هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
پنجشنبه، 9 فروردين 1403
ساعت 08:10
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 20:06
دوشنبه 4 خرداد 1394 20:00 ساعت
2015-5-25 20:06:58
شناسه خبر : 212768
محمدجواد ظریف در گفت‌وگو با خبرگزاری مجلس با اشاره به مخالفت رهبر معظم انقلاب با خواسته کشورهای غربی مبنی بر مصاحبه با دانشمندان هسته‌ای کشور، گفت:‌ به‌طور حتم رویکرد همه ارکان نظام پیروی از دستورات رهبر معظم انقلاب است. البته موضوع مصاحبه با دانشمندان هسته‌ای، ارتباطی به اصل مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه 1+5 ندارد و این یک مسئله کناری و فرعی بوده و حدود 10 سال است که کشور برای حل این ادعاها و بهانه‌ها اقداماتی کرده است.
فرار به جلوي ظريف براي کم اهميت جلوه دادن اجازه بازرسي ها به مراکز نظامي و مصاحبه با دانشمندان در توافق نهايي/

افشای «دروغ بزرگ جواد ظریف»/ مجوز بازجویی از دانشمندان در دوران مدیریت روحانی صادر شد/ علاوه بر دانشمندان هسته اي پرسنل نظامي نيز در ليست مصاحبه شوندگان +اسناد

محمدجواد ظریف در گفت‌وگو با خبرگزاری مجلس با اشاره به مخالفت رهبر معظم انقلاب با خواسته کشورهای غربی مبنی بر مصاحبه با دانشمندان هسته‌ای کشور، گفت:‌ به‌طور حتم رویکرد همه ارکان نظام پیروی از دستورات رهبر معظم انقلاب است. البته موضوع مصاحبه با دانشمندان هسته‌ای، ارتباطی به اصل مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه 1+5 ندارد و این یک مسئله کناری و فرعی بوده و حدود 10 سال است که کشور برای حل این ادعاها و بهانه‌ها اقداماتی کرده است.

گروه بین الملل – رجانیوز: در حالی که عباس عراقچی عضو ارشد تیم مذاکره کننده ایران صراحتا در جلسه غیرعلنی مجلس اعلام کرده است که بازدید از مراکز نظامی و ... از سوی تیم ایرانی مورد قبول قرار گرفته؛ محمدجواد ظریف در یک فرار به جلو مدعی شد اجازه بازدید و مصاحبه از مراکز نظامی و دانشمندان در دولت قبل هم صورت گرفته است.

 

به گزارش رجانیوز؛ محمدجواد ظریف در گفت‌وگو با خبرگزاری مجلس با اشاره به مخالفت رهبر معظم انقلاب با خواسته کشورهای غربی مبنی بر مصاحبه با دانشمندان هسته‌ای کشور، گفت:‌ به‌طور حتم رویکرد همه ارکان نظام پیروی از دستورات رهبر معظم انقلاب است. البته موضوع مصاحبه با دانشمندان هسته‌ای، ارتباطی به اصل مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه 1+5 ندارد و این یک مسئله کناری و فرعی بوده و حدود 10 سال است که کشور برای حل این ادعاها و بهانه‌ها اقداماتی کرده است.

 

وی ادامه داد: در این رابطه روش‌هایی برای رفع ابهامات صورت گرفت و حتی در دولت سابق مصاحبه‌هایی با دانشمندان هسته ای کشورمان از سوی مأموران آژانس انجام شد.

 

ظریف افزود: در آن دوران با افراد مختلف در ایران مصاحبه شد و حتی آن‌ها از مراکز و اماکن مربوطه بازدید کردند، اما هیچ ابهامی پیدا نشد که این موضوع نشان‌دهنده بهانه‌جویی غربی‌ها است.

 

ظریف در این اظهارات خود دو ادعا را مطرح کرده است. اول: مصاحبه با دانشمندان و بازدید از مراکز و اماکن نظامی در دولت قبل، دوم: مصاحبه دانشمندان یک موضوع فرعی است و ربطی به اصل مذاکرات هسته ای ندارد.

 

اما ظریف در حالی با استفاده از رسانه مجلس، این اظهارات را به زبان آورده است که بنابر اطلاعات موجود و همچنین گزارش های آژانس بین المللی انرژی اتمی، زمانی که آقای روحانی دبیری شورای عالی امنیت ملی و مسئوليت پرونده ايران در آژانس را برعهده داشته بازرسان اجازه بازديد از مراکز نظامي و مصاحبه با دانشمندان هسته اي و همچنين دانشمندان نظامي را دريافت کرده و اين اقدام را انجام داده اند.

 

در همين رابطه علي اکبر صالحي در برنامه نگاه يک در تاريخ 5/2/1394 گفته است: اينها آمدند و يک مطالعات ادعايي را مطرح کردند و از پارچين دو بار بازديد کردند. در يک بار من نماينده ايران در آژانس بودم گفتيم که اين بار اگر بازديد کنيد در زمان آقاي دکتر روحاني بودو ايشان دبير شوراي عالي امنيت ملي بودند. گفتيم که اگر شما بازديد بکنيد اقاي روحاني گفتند که شما فقط يک بار اجازه بازديد داريد. به شما هم اجازه مي دهيم که خودتان محل بازديد را انتخاب کنيد. آنها با انتخاب خودشان بازديد کردند و بعد از يک مدتي دوباره گفتند  که مي خواهيم دوباره بازديد کنيم.به آنها گفتيم که اين بار آخر است و آنها قبول کردند. دوباره براي بار سوم گفتند که ما مي خواهيم بازديد بکنيم....

 

مطالب زیر نيز مربوط مربوط به گزارش بازدید تیم آژانس از سایت‌های نظامی ایران از جمله پارچین می‌باشد که دي ماه سال 1383 (ژانويه 2005) در زماني که آقاي روحاني مسئوليت پرونده هسته اي ايران را برعده داشت در گزارش فصلي مديرکل وقت در تاريخ 2 سپتامبر 2005 منتشر شده است.

 

GOV/2005/67، مورخ 2 سپتامبر 2005 بند 41: آنگونه که معاون آژانس در امور پادمان در بیانیه 1 مارس 2005 خود به شورای حکام تشریح نمود، در ژانویه 2005، ایران به عنوان یک اقدام شفافساز موافقت نمود به آژانس اجازة بازدید از سایتی واقع در پارچین را به منظور ارائه تضمین دربارة فقدان مواد و فعالیتهای هستهای اظهار نشده در این سایت بدهد. از 4 ناحیه تعیین شده و مورد توجه آژانس اجازة انتخاب هر یک از آنها به آژانس داده شد. از آژانس خواسته شد تا تعداد ساختمانهای مورد بازدید در آن ناحیه را به حداقل رسانده، و آژانس 5 ساختمان را انتخاب نمود. دسترسی آزاد به آن ساختمانها و اطراف آنها و نیز اجازة نمونهبرداری محیطی به آژانس داده شد که نتایج آنها نشانگر وجود مواد هستهای نبود و همچنین آژانس هیچ تجهیزات یا مواد دارای استفادة دوگانه را در این ارتباط در مکانهای مورد بازدید مشاهده نکرد“.

 

بند 49: ایران به عنوان یک اقدام شفافساز به آژانس اجازه بازدید از سایتهای مرتبط با امور دفاعی در کلاهدوز، لویزان و پارچین را داد، آژانس هیچ فعالیت مرتبط با امور هستهای را در کلاهدوز پیدا نکرد.

 

در مقطع ماقبل روی کار آمدن دولت نهم، يعني زماني که آقاي روحاني رياست شوراي عالي امنيت ملي و همزمان مسئوليت پرونده هسته اي ايران را برعهده داشتند، آژانس 27 بار به تاسیسات و دانشمندان در ایران دسترسی پیدا کرده است.

 

نکته قابل تامل آنکه در اين مدت زماني ، دانشمندان نظامي ايران نيز مورد مصاحبه يا بازجويي بازرسان آژانس قرار گرفتند.

 

درباره اماکن نظامی هم، آژانس تنها در یک نوبت پس از آغاز به کار دولت نهم –که دقیقا در ماه های اولیه استقرار دولت بوده- به پارچین دسترسی پیدا کرده و این امر دیگر هرگز تکرار نشده است. 

 

آخرین باری که آژانس از پارچین بازدید کرده در 10 آبان 1384 (اول نوامبر 2005) بوده است. در این تاریخ تنها 3 ماه از آغاز به کار دولت نهم می گذشت و استراتژی هسته ای دولت وقت هنوز تدوین نشده بود.

اما موضوع دومي که وزير امور خارجه با بهره گيري از رسانه مجلس آن را مطرح کرده است، اين ادعاست که اساسا مصاحبه دانشمندان یک موضوع فرعی است و ربطی به اصل مذاکرات هسته ای ندارد.

 

اين در حالي است که اگر هدف از مذاکرات دستيابي به توافق نهايي است، اين امر بدون اجازه بازرسي از اماکن نظامي و مصاحبه با دانشمندان و پرسنل نظامي ايران محقق نمي شود.

 

به بيان ديگر شرط توافق نهايي اجازه بازرسي از مراکز نظامي و مصاحبه از همه اشخاص مدنظر آژانس (هسته اي و غيرهسته اي) است.

 

اين موضوع هم در بيانيه مذاکرات لوزان به آن اشاره شده و هم مقامات آمريکايي و ايراني بر آن تاکيد کرده اند.

 

در بيانيه لوزان در اين باره آمده است:

 

مجموعه تدابیری برای نظارت بر اجرای مفاد برنامه جامع مشترک اقدام شامل کد اصلاحی ۳.۱ و اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی مورد توافق واقع شده است. آژانس بین المللی انرژی اتمی از فن آوری های مدرن نظارتی استفاده خواهد کرد و از دسترسی های توافق شده بیشتری از جمله به منظور روشن کردن موضوعات گذشته و حال برخوردار خواهد شد.

 

در اين بخش از بيانيه به صراحت به 4 شيوه بازرسي اشاره شده است.

