هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
پنجشنبه، 9 فروردين 1403
ساعت 17:19
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 00:29
چهارشنبه 27 خرداد 1394 00:22 ساعت
2015-6-17 00:29:54
شناسه خبر : 214907
سلام بر شما که بار ديگر فضاي زندگي را معطّر و جان زندگان را سيراب کرديد. و سپاس بي پايان پروردگار حکيم و مهربان را که در لحظه هاي نياز اين ملّت خداجوي و خداباور، بشارتهاي ترديد ناپذير را بر دلهاي بيدار نازل مي فرمايد و غبارها را مي زدايد.
سلام بر شما که بار ديگر فضاي زندگي را معطّر و جان زندگان را سيراب کرديد. و سپاس بي پايان پروردگار حکيم و مهربان را که در لحظه هاي نياز اين ملّت خداجوي و خداباور، بشارتهاي ترديد ناپذير را بر دلهاي بيدار نازل مي فرمايد و غبارها را مي زدايد.

گروه سیاسی - رجانیوز: در پی تشییع باشکوه و غیرتمندانه ی پیکر مطهر 270 شهید دوران دفاع مقدس با حضور پرشکوه و حماسی مردم تهران، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیام تقدیر و سپاس صادر کردند. 

به گزارش رجانیوز، متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به شرح زیر است:
 
 
بسم الله الرحمن الرحيم 
 
صلوات و سلام خدا بر شهيدان عزيز که مشعل توحيد را با ايثار خود بر فراز ميهن اسلامي برافروختند و صلوات و تحيات خدا بر شهيدان مظلوم غواص که با ظهور و حضور خود اين فروغ خاموش نشدني را مدد رساندند و پرچم يادهاي عزيز و گرانبها و ذخيره هاي معنوي امت را با شکوهي هر چه تمام تر در کشور برافراشتند. 
 
سلام بر دستهاي بسته و پيکرهاي ستم ديده شما و سلام بر ارواح طيبه و به رضوان الهي، بال گشوده ی شما. سلام بر شما که بار ديگر فضاي زندگي را معطّر و جان زندگان را سيراب کرديد. و سپاس بي پايان پروردگار حکيم و مهربان را که در لحظه هاي نياز اين ملّت خداجوي و خداباور، بشارتهاي ترديد ناپذير را بر دلهاي بيدار نازل مي فرمايد و غبارها را مي زدايد. و سلام بر شما ملّت بزرگ، وفادار، آگاه و مسئوليت پذير که خطاب لطيف الهي را به درستي مي شناسيد و مي نيوشيد و پاسخ مي گوييد. حضور پرمضمون امروز شما در تشييع اين دردانه هاي به ميهن بازگشته يکي از به يادماندني ترين حوادث انقلاب است. رحمت خدا بر شما. 
 
و سپاس بي حد از خداي مالک دلها و سلام بي پايان بر حضرت بقيه الله روحي فداه که صاحب اين ثروت عظيم است.
 والسلام عليکم و رحمه الله و برکاته 
سيد علي خامنه اي
 26 خرداد 1394


دیدگاه کاربران

و سپاس بي پايان پروردگار حکيم و مهربان را که در لحظه هاي نياز اين ملّت خداجوي و خداباور، بشارتهاي ترديد ناپذير را بر دلهاي بيدار نازل مي فرمايد و غبارها را مي زدايد.

به قربان دل پر درد امامم ...........

درباره معجزه ای که امروز در تهران بوقوع پیوست می توان صدها ساعت سخن گفت و هزاران صحفه نوشت، اما هیچ سخنی کامل تر از این بخش از پیام رهبر عزیز انقلاب نمی تواند حق این حماسه را ادا کند:

"سپاس بي پايان پروردگار حکيم و مهربان را که در لحظه هاي نياز اين ملّت خداجوي و خداباور، بشارتهاي ترديد ناپذير را بر دلهاي بيدار نازل مي فرمايد و غبارها را مي زدايد. و سلام بر شما ملّت بزرگ، وفادار، آگاه و مسئوليت پذير که خطاب لطيف الهي را به درستي مي شناسيد و مي نيوشيد و پاسخ مي گوييد. حضور پرمضمون امروز شما در تشييع اين دردانه هاي به ميهن بازگشته يکي از به يادماندني ترين حوادث انقلاب است."

