هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
جمعه، 10 فروردين 1403
ساعت 11:49
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

يكشنبه 1 تير 1399 ساعت 17:18
يكشنبه 1 تير 1399 12:35 ساعت
2020-6-21 17:18:42
شناسه خبر : 337394
بررسی سوابق دانیال‌زاده و ارتباطات ویژه‌ی او با برادر حسن روحانی، خدمات متقابل دانیال‌زاده و طبری به یکدیگر و ارتباطات پیچیده‌ی آن‌ها با مفسدین اقتصادی دیگر همچون خانواده‌ی نجفی نشان از وجود یک ابر شبکه‌ی فساد اقتصادی می‌باشد.
بررسی سوابق دانیال‌زاده و ارتباطات ویژه‌ی او با برادر حسن روحانی، خدمات متقابل دانیال‌زاده و طبری به یکدیگر و ارتباطات پیچیده‌ی آن‌ها با مفسدین اقتصادی دیگر همچون خانواده‌ی نجفی نشان از وجود یک ابر شبکه‌ی فساد اقتصادی می‌باشد.

گروه سیاسی-رجانیوز: با برگزاری جلسات دادگاه اکبر طبری شاه‌مهره‌ و پشت‌پرده‌ی فساد‌های اقتصادی-سیاسی و کارچاق کنی‌ها هر روز ابعاد تازه‌ای از اژهای هفت سر فساد که بر زندگی همه‌ی مردم سایه افکنده است آشکار می‌شود. اژدهایی که اصلاح‌طلب و اصولگرا نمی‌شناسد و هر آنکس که ذره‌ای در مبانی خود سستی داشته باشد را می‌بلعد.

 

به گزارش رجانیوز، در اولین جلسه محاکمه اکبر طبری، رسول دانیال‌زاده به عنوان یکی از متهمان پرونده در دادگاه حضور داشت. در ابتدا معلوم نبود اتهامات دانیال‌زاده در پرونده معاون حوزه ریاست آملی لاریجانی چیست اما با برگزاری ادامه جلسات مشخص شد که طبری برای دانیال زاده، همچون بسیاری از افراد دیگر، کارچاق‌کنی انجام می‌داده است.

 

براساس صحبت‌های نماینده دادستان در جلسات دادگاه طبری، یکی از رشوه‌های دریافتی‌ وی از نجفی، مالک کلاک، ملکی در خیابان «کریمخان» بوده است. طبری نیز در مقابل این رشوه‌ی نجفی با اعمال نفوذهای بسیار در پرونده کلاک زمینه صدور حکم به نفع مالکان را فراهم می‌کند. طبری بعد از دریافت این ملک، آن را تحت شرایطی و با هدف رد گم‌کنی، با واحدی از برج سلطنتی «روما رزیدنس» متعلق به دانیال‌زاده معروف به سلطان فولاد معاوضه می‌کند.

 

حضور دانیال زاده به عنوان متهم در اولین جلسه رسیدگی به اتهامات طبری

 

همچنین ملک خیابان کریمخان که نجفی به طبری به عنوان رشوه پرداخت کرده در سال 92 و 96 ستاد انتخاباتی آقای روحانی بوده است.

 

 

 

اما دانیال زاده معروف به سلطان فولاد ایران کیست؟

رسول دانیال‌زاده با بیش از چهار هزار میلیارد تومان بدهی، یکی از بزرگترین بدهکاران بانکی کشور می‌باشد که بعد از دستگیری اکبر طبری، در مهرماه سال گذشته از کشور فرار کرد.

 

22 آبان ماه بود که سخنگوی قوه‌قضائیه از دستگیری و انتقال این بدهکار کلان بانکی  توسط پاسداران گمنام امام زمان(عج) به کشور خبر داد.

 

تصاویر دستگیری و انتقال دانیال‌زاده به کشور

 

بیشتر بخوانید:

دستگیری یکی از بزرگترین بدهکاران بانکی با 2600میلیارد وام بازپرداخت نشده!