 

اول)کد اصلاحي 1/3 ، دوم) پروتکل الحاقي ، سوم) نظارت بر مبناي فن آوري هاي مدرن چهارم) دسترسي هاي فراتر از پروتکل

 

آقاي عراقچي در جلسه غيرعلني مجلس در توضح توافق صورت گرفته درباره اجراي پروتکل الحاقي گفت:

 

«....در اصل نظارت و بازرسی ها مهمترین چیزی که ما پذیرفته ایم پروتکل الحاقی است که این مهمترین ابزار بازرسی برای آژانس بین المللی انرژی اتمی است برای اینکه اطمینان حاصل کند که هیچ برنامه ای مخفی هسته ای که غیر صلح آمیز باشد در هیچ کشوری وجود ندارد. .......بدون پروتکل الحاقی هم توافقی در کار نخواهد بود. (اعتراض نمایندگان که این حق مجلس است. عراقچی: بله حق مجلس است در نهایت شما نپذیرید توافق نمی شود! نمایندگان: شما می خواهید نظام را در برابر عمل انجام شده قرار دهید. حتی در توافق ژنو هم به پذیرش پروتکل الحاقی اشاره شده است و در پروتکل الحاقی هم دسترسی به مراکز غیر هسته ای شامل مراکز نظامی وجود دارد اما این دسترسی چگونه است؟ این یک دسترسی مدیریت شده است.»

 

در کنار تاکيد صريح آقاي عراقچي مبني بر موافقت با بازرسي ها از مراکز نظامي، نکته اي که عراقچي از گفتن آن ابا کرده توضيح درباره اين بخش از بيانيه لوزان است: «آژانس بین المللی انرژی اتمی از فن آوری های مدرن نظارتی استفاده خواهد کرد و  از دسترسی های توافق شده بیشتری از جمله به منظور روشن کردن موضوعات گذشته و حال برخوردار خواهد شد.»

 

ذکر اين نکته ضروري است که با زيرکي 1+5 ، PMD در توافق لوزان به عبارت «موضوعات گذشته و حال» تغيير نام داده است چرا که در PMD ( ابعاد احتمالي نظامي برنامه هسته اي ايران) ، موضوعات مورد نظر آژانس احصا شده و مشخص بود ولي با زيرکي 1+5 و به کارگيري عبارت «موضوعات گذشته و حال» اين امکان به آژانس و کشورهاي غربي داده مي شود که مسائل ديگري افزون بر مسائل مطروحه در PMD را عليه ايران مطرح کند و ايران ملزم به پاسخگويي درباره آنها باشد.

 

درباره عبارت «دسترسي هاي توافق شده بيشتر به منظور روشن شدن موضوعات گذشته و حال» که در توافق لوزان آمده بايد گفت که چارچوب اين دسترسي هاي فراتر از پروتکل مشخص نشده،  اما براي روشن شدن ابعاد «دسترسي هاي بيشتر» که همان دسترسي هاي فراتر از پروتکل است  بايد به گزارش هاي آژانس رجوع کنيم چرا که در گزارش هاي آژانس ابعاد اين بازرسي هاي تشريح شده است.

 

در گزارش هاي فصلي مديرکل آژانس ابعاد بازرسي هاي مورد نظر اين نهاد قيد شده است. بب بررسي آخرين گزارش فصلي آمانو که در تاريخ 30 بهمن 1393 منتشر شد و بر اساس پاراگراف 58 و 63و  74 ، ايران بايد به همه سايت ها (سايت هاي هسته اي و غيرهسته اي که تاسيسات نظامي نيز شامل آن مي شود) ، اشخاص و پرسنل (شامل دانشمندان و افراد تاثيرگذار در صنعت هسته اي ايران) ، تجهيزات و مواد و اسناد و اطلاعات مورد نظر کارشناسان آژانس اجازه دسترسي بدون تاخير بدهد.

 

در پاراگراف 58 گزارش آمانو آمده است : گزارش‌های قبلی مدیرکل مسایل باقیمانده مربوط به ابعاد نظامی احتمالی برنامه هسته‌ای ایران و اقداماتی را که لازم است ایران برای حل و فصل این مسایل انجام دهد مشخص کرده‌اند. آژانس کماکان نسبت به وجود احتمالی فعالیت‌های آشکار نشده مرتبط با امور هسته‌ای که سازمان‌های نظامی مربوطه در آن دخیل بوده‌اند از جمله فعالیت‌های مرتبط با توسعه یک کلاهک هسته‌ای برای موشک، نگران باقی مانده است. ایران ملزم شده است تا به‌طور کامل با آژانس در زمینه همه موضوعات باقیمانده به‌ویژه آن‌ها که نگرانی در مورد ابعاد نظامی احتمالی برنامه هسته‌ای ایران را بالا می‌برد، همکاری کند که این امر شامل اجازه دسترسی بدون تاخیر به همه سایت‌ها، تجهیزات، اشخاص و اسناد مورد درخواست آژانس است.

 

اما علاوه بر اين، آژانس حل و فصل همه مسائل باقیمانده ايران را ( که در بيانيه لوزان از آن به عنوان موضوعات «گذشته و حال» ياد شده ) منوط به رفع نگراني ها درباره ابعاد نظامي برنامه هسته اي ايران بر 4 محور، اجازه دسترسي به «سايت ها ، اسناد، تجهيزات و اشخاص»کرده است و تا ايران نگراني هاي آژانس را برطرف نکند، مديرکل از تاييد صلح آميز بودن برنامه هسته اي ايران خوددار مي کند.

 

نکته قابل تامل تر آنکه در ليست افرادي که در مذاکرات اخير به مقامات ايراني پيشنهاد شده است برخي پرسنل نظامي و دانشمندان عرصه نظامي نيز وجود دارد.

 

اما اين موضوع زماني تعجب برانگيز تر مي شود که وندي شرمن يک سال پيش اعلام کرده بود که شرط اساسي دستيابي به توافق نهايي رسيدگي آژانس به موضوع PMD است، موضوعي که هم اکنون توسط تيم مذاکره کننده ايران مورد تاييد قرار گرفته است.

 

وندي شرمن در تاريخ 20/1/1393 با پيوند زدن تعيين تکليف درباره موضوع ابعاد احتمالي نظامي برنامه هسته اي ايران گفته بود: «رسیدگی به ابعاد نظامی احتمالی این برنامه (PMD) وظیفه اصلی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است و آژانس به وظایف خودش در این زمینه عمل مي‌کند. ما مي‌خواهیم از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و تلاش‌هایش در این زمینه حمایت کنیم. ما ایران را تشویق مي‌کنیم هرکاری که می‌تواند انجام بدهد تا پیشرفت چشمگیری در کارهایی انجام شود که درباره آن با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همکاری می‌کند. همان طور که گفتم، اگر به این مسائل رسیدگی نشود، ما قادر نخواهیم بود به توافق نهایی برسیم.»

 



دیدگاه کاربران

هر وقت تلویزیون مصاحبه می کنه و مذاکره کننده ها میگن از تعداد پرانتزها و اختلافات کم شده، شصتم خبردار میشه که حتما تیم ایرانی باز کوتاه اومده... دوستان میرن اونجا تعهدات رو یکی پس از دیگری میدن بعد میان اینجا یا همه چیو عادی جلوه میدن یا تکذیب می کنن!!! فقط خدا کنه زودتر تموم شه این مذاکرات کذایی که دل رهبری رو خون کرد...

دوست عزیز خیلی مشتاق پایان این مذکرات و این ماجرا نباش چونکه تموم شدن اینها به معنای شروع جنگه. وضعیت منطقه بدتر از اون چیزیه که رسانه های ما نشون میدن

دوست عزیز شست با شصت خیلی فرق دارد وقتی روحانی به بعضی ها بی سواد می گوید حق دارد

این آقای ظریف و تیم هستهای بسیار ناجوانمردانه و با فریب افکار عمومی و همچنین عدم شفاف سازی در مباحث مربوط به مذاکرات سعی دارند رهبری را مانع توافق هسته ای نشان دهند .
که انشااله خدا به دست مسئولین متعهد و دلسوز نظام و به حق خون شهدا رسوایشان می کند

اقا اگه کل فناوری هسته ای رو بدن بره خیلی بهتره تا اینطور بخوان کشور رو مستعمره کنن چقدر غرور ملی ما رو له کردن اگه بچه دوساله هم میرفت مذاکره با این امتیازها مثل ظریف قهرمان میشد اقای ظریف خون سهدای هسته ای کنار شما که خیلی ایرانی هستی شب خوابت میبره با این خیانتها

ختما کم کم تمام دختران و زنان ایران به بهانه اعتماذ سازی باید...... یعنی دارن کاری میکنن که رهبری صریح بگوید مذاکره نکنید تا تمام مشکلات رو گردن رهبری بندازن و مردم و رهبری رو در تقابل قرار بدن ولی این کارشون زمان خاتمی شکست خورد موندم چرا باز دوباره دارن این کار رو میکنن...میگن مومن از یک سوراخ دو بار گزیده نمیشه ولی فقط مومن دقت کنین مومن...مومن..مومن

ختما کم کم تمام دختران و زنان ایران به بهانه اعتماذ سازی باید...... یعنی دارن کاری میکنن که رهبری صریح بگوید مذاکره نکنید تا تمام مشکلات رو گردن رهبری بندازن و مردم و رهبری رو در تقابل قرار بدن ولی این کارشون زمان خاتمی شکست خورد موندم چرا باز دوباره دارن این کار رو میکنن...میگن مومن از یک سوراخ دو بار گزیده نمیشه ولی فقط مومن دقت کنین مومن...مومن..مومن

وقتی ادم یه دروغ بگه اونوقت پشت بندش هزاران دروغ دیگه هم باید بگه دیگه!

وای خدای من اگه دین ندارید ازاده باشید اقای ظریف دروغ گفته که در دوره اقا احمدی نزاد جان شما اجازه مصاحبه با دانشمندان ایرانی شده
بابا میخواهید ی کاری کنیم رجانیوز دوره ریس جمهور قبلی را باهمه فسادها با همه اشتباهات پاک کنیم و که دوره دروغین و پاک به مردم تحویل دهیم شاید شما خیالتان راحت شود
اسناد خود ازانس با تاریخ با محل مصاحبه با تعداد دفعات با گزارش مدیر کل ازانس در دوره اقای احمدی نزاد موجود است ایا اینها را هم باید از صفحه روزگار به خاطر علاقه شما حذف کنی

الان این کجاش دروغ بود؟دروع نبود آقای نویسنده

وقتی اداعا میکنه که دولت قبلی هم این کار را انجام داده و این را پذیرفته بوده، این دروغه دیگه. چون این‌ها همه تعهداتی بوده که خود آقای روحانی و ظریف همان زمان برای ایران ایجاد کرده بودند و عدم انجام اون، حتی در دولت جدید، ایران را در موضع عهد شکن قرار می‌داد.
کما اینکه تعلیق داوطلبانه‌ای که ظریف و روحانی پذیرفتند، آنچان ما را در موضع ضعف قرار داد که وقتی خودمون در زمان خاتمی لغوش کردیم، روند صدور قطعنامه‌ها شروع شد.

