هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
سه شنبه، 11 ارديبهشت 1403
ساعت 05:28
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

يكشنبه 26 دى 1400 ساعت 09:26
يكشنبه 26 دى 1400 09:24 ساعت
2022-1-16 09:26:37
شناسه خبر : 354512
شاید برای شما جالب باشد که بدانید از هر 10 استارت آپ تازه تاسیس، 9 مورد آن شکست می خورد و به سرانجام نمی رسد. (آمار ارائه شده به نقل از مجله فوربز می باشد.) احتمالا این سوال برای شما پیش آمده است که چرا چنین اتفاقی برای اکثر کسب و کارها می افتد و فرمول موفقیت چیست؟
شاید برای شما جالب باشد که بدانید از هر 10 استارت آپ تازه تاسیس، 9 مورد آن شکست می خورد و به سرانجام نمی رسد. (آمار ارائه شده به نقل از مجله فوربز می باشد.) احتمالا این سوال برای شما پیش آمده است که چرا چنین اتفاقی برای اکثر کسب و کارها می افتد و فرمول موفقیت چیست؟

امروز قصد داریم پاسخ این سوال را از بعد تبلیغات و با تاکید بر به کارگیری رویکرد سئو سایت و مشاوره سئو، به نقل از یک شرکت سئو معتبر بررسی کنیم. توجه کنید که این یک مطلب برای آموزش سئو نیست.

 

عوامل موفقیت در کسب و کار

باید گفت که برای شروع یک کسب و کار عوامل زیادی دست به دست هم می دهند تا آن کسب و کار به طور مناسبی عمل کند و به موفقیت و سوددهی دست یابد. برای مثال انتخاب محصولی که مناسب بازار باشد، توجه همه جانبه کارآفرین به کسب و کار و وجود منابع مالی کافی و مناسب از مهم ترین عوامل پیروزی یا موفقیت یک کسب و کار نوپاست.

اما می توان گفت مهم ترین عاملی که باعث شکست کسب و کارها می شود، معمولا پایان یافتن منابع مالی و عدم دستیابی به سود است. همچنین مهم ترین موضوع برای ایجاد منابع مالی توانایی فروش خدمت و یا محصول کسب و کار است.

 برای یافتن بازار مناسب چه اقداماتی می توان انجام داد؟

یکی از راه های دستیابی به فروش بیشتر، استفاده از کانال تبلیغات دیجیتالی و اینترنت است و بهترین راه فروش از طریق اینترنت، همانطور که میدانید، کانال گوگل است.

امروزه هر فردی بلافاصله پس از برخورد با هرگونه مشکلی به دنبال حل آن در گوگل است و اگر معتقدید راهیابی به رتبه های ابتدایی گوگل راه حلی مناسب برای کسب و کار شماست، کمک گرفتن از یک متخصص در مشاوره سئو کاری است که باید انجام دهید.

در حقیقت مشاوره سئو به شما کمک می کند تا متوجه شوید در چه مرحله ای از کار هستید و تا رسیدن به صفحه اول چه مقدار راه دارید. دقت کنید که مشاوره سئو به شما آموزش سئو نخواهد داد و تنها به شما آموزش میدهد با چه استراتژی سئویی می توانید موفق شوید.

توصیه اکید ما بر این است که برای انتخاب مشاور مناسب که به همه جوانب کار آشنایی داشته باشد، رزومه مشاور را بررسی کنید و از یک شرکت سئو معتبر که دارای سابقه و نمونه کارهای مناسبی است یا از یک متخصص سئو کارآزموده کمک بگیرید.

 

 

کدام شرکت سئو را برای مشاوره انتخاب کنم؟

یکی از بزرگترین دستاوردهایی که هر شرکت سئو می تواند به آن دست یابد ایجاد نرخ تبدیل بالا برای ورودی های ارگانیک است که در نهایت این ورودی ها تبدیل به درآمد برای سایت و کسب و کار خواهند شد. دستیابی به این امر تنها با مشاوره سئو درست و اصولی انجام خواهد شد.

علاوه بر موارد ذکر شده در سایت سئواینجا، برای راحتی کسب و کارها مقالاتی برای آموزش سئو وجود دارد که در هنگام مشاوره سئو با مشکلی مواجه نشوید. آموزش سئو برای پیاده سازی استراتژی های سئو که در یک جلسه مشاوره سئو به شما پیشنهاد میشود، امری مهم و حیاتی است.

شرکت سئواینجا https://seoinja.com یک شرکت سئو مطرح و موفق در زمینه مشاوره سئو ، آموزش سئو و انجام کلیه خدمات مربوط به سئو است که نمونه کارهای بسیار زیادی دارد و با برندهای بزرگی همچون تترلند، لوتوس لپ تاپ ، روبی سان و صدها سایت دیگر همکاری داشته است.

این شرکت سئو علاوه بر انجام خدمات مشاوره سئو و آموزش سئو خدمات سئو سایت نیز می پذیرد و در کوتاه ترین زمان ممکن کلمات مختلف و مهم را برای شما به صفحه اول گوگل سوق می دهد. با این حساب اگر می خواهید در هزینه های کسب و کار خود صرفه جویی کنید بهتر است ابتدا با گذراندن یک دوره آموزش سئو با مفاهیم آشنا شوید و سپس با کمک مشاوره سئو به اهداف طولانی مدت خود دست یابید.