفر، تزئینات اتاق کودک، لوازم بهداشتی، لوازم غذاخوری، اسباب بازی و... است، مجموعه‌ی کامل سیسمونی نوزاد را در ویترین فروشگاهی خود به فروش می‌رساند. تنوع جنس و مدل لوازم و لباس‌ها در کارن ماما موجب می‌شود که هیچ کاربری دست خالی از صفحه خارج نشود. این فروشگاه که قیمت‌های مقرون به صرفه‌ای نیز ارائه می‌کند، کاملاً به روز بوده و فقط در حوزه سیسمونی کودک فعالیت دارد. کارن ماما که دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز هست، کاملاً معتبر بوده و با خیال راحت می‌توانید از آن خرید کنید.

اصلی‌ترین شرایط خرید در کارن ماما کدام است؟

طبیعتاً برای خرید از هر فروشگاه اینترنتی می‌بایست به شرایط و قوانین آن پایبند باشید، بنابراین اگر قصد خرید از این فروشگاه مطمئن و معتبر را دارید توجه به چند نکته الزامی می‌باشد:

  1. اگر سفارشات شما تا ساعت یازده هر روز ثبت شود، حتماً همان روز به شرکت پست تحویل داده خواهد شد.
  2. چنانچه خرید شما بالای 150 هزار تومان باشد ارسال کالا رایگان خواهد شد.
  3. ضمانت هفت روزه بازگشت کالا نیز از دیگر ویژگی‌های خرید از کارن ماما به شمار می‌رود.

توصیه ما به ما این است که در این شرایط آلوده به کرونا، خرید سیسمونی نوزاد خود را مانند سایر خریدها از هفته نوزدهم بارداری در منزل انجام دهید. در صورت خرید اینترنتی از کارن ماما بسته‌ی خود را بدون دغدغه درب منزل تحویل خواهید گرفت، این روش برای سلامتی شما و فرزندتان بهتر خواهد بود....