دروغ اینکه در دولت نهم و دهم مراکز نظامی بازرسی شدن و با دانشمندان مصاحبه شده که بعد کاشف به عمل اومد در دولت اصلاحات بوده

لعنت خدا بر متوکلین به کدخدا .

طبق نوشته بالا در دولت قبل هم مصاحبه صورت گرفته هم بازدید، که موید حرف آقای ظریف است! در غیر این صورت لطفا شفاف سازی کنید. ممنون

درخانه اگر کس است
یک حرف بس است
آقا همان روزهای اول مذاکرات فرمودند من به این مذاکرات خوشبین نیستم.. حضرات اگر قدری پیرامون سخنان رهبری، تامل و تفکر مینمودند دور مذاکرات را خط قرمز میکشیدند.. افسوس..

شما راستشو بگو ما روشن شیم

خب کجاش دروغه؟!اگه راست میگین با مدرک ثابت کنید کدوم یکی از حرفای متن بالا دروغه!

والا شما بیا راستشو بگو
گند دارن میزنن بازم ملت چشاشونو بستن

دربارة همة موضوعات پیشرفت قابل توجهی وجود داشته الا موضوع تحریم ها!
که تنها مطالبة ذلیلانة این دولت برای مصرف انتخاباتی و حزبی از آشغال های امریکایی است!
اینها هم که این را فهمیده اند به این راحتی اصلا صحبتی در موردش نمی کنند! چه برسه که کاری بکنند!
وقتی تحریم ها ایران را پای میز کشانده، باید باشد تا ایران را نگه هم بدارد.
خوبی این مذاکرات این خواهد شد که هر کسی دیگر حرفی از مذاکره و توافق و کوتاه آمدن کرد، ته خطش معلوم خواهد بود.

من منتقد جدی دولت و روند مذاکرات هستم. اما رهبری به همین اقای ظریف گفت فرزند انقلابی و تاییدش کرد. ظریف هم به نظرم جدا از پرخاشی که کرد حرفش به کوچک زاده منطقی بود : اگر رهبری تشخیص دهد می گوید مذاکرات را متوقف کنید. راست میگه. مگه آقا تعارف داره. تا زمانی که رهبری دفاع می کنند شما هر جه مطلب یزنی بی فایده هست. پس فعلا به احترام آقا سکوت

بله!آقا بگن متوقف کنید تا شما در بوق و کرنا کنید که میخواسیم تحریم را لغو کنیم فلانی نذاشت؟!!واقعا که !چقدرررررر ساده هستید!باید برای همه ملا فریبکاری دشمن و خباثت آمریکا و البته ناکارآمدی دولت ووادادن تیم مذاکره کننده به همه خواستهای دشمن آشکار بشه!

فرزند می شود ناخلف باشد! مخصوصا فرزندی که بزرگ شده دامان شیطان بزرگ باشد.

اگه آقا این حرفو بزنه یه عده بی آبرو میان وسط و میگن : دیدید رهبر ایران دیکتاتوره؟؟!!!

آدم چیز فهم خوب اونوقت میگن ما میخاستیم توافق کنیم اقتصاد درست شه رهبری نذاشتند. دست ما تو مذاکرات بسته بود و از این حرفا . . .

پرفسور رهبری فرمود فرزند نه انقلابی
فرمود خوش بین نیستم اینا گفتن ما هستیم
فرمود توافق یک مرحله ی گفتند بیانیه؟!
فرمود اجازه بازجویی نمی دهم میگم دسترسی
حالا رهبرباید دقیق چی بگه؟

چقدر از رهبری مایه می گذارید
رهبری اشاره که هیچ تماما مسئله را بازگو می کنند عده ای هنوز نمی فهمند

شما هم اگر بدقت به سخنان آقا توجه کنید میبینید که ایشان در یکی از سخنرانی های اخیر فرمودند چنانچه آمریکاییها به توهینها وتهدیدات در هنگام مذاکرات ادامه دادند میز مذاکرات ترک شود... اما کو گوش شنوا؟؟

اندیشمند اینا دنبال این هستن که بعد از این همه شکست اگه مجبور شدن بکشن کنار بندازن گردن رهبری که ایشون نذاشتن مذاکره کنیم وگرنه همه چیز درست میشد...الانم پشت سر هم داره همه چییز گرون میشه میخوان بگن اگه به توافق میرسیدیم همچی مثلا درست میشد

شما باید متوجه بشی که همه انقلاب به دوش آقا نیست ما هم وظایفی داریم در حقیقت قسمت اعظم وظایف به دوش ما باید باشه! که عده ای کم آن ها رو به دوش گرفتن یا هنوز بر زمین مونده!!؟ این مذاکرات با بدترین توافق هم که تمام بشه به چیز خوبی تبدیل میشه! این که به وظایفمون آگاه بشیم و جدی تر بشیم
البته ماهی روهر وقت از آب بگیری تازه ست!

اون موقع همین خود شما به رهبری نمیگید دیکتاتور،
جمع کنید این بساطو کشورو به فنا دادید

شخصا این مطلب را برای چندمین بار در کامنتها می نویسم، اما ظاهرا بارها باید نوشت تا روشن بشه!
مگر قراره آقا زمانی که مردم به این مذاکرات امید بستن (البته امید واهی رسانه ای) بیان و بگن مذاکرات تعطیل؟ اصلا تصورش ممکنه؟
ثانیا، اینکه فرمودند من اعتماد دارم به این دولت، معنی اعتماد همینه که اجازه دادن برن مذاکره کنن، والا اگر به اینها اعتماد نداشتن که اجازه مذاکره نمیدادن
ثالثا، مگه همین تیم مورد اعتماد سال 82 و 83 اون کار رو نکرد که اقا گفتن تو اون سالها ما 2 سال کارمون عقب افتاد؟؟ 2 سال عقب افتاد یعنی کار خوبی کردن؟

اینکه رهبری گفتند ظریف فرزند انقلاب است، به این معنی نیست که ظریف اشتباه نمی‌کند. قطعا ظریف و تیمشان اشتباهات زیادی داشته و دارند که بسیاری از آنها در اثر فشار منتقدان اصلاح شده و باید اصلاح شود.
این دیگر چه استدلال خنده داری است که میگویید به احترام آقا سکوت کنید!!
آقا راجع به همه مسائل، تنها خطوط کلی را مشخص می‌کنند و وارد جزئیات نمی‌شوند. جزئیات بر عهده مردم و نمایندگان خبره آنهاست. حالا اگر آقای ظریف در جزئیات اینقدر گاف داده که به خطوط کلی نظام هم خدشه وارد کرده دیگر جای هیچگونه سکوتی را باقی نمی‌گذارد؛ مضافا اینکه تیم ایشان یکبار دیگر در سال 82 و 83 همین حرفها را زدند که اگر کار ما ایراد داشته باشد خود رهبری باید بگویند!! مگر رهبری تنها همین یک کار را دارد که آقایان نادان بروند کار را خراب کنند و رهبری بیایند همه چیز را درست کنند. تازه رهبری فرمودند که چون آقایان می‌گویند که بیانیه لوزان الزام‌آور نیست، چیزی قابل ذکر نیست و حتی در همان سخنرانی مجددا خطوط کلی را بیان کردند، همان خطوطی که یکی پس از دیگری توسط تیم هسته‌ای ما نقض می‌شه.
از همه اینها بگذریم، قولهایی که آقای ظریف و روحانی دادند نیز دارد یکی پس از دیگری نقض می‌شود و معلوم می‌شود که طرف آمریکایی راست می‌گفته!

اگر رابطه ی ظریف و رهبر انقد خوبه و بچه ی حرف گوش کنیه همین موضوع بازدید و دانشمندای هسته ای رو که رهبر همین روزای اخیر و موقع برگزاری مذاکرات فرمودن ما کوتاه نمیایم و اجازه نمیدید. پس این فرافکنی ظریف چه معنی میتونه داشته باشه جز هیچ کردن دستور رهبر؟! گیرم اصلا یه موقعی ما همچین اجازه ای به آژانس میدادیم، الان رهبر میفرمایند ندید. خلاف فرمایش رهبر عمل کردن چه معنی ای میتونه داشته باشه؟!

درد آورترین اقدام این دولت اینه که هرکاری که دلش میخواد میکنه و همه کارهاشو با یک مارک «به گفته مقام معظم رهبری» و امثال این ماست مالی میکنه و از همه دردآورتر هم این ملت ما هنوز خوابن! فک میکنن هرکی که تو زبون هرچی میگه عملکردشم همونه! مردم! کی میخواید از خواب پاشید!؟
رهبر معظم حفظه الله دیگه با چه زبونی بگن که راضی نیستم مذاکرات به این نحو فعلی ادامه پیدا کنه! چه جمله ای بالاتر از این که : «عدم توافق شرافت دارد! به توافق بد»
اصلا مقام معظم رهبری راضی به رفتن دولت برای مذاکره نبودند و به خاطر مصالح دیگه تن به نوشیدن این جام زهر دادند! به جملات ایشون دقت کنید:
ایشون قبل از شروع این مذاکرات می فرمودند:«آمریکا هرگز با ما پای میز مذاکره نخواهد نشست!» کما اینکه ننشست و از اول زیاده خوتهی کرد و جالبتر اینکه ما هم بهشون گفتیم: باشه شما آقایی! شما سروری! هرچی بگی به روی چشم!!!
و یا اینکه ایشون فرمودند: «آمریکا با دستی چدنی و فولادی که روی آن روکش مخملی پوشیده است ظاهر می شود..»
در برخی از سخنرانی های اخیرشون هم فرمودند: «کلید حل مشکلات ما در داخل است نه خارج!»
دیگه نمیدونم میخواید از رهبری چی بشنوید!!؟؟
مردم! مواظب باشد و هوشیار!
لااقل اگر اینها کاری نمی توانند پیش ببرند، صادقانه به مردم بگویند: که آقا راهش این نبود! برگردند و وضع داخلی رو سر و سامون بدند! نه این که ندانم کاری های خودشونم بزنن چای حضرت آقا! و مردم هم قبول کنن!!!!!
به نظر شما این همه بودجه و وقت و نیروی انسانی و فکری و ... که صرف این مذاکرات بلند شده صرف مشکلات داخلی مشد بهتر نبود!!!!!!؟؟؟؟؟؟