 

ازجمله تکنیک‌های دانیال‌زاده  ایجاد کارخانه‌ها و شرکت‌های اقماری کوچک به عنوان ویترین فعالیت‌هایش برای اخذ تسهیلات نجومی از بانک‌ها بوده است. یکی دیگر از تکنیک‌های این مفسد اقتصادی نیز پرداخت رشوه به مدیران شعب بانکی جهت همراهی در ارائه تسهیلات بوده که حداقل منفعت آن عدم شکایت بانک از بدهکار بوده است! 

 

دانیال زاده  بخش عمده تسهیلات بانکی را صرف برج‌سازی در داخل و خارج کشور کرده است که از جمله آن برج‌های فوق سلطنتی در کامرانیه تهران است! 

 

ارتباط دانیال زاده با حسین فریدون چیست؟

دانیال‌زاده علاوه بر اینکه حامی بزرگ ستاد انتخاباتی روحانی در سال 92 و 96 بوده است رابطه‌ی بسیار نزدیکی با برادر رئیس جمهور داشته است، آنقدر نزدیک که وی هزینه‌ی مراسم ختم مادر رئیس‌جمهور را متقبل شد. دانیال‌زاده در یک مورد ۲۵۰ میلیون تومان به حساب حسن نجار همسر خواهر حسین فریدون واریز می‌کند. مروادات مالی فریدون و دانیال‌زاده تنها به همین مورد ختم نمی‌شود. برادر رئیس‌جمهور مجموعاً 34 میلیارد تومان پول تحت عناوین مختلف در ازای کارچاق کنی،  از دانیال‌زاده دریافت کرده استدر نهایت دانیال‌زاده در پرونده حسین فریدون نیز به اتهام رشوه محکوم شد. 

 

بیشتر بخوانید:

بابک زنجانی: پنج میلیارد تومان به ستاد انتخاباتی روحانی کمک کردم

واکنش توام با عصبانیت حسین فریدون به خبر حمایت مالی بابک زنجانی از ستاد انتخاباتی روحانی؛ «هر که گفته بیجا کرده»

اژه ای: ارتباط میان دانیال زاده و حسین فریدون کاملا مشهود است

 

همچنین در همان روزها جمعی از نمایندگان مجلس وقت در نامه‌ای به رئیس‌جمهور خواستند که در مورد ارتباط حسین فریدون با برخی از بدهکاران کلان بانکی از جمله رسول دانیال‌زاده توضیحاتی ارائه دهد. به همراه این نامه نیز یک سند که نشان می‌داد یک واحد مسکونی به‌ارزش 14 میلیارد تومان توسط دانیال‌زاده به اسم همسر حسین فریدون خریداری شده است نیز برای رئیس‌جمهور ارسال شده بود. اما پاسخی از جانب حسن روحانی به این نامه داده نشد.

 

 

بررسی سوابق دانیال‌زاده و ارتباطات ویژه‌ی او با برادر حسن روحانی، خدمات متقابل دانیال‌زاده و طبری به یکدیگر و ارتباطات پیچیده‌ی آن‌ها با مفسدین اقتصادی دیگر همچون خانواده‌ی نجفی نشان از وجود یک ابر شبکه‌ی فساد اقتصادی می‌باشد. ابر شبکه‌ای که برساخته‌ی اصحاب ثروت و قدرت است  و مهمترین اهداف آن ارائه خدمات متقابل به یکدیگر، توسعه‌ی نفوذ و افزایش قدرت خود و در یک کلام در دست گرفتن حیات و ممات مردم می‌باشد. 

