هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
جمعه، 31 فروردين 1403
ساعت 03:51
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

چهارشنبه 21 مهر 1400 ساعت 09:47
چهارشنبه 21 مهر 1400 09:40 ساعت
2021-10-13 09:47:07
شناسه خبر : 351613
همانطور که مشخص است همه مردم جهان در یک مسیر منتهی به تکنولوژی قدم می گذارند و همه در تلاش برای ساختن فردایی آسوده برای انسان ها تلاش می کنند که در این میان ربات ها پدید می آیند، برخی برای سهولت کار انسان و برخی برای سرگرمی انسان مورد استفاده قرار می گیرند.
ما در این مقاله خواهان توضیح در خصوص ویژگی های منحصر به فرد اسباب بازی ربات آموزشی هستیم و اینکه چگونه این تکنولوژی موجب سرگرم شدن انسان ها شده و می تواند کودکان را برای ساعات طولانی سرگرم خود کند؛ شاید ما تا به حال به آن ها را فقط یک وسیله سرگرمی یاد کرده ایم اما این اسباب بازی آدم آهنی و ربات ها بیش از موارد ذکر شده برای کودکان مفید هستند.

 

 

1-    موجب تقویت خلاقیت و یادگیری بیشتر کودکان می شوند

 

اسباب بازی های ربات از نوع اسباب بازی ساختنی مثل مدل زیرک فقط برای مهارت های مهندسی و فنی نیست. آنها همچنین فرصتی برای یادگیری فناوری های به روز در سراسر جهان پیدا می کنند. برای ساخت این پروژه ها ، بچه ها باید به نکات متفاوتی توجه کنند.

 متمرکز ماندن ، صرف نظر از هر چیزی ، ممکن است در مدرسه آموزش داده نشود ، اما فرزندان شما آنها را از طریق این اسباب بازی های رباتیک یاد خواهند گرفت. بنا بر هزینه ایی که صرف سایر وسایل بازی ای که آن چنان موجب رشد کودک شما نمی شود خرید اسباب بازی ارزان  آموزشی می تواند بیش از هر چیزی موثر باشد.

2-    همدلی و توانایی ارتباط برقرار کردن بهتر را یاد می گیرند

 

کودکان از اطرافیان خود می آموزند که دلسوز ، همدل و مهربان باشند. و حدس بزنید چه اتفاقی می افتد؟ ربات های آموزشی در این زمینه مثال زدنی می باشند که پر از الگو های مفید هستند.

پیشرفته ترین مدل ها از نظر فناوری دارای توانایی خواندن حالات چهره کودک شما هستند. وقتی فرزند شما گریه می کند ، ربات هم گریه می کند. و وقتی فرزند شما گریه می کند ، ربات ها نیز همین کار را می کنند. این نه تنها همدلی و همدردی را آموزش می دهد ، بلکه برای دوستان کوچکش می تواند یک دوست خوب باشد.

 

 

گروه اسباب بازی ربات تیله ها

 

3-    کاهش زمان سپری شده جلو مانیتور و موبایل ها

 

همانطور که مطلع هستید وقتی درباره پیشرفت تکنولوژی و علم صحبت شد ابزار مختلف دیگر نیز ساخته شدند که هر چند برای بشر موفقیت بزرگی محسوب می شود ولی استفاده زیاد از آن ها موجب اثرات منفی است.

همانطور که مشاهده کرده اید فضای مجازی به شدت اعتیاد آور است و می تواند شما را ساعت ها یکجا میخکوب کند و مشغول دیدن کلیپ های اینستاگرام، کارتون یا انیمیشن مورد علاقه یا سایر ابزار ها شوید.

با کمک ربات ها می توانید زمان سپری شده کودکانتان جلو این وسایل را نیز کم کنید و به جای آن بتوانند ارتباط بیشتری ارتباط برقرار کنند.

4-    ربات ها کمک می کنند کودکانتان چند زبانه شوند

 

تحقیقات نشان می دهد که یادگیری زبان های جدید برای بچه ها بسیار ساده تر از نوجوانان است و بهتر است به این قسم ار فواید اسباب بازی آموزشی ربات برای کودکان توجه کرد که اصول اولیه بسیاری از زبانها را به ذهن جوانان معرفی می کند و به آرامی از طریق ترکیبی از بازیهای سرگرم کننده و مرتبط استفاده می کند. اگر فرزند خود را در سه سالگی با یک ربات آشنا کنید ، احتمال زیادی وجود دارد که او تا هفت سالگی به زبان مورد نظر خود تسلط کافی داشته باشد.

5-    اسباب بازی های روباتیک آموزش را با روش های سرگرم کننده به ثمر می رسانند

 

کودکان بین سنین سه تا هفت سال اطلاعات زیادی دریافت می کنند و شما می توانید با وسایل سرگرم کننده یادگیری این فرآیند را برای آن ها تقویت کنید. اسباب بازی های ربات می توانند همه چیز را به کودکان بیاموزند. از جغرافیا و ریاضی گرفته تا علم و کامپیوتر ، اسباب بازی های ربات همه کارها را انجام می دهند. و یک چیز مطمئناً ، به جای خواندن فهرستی از حقایق و ارقام ، چنین اسباب بازی هایی با بازی های سرگرم کننده اهمیت پیدا می کند. خوب ، این رویکرد تعاملی کودکان را درگیر می کند و توجه آنها را برای مدت طولانی حفظ می کند.

 

اسباب بازی ربات آموزشی تیله ها

 

نتیجه گیری

در ابعاد مختلفی و زیادی ربات ها زندگی ما را در آینده پر خواهند کرد. از طریق این مقاله ، من می خواهم شما بگویم که خانه یکی از بهترین مکان ها برای یادگیری هست و در شرایط بحرانی بیماری کرونا که معمولا در قرنطینه هستیم می توان بیشتر سود را از این موقعیت برد.

یک ربات آموزشی بسیار فراتر از یک اسباب بازی است. این یک دوست ، یک معلم و یک الگو است. با تبدیل یک ربات به عضو افتخاری خانواده خود ، بهترین شروع  برای آشنایی با فناوری های مردن را به فرزند خود هدیه بدهید.

فروشگاه اسباب بازی تیله ها با آدرس https://tileha.com/   دارای بهترین مجموعه اسباب بازی ربات، آدم آهنی، دایناسور فلزی و فیگور های اسباب بازی می باشد که بنا بر قصد شما برای خرید اسباب بازی می توانید محصول مورد نظر خود را در فروشگاه تیله ها پیدا کنید.