اتقاقا دولت راستگویان گه ازخرداد92 به شق کردن مردم مشغول ازخداشه ، ولی خدارا شکر قلب تپنده مملکت آگاه

باسمه تعالی
رهبری دیگه باید به چه زبانی بگوید که از خطوط قرمز عبور نکنید؟ در ثانی رهبری طبق رفتار ولایی نمی خواهد مردم به صورت دیکتاتوری به صلاح خودشون آگاه بشوند. تو رو به خدا توافقنامه لوزان رو بخون، فکت شیت ها و تحلیل ها رو هم بخون متوجه می شی چه کلاهی سرمون رفته. به نظر بنده تا مردم متوجه نشوند که مذاکره به این صورت به نفعشان نیست رهبری دخالت نمی کند مگر اینکه واقعا به پرتگاه برسیم و الا می شود دیکتاتوری. همون طور که امام سر قضیه آیت الله بهشتی دخالت نکرد. مگه مجلس مرده؟ همانطور که رسول الله اسامی منافقین را برای مردم فاش نکرد. و...

ببخشید رهبری از چی حمایت کرده؟!
رهبری فقط از مذاکره کننده ها حمایت کرده. نکنه نباید می کرد؟! دولت کشور هستن مثلا.
مقام معظم رهبری فرموده بودن مذاکره با امریکا حامل هیچ نفعی نیست. آدم عاقل دنبال منفعت می ره. یادتون نرفته که؟
ایشون از ابتدا عدم خوشبینی خودشون رو صریحا اعلام کردند اما نمی دونم عده ای جرا نمی خوان حقیقت رو بفهمن.
منتقدانی که من میشناسم هیچ کدوم یادم نمیاد گفته باشن که ما از مذاکره کننده ها حمایت نمی کنیم.
حمایت نکر دن رو اونایی دارن انجام می دن که دارن هلشون می دن داخل مذاکراتی که معلوم نیست آخرش به کجا می کشه.
امام خمینی مگه جام زهر رو ننوشید؟ ایشون از اونایی که اون توافق رو نوشته بودن گلایه کرد؟

جالبه که رهبری منتظر ماهاست که بفهمیم از این دیگ آبی گرم نخواهد شد و ما هم منتظر هستیم که رهبری بگن مذاکره رو متوقف کنید.
فکر می کنید این کار رو خواهند کرد؟ اون وقت عده ای بشینن و چرت و پرت بگن که بله ما می خواستیم مردم رو از این مشکلات نجات بدیم اما رهبری نذاشت!!!!
عقل هم خوب چیزیه.
همه مردم ایران همه باید به وظیفه خودشون عمل کنن. ما یک وظیفه ای داریم. مقام رهبری هم به فرموده خودشون یک وظیفه. وظیفه ما جار زدن حقیقته.

وقتی که امام علی (ع) مجبور که به قول معروف خانه نشینی شده بود، حضرت زهرا (س) ساکت نمونده بود. هر کدوم داشتن به وظیفه خودشون عمل می کردن.

1) حضرت آقا فرمودند اینها فرزندان همین انقلابند (نگفتند ظریف انقلابی است)
2) در دیدار مداحان رهبری پس از حمایت مجدد فرمودند :"بنده به مجریان مذاکرات هسته‌ای اعتماد دارم و تاکنون تردیدی نسبت به آنها نداشته‌ام و ان‌شاءالله که در آینده هم، اینچنین باشد
3) مگه قراره همه ی کارها رو رهبری انجام بده؟ اکه اینطوره پس ما مجلس و رییس جمهور و ... می خوایم چکار؟ همه رو تعطیل کنیم، رهبری خودش کار انجام بده. پس وظیفه امام در هدایت و رشد کجا میره؟ با این استدلال پس چرا رهبری در انتخابات نمیگه به کدوم کاندیدا رای بدیم؟ و هزار یک مثال دیگه که میشه این تفکر روبه سخره گرفت. با همین حرف ها جام زهر رو به امام (ره ) نوشاندند. اگر آقای ظریف این حرف رو زده واقعا جای تاسف داره. این حرف یعنی اعلام جنگ با رهبری. کافی ذره ای رهبری دخالت مستقیم بکند تا اینها شکست در مذاکرات رو گردن ایشان بندازن
4) آقا که صراحتا داره خطوط قرمز رو برای «امت و مردم » تشریح میکنه و ماکدا ابراز نگرانی میکنه یعنی چی؟ برا یوقت گذرانیه؟ چرا ایشان موکدا خطوط قرمز و چارچوب ها رو براب مردم میگه؟ با دولت خصوصی صحبت کنه و کار تموم بشه دیگه. برا من و شما میگه که اگه کسی از این خطوط عبور کرد ما سکوت نکنیم. یعنی هنوز نفهمیدی اینو ؟ انقدر درکش سخته؟!

این په حرفیه که شما می زنی؟ اقا همیشه از تمام دولت ها حمایت کرده و حمایتشون از تیم مذاکره کننده در راستای تقویت روحیه و نشان دادن این مطلب که ما پشت تیم مذاکره کننده هستیم بود. یعنی همه باید ساکت بشینن و منتظر اشاره مستقیم آقا باشند؟ تعریفتون از ولایت پذیری اینه؟ آقا بارها اشاره کرده اند که چه خبر هستش. گاهی مستقیم و بیشتر اوقات غیر مستقیم. اگر کسانی به خاطر منافع شخصی و یا مسائل دیگه خودشون رو به خواب زدن خودشون مسئولند.

با سلام
عزیز دل دقت بفرمایید هر کس در این انقلاب رشد کرده فرزند انقلاب است ولی...
به بیان ساده فرزند انقلاب که هیچ فرزند معصوم هم که باشی اگر تابع نباشی...جعفر کذاب هم فرزند معصوم بود ولی... پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد
لطف بفرمایید از آقا مایه نگذارید... چرا همه پشت سر آقا سنگر میگیرن در حالی که باید سپر رهبری باشیم
نکته اینکه اصلا اگر در مسأله مصاحبه آقا عدم رضایت خودشونو نمیگفتن یعنی عقل آقایون نمیرسید که دانشمند هر کشور و صنایع خاص اعم از نظامی و غیر نظامی یک کشور جزء خطوط قرمز یک کشوره
واقعا این مطلب فهمش اینقدر سخته که لازم بالاترین شخصیت این مملکت این مطلب رو بگه

اگه رهبری بگن که مذاکرات رو متوقف کنیم مطمئن هستم همین شما اولین نفری هستید که میریزید تو خیابون و فریاد میکشید که وا حسرتا و واظلما که رهبری نمیخواد مردم در آرامش و آسایش باشند

اقا صحنه را درست نگاه کن سخنان رهبری در مشهد وجمع مداحان و جمع پاسداران بخوانید خط قرمزها را یکی یکی دارن رد میکنن .با چشم باز تحلیل کنیم... امام حسن ع که با معاویه صلح کرد میدانست معاویه ان رازیر پا میذاره اما معاویه رسوا شد .بااین دید نگاه کنید چه چیزی تشخیص میدین

پس معلوم شد اسامی دانشمندان و ترور اونها از کجا آب میخوره! آقایان محترم دولتی عزت پاسپورت ایرانی پیشکش ، مرحمت کنید شناسنامه دانشمندانمون رو باطل نکنید ! میشه لطفا بسه؟

ما که هرچه پیام دادیم تواین سایت رجا نیوز ثبت نکردید
دیگه پیام نمی زاریم

سلام
یک پیشنهاد:
تمامی دغدغه مندان این شبه توافق، درخواستی از مجلس داشته باشیم و آن هم بازگرداندن تیم مذاکره کننده قبلی برای ادامه مذاکرات.
تا جام زهر دومی در انقلاب نوشیده نشده باید کاری کرد.

یا علی مددی

" با برخی دانشمندان هسته ای در قالب مدالیته انجام شده است که در گزاش‌های سال ۲۰۰۷ البرادعی مدیرکل وقت آژانس منعکس شده است."
این یکی که تو دولت قبل بوده و تایید حرفای دکتر ظریفه رو تاریخش رو به میلادی نوشتین که کسی متوجه نشه؟

«در این تاریخ تنها ۳ ماه از آغاز به کار دولت نهم می گذشت و استراتژی هسته ای دولت وقت هنوز تدوین نشده بود.»
اینو خوندی یا نه؟بازرسی های سرزده از پارچین هم میراث دولت خاتمی و رئیس شورای امنیت ملی وقت جناب روحانی بوده که پای بازرسان رو بعد از تغییر دولت هم به ایران باز کرده بود...

خدا لعنت کنه خائنین به مملکت رو

شما که منفی میدی باخائنین موافقی یا کلا باهر نظری مخالفی.

رجا نیوز خخخخخخخخخ

بابا فقط مراکز نظامی که جزو خط قرمز نیست
با بازرسیهای غیر متعارف چه میکنید؟ که ایران را به عنوان کشوری متفاوت از سایر کشورها قرار میدهد با ان چه میکنید ؟ این یکی هم از خطوط قرمز رهبری است
اگر بگویند میخواهیم از حرم امام رضا سلام الله علیه میخواهیم نمونه برداری کنیم چه میکنید؟
میگویید بفرما برید هر جا دوست داشتید برید فقط سایت نظامی نمیتوانید بروید !!
اخر سری که درد نمیکنه دستمال نمی بندن
میگویند بدون پروتکل و بازرسی توافق نمیشود
خوب نشود به درک که نمیشود وقتی قرار نیست تحریمها انهم همه تحریمها یکجا برداشته شود و اگر قرار است با اجرای پروتکل و بازرسی های غیر متعارف همه روزه در چشم مقاومت و ملتها تحقیر بشیم و در مقابل چشم رهبری که اینقدر هشدار میدهند شرمنده باشیم چرا باید فقط زووم کنیم بر روی مراکز نظامی.
اگر بدنبال تصویب طرح هسته ای در مجلس هستند خواهشا
اولا دقیقه نودی نباشید
ثانیا طرحی را تصویب کنید که روح ان طرح امریکا را به چالش بکشد اگر اوباما بالاخره با کنگره کنار اومد تیم هسته ای نیز باید با مجلس راه بیاید

از قضا در دوران اعتمادسازي قبلي، يعني سال هاي ٨٢ ٨٣، اين ها از حرم امام رضا(ع) هم بازديد كردند. اين مطلب رو بنده از خود دكتر صالحي حدود ده سال پيش شنيدم.

