هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403
ساعت 10:21
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

شنبه 1 شهريور 1399 ساعت 21:50
شنبه 1 شهريور 1399 21:49 ساعت
2020-8-22 21:50:56
شناسه خبر : 338679

کرکره اتوماتیک برقی ( درب ریموت دار ) مناسب ، باید از مواد اولیه خالص و آلومینیوم تهیه شود . این نوع از تیغه کرکره برقی اتوماتیک یا درب ریموت دار که ریخته گری تولید شده ، نسبت به تیغه کرکره برقی یا تیغه کرکره ریموتی اکسترود استحکام کمتری دارد . مراحل ساخت تیغه کرکره اتومات یا تیغه کرکره ریموتی اکسترود بدین صورت می باشد : فشاری که پرس اکستروژن به مواد مذاب آلومینیوم وارد می کند تا آلومینیوم به شکل تیغه کرکره از قالب خارج شود ، باعث افزایش استحکام تیغه های کرکره برقی اتومات یا تیغه کرکره ریموتی می شود و همچنین در مراحل بعدی ، سختی کاری روی تیغه استاندارد کرکره برقی اجرا می شود که ممکن است در تیغه های ارزان قیمت کرکره برقی چنین فرایندی صورت نپذیرد.

نصب کرکره برقی

قیمت کرکره برقی از جمله مسائلی است که خریداران محترم را با چالش های جدید مواجه می کند، بدین صورت که در قیمت کرکره برقی در مراکز فروش مختلف به صورت یکسان نیست. در بازار امروزه، و از آنجایی که کرکره برقی از ضرورت هر فروشگاه و شرکتی است، مراکز فروش کرکره برقی قیمت کرکره برقی ها را به صورت نوسانی و لحظه ای تغییر می دهند. به گونه ای که امکان دارد در لحظه ای، تمام قیمت های کرکره برقی تغییر و به صورت صعودی بالا و یا به صورت نزولی پایین بیاید.

درب برقی باتوجه به نوع کاربرد آن دارای انواع مختلفی اعم از درب های اتوماتیک پارکینگی – درب های اتوماتیک شیشه ای و کرکره برقی میباشد. درب های پارکینگی بیشتر برای پارکینگ در مناطق مسکونی و یا تجاری و یا مناطق صنعتی اعم از کارخانه ها و یا سوله ها استفاده میشود. که از انواع مختلف آن میتوان به درب های ریلی و بازوئی و کرکره ای اشاره کرد. کرکره‌ های برقی در اندازه‌های مختلفی ساخته می‌شوند و مورد استفاده قرار می‌گیرند و قیمت نصب کرکره برقی با هم دیگر متفاوت است. همچنین آنها هم برای پارکینگ منازل مسکونی مناسب هستند، و هم برای پاساژها، مراکز خرید و سایر مکان‌های مشابه.قیمت نصب کرکره برقی بستگی به نوع محصول یعنی کرکره برقی دارد زیرا نصب هر گونه از کرکره برقی ها نصب متفاوتی دارد به همین دلیل قیمت نصب کرکره برقی با هم متفاوت است. نصب کرکره برقی با پانل‌های فوم‌دار صداهای ایجاد شده در هنگام بالا و پایین رفتن را به میزان زیادی کاهش می‌دهد؛ و از طرف دیگر فوم داخل پانل‌ها عایق خوبی در برابر انتقال دما ایجاد و از هزینه‌های انرژی به مقدار زیادی کم می‌کند. این پانل‌ها بخاطر کم‌صدا بودن و ایجاد عایق بالا برای استفاده در پنجره‌ها و به خاطر بی‌صدا بودن، در پارکینگ‌هایی که درب ورودی آن زیر واحد مسکونی قرار دارد مناسب خواهند بود.

تیغه کرکره برقی چیست و چه انواعی دارد؟

تیغه کرکره برقی می تواند از جنس آلومینیوم، ورق گالوانیزه و پلی کربنات باشد. کرکره برقی آلومینیومی دارای مقاومت بالاتری هستند و برای پارکینگ ها، مغازه ها و… استفاده می شوند. درصد بسیار بالایی از کرکره های برقی استفاده شده در ایران از جنس آلومینیوم هستند. کرکره برقی آلومینیومی دارای شرایطی است که می توان به راحتی از آن در آب و هوای بسیار مرطوب و یا بسیار خشک استفاده نمود. تیغه کرکره های اتوماتیک گالوانیزه با قیمتی مناسب تر در دسترس هستند.کرکره برقی پلی کربنات، شیشه ای بوده و ظاهری بسیار زیبا دارند. از این کرکره های اتوماتیک برای اماکنی مانند بانک ها، صرافی ها و… که نیاز هست در هنگام بسته بودن درب نیز محیط داخلی معلوم باشد، استفاده می گردد.

