هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
پنجشنبه، 9 فروردين 1403
ساعت 08:35
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

شنبه 9 آبان 1394 ساعت 11:21
شنبه 9 آبان 1394 11:12 ساعت
2015-10-31 11:21:05
شناسه خبر : 226146
در مراسم تشییع پیکر شهید مصطفی صدرزاده که عصر دیروز در شهریار برگزار شهد همسر این شهید مدافع حرم در سخنانی گفت: فاعتبروا یعنی مصطفی فدای اسلام، یعنی بی تفاوت نباشیم، یعنی اسلام مرز ندارد، مصطفی ثابت کرد کل یوم عاشورا است./شهید  در یادداشتی به دوستان بسیجی خود می‌نویسد: چه می‌شود روزی سوریه امن و امان شود و کاروان راهیان نور مثل شلمچه و فکه به سمت حلب و دمشق راه بیافتد.
در مراسم تشییع پیکر شهید مصطفی صدرزاده که عصر دیروز در شهریار برگزار شهد همسر این شهید مدافع حرم در سخنانی گفت: فاعتبروا یعنی مصطفی فدای اسلام، یعنی بی تفاوت نباشیم، یعنی اسلام مرز ندارد، مصطفی ثابت کرد کل یوم عاشورا است./شهید در یادداشتی به دوستان بسیجی خود می‌نویسد: چه می‌شود روزی سوریه امن و امان شود و کاروان راهیان نور مثل شلمچه و فکه به سمت حلب و دمشق راه بیافتد.

گروه اجتماعی - رجانیوز: شهید "مصطفی صدرزاده" با نام جهادی "سید ابراهیم" از فرماندهان لشکر فاطمیون در سوریه بود که ظهر عاشورای حسینی امسال توسط نیروهای تکفیری به جمع دوستان شهیدش پیوست.

شهید صدرزاده از بسیجیان کهنز شهریار بود که سال 92 و با آغاز هجوم نیروهای تکفیری به سوریه رهسپار این کشور شد.

شهید صدرزاده در یادداشتی به دوستان بسیجی خود می‌نویسد: چه می‌شود روزی سوریه امن و امان شود و کاروان راهیان نور مثل شلمچه و فکه به سمت حلب و دمشق راه بیافتد.

فکرش را بکن، راه می‌روی و راوی می‌گوید اینجا قتلگاه شهید رسول خلیلی است، یا اینجا را که می‌بینی همان جایی است که مهدی عزیزی را دوره کردند و شروع کردند از پایش زدند تا ... شهید شد.

یا مثلا اینجا همان جایی است که شهید حیدری نماز جماعت می‌خواند، شهید بیضایی بالای همین صخره نیروها را رصد میکرد و کمین خورد، شهید شهریاری را که می‌شناسید همین‌جا با لهجه آذری برای بچه‌ها مداحی می‌کرد، یا شهید مرادی آخرین لحظات زندگیش را اینجا در خون خودش غلتیده بود، یا شهید حامد جوانی اینجا عباس‌وار پرکشید.

خدا بیامرزد شهید اسکندری را همین‌جا سرش بالای نیزه رفت و شهید جهاد مغنیه در این دشت با یارانش پر کشید.

عجب حال و هوایی می‌شود کاروان راهیان نور مدافعین حرم، عجب حال و هوایی...

 

 

گفتنی است از وی دختری هفت ساله به نام فاطمه و پسری شش ماهه به نام محمدعلی به یادگار مانده است.

 

 

به گزار ش رجانیوز به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس، مراسم باشکوه تشییع پیکر فرمانده گردان عمار فاطمیون، "شهید مصطفی صدرزاده" عصر دیروز با حضور مسئولان، خانواده شهدا، همرزمان و اهالی شهرستان شهریار در این شهرستان برگزار شد.

 

پس از برپایی نماز جمعه  پیکر شهید صدرزاده با نام جهادی "سید ابراهیم" بر روی دستان مردم از مقابل مسجد صاحب الزمان کهنز به سمت بهشت رضوان تشییع و در قطعه شهدا به خاک سپرده شد.