مجلس هم گویا از رفتار دولت بدش نمیاد

اقای عراقچی در تریبون رسمی کشور ان دروغ ها رو تحویل ملت می دادند که توافق خوب انجام میدیم! این بود اون توافق خوبتون! شما که دیگه خط قرمزی باقی نگذاشتید! کدام خط قرمز باقی مانده!؟ نام ببرید؟!

از اون ور اسرائیل فشار میاره که به جای توافق بد میشه توافق خوب کرد(به نفع اسرائیل)از این ور میگن هر توافقی بهتر از هیچیه با این اوصاف معلومه چه افتضاحی قراره باشه این توافق! اگر دولت فخیمه میخواد در این میدان یه کم تن به جنگ بده نه به خفت باید شعار توافق بد به از هیچ رو حداقل برداره! دقیقا شبیه بنی صدر که میگفت بزارین بیان تو بعد بجنگیم اینا هم میگن هر چی میخوان بهشون بدیم و کف دستمون تف هم نندازن بعد میریم بحث میکنیم

خدا لعنتشون کنه که کشور فروشی میکنند .

سلام
ارسال مطلب:
غزل: نفرین... (به بهانه دستاوردهای مذاکرات هسته ای!)
• لازم به ذکر است مجموعه غزل بنده با عنوان "غیر قابل فروش" در روزهای آتی منتشر می شود.


باید از این کرانه ی تب دار بگذریم
از این کویر شب زده ی تار بگذریم
باید که در هجوم هوسناک گرگ ها
از لحظه های حادثه بیدار بگذریم
باید که بعد از این همه دشنام و درد و داغ
از کدخدای دهکده بیزار بگذریم!
ننگ است پای ما که ز رفتن بایستد
مردی کجاست تا که از این عار بگذریم؟!
مرگا به ما که در گذر روزهای سخت
چون مردگان مانده در آوار بگذریم
نفرین به دست ها و قدم هایمان اگر
از آبروی سرخ سپیدار بگذریم!
ما وارثان کاوه و سهراب و رستم ایم
باید که از میانه ی پیکار بگذریم
باید که در چکاچک باران تیغ ها
از زیر ابرهای شرربار بگذریم
......
یک سینه حرف هست ولی ... (نقطه چین بس است!)*
یک سینه درد دارم و ... بگذار بگذریم!

بوشهر- خرداد 94 . گرماگرم توافق هسته ای!
*وامی از حامد عسکری

سایت هایی مانند رجانیوز فقط وحدت کلمه ملی را که هدف امام خمینی بود کمرنگ می کنند. یک مشت جوان کم تجربه هستند و تندرو. متاسفانه منافع ملی را بلد نیستند.
به هر حال ملت به این دولت رای داده و شما در اقلیت هستید. اگر خطایی کردند رهبر انقلاب هستند.
شما دایه مهربان تر از مادر نباشید.

دوست عزیز فرمودین اقلیت ، چه خوب گفتین ، سال ۸۸اختلاف رای ۱۳ میلیونی اقلیت نبود ، فتنه فرمودین سطل اشغال اتش زدین ، عکس امام پاره کردین ، فرمودین انتخابات بهانه است اصل نظام نشانست ، اما چه خوب الان دم از رهبری میزنین ، اختلاف ۲۷۰هزار نفری شده اقلیت شما هم که حرف حرف ولایت فقیه ، دل اقارو خون کردین تا کی دروغ

دوست عزیز ، رجانیوز از تیم مذاکره کننده که کم تجربه تر نیست
از وحدت کلمه ی امام حرف میزنی مگه امام نگفت مذاکره هرگز مگه نگفت آمریکا شیطان بزرگ و .... چرا شماها که بلدید تمام خطوط قرمز رو رد میکنید
خواهشن پشت امام خامنه ای مخفی نشید بارها خطوط رو ترسیم کرد آقایون رد کردن آخرش گفت که "من اجازه نخواهم داد"

شاید نویسندگان سایت جوان باشند اما من خودم از طرفداران این سایتم 47 سال دارم و زمان انتخابات دورو بریا که به آقای روحانی رای دادند اکثرا تز ارزانی داشتن ، بمن میگفتن روحانی بیاد ارزونی میشه!!! و تمام کسانی که شما در اقلیت جا دارید همانهایی عستن ک 9دی 88 را خلق کردن ، 22بهمنها ب خیابان میریزند ومیگویند مرگ بر آمریکا و...

اگه جواب منطقی داری بگو!وگرنه از رهبر خرج نکن!رهبر با چه زبونی بگه مخالفه که بعضیا حالیشون بشه؟

اگه جواب منطقی داری بگو!وگرنه از رهبر خرج نکن!رهبر با چه زبونی بگه مخالفه که بعضیا حالیشون بشه؟

طیف هاشمی و اخیرا دوم خردادی‌ها همیشه وحدت کلمه را با چماق بدست آورده‌اند.
خنده‌دار است که به مردم می‌گویند سکوت کنید تا ما هر کاری دوست داریم بکنیم، و کشور را متعهد بکنیم، آنوقت انتقاد کنید.
من مطمئن هستم که اگر در سال 82 و 83 در برابر ذلت هسته‌ای سکوت نمی‌کردیم، الان این همه قطعنامه و تحریم را نداشتیم.

ما دایه مهربان تر از مادر نیستیم ما وارثان اصلی این انقلابیم و همیشه هم در اقلیت بودیم و خواهیم ماند این چیزه تازه ای نیست و در اقلیت بودن در زمانه ای که حجت خدا طرد شده و تنهاست نهایت آرزوی ما و ستر عورات ماست و نشانه ای از حقانیت ماست!
اللهم استر عورتی و اغفر لی خطیئتی

آفرین حرف دل ما رو زدی

دوست عزیز
1) همین جوانهای کم تجربه در 8 سال جنگ و 8 ماه فتنه ملت رو سربلند کردن.
2) تا کی بشینیم تا همه مشکلات به دوش رهبر مملکت باشه این که بصیرت نیست.

خدایا چیکار کنیم این دروغگوها دارن وطن را به باد فنا می دهند.
مدیریت شده ؛ چه حرف احمقانه ای
به نظرم می خواهند توپ را به میدان مجلس بندازند تا همه چی رو در انتخابات آینده تصاحب کنند. مگه میشه بعد از این همه برو و بیا بعد مجلس بگه نمیشه
روحانی خودشا آتش می زنه

مضحک ترین اشتباه این هست که فکر کنیم اگر ایران با آمریکا به توافق برسد وضع کشور قطعا بهبود پیدا خواهد کرد.
مساله آمریکا با ما اصل موجودیت ماست. اصلا منطق مذاکره برای آمریکا جلوگیری از پیشرفت ایران است نه اینکه آمریکا بخواهد جلوی بمب اتم ما را بگیرد!!!
روند مذکرات تا به الان گویای این مطلب بوده که هرچه کرنش و سازش بیشتری جلوی این شیطان نشان دهیم بیشتر پای خود را روی گلوی ما فشار می دهد.
مرگ بهتر از این است که ذلیلانه به این خواسته ها به اسم توافق تن دهیم.

باسلام
می خواهم بدانم مردی تو این مملکت نیست
جلواینهارابگیره


همدستی کردن وایجاد یک تیم برای تهیه جام زهر ( در عمل انجام شده-- قرار دادن رهبری) ازتخصص ها وتمرین های مکرری است که این اقایان با فراهم کردن مافیای قدرت وثروت از زمان امام خمینی تابه حال مشغول انجام ان بوده اند .وعجب انکه خود انها از افشا ی همکاریشان با براندازی نظا م وهمکاریسان با انگلیس وامریکاابایی ندارند اما جوری بچه های مومن انقلابی را طوری از خود ترسانده ا ند که گویی حرف زدن وافشای این جام زهر خورندگان به نایبان امام زمان یک خط قرمز است.سکوت ما کار مذاکرات هستهای رابه این جا کشاند که مقام معظم رهبری باید تاوان تن بلی!! وندانم کاریهایمان رابدهد! لااقل با افشاگری در باره خوراندن جام زهر ان دفعه وصحبت کردن وباز خوانی مکرر ان فاجعه باعث میشد که لا اقل رفسنجانی با افتخار نگوید که اتفاقا امام هم جام زهر را در تیر ماه سر کشیدند!!!!!

لعنت خدا بر قوم دروغگو

در کل داره کلاه گشادی سرمون میره، ما حتی حق این که مکان مذاکرات رو تعیین کنیم رو نداریم، امارایی وجود داره که کشور های 1+5 در راس اونا امریکا تمام جزیات رو مو به مو با اسرایل هماهنگ میکنن و حتی از نیرو های ماورایی در مذاکرات استفاده میکنن، دوستی اهل فن در اخبار دیده بود که جان کری هنگامی که میخواست پای میز بنشینه پرونده ای تو دستش داشت که یه کاغذ از لای پرونده بیرون بود، و اون یه متن طلسم یهودی بود، ولی دوستان ما در وزارت خارجه بدونه توجه به چیزی فقط لبخند میزنن.


همدستی کردن وایجاد یک تیم برای تهیه جام زهر ( در عمل انجام شده-- قرار دادن رهبری) ازتخصص ها وتمرین های مکرری است که این اقایان با فراهم کردن مافیای قدرت وثروت از زمان امام خمینی تابه حال مشغول انجام ان بوده اند .وعجب انکه خود انها از افشا ی همکاریشان با براندازی نظا م وهمکاریسان با انگلیس وامریکاابایی ندارند اما جوری بچه های مومن انقلابی را طوری از خود ترسانده ا ند که گویی حرف زدن وافشای این جام زهر خورندگان به نایبان امام زمان یک خط قرمز است.سکوت ما کار مذاکرات هستهای رابه این جا کشاند که مقام معظم رهبری باید تاوان تن بلی!! وندانم کاریهایمان رابدهد! لااقل با افشاگری در باره خوراندن جام زهر ان دفعه وصحبت کردن وباز خوانی مکرر ان فاجعه باعث میشد که لا اقل رفسنجانی با افتخار نگوید که اتفاقا امام هم جام زهر را در تیر ماه سر کشیدند!!!!!

