هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
دوشنبه، 10 ارديبهشت 1403
ساعت 02:31
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

يكشنبه 16 آبان 1400 ساعت 10:27
يكشنبه 16 آبان 1400 09:47 ساعت
2021-11-7 10:27:50
شناسه خبر : 352450

پیکسل، برندی با ضد آفتاب های حیرت انگیز

یکی از برندهای مطرح و فوق العاده که حضوری جنجالی در صنعت محصولات مراقبت از پوست داشته و در چند وقت اخیر زبان‌زد همه بوده، پیکسل است. این برند کار خود را با تولید کرم ضد آفتاب شروع کرد. ضد آفتاب‌هایی که همزمان با ورود به بازار با ضد آفتاب‌های ایزدین مقایسه شدند. شاید این امر برای شما تعجب برانگیز باشد، اما حقیقت این است که این مقایسه چندان هم بی‌ربط نیست و نه تنها پیکسل از ایزدین، که بهترین برند کرم ضد آفتاب تخصصی است، الهام گرفته بلکه کیفیتی هم تراز با آن دارد و بافت محصولات آن همان حسی را در شما ایجاد می‌کند که یک کرم ضد آفتاب مرغوب و بر پایه آب باید ایجاد کند.

پیکسل در ابتدا کرم ضد آفتاب بی رنگ را در دو نوع مناسب پوست چرب و جوش دار و مختلط و مناسب پوست خشک تا نرمال و حساس ارائه کرد. این محصولات بسیار سبک، غیر کومدون‌زا، متعادل کننده چربی پوست، مرطوب کننده و آبرسان و دارای ویژگی‌های بی‌نظیر دیگر بوده و با تکنولوژی روز و آخرین دست آوردهای معتبر فرموله شده بودند. حال مدتی است که کرم ضد آفتاب رنگی پیکسل به فروشگاه‌ها ارائه شده و این سوال را برای ما به وجود می‌آورد که آیا کیفیتی همچون انواع بی رنگ را دارد یا خیر؟ آیا کرم ضد آفتاب رنگی پوست را خراب می‌کند و باعث تحلیل رفتن بافت آن یا پر شدن منافذ باز می‌شود؟

تفاوت کرم ضد آفتاب رنگی با کرم ضد آفتاب بی رنگ چیست؟

اولین جوابی که به ذهن ما می‌رسد این است که کرم ضد آفتاب رنگی پوست را خوش رنگ و یکدست کرده و دارای رنگدانه است، در حالی که کرم ضد آفتاب بی رنگ رنگدانه ندارد و رنگ پوست را تغییر نمی‌دهد. رنگدانه‌ها تنها اثر رنگی بر پوست ندارند و پوشاننده و کاور کننده نواقص آن نیز هستند. این محصولات در واقع بخشی از میکاپ بیس صورت را تشکیل می‌دهند و می‌توانند به جای کرم پودرها مورد مصرف قرار گیرند.

آهن اکسید رنگدانه‌ای معدنی است که پایه رنگ‌های سیاه، قرمز و زرد دارد و در نوع‌های مختلف و با فرمولاسیون متنوع می‌تواند با هر رنگ پوستی تطابق یابد. این ماده معدنی همان چیزی است که کرم ضد آفتاب رنگی را از بی رنگ متمایز می‌کند و بر نحوه عملکرد آن تاثیر می‌گذارد.

میزان مقاومت در برابر اشعه UV

میزان مقاومت در برابر اشعه UV

فاکتورهای محافظتی در برابر اشعه ماوراء بنفش PPD و PA+ و SPF هستند. معیار اندازه گیری میزان مقاومت در مقابل UVB و UVA، عدد یا مقدار این فاکتورها است. اگر قصد خرید کرم ضد آفتاب رنگی پیکسل یا هر کرم ضد آفتاب رنگی دیگری را داشته باشید، متوجه می‌شوید که این محصولات نیز مانند کرم ضد آفتاب بی رنگ دارای PPD و PA+ و SPF هستند و این مسئله نشان می‌دهد که وجود رنگدانه یا عدم وجود آن نمی‌تواند بر اثر مقابله با ماوراء بنفش این محصولات تاثیر بگذارد و یک کرم ضد آفتاب رنگی با SPF 30 به اندازه یک کرم ضد آفتاب بی رنگ با SPF 30 پوست را از آفتاب سوختگی، چین و چروک و تغیر رنگ نجات می‌دهد.

میزان مقابله با اشعه ماوراء بنفش به فاکتورهای محافظتی بستگی دارد، نه رنگی بودن یا نبودن کرم ضد آفتاب. ضمن این که آهن اکسید برای افراد با پوست مستعد ملاسما بسیار مفید است و نور مرئی و نور آبی را نیز مسدود می‌کند.

