هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
جمعه، 31 فروردين 1403
ساعت 03:17
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

پنجشنبه 18 ارديبهشت 1399 ساعت 20:08
پنجشنبه 18 ارديبهشت 1399 20:04 ساعت
2020-5-7 20:08:46
شناسه خبر : 336575
عده‌ای همیشه از مجالس امام حسین(ع) وحشت دارند، از ظلم ستیز بودن عاشورا می ترسند و از سیاسی شدن هیآت دل خوشی ندارند و به همین دلیل است که هر روز با بهانه تراشی‌های مضحک سعی دارند مجالس روضه‌ی اهل بیت را از رونق بیندازند.
عده‌ای همیشه از مجالس امام حسین(ع) وحشت دارند، از ظلم ستیز بودن عاشورا می ترسند و از سیاسی شدن هیآت دل خوشی ندارند و به همین دلیل است که هر روز با بهانه تراشی‌های مضحک سعی دارند مجالس روضه‌ی اهل بیت را از رونق بیندازند.
گروه فرهنگی-رجانیوز: بنا بر رسم هر ساله صداوسیما و هم زمان با ماه مبارک رمضان برنامه‌های مناجات خوانی از چند شبکه رسانه ملی در حال پخش است. البته صداوسیما امسال به این برنامه ها به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی هیآت و مساجد بیشتر از قبل پرداخته است.
 
به گزارش رجانیوز؛ چند شب قبل حاج محمود کریمی مداح نام آشنای اهل بیت در شبکه دوم سیما و در جوار مضجع نورانی امام هشتم روضه ای خواندند که واکنش های به دور از حق و انصافی روانه ایشان شد.
جدای از بررسی سندیت روایتی که کریمی در آنتن زنده بیان کرد، نحوه مواجهه برخی رسانه های اصلاح طلب با این قضیه در نوع خود جالب توجه بود.
 
 
کسانی مدافع از مجالس امام حسین شده اند که روزی در جبهه ی هتاکان و حرمت شکنان امام حسین قرار داشتند. یازده سال قبل هم قطاران همین روزنامه ها با سوت و کف و هلهله و به آتش کشیدن پرچم عزای امام حسین در ظهر عاشورا خون به دل مریدان اهل بیت کردند.
 
حملاتی که به کریمی شد ذهن را به سمت حمله های بی رحمانه رسانه های حامی دولت به میثم مطیعی هدایت کرد. حملاتی که به دلیل انتقاد این مداح اهل بیت از فشارهای اقتصادی بر مردم، خوی اشرافی گری مسئولین و ناکارآمدی برجام برای کشور انجام شده بود.
 
ناگفته نماند که کریمی چند وقتی است در مجالس روضه ی امام حسین انتقاداتی به عملکرد ضعیف دولت در زمینه های اقتصادی کرده است و مشخص نیست این حملات به این دلیل است یا خیر.


260773_698.mp4 | دانلود فیلم 

 
با همه این اوصاف کریمی که قرار بود 30 شب در حرم مطهر امام رضا برنامه مناجات خوانی داشته باشد اما حضور او در این برنامه لغو شد و قرار است مادحین دیگری جایگزین او باشند.
 
از حق نگذریم واکنش کریمی به قطع برنامه زنده اش توسط صداوسیما بسیار شایسته بوده است: 
«زنده نگهداشتن محافل ذكر مصائب و مناقب اهل‌بيت عليهم السلام، وظيفه‌ى تعطيل ناپذير هر پيرو واقعى و محب آل الله است؛
در حالى كه بنده، از اعماق وجودم سپاسگزار و منت دار محبت و عنايت بى‌بديل امام رئوف عليه السلام، به خاطر اعطاى توفيق برپايى يك دهه مناجات شبانگاهى در حرم مطهر رضوى هستم؛ معدودى افراد اما با ادعاى جانبدارى از اينجانب و يا اعتراض به تدابير مسئولان امر، برادر محترم آقاى حاج مهدى سرورى را مورد بى‌مهرى قرار دادند.
غافل از آنكه ابراز علاقه به يك روضه خوان، هرگز با اسائه‌ى ادب به ديگر خدمتگزاران، قابل جمع نيست و هر كس اين دو ضد را در خود، جمع مى‌بيند وظيفه دارد كه ابتدا به اصلاح نفس خود بپردازد.
خاك پاى همه ى محبين حضرت سيدالشهدا عليه السلام
محمود كريمى»
 
 
این حملات پایان ماجرا نبود و بسیاری از مادحین سرشناس کشور مانند میثم مطیعی، حنیف طاهری، مهدی رسولی، امیر کرمانشاهی، حسین طاهری و... به حمایت از کریمی پرداختند و معتقد بودند که حتی اگر کریمی در این ماجرا اشتباهی هم مرتکب شده باشد، نباید چندین سال خدمت برای امام حسین را نادیده بگیریم و او را مورد تهاجم قرار دهیم و رسانه های بیگانه لندنی و سعودی که عملا در تضاد با دین و مذهب قرار دارند حق اظهار نظر در این موضوع را ندارند.
 
 
اگر از همه این این بحث ها بگذریم؛ عده ای همیشه از مجالس امام حسین وحشت دارند، از ظلم ستیز بودن عاشورا می ترسند و از سیاسی شدن هیآت دل خوشی ندارند و به همین دلیل است که هر روز با بهانه تراشی های مضحک سعی در تخریب چهره ی مادحین دارند تا با این تخریب ها بتوانند مجالس روضه ی اهل بیت را از رونق بیندازند. 
 


دیدگاه کاربران

ما حاج محمود کریمی رو دوست داریم ولی ارباب ما حضرت ابا عبدالله را بیشتر بیشتر روایت بی سند در تربون ملی وقتی وهم ایجاد شود جای دفاع نیست جز عذر خواهی و جهت اطلاع به والله نه اصوالگرا هستم نه اصلاحطلب محب حسینم

پسندیدم
58
مرک بر مثلث شوم صهیونیستی اصلاحات و اعتدال و کارکزار .