بنده به عنوان یک ایرانی وطن پرست، به این ظریف و عراقچی و دنباله هاشون اعتماد ندارم.کلا با خود این افراد مشکل دارم چه برسه به مذاکراتشون.

عقیده بنده اینه که از این به بعد مداحان و روضه خون ها به خوندن روضه مظلومیت اباعبدلله روضه مظلومیت امام خامنه ای رو بخونند.
هیهااااااااااااات من الذله...

آقای روحانی دبیری شورای عالی امنیت ملی و مسئوليت پرونده ايران در آژانس را برعهده داشته بازرسان اجازه بازديد از مراکز نظامي و مصاحبه با دانشمندان هسته اي و همچنين دانشمندان نظامي را دريافت کرده و اين اقدام را انجام داده اند.

""""""رهبر که گفته بود اجازه نمیده همچین کاری رو"""""""""

این خامنه ای هم علاوه بر خرفتی به آلزایمرم دچار شده

مراسم ختم امنیت ملی و تاسیات هسته ای
مکان:در سراسر ایران
مکان:پس از توافق تیر ماه
سخنران:خطیب توانا و داری کلید مشکلات:حسن جان روحانی
با نغمه سرایی:حاج آقا ظریف و عراقچی
با حضور میهمانان (جاسوسان) بین المللی از آمریکا (کد خدا) و بازرسان آزانس و تمام مزدوران عالم

میشه بگین کجای متن به تیتر مربوط میشد؟

اونجایی که میگه دولت قبل این کارو کرده!

به جمله آقای عراقچی دقت کنید!!

عراقچی: بله حق مجلس است در نهایت شما نپذیرید توافق نمی شود!

توافق که عمرا نخواهد شد و نمی شود ولی میخوان دلیل اینکه توافق نشد رو بیندازند گردن مجلس!
نمایندگان باید هوشیار باشند در این زمین بازی نخورند!

اینا پروتکل الحاقی رو پذیرفتن میخوان همه کارارو انجام بدن بعدشم بیان جلو مردم بگن الان فقط امضای مجلس مونده حالا مجلس این وسط با این همه هجمه رسانه ای و مردمی چیکار باید بکنه اگر امضا کنه ایندگان لعنت میکنن و اگر نکنه حاضران درگیر میشن خدا رحم کنه

اقای عراقچی برای توجیه بازرسیها اینجوری میگفتش که اولا بازرسی نیست در دسترس گزاشتنه دوما میان یک دسمالی میکشت میرن!!!!!!!!!
ما هم میگیم اقای مذاکره کننده ارشد اولا حرف شما قبول اگه این اجازه دسترسی دادن و دستمال کشیدن کار ساز بود همون 12سال پیش که اقای روحانی اجازه داد پس چرا کار تموم نشد ؟ چرا هرچه بیشتر دسترسی دادین و اومدن دستمال کشیدن خواسته هاشون بیشتر شد تا جایی که اژانس مارو متهم کرد!!!
دوما این حرف شما که میفرمایید میان دستمال میکشن میرن مارو یاد حرف اقای روحانی و ظریف میندازه که 12سال پیش گفتن ما فکر میکردیم معنی تعلیق یعنی همین چندتا سانتریفیوژ نچرخه بعد توافق فهمیدیم که معنیش چیه!!! تعلیق یعنی حتی دروس دانشگاهی مربوط به هسته ای و هرگونه تحقیق و مساییل مربوط به هستی من جمله نظامی باید درش تخته بشه!
نکنه بعد قبول توافق تازه بفهمید معنی دستمال کشیدن یعنی چی؟!
آقای عراقچی لطفا فرمایشات رهبرو دور نزنید و تو جیه نکنید خواهش میکنیم این کارو نکنید

رجا نیوز = انعکاس آنچه که خیلی ها دوس دارن مسکوت بمونه و بعد بفهمیم ترکمن چای 2 بوده
رجا نیوز = خار چشم دشمنان نظان
رجا نیوز = نقد دلسوزانه

درود بر ظریف و مرگ بر دول واپسان

منطق که نداشته باشی!نمیتونی اینهمه دلیل و مدرک را رد کنید و ناسزا میگیو و به جهنم میفرستید و تهمت میزنید!

این یعنی درود بر کسی که الفبای مذاکرات و دشمنی دشمنان رو بلد نیست

مرگ بر بی غیرت...مرگ بر بی شرافت ....مرگ بر وطن فروش.... مرگ بر کسی که روی خون شهدا پا میذاره...

"درود واس ماس یعنی کلش واس ماس "لطفاً از کیسه خلیفه نبخشید

برید خجالت بکشید.شما جزء بی اخلاق ترین افرادی هستید که در سطح یک جامعه میشه وجود داشته باشه.شما خودتون رو کل می بینید در صورتی که هیچی نیستید.رهبری ضمن تذکرات و راهنمایی هایی متعددی که به تیم مذاکره کننده هسته ای داشته اند اونها رو فرزندان نظام خطاب کردند.شما میخواید از رهبری سبقت بگیرید.خط قرمزها مشخص شده و این نظام ولایت فقیه داره.شما افراد بی سواد دروغ گو هستید نه جناب آقای دکتر ظریف و یارانشون.

در تاریخ بسیار اتفاق افتاد که همین فرزندان پدرهایشان را کشتند. طوری که پدرها تنها ماندند و گفتند تا من هستم اجازه نمی دهم شما کاری بکنید!

آقا واسه ما ژست ولایت پذیری نگرید
امام تذکر میده ولی آقایون با دیپلماسی لبخند و ذلت بارشون اونارو نادیده میگیرن

شما هم مثل بعضیا فقط با توهین و تحقیر طرف مقابل میخواید خودتونو بر حق جلوه بدید
رهبری از مذاکره کنننده ها دفاع میکنه که فردا امثال شماها نگید رهبری نذاشت تحریمها برداشته بشه . .. با دقت تو سخنان آقا به راحتی میتونید به خط قرمزها پی ببرید .. آیا وجدانا رعایت شده ؟؟

میگن روزی که سفیانی دستگیر میشه به حضرت حجت میگه ای فرزند رسول الله منو نکش و حضرت از اجرای عدل بر اون لعین در این دنیا صرف نظر میکنه!(اگر شمر هم همین کارو میکردحسین میبخشید!) ولی یاران حضرت به دست و پای حضرت میفتن که عدالت اجرا بشه این روشیه که خدا میپسنده ما فقط مطیع رهبر نیستیم بلکه بخشی از عدالت به اصرار ما و به ما باید اجرا بشه!
حمیدم 20 ساله از اردبیل

خودتو به روانکاو نشان بده

این موضوعات مصداق خیانت به کشور است و باید مورد پیگرد قانونی قرار گیرد

ای بابا اینا برامون آبرو نذاشتن. داشتیم زندگیمونو میکردیما. اخه چرا اینقدر دو رو تشریف دارید اقایان ظریف و عراقچی. یهویی بگید مملکتو به باد دادیم دیگه

اعتراض به قطع یارانه ها هم دروغ بود بنده امروز به سایت یارانه10 مراجعه کردم اعلام نمود اعتراض به حذف شامل انصرافی های پارسال نمی شود! این یعنی انصراف اجباری حتی اگر فقیر باشید که البته این یعنی دروغ غ غ غ...

مشت نمونه خروار است!

کامنت گذار های اینجا یا خانم هستند یا ناشناس جالب نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خانم باش اما بصیر
قدیما مرد بودن به ریش سبیل نبود حالا که اصلاً به زیرابرو برداشتن نیست

نشون میده که بیشتر از اینکه به نظرات توجه کنی به اسامی توجه داری!

وای چه کشف جالبی !! :))) نوبل رو بدید به عاغا رضا
ببین با کیا شدیم 80 میلیون!

هیچ وقت مثل امروز تنهایی رهبر رو اخساس نکرده بودم.هیچ وقت مثل امروز احساس حقارت نکرده بودم.جواب مون به شهدا چیه؟!چطور از عزت و اقتداری که برامونبا خونهاشون آوردن حراست کردیم.واقعا باید سرافکنده باشیم که این مار کوجیک رو هم نتونستیم انحام بدیم

هیچ وقت مثل امروز تنهایی رهبر رو اخساس نکرده بودم.هیچ وقت مثل امروز احساس حقارت نکرده بودم.جواب مون به شهدا چیه؟!چطور از عزت و اقتداری که برامونبا خونهاشون آوردن حراست کردیم.واقعا باید سرافکنده باشیم که این مار کوجیک رو هم نتونستیم انحام بدیم

آقا به نظر من اینا اینقدر که به فکر مسافرت به لوزان و وین و نیویورک و حق ماموریت شون هستن به فکر حقوق ملت هم بودن بد نبود.

اگربه سخنان رهبري گوش كنيد فرمودند(من اجازه نميدهم كسي ازمراكزنظامي ودانشمندان هسته اي بازديدكنند )امرفقط امررهبريست وبس )رهبري نگفتند مااجازه نميدهيم .كل دنياازرهبري اطاعت ميكنند به جز شما ها

اقای عرقچی گفت چشم بازرسان رامیبندیم وبه مراکز نظامی میبریم اقای عراقچی درسالهای گذشته کهدرکمال احترام ازانها پذیرایی شدجزخیانت وگزارش دوپهلووتروردانشمندان ازانها ندیدیم اگرچشمشانرابستیم چه خواهندکرد

من نمی فهمم این همه وادادگی برای به دست آوردن چیه؟ دقیقا چی می خوایم که جلوی امریکایی ها سر خم میکنیم؟

چه کلمه ای جز خیانت باید برزبان اورد؟خدایا !بداداین ملت رنج کشیده شهید داده ی مجروح داده ی اسیر داده برس!تکلیف دشمن که مشخص است!از دست دوست به کجا شکایت کنیم؟!