انسداد منافذ و ایجاد جوش توسط کرم ضد آفتاب رنگی، از شایعه تا واقعیت

هنگامی که نام رنگدانه به گوشمان می‌خورد، سریعا به یاد کرم پودرها، پنکیک، کانسیلر و محصولات آرایشی می‌افتیم. محصولات آرایشی، با مواد شیمیایی موجود در خود ممکن است منافذ پوست را اشغال کنند و در آن‌ها تجمع یابند. اگر این مواد به خوبی شسته نشوند و پوست صورت به طور مرتب پاکسازی و لایه برداری نشود جوش، آکنه و چربی اضافه صورت را پر می‌کنند و بر ظاهرفرد تاثیر منفی می‌گذارند.

اما باید به یاد بیاوریم که در حال صحبت پیرو یک محصول مراقبت از پوست هستیم، نه آسیب زننده به آن! کرم ضد آفتاب رنگی پیکسل در هر دو نوع مناسب پوست چرب و جوش دار و مختلط و مناسب پوست خشک تا نرمال و حساس پوست را مرطوب و آبرسانی می‌کند و چربی اضافه آن را کاهش داده، از لایه مرطوب سطحی آن محافظت می‌کند. به این طریق آب در پوست محفوظ می‌ماند و تولید چربی اضافه نیز متوقف می‌شود. این محصول دارای هیالورونیک اسید و ویتامین E است و ترکیبات هومکتانت بسیاری دارد.

 قیمت کرم مرطوب کننده و محصولات آبرسان کم نیست و با مصرف یک کرم ضد آفتاب با کیفیت، نیاز به آن کاهش می‌یابد. میزان چربی و اثر سنگینی یک محصول به روغنی بودن آن و دارا بودن چربی در ترکیباتش بستگی دارد. وجود رنگدانه در سبکی یک محصول تاثیری ندارد و منافذ را مسدود نمی‌کند. به علاوه، فرد باید خرید کرم ضد آفتاب رنگی مخصوص پوست خود را انجام دهد و از محصولات مناسب انواع دیگر پوست استفاده نکند.

شستشوی کرم ضد آفتاب رنگی و کرم ضد آفتاب بی رنگ

ما باید حداقل دو بار در روز پوست خود را شستشو دهیم. هنگام شستشوی شبانه، آلودگی‌های موجود بر پوست پاک می‌شوند و به در بهترین حالت از بین می‌روند. کرم‌ها و محصولاتی که در طول روز استفاده کرده ایم نیز جزوی از این ناخالصی‌ها هستند و باید شسته شوند. هر چند که کرم ضد آفتاب بی رنگ محصولی کاملا مفید برای پوست است، اما به علت تمدید پشت سر هم و نیاز به مصرف مکرر آن، بهتر است از پوست پاک شود.

شستشوی کرم ضد آفتاب رنگی و کرم ضد آفتاب بی رنگ

 پاکسازی پوست از کرم ضد آفتاب رنگی امری ضروری است که نیاز صد در صدی به آن به علت وجود رنگدانه‌ها است. هیچ ماده رنگی نباید بر پوست بماند و شب تا صبح را روی آن بگذراند. کرم ضد آفتاب رنگی گاه پوشانندگی بسیار بالا و گاه پوشانندگی متوسطی دارد. محصولات با پوشانندگی بالا کلیه نواقص پوستی همچون جوش و آکنه، ناهماهنگی‌های رنگی، لک و اسکار و چین و چروک‌ها را پنهان می‌کنند و محصولات با پوشانندگی متوسط باعث تغییر رنگ پوست و یکدست شدن آن می‌شود. کرم ضد آفتاب رنگی با پوشانندگی کمتر جوش و لک را کاور نکرده و تنها رنگی ملایم به پوست می‌دهد. نیاز به دقت در شستشوی محصول با پوشانندگی بالا بیشتر است و باید حتما از پوست پاک شود.

خرید کرم ضد آفتاب رنگی پیکسل

از جمله نخستین فروشگاه‌هایی که کرم ضد آفتاب رنگی پیکسل را آماده سفارش قرار داده پیشگام نگار است. کرم ضد آفتاب رنگی پیکسل طیف گسترده است و نوع اورجینال آن در پیشگام نگار موجود می‌باشد. اگر پوستتان را آرایش می‌کنید، با خرید این محصول مصرف کرم پودر را کاهش دهید و همزمان آن را در برابر UV مقاوم کنید. کرم ضد آفتاب رنگی پیکسل مغذی، ضد حساسیت، دارای ترکیبات معدنی و شیمیایی، ضد پیری، ضد خشکی، سرشار از ویتامین و دارای رنگ طبیعی است که SPF +50 و PA +++ دارد. محصولات پیکسل را خریداری کنید و از زیبایی پوست خود لذت ببرید.