 

حال به مدد رویکرد تحول‌خواهانه‌ی ریاست جدید قوه‌ی قضائیه ابعاد جدیدی از این شبکه‌ی فساد داخل کشور کشف شده است. امید می‌رود پس از 19 سال از صدور فرمان هشت ماده‌ای مبارزه با فساد توسط رهبر معظم انقلاب مهره‌های اصلی و کارگزاران این ابر شبکه‌ی فساد که در تمامی دستگاه‌ها اعمال نفوذ می‌کردند شناسایی، به مردم معرفی و همچون طبری در دادگاه محاکمه شوند. باید توجه داشت که مسئولیت افراد در هر پست و مقامی، از ریاست جمهوری تا مجمع تشخیص مصلحت نظام، برای او مصونیت ایجاد نمی‌کند و اگر مسئولی حتی به اندازه‌ی یک سرسوزن به این ابر شبکه‌ی فساد کمک کرده باشد باید در محضر دادگاه عدلیه و مردم پاسخگو باشد.

 

تصاویر زیر مربوط به برج سلطنتی «روما رزیدنس» متعلق به رسول دانیال زاده می‌باشد: 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



دیدگاه کاربران

پسندیدم
44
اتفاقا خوزستان ما هم از این طبری‌ها داره
کاش یه قاضی صلواتی و قهرمانی هم برای ما بفرستن

ایا امکان دارد معاوضه با مجموعه خلافی کار با چنین سطحی باشد انگگاه ریس بدون اطلاع ویا مشارکت نداشته باشد وحتی دغاع تمام قد نماید بنظرم تمامی امکان قوه میباشد جوابش باشند خدا را شکر که فرد پاک دوستی مثل ریسی آمد وگرنه هنوز هم این خانم ورعایت ها وسایل کردن حق مردم ادامه میافت

رای منفی!
-44
سلام بخدا اگر کل ایران یک دست بدن دست سپاه ایران میشود گلستان خاورمیانه

رای منفی!
-9
سلام احسنت بر شما وقتی کارنامه سپاه رو مطالعه می کنید می‌بینید که خیلی کم اشتباه بوده و در کارهای اقتصادی، جهادی کار می کنند یک نمونه آن قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ست ف گفتم برو فرحزاد تا آخرش بخون دیگه به خدا اگر ایران‌خودرو و سایپا دست سپاه بود الان ماشین پرنده ساخته بودند نه این آشغالا رو

خوزستان،با این همه اختلاص به خرابه ایی بیش تبدیل نشده،کاش به داد مردم خوزستان میرسیدند این قاضیها

رای منفی!
-11
سکوتم از رضایت نیست .....

جفت پوچ.یعنی داغونیم داغون

رای منفی!
-10
عجب......

رای منفی!
-9
باید که یک آدمِ دارای جِگر، به همراه یک تَبر، جهت قطع ریشه و شاخه های فاسد و آفت زده به اکثر استانها اعزام شود، اعتماد را برگردانید که فرصت اندک است.....

با تشکر فراوان از سید عزیز جناب رئیسی که در این راه عدالتخواهانه زحمت می‌کشند دورودوسلام برانسانهای پاک سرشت وننگ بر خائنین .

طبری را باتبر بدید دست من .....

رای منفی!
-7
مسیولین کشور دیر اقدام کردند خیلی دیر.

نباید کار به اینجا کشیده میشد..

من اتمینان دارم دلار و طلای کشور داره از کشور خارج میشه.

سپاه هوشیار باش ورود کن نترس

جناب ایت الله رئیسی خدا قوت .روح تازه ای به کشور وانقلاب دادی افرین دعای خیر همه خانواده های شهدا و مردم زجر کشیده این چندسال گرفتار دزدان بدرقه راحت .کاری کرده ای که همه از قاطعیت تو می گویند عزت زیاد .