چه کلمه ای جز خیانت باید برزبان اورد؟خدایا !بداداین ملت رنج کشیده شهید داده ی مجروح داده ی اسیر داده برس!تکلیف دشمن که مشخص است!از دست دوست به کجا شکایت کنیم؟!

خاک بر سر این دروغ گوهای ناموس فروش و لعنت خدا بر آن ها باد. در احادیث آخرالزمان هست که مومنین صبح و شام آرزوی مرگ می کنند. کشتار شیعیان و مسلمانان مظلوم یمن و لبنان و عراق و سوریه و فلسطین غمی بزرگ است و این دروغ ها و ناموس فروشی ظریف و روحانی و ذلتی که بر ما وارد شده است باعث شده صبح وشام آروزوی مرگ کنیم.

هر روز ابعاد جديدي از توافقات خطرناك آقايان مشخص مي شود

ایها الناس بدانید دل ولایت فقیه از عمل این افراد، خون شده ، فقط پیرو ولایت فقیه باشید، مبادا با این پیچش های سیاسی شما را نسبت به ولایت فقیه بی بصیرت کنند، در تواریخ ائمه نیز هر کسی ولایت را تنها گزاشت یا سر انجام بدبخت شد و یانادم و پشیمان .

ای دولت مردان مدعی بروید از دولت کره شمالی درس بیاموزید که حتی آن امانو جیره خوار امریکا و اسرائیل را هم به کشور ش راه نداد کو ....

با سلام بعضیها کبکی اند که سرسان را زیر برف کرده اند و میگویند خبری نیست بعد از اینکه کلاه گشاد سر مردم رفت بعد بعضی ها بگویند ای وا

آقایان ظاهرا ایرانی هستند ما غیر از فریب و پنهان کاری و از همه مهمتر دل ندادن به فرمایشات رهبری چیز دیگه ندیدیم خدا کند مجلس کوتاه نیاید.

دولت چنان با خیال راحت خط قرمزها را رد می کند که شکی باقی نمی گذارد که کاملا پشت گرمی و تایید ماقامات عالی را دارد. چنین تعهدات فاجعه باری صرفا کار ظریف نیست. یعنی اساسا یک وزیر خارجه انقدر اختیار و شهامت ندارد. دیشب هم که دیدید عراقچی خیلی ریلکس تایید کرد بازرسی از اماکن نظامی هم می شود. دولت خیالش از بالا راحت است.

مگه آقا باید بیاد هر شب بهتون املای شب بگه تا بفهمین؟شما چرا نمیخواین بفهمین که باید خودتون آگاه بشید و حرف رهبری رو بفهمید؟شما مثل اونایی هستید که حضرت مسلم رو تنها گذاشتیدومنتظر امام حسین بودید...مگه آقا باید لقمه رو بجوه بزاره تو دهنتون؟شما کور دل ها فقط پشت رهبری جا خوردین که حرفی داشته باشین...
وای بر شما که نمیبینین که این مذاکره کننده های دروغ گوی ما چیکار دارن میکنن و آمریکا داره چه بلایی سر انرژی اتمی ما میاره؟

این دوستان ما چرا اینقدر اتیش گرفتن، مگه رجا به دکتر طریف جسارتی کرده، مگه رجا حرفی از خودش زده فقط اخبار رو منعکس کرده، چرا اینقدر اخبار روز به کامتون تلخه، در ضمن شما که دم از مقام معظم رهبری میزنید، حرفهای دوستان وزارت خارجه در تضاد تمام با بیانات رهبر هست، چطور شما حرف رهبر که فرمود اینا فرزندان انقلابن رو این همه با هیاهو تکرار میکنید، ولی این همه مواضع ایشون که در مورد بازرسی ها که در تعارض کامل با موضع تیم مذاکره هست رو جایی نمیگید

این که در زمان دولت قبل اجازه مصاحبه با دانشمندان داده شدکه در متن بالا رد نشده است و همه هم قبول دارند این اتفاق افتاده است و ربطی به روحانی ندارد بعد از روحانی آقای لاریجانی و جلیلی هم امدند که این شروط را قبول کرده اند. متاسفانه سایت رجانیوز فقط بدنبال تخریب اقای روحانی است...

نمایندگان مجلس اگه واقعا ادعای اصولگرایی و دفاع از عزت و منافع ملت رو دارند بعد از این همه عهدشکنیو زیاده‌خواهی مستکبرین اجازه‌ی ادامه‌ی مذاکره زیرشبح تهدید رو نمیدادن.
راهش هم اینه که با تصویب طرحی 3 فوریتی ادامه‌ی مذاکرات رو مشروط کنن به راستی‌ازمایی تعهدات طرف مقابل.

رروحانی و دارو دسته هاشمی و .... به دنبال ایجاد چند صدایی در رأس نظام و بردن کشور به لبه پرتگاه فتنه بزرگتری هستند که رهبر فرزانه انقلاب بعد از فتنه 88 ملت و خواص را به آمادگی در مقابله با آن فراخواند

درباره اماکن نظامی هم، آژانس تنها در یک نوبت پس از آغاز به کار دولت نهم –که دقیقا در ماه های اولیه استقرار دولت بوده- به پارچین دسترسی پیدا کرده و این امر دیگر هرگز تکرار نشده است.
گویا شما تعهد دارید گدکاری دولت مهرورز ماله کشی کنید.این بار دروغ شما بیشتر عیان شد.

اگر اینطوره چرا رهیری مانع نمیشند؟

استدلال خیلی ساده، مگه این همه بگیر و ببند برای رفع تحریم ها نیست، مگه نمی خواد با رفع تحریم ها وضع اقتصاد مملکت بهبود پیدا کنه، کشورهایی مثه یونان، مثل ایتالیا که تحریم نیستن از طرف آمریکا، خودشونم که جزو اتحادیه اروپان، پس چرا وضع اقتصادشون نابسامانه، چرا بدهی های چند میلیارد دلاری دارن، خود امریکا چرا این بدهی شانزده تریلیون دلاری رو داره، امریکا که خودش تحریم گذاره، پس به طور کلی هدف اصلی این مذاکرات که (البته بگیم به باد دادن مملکت امنیت، عزت، شرافت، و خون شهیدان هسته ای و انقلاب) در نهایت رفع تحریمی هست که بود و نبودش دردی از ما دوا نمی کنه، چاره کاره ما بستن کمر همت و بیزاری از وابستگی به غیر هست، مادامی که اقتصاد ما بر الگوهای اقتصادی آمریکایی ها اداره بشه وضع همین خواهد بود.

واقعا خسته نباشی با این استدلالت..یعنی واقعا خسته نباشی

این تیم مذاکره کننده حیثیت این ملت را لگد مال میکند و همه دست آوردها را به باد میدهد

لگد مال کرد و به باد هم داد تمام شد. شما خواب بودی.

این که گفتن در دولت قبل اجازه مصاحبه با دانشمندان هسته ای داده شده یا اطلاعات اونها به آژانس داده شده نادرست به نظر نمی رسه چون اونا اطلاعات دانشمندان هسته ای رو داشتن که اینچنین راحت ترورشون کردن .

دوست عزیز این اسامی در دولت اصلاحات به آژانس تحویل داده شد

جاندار عزیز! یعنی آنها از سال 82 این اسامی را از آقای موسویان و ناصری نگرفته بودند؟

شناسایی دانشمندان به خاطر شرکت در طرحهای بین المللی بود یا از طریق فعالیت جاسوسان نمیشه به صرف شناسایی و شهید شدن بگیم دولت این امکان و ایجاد کرده حتی بصورت احتمالی هم نمیتونیم مطرح کنیم مگر اینکه دولت قبل هم مثل این دولت رسما میگفت ما اجازه دسترسی وداده ایم همچین چیزی در دولت قبل وجود نداشت

این مجوز مصاحبه صادر کردنها مربوط به دولت خاتمی و ریاست روحانی در شورای عالی امنیت ملی همون دولت بود!

سلام؛لطفاً نظر بنده را به اشتراک بگذارید.
به خدا از لحظه ای که این تیتر و خبر را خواندم یک چشمم خون است و یک و چشم دیگرم اشک.آخر یک رجال حکومتی چقدر می تواند ساده باشد. آخر مگر بازرسی از مراکز نظامی ما تحت عنوان مدیریت شده می تواند قبح مسئله را از بین ببرد.مثل این می ماند که مدیریت شده از ما جاسوسی کنند. به خدا اگر نمایندگان مجلس به نتایج این مذاکرات جواب مثبت بدهند باید جواب خون شهدا را بدهند. مگر به همین بهانه از عراق جاسوسی نکردند و به کشور عراق حمله نکردند. به خدا قسم ننگ قبول کردن پروتکل الحاقی از قبول کردن کاپیتولاسیون بدتر است.
حالا اگر بزنیم زیر قرارداد لوزان شوری امنیت ما را به عنوان نقض کننده عهدنامه، تحریم های بدتر می کنند و اگر قبول کنیم نتیجه اش می شود جاسوسی از کشور ما و در نتیجه جنگ بر علیه کشور ما. ای کاش میمردم و این خبرها را نمی شنیدم. (باز هم بوی عهدنامه ننگین ترنکمنچای می آید)
رهبری صریح می گویند بنده اجازه نمی دهم از مراکز نظامی ما بازرسی صورت بگیرد و از دانشمندان ما بازجویی کنند این آقایان با چه رویی تنها چند روز بعد از بیانات رهبری حرف مخالف با رهبری می زنند!!!!!!

ای خدا مرگشان رابرسان که اینها ازداعش بدترند

باحرفایآقای عراقچی شبهات من رفع شد.دندون رو جیگر بذارید و توهین نکنین

دلیل همه تحریم های ظالمانه چراغ سبز دولت اصطلاحات بود اوناا کوتاه امدن که دشمن پرو شد هی فشارر اورد .همه اسرار هسته ای رو تو دوره قبل حاج حسن فاش کردند.ای دوره هم میخوان اسرار نظامی رو بدهند به دشمن واااااااااای از این بی تدبیری .ذلت از این بالاتر که حقوق هسته ای رو بدیم که حقی ازمون به ناحق گرفته شده بگیریم!اخه گرگ های امریکای چی میخوان بدهند این مزاکرات کجاش برد برد ...
اره برد.برد ها چه جورم حقوق ملت رو بورد

اسلام همیشه از خیانت خودی ضربه خورده
مرگ بر منافق

دروغ از دولت آقاي احمدي نژاد تا كنون نهادينه شده خيلي لازم نيست همديگر را بكوبيد.