این چند جمله، همه حرف است. آقا صراحتا اعلام کرد که امروز فقط مراسم تشییع پیکر شهدا نبود، بلکه درست در همان لحظه نیاز، خداوند بشارت تردید ناپذیرش بر دل مردم را نازل کرد تا این "حضور پر مضمون" صورت بگیرد.

امروز همان روزی بود که ملت بعد از دو سال تحقیر در برابر دشمن، بالاخره خروشیدند و نه دی دیگری آفریدند. امروز غبارها کنار رفت چون وزیر خارجه مان نشان داد اگر هفته ای یک بار هم کنسرت برود، برای حضور در چنین جمعی وقت ندارد!

امروز حضور ملت پر مضمون بود چون ملت زیر تابوت شهدایشان فقط کجایید ای شهیدا خدایی را زمزمه نمی کردند، بلکه پیام اصلی صد و هفتاد و پنج غواص را با صدای بلند فریاد زدند و آن قدر مرگ بر آمریکا و نه سازش نه تسلیم گفتند که نشان دادند بغض فروخفته معنایش چیست.

امروز خون به جوش آمده ملت در چهره همه دیده می شد، حتی آنهایی که ظاهرشان متفاوت تر بود نیز اعلام کردند که برای آب خوردن نیاز به اذن کدخدا ندارند، آمریکا نمی تواند با یک بمب ایران از بین ببرد، آمریکا جنایتکار است نه مودب و باهوش، شرط اول تعامل سازنده با جهان شعار مرگ بر جهانخوار بزرگ، یعنی آمریکاست، با این شهدا هیچ گاه اعتماد ایران به آمریکا جلب نمی شود و در یک جمله نمی توان به راه این شهدا پایبند بود ولی با قاتلان آنها مذاکره کرد و خندید، مگر آنهایی که از حماسه عاشورا به جای مقاومت، درس مذاکره با دشمن گرفته باشند! آنها حتما پیام این تجمع عظیم را هم جور دیگری خواهند فهمید و برای بیدار شدن نهایی شان فرصت دیگری لازم است...

احسنت به شما. دقیقا همینطوره

بابت توضیحات بسیار زیبا و معنادار جنابعالی تشکر میکنم و از خداوند طلب توفیقات روزافزون برای شما دارم.اللهم الجعل عواقب امورنا خیرا .اللهم الحفظ قائدناالخامنه ای به برکت صلوات بر محمد و آل محمد

پسندیدم
29
بابت توضیحات بسیار زیبا و معنادار جنابعالی تشکر میکنم و از خداوند طلب توفیقات روزافزون برای شما دارم.اللهم الجعل عواقب امورنا خیرا .اللهم الحفظ قائدناالخامنه ای به برکت صلوات بر محمد و آل محمد

الحمدلله که ملت ماهوشیارند وحضور به موقع ومعنادارشان رهبر عزیزمان را خوشحال کرد
انشاءالله دیگران هم این پیام را درک کنندوهمراه شوند والا سیل خروشان ملت آنها را ازبین می برد

سلام بررهبر معظم انقلاب که کلامش قوت وموید دلهای باایمان است

سلام مستحب و جوابش واجب است , سلام علیکم و رحمة الله و بركاته . سلام رهبر عزيز و به حقم ، ما سخنان امام ان پیر فرزانه را هرگز از یاد نمی بریم هر چند که بخواهند ان را تحریف کنند سخنان اماممان مانند نفس در ریه ها و خون در رگ هایمان جاریست مگر بمیریم تا فراموشمان شود ان امام عزیز بارها فرمودند جنگ تحمیلی برای ملت یک برکت است و ما بارها برکات ان رابا خونو پوستمان لمس کردیم و این مایده دیگری از ان جنگ تحمیلی بود که ملت را دگر بار به دور ان جمع کرد . خدایا شهیدانمان را در جوار خودت غرق رحمت بفرما و به خانواده هایشان صبر و اجر مرحمت بفرما

امروز بار دیگر سخنان گهر بار امام راحل در حرکت ملت تجلی پیدا کرد,,,پشتیبان ولایت فقیه باشید تا کشور صدمه نخورد,,, ولایت فقیه دیکتاتوری نیست بلکه جلو.دیکتاتوری رو می گیره,,, جنگ تحمیلی برا کشور یه نعمته,,, امریکا شیطان بزرگ است ,,, و هزاران جمله کلیدی و راه گشای دیگه ,,, ای اونایی که می خواهید حرف امام را تحریف کنید مطمن باشید که نمی تونید اخه حرفای امام حرف ادمای زمینی نبود بلکه خدایی بود چون امام فقط از خدا می ترسید و ولاغیر و فقط گفته های خداوند ملاک کارها و سخنانش بود ,,, رهبرم ما اهل کوفه نیستیم که علی زمانمونو تنها بزاریم