رای منفی!
-6
با سلام و عرض خسته نباشید به مجموعه جدید دستگاه قضایی...
جناب آقای رئیسی ، بنظر میرسد که در حال حاضر، اخبار مربوط به دستگیری ، محاکمه و اجرای حکم مربوط به مفسدین اقتصادی و نفوذی‌ها ، کمتر گفته می‌شود و این کاهش چشمگیر در اطلاع رسانی قوه قضائیه به مردم ، ممکن است در اذهان عمومی این شائبه را بهمراه داشته باشد که اراده و عزم قوه قضائیه و بالاخص حضرتعالی در مورد اجرای قاطع و سریع قانون با افراد و شبکه‌های بزرگ و با نفوذ مفسدین اقتصادی ، با گذشت زمان، کاهش یافته و دیگر خبری از آن همه دستگیری و محاکمه سران مفسدین اقتصادی و نفوذی‌های سیاسی و ... نیست و همین شائبه ممکن است باعث دلسردی مردم و کاهش میزان امیدواری آنها نسبت به سوابق درخشان و قاطع شما و دستگاه قضا گردد.
لذا پیشنهاد میگردد در صورت امکان، اطلاع رسانی قوه قضائیه به مردم در خصوص مراحل مختلف پرونده‌های مفسدین اقتصادی و نفوذی‌ها ، بصورت پیوسته و حتی با زمانبندی خاص صورت گیرد.
و من ا... التوفیق

دادگستری خوزستان هم طبری داره کسی رسیدگی نمی کنه

رای منفی!
-6
امیدوارم به فساد آقایان محمود سیف وعیسی شریف معاونین شهرداری نیز رسیدگی شود

اگر درمبارزه بافساد روحانیت را بابقیه افراد بیک چشم نگاه کنند خیلی مسائل حل میشود

خدا ریشه مفسدین رانت خواران وکسانی که دست درازی به اموال بیت المال میکنند را برکند که در این شرایط بد اقتصادی سفره مردم را کوچکتر ووقت مردم وکشور را گرفته اند.

پسندیدم
7
غیر از قانون وشرع باریتعالی این ابر مفسدین ومفسدین کشف نشده دیگر را نابود وقلع وقمع کند که از درون باعث فشار حداکثری اقتصادی واجتماعی بر مردم شدند

غیر از قانون وشرع باریتعالی این ابر مفسدین ومفسدین کشف نشده دیگر را نابود وقلع وقمع کند که از درون باعث فشار حداکثری اقتصادی واجتماعی بر مردم شدند

رای منفی!
-9
خدا ریشه مفسدین رانت خواران وکسانی که دست درازی به اموال بیت المال میکنند را برکند که در این شرایط بد اقتصادی سفره مردم را کوچکتر ووقت مردم وکشور را گرفته اند.

سلام برادرتاخرباشدخرسوار هم هست فله ای اداره کردن مملکت نتیجش میشه این. هرچه بیسواده سوارملتن ماهم ک ب دنبال حق خود نیستیم. ازتوحرکت از خدا برکت. ریشه کندن تبربه دست میخاد وقتی بجافکرجوگیرمیشیم ب هر... رای میدین بدون تحقیق همینه. 40ساله همه ی اینا تو راس کاربودن داداش سازمان فرا بین المللی هم بیادنمیتونه کاری با زالو جماعت بکنه طبیعت زالو خون مکیدنه.. چندنسل بایدنابود میشد آقایان لاریجانی وفریدون وووو طبری روبرکنارکنن اینا40 سال چ گلی ب سرایران زدن ک حالا انتظار داری 1400همه شمابه همین طبری وفریدون رای خواهی داد برادر

سلام و خسته نباشیند به مسعول قضائ کشور امید به اینکه تا آخر کار موفق باشنند

پسندیدم
3
کاش در کل کشور مبارزه با فساد شروع شود مثلا خوزستان ابر مفسدان و رانت خواری واختلاص گران را دارد که سازمانی دارند عمل میکنند وبه دور از چشم پایتخت مشغول به کارند مهمترین انها دادگستری قضات شهرداری و نهادهای حاکمیتی مثل استانداری و فرمانداریها و شورای شهرها عاملان فساد و باند بازی هستند هر چند که شما میدانید اما دیر عمل میکنید در صنایع پتروشیمی ها وگمرگ فسادمشهود است حرف بزنی به شما برچسب مخالف نظام میزنند

پسندیدم
6
تو همه ادارات طبری ها هست بویژه در دادگستریها و الخصوص دادگاههای تجدید نظرو....