نصب جک درب پارکینگی چیست؟ جک درب اتوماتیک چیست؟

جک درب پارکینگی

 

جک درب درواقع شامل دو عدد بازو که بر روی درب نصب می شود، تابلو فرمان که تمام تنظیمات جک از این طریق انجام می شود، فلاشر که در هنگام باز یا بسته شدن درب روشن می شود و بهتر است در معرض دید باشد، چشمی الکتریکی که برای ایجاد امنیت هنگام بسته شدن درب است و از برخورد درب با خودرو و عابر جلو گیری می کند به این طریق که هنگام  عبور خودرو یا عابر پیاده از جلوی چشمی، باعث باز شدن مجدد درب ها می شود و از هر برخوردی جلوگیری می کند، ریموت کنترل هم جهت باز و بست درب استفاده می گردد و قطعات فلزی نصب جهت اتصال بازو ها با درب و شاسی درب مورد استفاده قرار می گیرند. جهت نصب جک درب و مشاوره رایگان می توانید با شماره ۰۹۱۲۶۷۸۸۳۷۸ گروه ایمن صنعت تماس بگیرید.

جک درب پارکینگ که با نام‌های جک پارکینگی، جک برقی درب، درب اتوماتیک پارکینگ و جک درب ریموت کنترلی پارکینگ شناخته می‌ شود، یکی از محصولاتی است که در حدود ۱۵ تا ۲۰ سال است، وارد بازار شده است. امروزه بیشتر درب‌ های پارکینگ‌ های اماکن عمومی، منازل و خصوصی دارای سیستم‌ های اتوماتیک می باشد. یکی از انواع متنوع درب‌های اتوماتیک، جک درب پارکینگ می باشد که بطور کلی جک پارکینگ وسیله ایست که باز و بسته شدن درب ورودی حیاط یا درب پارکینگ منزل یا درب ورودی محل کار را بطور اتوماتیک و تنها با فشردن یک دکمه روی ریموت انجام داده و راحتی و امنیت را به ارمغان می‌آورد. جک برقی یکی از موضوع های مهم درب های پارکینگ و اتوماتیک می باشد. امروزه درب های اتوماتیک بسیار رایج می باشد و یکی از مهم ترین عناصر این درب ها، جک برقی آن می باشد. از آن جهت که این درب ها بسیار پرطرفدار شده است. انواع مختلف جک درب پارکینگ از نوع درب ورودی تعبیه شده برای ساختمان تاثیر می گیرد و مدلهای مختلف آن به عواملی چون وزن درب ،عرض درب و تعداد تردد در روز بستگی دارد.

درب ریموتی

جک پارکینگی در واقع وسیله‌ای است که با استفاده از تبدیل نیروی الکتریکی به نیروی مکانیکی یا هیدرولیکی کار می‌کند. عملکرد جک پارکینگ به این صورت است که نیروی برق به نیروی مکانیکی یا هیدرولیکی در بازوهای جک منتقل می‌شود و درب باز یا بسته می‌شود. جک درب پارکینگ شامل قطعاتی مانند مرکز کنترل، جک بازویی، حسگر چشمی، ریموت و فلاشر است.

مرکز کنترل بخشی است که فرمان باز و بسته شدن را به بازو ها منتقل می‌کند و به مولد برق متصل است. جک بازویی هم اهرمی است که با گرفتن نیروی برق و تبدیل آن به نیروی مکانیکی یا هیدرولیکی (برای درب‌های سنگین و پرتردد)، درب را باز یا بسته می‌کند. حسگر چشمی هم به تشخیص فرد یا وسیله‌ای در مسیر باز شدن در می‌پردازد تا از حوادث و برخورد در با ماشین پیشگیری شود. ریموت هم با استفاده از بلوتوث به مرکز کنترل متصل می‌شود و می‌توان به وسیله آن فرمان باز یا بسته شدن را صادر کرد (تعداد ریموت‌ها هم قابل افزایش است)، فلاشر هم به عابرین پیداه و ماشین‌های در حال عبور هشدار خروج یک وسیله نقلیه را از پارکینگ می‌دهد . البته لازم به یادآوری است که جک درب پارکینگ در انواع لولایی، ریلی و بالارو موجود هستند و تمامی این مدل‌ها توسط ریموت سیار یا ریموتی که داخل ماشین تعبیه شده است یا توسط نرم افزارهایی در گوش‌های هوشمند، کنترل می‌شوند.