هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
پنجشنبه، 30 فروردين 1403
ساعت 02:47
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

چهارشنبه 6 مهر 1401 ساعت 10:45
چهارشنبه 6 مهر 1401 09:20 ساعت
2022-9-28 10:45:57
شناسه خبر : 361007
وحید جلیلوند بیش از آنکه فیلمساز باشد، یک کاسب زیرک است. او که فیلمش را بدون مجوز به خارجی‌ها فروخته، منت عدم نمایش آن در ایران را نیز به سر مردم و ارشاد می‌گذارد. او به دنبال سود و سواستفاده است.
وحید جلیلوند بیش از آنکه فیلمساز باشد، یک کاسب زیرک است. او که فیلمش را بدون مجوز به خارجی‌ها فروخته، منت عدم نمایش آن در ایران را نیز به سر مردم و ارشاد می‌گذارد. او به دنبال سود و سواستفاده است.

گروه فرهنگی-رجانیوز: وحید جلیلوند اخیرا اعلام کرده است که دیگر در ایران فیلم نخواهد ساخت و هیچ‌گاه به دنبال گرفتن پروانه نمایش فیلم اخیرش «شب، داخلی،‌ دیوار» نخواهد رفت. او هدفش از این اقدام‌ را حمایت از اعتراضات عنوان کرده است!

 
به گزارش رجانیوز؛ این اظهارات در صورتی‌ست که او چندی قبل از شروع اغتشاشات به صورت غیرقانونی و بدون اخذ مجوز فیلمش را راهی جشنواره ونیز کرده و در همان زمان حق پخش فیلم خود را به قیمت نیم‌میلیون یورو به یک کمپانی آلمانی فروخته بود. 
 
به عبارت ساده‌تر مدت‌ها قبل، جلیلوند بدون گرفتن مجوز، حق پخش فیلمش را به یک کمپانی خارجی فروخته است. این یک معنا بیشتر ندارد؛ جلیلوند روغن ریخته را نذر امام‌زاده کرده است. چراکه فیلم او به هرحال به علت دور زدن قانون سرنوشتی شبیه «برادران لیلا» ساخته سعید روستایی پیدا می‌کرد. او با سیاست سعی در ماهی گرفتن از آب گل‌آلود دارد. 
 
جالب‌تر آن‌که جلیلوند برای ساخت «شب،داخلی،دیوار» از نیروی ضدشورش کمک گرفته و تجهیزات فیلمش را از این نهاد تامین کرده است!
 
 
تناقضات وحید جلیلوند به همین موارد خلاصه نمی‌شود. او درحالی از حکومت اعلام برائت می‌کند که فیلم قبلی او «بدون تاریخ، بدون امضا» در سال ۹۵، سی‌صد و پنجاه میلیون تومان تسهیلات از طرف حکومت دریافت کرده است. همچنین این فیلم توسط وزارت ارشاد به آکادمی اسکار معرفی شده و به علت عدم کیفیت از راه‌یابی به بخش مسابقات باز مانده بود. 
 
وحید جلیلوند بیش از آنکه فیلمساز باشد، یک کاسب زیرک است. او که فیلمش را بدون مجوز به خارجی‌ها فروخته، منت عدم نمایش آن در ایران را نیز به سر مردم و ارشاد می‌گذارد. او به دنبال سود و سواستفاده است. یک زمان از جیب خارجی‌ها، یک زمان از جیب ارشاد و زمانی از احساسات مردم.
 
 
انتهای پیام/


کلیدواژه ها »

دیدگاه کاربران

این اغتشاشات هیچ نتیجه مبتی نداشته باشد این نتیجه راداشت که افراد روباه مکار درقالب هنرمند به جامعه خودشان رانشان می دهند.

با سلام و احترام
این مدت علاوه بر اخبار اغتشاشات که مشخصا و کاملا هدف مند بود و جای بحث و جدلی نیست ، خبرهایی که خیلی روح و روان رو آزرده میکنه و جای دفاع نداره ، اظهارات مختلف طیف هنر و ورزش بود.به غیر از کریمی ، بقیه در ایران و بر علیه مردم و نظام موضع گرفتند.حالا یکی مثل سردار آزمون با هدایت و راهنمایی دیگران از موضع خودش کمی عقب می نشینه که البته کاملا معلومه ساختگی و .... اما بقیه نظراتشون که گفتند و تهدید هم کردن هیچ ، راحت در کشور زندگی می کنند و انگار نه انگار . این آدم یا نهاد یا ارگان یا سازمان یا اداره یا هر چی که باید با این ها برخورد کنه کجاست.نکنه تو جیب ملته . نکنه جایی در ترافیک یا سیم تلفن یا لای شاخه درختان نمی دونم ، گیج شدم ، من ایرانی هستم و از این همه نفرت پراکنی این طیف داغونم و دلم به فقط به آرامش رهبرم و به ترکوندن اربابان این طیف نجس توسط عزیزانم در سپاه خوش هست.دلم فقط به این خوشه که این کشور پر از مدافع هست که همیشه و در همه حال جانشون میدن.چقدر دلم برای صحبت های حاج قاسم عزیز تنگ شده.

یه مشت رفاه زده بی درد روشنفکر نمای همیشه نالان که جز تاریکی چیزی نمیبینن و همه هدفشون جمع کردن در ایران و خرج کردن در خارجه

رای منفی!
-14
هنرمند یه عنوان شغلیه که بعضی از دارندگانش چنان بهاطر این عتوان غرور و تکببر گرفته اند که متوجه نیستند موج سواری شون خیلی وقته رو شده و حناشون رنگی نداره،یکی مثل ریاحی از یکماه قبل خارج میشه و حالا معلوم میشه جز طراحی دشمن بوده ، یکی مثل جلیلوند و کریمی دنبال خریدار ، هستن . فقط اقایون خانما یادتون باشه یه وقتی اگر ایندگانتون ازتون پرسیدن واسه مملکتتون چه کردید؟ بگید مردم و مدافعانشون رو به پشیزی به دشمن فروختم !
واقعا بر شما نلجوانمردان شرم باد! راستی چرا از دختر عفیف کرد ؛ شیلر رسولی یادی نمی کنی اقای جلیلوند ، رنگ گردنت واسه اون کشته هوا و هوس مردانه ، بیرون نزد؟ چون واسه خیانتت دلار و جشنواره نمینداخت ؟