رای منفی!
-35
پیام شما هم بیادماندنی شد آقا جان
فوق العاده زیبا و پر محتوا

سلام بر شهدا و بصیرت خونبارشان . سلام بر ملت عزیز و بصیر و هوشیار و زمان شناس . سلام بر رهبری بصیر و عزیز و مقتدر و قدرشناس . ما شهرستانیها دستمان کوتاه بود و قدمهایمان شکسته ولی دلهایمان با شهدای عزیزمان بود.وهست و خواهد بود . خدا را شکر به این همه عظمت و غیرت وصف ناشدنی .خدایا به حرمت این خونهای به ناحق ریخته و این قدمهای استوار به پا خاسته و این دلهای به شهدا دلبسته , رهبرمان را حفظ و موید و سلامت و باصلابت بدار و ظهور مولایمان را نزدیک تر بگردان و دشمنان خارجی و داخلی را ذلیل و به خواب رفتگان بی بصیرت داخلی را بیدار بگردان

سلام بر سید علی
سلام بر تو که ما را ثروت عظیم بقیه الله میدانید
و سلام بر مهدی تو

پسندیدم
17
ما که دو سال سکوت کردیم و کاری نکردیم اما شهدا برای یاری رهبر عزیز اومدند. شهدا شرمنده ایم......

ای مردم عزیز و غیرتمند ایران با مشت های محکم و پولادین به دهان یاوه گویان خارجی و غرب زدگان و مرعوبین داخلی بزنید و با حضور قوی خود در انتخابات آینده مجلس و ریاست جمهوری انسان های خداترس را انتخاب کنید نه انسان های کدخداترس را !!!!!!!

با سپاس از انذار خداوند به ملت و مسئولین
تک تک کلمات پیام رهبری اشارتی بود بر شعور واقعی ملت ایران و اینکه مسئولین این شعور را به بازی نگیرند.
پیام آوران پیام آوردند که حواس ها جمع باشد وملت هم با صدای بلند گفتند حواسمان کاملا جمع است شما با ارامش خار به آغوش خاک بروید و روحتان با ارامش در دریای رحمت الهی غوطه ور باشد.

با سپاس از انذار خداوند به ملت و مسئولین
تک تک کلمات پیام رهبری اشارتی بود بر شعور واقعی ملت ایران و اینکه مسئولین این شعور را به بازی نگیرند.
پیام آوران پیام آوردند که حواس ها جمع باشد وملت هم با صدای بلند گفتند حواسمان کاملا جمع است شما با ارامش خار به آغوش خاک بروید و روحتان با ارامش در دریای رحمت الهی غوطه ور باشد.

سلام و درود خدا بر خط شکنان خمینی که این بار انقدر مظلوم شده که خط شکنانش را به میان ما فرستاد تا بگوینددر تمدن خمینی انحراف نیست بلکه شمائید که انحراف ایجاد می کنید . تحریمها پدر مردم را درنیاورده بلکه شمائید پدر مردم رو درآورده اید . اب مردم به تحریم وصل نیست بلکه شمائید ابروی مردم را می برید . ای خمینی بدان که ما تا آخرین قطره خون در راه سعادتی که تو به ما یاد دادی خواهیم جنگید و به هیچ چیز غیر خدا و راه تو فکر نمی کنیم هرچند که 30 سال در شعب ابی طالب در محاصره باشیم .

جانم فدای رهبر و ولی فرزانه انقلاب که هر پیامش روحی دوباره به اسلام و ملت ایران می دهد .
لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین است

آقا سلام ، آقا اجازه میدهی ؟ اجازه میدهی با همین دستان خالی، سینه دشمنانت را از هم بدرم؟ اجازه میدهی همه هستی و زندگی خود را رها کنم و با چنگ و دندان به قلب سیاه دشمنت بزنم؟ آقا دستان من باز است ،... فقط یک اشاره...

رای منفی!
-30
السلام علی المدفونین بلا اکفان . . .

چه حکمتی است زمان ظهورتان، که برای اقتداردین و کشورمان جان را به آب زدید و اکنون رجال ما دست تمنا برای سراب به پیش دشمن دراز.باشد که در زمره لا یفقهون نباشیم.


