هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
يكشنبه، 9 ارديبهشت 1403
ساعت 02:35
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

چهارشنبه 25 اسفند 1400 ساعت 10:15
چهارشنبه 25 اسفند 1400 10:13 ساعت
2022-3-16 10:15:46
شناسه خبر : 356414

این روزها به لطف پیشرفت تکنولوژی و صنعت، تجهیزات بسیار پیشرفته‌ای ابداع و تولید شده است که بسیاری از نیازهای بشر از جمله امنیت را مرتفع می‌سازند.‌ آیا تاکنون چیزی راجع‌به کرکره برقی و دزدگیر اماکن شنیده‌اید و یا با مزایای قابل توجه آن آشنا هستید؟ امنیت یکی از مقوله‌های مهم در زندگی روزمره افراد است. وقتی زندگی آدمی از فردیت خارج شده و به خانواده ختم می‌شود، احساس امنیت، اهمیت بیشتری می‌یابد و افراد همواره می‌کوشند به بهترین شکل امنیت و آسایش را برای خانواده خود تأمین کنند. امروزه تجهیزات زیادی از جمله کرکره برقی و دزدگیر اماکن در ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند که با عملکرد ویژه خود امنیت و آسایش را برای افراد در محل زندگی و کار تأمین می‌کنند. گروه فنی سازه تک با عرضه این تجهیزات به‌روز در جهت خدمت‌رسانی به کاربران فعالیت می‌کند.

کرکره برقی و دزدگیر اماکن

قبل از این که به بررسی قیمت کرکره برقی و دزدگیر اماکن در فروشگاه سازه تک بپردازیم، بهتر است کمی با این تجهیزات آشنا شوید و فاکتورهای موثر در قیمت آن‌ها را بشناسید. در ادامه هر یک از این دو تجهیز را به صورت مجزا بررسی می‌کنیم.

دزدگیر اماکن

سیستم دزدگیر اماکن که تحت عنوان سیستم اعلام سرقت نیز شناخته می‌شود در واقع مجموعه‌ای از تجهیزات الکترونیکی است که با برخورداری از سنسورهای مختلف حرکت‌های غیر طبیعی و مشکوک از قبیل شکستن شیشه یا قفل در یک حریم خصوصی را تشخیص داده و با استفاده از آژیر یا اعلام صدا، افراد را از این عمل غیرقانونی آگاه می‌سازد. این سیستم‌های هوشمند با فناوری به‌روز و طراحی منحصر به فردی دارند در انواع مختلف آژیری، سیم‌کارتی و غیره تولید شده و نیاز اماکن به نگهبان را بر طرف ساخته‌اند. معمولا ساختمان‌هایی که به کرکره برقی و دزدگیر اماکن مجهز هستند، از اپراتور به عنوان نگهبان استفاده نمی‌کنند.  دزدگیر اماکن به عنوان مهم‌ترین تجهیز حفاظتی در ساختمان‌های مختلف مسکونی، تجاری و اداری شناخته می‌شوند که کارکرد بسیار ساده‌ای دارد. هرچند کاربری این تجهیزات حفاظتی ساده است اما از اهمیت بسیاری جهت تأمین امنیت برخوردار هستند.

معمولا دزدگیرهای اماکن به سنسورهای حرکتی مجهز هستند که با کمک مادون قرمز تردد و حرکت‌های غیرطبیعی را تشخیص داده و به شکل‌های مختلفی اعلام سرقت می‌کنند. از سایر تجهیزات دزدگیر اماکن می‌توان به مواردی از قبیل: باتری یا یو پی اس برای مواقع اضطراری قطع برق، منبع تغذیه سنسورها، تجهیزات تلفن‌کننده برای اعلام سرقت، سنسورهایی که ورود غیرمجاز یا دسترسی غیرمجاز را تشخیص می‌دهند، سانترال یا پنل مرکزی که تمام سنسورها به آن متصل هستند، اشاره کرد. در مورد امنیت سیستم دزدگیر اماکن و عدم دسترسی افراد غیرمجاز به آن جالب است بدانید این سیستم‌ها قابلیت نصب بدون کابل را دارند و از چندین چشمی الکترونیکی تشکیل شده‌اند که قطعا در دسترس نبوده و قابل دید نیستند. ضمن این که قبل از هر اقدامی توسط افراد غیرمجاز مانند پوشاندن دوربین دزدگیر، با لمس کوچک‌ترین حرکت در محیط به صدا درمی‌آیند.