 

 

در انتهای مراسم همسر شهید صدرزاده درخواست کرد تا چند دقیقه‌ای را برای حاضران صحبت کند. همسر شهید مدافع حرم صحبت های خود را با قرائت آیه 23 سوره احزاب آغاز می کند:

.:اشکال در بارگذاری پخش کننده:.

سخنرانی زینب گونه همسر شهید صدرزاده در مراسم تشییع پیکر شهید.mp3 | دانلود فایل

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا.

سلام علیکم

سلام بر انبیا و اولیای الهی، سلام بر چهارده نور مقدس، سلام بر سیدالشهدا علیه السلام، سلام و درود خدا بر خمینی کبیر که ما را آبرو بخشید و به ما درس عزت و شهادت داد، سلام بر ارواح طیبه شهدا از صدر اسلام تا کنون و سلام بر مصطفای عزیز، نازنین همسرم، پدر خوب فاطمه و محمد علی، فرزند خود بابا و مادر؛ مادر و پدری که مصطفی را با لقمه حلال، شیر پاک و اشک و عشق به امام حسین(ع) تربیت کردند.

راحت بگویم؛ نبودن مصطفی برای من، فاطمه، محمدعلی، پدر و مادرش و تمام دوستان و خانواده بسیار سخت است. ولی آیا مگر ما از حضرت زینب بالاتریم؟! مگر ما در روضه ها نمی گوییم که ای کاش در کربلا بودیم تا جوانانمان را به یاری امام حسین(ع) می فرستادیم؟ مگر نه این است که رهبرمان حضرت امام خامنه ای حسین زمان است، مگر نه این است که داعش فرزندان آمریکا و صهیونیست هستند؟! یزیدیان و شمر های زمان هستند؟

مگر قرآن نمی فرماید فاعتبروا یا اولی الابصار؟ پس عبرت این است که مدافعان حرم نگذارند دوباره زینب کبری اسیر شود. فاعتبروا یعنی مصطفی فدای رهبر، نه تنها مصطفی بلکه محمدعلی فدای رهبر، فاطمه فدای رهبر، خودم فدای رهبر، تمام دار و ندار هستی مال و زندگی فدای رهبر، خود مصطفی در وصیت نامه‌اش فرموده فقط گوش به فرمان رهبر باشیم.

فاعتبروا ینی مصطفی فدای اسلام، یعنی بی‌تفاوت نباشیم، یعنی اسلام مرز ندارد، فاعتبرو یعنی مصطفی ثابت کرد کل یوم عاشورا، فاعتبروا یعنی مصطفی ثابت کرد باب شهادت باز است. اگر شهدای مدافع نمی رفتند و زبانم لال دوباره زینب کبری(س)  اسیر می شد چگونه می توانستیم در صحرای محشر در مقابل حضرت زهرا (س) سرمان را بالا بگیریم؟ ولی حالا تا حد توان روسفید شدیم.

مصطفی عزیز را هدیه کردیم به حضرت زینب، هدیه کردیم به اسلام عزیز، به مکتب و مذهب، به رهبر عزیزتر از جانمان و مگر سرنوشت مقلدان خمینی چیزی جز شهادت است؟! پس راضی هستیم به رضای خداوند مهربان، در پایان از خداوند متعال فرج بقیه الله الاعظم، سلامتی رهبر عزیزمان را میخواهیم و از روح مطهر مصطفی عزیز و از همه شهدا خواهانیم ما را در راه ولایت فقیه و پیروی از سید علی خامنه ای ثابت قدم بدارد، ما را قدردان خون شهدا قرار دهد والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته.

 

سخنان سرلشکر قاسم سلیمانی در توصیف شهید مصطفی صدرزاده

.:اشکال در بارگذاری پخش کننده:.

توصیف شهید صدر زاده از زبان حاج قاسم سلیمانی.mp3 | دانلود فایل

 
 


دیدگاه کاربران

با سلام
احسنت بر شما خواهر شیر دل خدا و رسول ص و امام زمان عج حامیت باشد و به شما درجات بالایی در بهشت عطا کند . اللهم عجل لولیک الفرج

درود خدا به این زن بصیر و شیردل

الله اکبر
ارواح شهدای مدافع حرم و مقاومت اسلامی ان شاءالله با سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام محشور شوند.

اللهم ارزقني شهاده في سبيلك