با صبا در چمن لاله سحر می‌گفتم


که شهیدان که‌اند این همه خونین کفنان



گفت حافظ من و تو محرم این راز نه‌ایم


از می لعل حکایت کن و شیرین دهنان

سلام

سپاس بي پايان پروردگار حکيم و مهربان را که در لحظه هاي نياز اين ملّت خداجوي و خداباور، بشارتهاي ترديد ناپذير را بر دلهاي بيدار نازل مي فرمايد و غبارها را مي زدايد.

سپاس بي پايان پروردگار حکيم و مهربان را که در لحظه هاي نياز اين ملّت خداجوي و خداباور، بشارتهاي ترديد ناپذير را بر دلهاي بيدار نازل مي فرمايد و غبارها را مي زدايد.

یا حسین گفتند و رفتند عاشقان
ساکت نشستگان یک یا علی و از جای خود برخیزید ای اونایی که وقت نیاز خودتونو به خواب زدید (خطاب به حسن رو حانی و مذاکره کنندگان )"وای "از اون روزی که زیر لگد دشمنان از خواب بیدار شید .
همه ی ملت که مثل دو سه نفر شکم پر خواب نیستن ماهم سرمن بر ولی دل حضرت آقا مون رو غصه دار نبینیم انشا الله« لعن الله الی ضد علی .....»

پسندیدم
33
بسم رب الشهدا والصدیقین
آقاسلام برشماکه با نفس الهی وگرمتون به دل های زنگارگرفته ی ما درلحظه ی نیازمان نورانیت می بخشید ومتوجه الطاف خداوند منان می کنید.خدایاپرچم مقدس جمهوری اسلامی رابادست مبارک رهبرمون سیدعلی به مولایمون حضرت حجت(عج)برسان ان شاالله.

"هوالحبیب"
ای شهید
ای آنکه بر کرانه ازلی و ابدی وجود برنشسته ای!
دستی بر آر
دستی بر آر و ما قبرستان نشینان عادات سخیف را از این منجلاب بیرون کش.

دوباره غفلت و روزمرگی من و امثال من صدای ناله غربت مولایم را بلند کرده بود اما من که دیگر گنگ و کر شده بودم باز نشنیدم تا خط شکنان مظلوم و جان برکف حضرت روح الله لبیک گوی این ندا باشند.
آه
آه از غفلت زدگی دل ها
چه زیبا دوباره مردم را به خیابان کشیدند و خط شکن شدند
راستش یادم افتاد به سخنان چند روز پیش آقای رئیس جمهور که می گفتند آن ها که با مذاکره مخالفند از وضع مردم و سفره هایشان بی خبرند
بعد نگاهی به این جمعیت و پلاکاردها انداختم و با خود گفتم کاش آقای رئیس جمهور و دوستانشان که برای مرگ ملک فلان و ... نماینده و هیئت تشریفات می فرستند، پیام تسلیت می دهند و مراسم بزرگداشت می گیرند، فقط دقایقی در این تشییع آسمانی شرکت می کردند بلکه ببینند در مورد وضع مردم گونه دیگری هم می توان فکر کرد.
اما ...
الحمدالله
الحمدلله
که دوباره با دستان بسته (بخوانید دست باز) آمدید تا اجازه ندهید مشتهای بسته مان به آغوش باز برای دشمنان اسلام تبدیل شود.
ممنون که بی وفایی ما را جبران کردید و مرهمی شدید بر زخم های دل عزیز زهرا (س)

التماس دعای فرج
سلامتی حضرتش و نائب امینشان

...واظهر کلمه الحق واجعلها العلیا و ادحض کلمه الباطل واجعلها السفلی ...

خدایا شهادت میدهم این انقلاب حق است -خدایا شهادت میدهم امام خمیینی حق است- خدایا شهادت میدهم ا مام خامنه ای نائب برحق امام زمان(ع)حق است -واین ملت حقیقتا"ثروت عظیم صاحب عصراست.

آمریکا جنایتکار است نه مودب و باهوش

رای منفی!
-29
بسم رب الشهدا و الصدیقین
شهدا مثل آیه های قران مقدسند
مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله امام خامنه ای.
چه زیبا خداوند مصداق شعار مولایمان امام حسین علیه السلام را (هیهات من الذله )را با پاکترین نشانه های خود(شهداء) در حساسترین لحظات به مددمان می فرستد