قیمت خرید کرکره برقی و دزدگیر اماکن

خرید دزدگیر اماکن و کرکره برقی کار چندان ساده‌ای به نظر نمی‌رسد. با توجه به تنوع زیادی در این نوع تجهیزات وجود دارد هر ویژگی و امکاناتی که به این سیستم‌ها اضافه شود، در افزایش قیمت آن تأثیرگذار است، برای خرید کرکره برقی و دزدگیر اماکن باید اطلاعات زیادی داشته باشید. دزدگیرها نیز مانند هر سیستم الکترونیکی دیگر توسط برندهای مختلفی تولید و عرضه می‌شوند. بنابراین در خرید این تجهیزات حفاظتی باید به نوع برند، نوع سیستم، امکانات و مزایا و از همه مهم‌تر قیمت آن‌ها توجه کنید. طبیعتا تجهیزات حفاظتی با سازو کار حساس و عملکرد ویژه‌ای که دارند، چندان هم ارزان نخواهند بود اما به هرحال وجود نوسان در قیمت این محصولات سبب شده افراد همواره به دنبال دزدگیرهای ارزان‌قیمت باشند‌. فروشگاه فنی سازه تک در این راستا خدمات باکیفیتی به مشتریان خود ارائه می‌دهد. شما می‌توانید در این فروشگاه برترین برندهای دزدگیر از جمله دزدگیر اماکن جی ام کا را با بهترین قیمت و تضمین اصالت کالا خریداری کنید.

کرکره برقی

ساختمان‌های امروزی معمولا به صورت هم‌زمان از کرکره برقی و دزدگیر اماکن بهره می‌برند و ضمن ایجاد سرعت در رفت و آمد، امنیت محل زندگی خود را نیز ارتقاء می‌دهند. کرکره برقی همان‌طور که از نام آن پیدا است، به صورت اتوماتیک و  یا توسط یک ریموت کنترلی باز و بسته شده و امکان بازو بسته شدن درب‌های کرکره‌ای پارکینگ، ساختمان تجاری، پنجره و بالکن را فراهم می‌آورند. کرکره‌های برقی تجهیزات پیشرفته‌ای هستند که با استفاده از موتور، تیغه‌های مخصوص و سایر تجهیزات تولید می‌شوند.‌ هرچند این نوع از کرکره‌ها حال پیشرفت تکنولوژی و صنعت هستند اما توسعه صنعت در خصوص تولیدات باکیفیت تر در حوزه کرکره برقی همچنان ادامه دارد. امروزه انواع کرکره برقی بر اساس جدیدترین تکنولوژی روز دنیا ساخته می‌شوند و دارای کارکرد بی‌صدا و تیغه‌های فولادی بسیار قدرتمندی هستند. در مورد کرکره‌های برقی این نکته را در نظر داشته باشید که کیفیت نصب آن‌ها و نوع تیغه‌ها نقش بسیار مهمی در ارتقاء امنیت دارد. بنابراین انواع کرکره برقی از لحاظ سطح امنیتی تفاوتی با یک‌دیگر ندارند.

قیمت خرید کرکره برق

قیمت خرید کرکره برقی با توجه به فاکتورهای مختلفی از قبیل نوع کرکره، ابعاد آن، نوع موتور و جنس تیغه‌ها، قیمت روز موادمصرفی از جمله محصولات فولادی، امکانات و تجهیزات کرکره برقی مانند یو پی اس، رنگ و نوع طراحی کرکره و درنهایت به برند تولیدکننده و فروشگاه عرضه‌کننده بستگی دارد. فروشگاه سازه تک با عرضه کرکره برقی و دزدگیر اماکن از برترین برندها و بهترین قیمت‌ها نیاز بسیاری از کاربران را در این حوزه برطرف ساخته است.

گزوه فنی سازه تک

سازه تک به عنوان معتبرترین فروشگاه عرضه‌کننده انواع  تجهیزات حفاظتی و امنیتی و تجهیزات هوشمند‌سازی ساختمان شناخته می‌شود. این فروشگاه ضمن این که تمام محصولات خود را از برندهای معتبر تأمین می‌کند و ثبات بیشتری در قیمت آن‌ها دارد، تمام خدمات لازم در زمینه کرکره برقی و دزدگیر اماکن را ارائه می‌دهد.‌ شما می‌توانید جهت دریافت مشاوره برای خرید مطمئن و انتخاب درست  و استفاده از خدمات پس از فروش سازه تک از طریق لینک زیر وارد سایت آن شوید.

https://sazehtak.com