رجا نیوز دوست داریم

"عراقچی گفت:‌ اگر آنها نقض تعهدات کنند و ما به برنامه‌های خود برگردیم، دنیا حق را به ما خواهد داد."

آقای عراقچی، همین الان هم دنیا حق را به ما داده است؟ در تایخ علوم سیاسی کی و کجا "دنیا" حق را به مظلوم داده است؟ چه مرجعی در آن توافنامه آمده است که مسئول تشخیص "نقض تعهد" است و مرجع اعلام نهایی ناقض تعهد می باشد؟ چه تعقیباتی برای ناقض آن توافقنامه برای هر دو طرف آن و نه فقط برای یک طرف آن درنظر گرفته شده است؟ بازهم شورای حکام آژانس و شورای امنیت سازمان ملل؟ (بخوانید نهاد های بین المللی که قدرت های استعماری برای اداره کشورهای جهان سوم ایجاد کرده اند). فقط فصل هفتم و آنهم فقط برای طرف ایرانی این به قول شما "توافقنامه"؟ مگر کشور ما در جنگ با آمریکا شکست خورده یا اشغال نظامی شده است که باید برویم زیر فصل هفتم؟ توافقنامه ای را که شما از نمایندگان مجلس مخفی نگه می دارید، چگونه باید به تصویب مجلس برسد؟
مرجع تعیین «رضایتمندی آژانس» کیست؟ خود آژانس؟ یعنی تا علی العبد هم اگر آژانس باوجود متر کردن همه مملکت ایران هم به «رضایتمندی» نرسید، طرف ایرانی تعهدات خود را کامل اجرا نکرده است؟ در چنین صورتی در توافقنامه با عبارت صریح آمده است که "دنیا" باید حتما حق را به ما بدهد؟ یا بالعکس تا زمانی که ایران «رضایتمندی آژانس» را تامین نکند، ناقض امضاء خودش می باشد و برابر قطعنامه جدیدی که قرار است همراه با این "توافقنامه" نوشته و تصویب شود، ایران مشمول فصل هفتم منشور ملل متحد نیز میشود؟
چرا همه ماجرا را با وجود ساعت ها گزارش، سخنرانی و گفتگو های متعدد رسانه ای به ملت نمی گویید؟
وقتی جمهوری اسلامی خودش امضاء می دهد که هرچند بار که آژانس خواست و به هر کجا و هر زمانی که آژانس خواست "دسترسی مدیریت شده" «بدون اطلاع قبلی» (اینرا هم ظاهرا هربار فراموش می فرمایید بگویید «بدون اطلاع قبلی») داشته باشد، آنوقت جایی از سیستم های دفاعی کشور باقی می ماند که از بازرسی علنی و رسمی سرویس های جاسوسی قدرت های استعماری در امان بماند؟ شما اظهارات مقامات مسئول نظامی این مملکت را در چند روز گذشته در اینباره متوجه نشده اید؟ به نظر شما معنی "سرب داغ" و "تقاضای رسمی جاسوسی" در زبان فارسی چیست؟
وقتی که طرف یک قرارداد ، توافقنامه ، بیانیه ، یا هر لغت و اصطلاح دیگری که شما دوست دارید، علنا طرف مقابل را تهدید نظامی می کند، روا است که آنطرف تهدید شده امکان "دسترسی مدیریت شده" از مراکز نظامی خود را هم به طرف تهدید کننده بدهد؟ حالا که ایران این کار را برای آمریکا می کند، معنی این کار ایران در علوم سیاسی چیست؟ پیروزی بر آمریکا؟
"وطن امروز" تاریخ پنجم خرداد 94 در صفحه اول خود می نویسد: "... کدام عاقلی«اطلاعات نظامی محرمانه» کشورش را به امید «شکوفایی اقتصادی» و «رفع بی‌اعتمادی» با دشمنی غدار تقسیم می‌کند؟! بنا بر مستندات قوی منطقه‌ای چنین رویه‌ای با از دست رفتن امنیت و آرامش و یکپارچگی کشور برابری می‌کند! به نظر می‌رسد جهت انگیزش‌های نهانی، گروه معدودی که به‌رغم نهی شدید رهبر حکیم انقلاب و همه متخصصان نظامی، بدون هرگونه پشتوانه اجتماعی، تاکید بر اجرای چنین طرح هولناک و ضد امنیتی دارند به سمتی پیش می‌رود که قضاوت درباره آنها را در آینده‌ای نزدیک میسر می‌سازد."

تو اخبار شبکه یک امروز دیدم که عراقچی میگه ما از بازرسی از مراکز غیر هسته ای و افراد مورد نظر آژانس واهمه ی نداریم ما از سوءاستفاده هایی که ممکن هست بشه می ترسیم. مثل این میمونه که در مسئله جنسی بگیم ما از دخول شدن بهمون واهمه ای نداریم ولی از بی عفت شدن در نتیجه ی این عمل می ترسیم.
می دانم که قلمم کمی تند است ولی اگر روشنگری نشود برای مردممان کلاه گشادی سرمان خواهد رفت که حالا حالاها ازش نمی توانیم خلاص شویم.
حضرت آیت الله حائری شیرازی چندی پیش که در سایتشان هم موجود است فرمودند که بازرسی از مراکز نظامی ما بدتر از تجاوز آن دو مأمور به دو نوجوان است و این عمل شنیع تجاوز یک نظام به نظام دیگر است و واقعا هم همینطور که اگر پروتکل الحاقی را قبول کنند که دولتمردان در فکر شوم قبول کردن پروتکل الحاقی هستند کشور ما وضعیتی بدتر از عراق و سوریه و افغانستان خواهد داشت و دیگر ناموسی برای ناموس پرستان نخواهد ماند.

آقای روحانی از دو نفر پیروی کردن نتیجه اش این می شود که کار را نمی توانید جمع کنید . وظیفه شما گوش کردن به نظرات ولایت فقیه است که حکم شما را تفویض فرموده اند . متاسفانه روح انقلاب را نفهمیده اید . روح کلام امام راحل را نفهمیده اید . امریکا شیطان بزرگ است . به سواد حقوقی شما هم شک کرده ام . چی می دهید و چی می گیرید؟ و اسمش را هم می گذارید برد و برد . رهبری فرزانه توی دلهایمان جای دارند . ایشان را به بن بست ها نکشانید . موفق نخواهید شد . خیالتان را راحت کنم مردم کشته صداقت هستند . و رهبری وظیفه شناس و صادق . اما شما به اینجا که می رسید پایتان لنگ است .

این وصله ها به دولت قبل نمی چسبه! در دولت قبل مذاکره می کردیم ولی با عزت! این دروغ بستن ها و توجیهات نشان دهنده اوج استیصال تیم مذاکره کننده است، ولی این بازیا دیگه تکراری شده، دستتونو خوندیم دوستان، به فکر طرح جدیدتری باشید!

دفتر احمدی نژاد هم اطلاعیه داده و ادعای ظریف رو کذب محض خونده! آقای ظریف! به جای دروغگویی و سلب مسئولیت از خودتون با مردم روراست باشید!!!

مماشات بیش از اندازه برخی از مجلسیها بوی عافیت طلبی و آماده شدن برای رای گرفتن می ده. انشالله که اشتباه کنم

خدایا به ما صبر عطا کن...

سلام

شما به غیر از مسائل هسته ای خبر دیگه ای ندارید؟
مشکلات کشور همه حل شده مونده هسته ای؟
تا حالا فکر کردید شبا امیرالمومنین (ع) تو کوچه ها دنبال چی میگشته؟

پوست کرگدن در مقابل اینها به خدا کم میاره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111

احمدی نژاد راستگو بود دیگه.آره

مرگ بر خیانت کاران .مرگ بر خنده های تلخ.............

اقای روحانی شما در اقلیت هستید مگه بیشتر 50 درصد رای اوردید که هی دم از حمایت مردم میزنید که البته الان خیلیاشون پشیمون شدن

سیاست دولت: با دوستان اهانت با دشمنان مدارا ...

واقعا میگویم بدون هیچ تردیدی اگر وضع به همین ترتیب پیش رود کشور را دودستی تقدیم غرب کردیم و یک استعمار تمام عیار را پذیرفته ایم و دولت های اینده هم نمیتوانند کاری انجام دهند.

واقعا میگویم بدون هیچ تردیدی اگر وضع به همین ترتیب پیش رود کشور را دودستی تقدیم غرب کردیم و یک استعمار تمام عیار را پذیرفته ایم و دولت های اینده هم نمیتوانند کاری انجام دهند.

«شجاعت در برابر هیبت دشمن، جزو شاخصهاست. در مقابل دشمن اگر مسئولین کشور احساس رعب و خوف بکنند، بر سر ملت بلاهای بزرگ خواهد آمد.

آن ملتهائی که ذلیل و مقهور دست دشمن شدند، عمده‌ی علت این بود که مسئولان - پیشروان قافله‌ی ملت - شجاعت لازم، اعتماد به نفس لازم را نداشتند. گاهی در بین آحاد مردم عناصر مؤمن، فعال، فداکار، آماده‌ی به جانبازی هستند، منتها مسئولین و رؤسا وقتی خودشان این آمادگی را ندارند، نیروهای آنها هم از بین میرود و این ظرفیت هم نابود میشود.

آن روزی که شهر اصفهان در دوره‌ی شاه سلطان حسین مورد غارت قرار گرفت و مردم قتل عام شدند و حکومت باعظمت صفوی نابود شد، خیلی از افراد غیور بودند که حاضر بودند مبارزه و مقاومت کنند؛ اما شاه سلطان حسین ضعیف بود. اگر جمهوری اسلامی دچار شاه سلطان حسین‌ها بشود، دچار مدیران و مسئولانی بشود که جرأت و جسارت ندارند؛ در خود احساس قدرت نمیکنند، در مردم خودشان احساس توانائی و قدرت نمیکنند، کار جمهوری اسلامی تمام خواهد بود.»

بیانات در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه علم و صنعت، 24 آذر 1387

چرا با این همه سند احمدی‌نژاد باز هم تكذیب می‌کند

مستندات بازدید آژانس از تاسیسات نظامی و دانشگاهی در دولت نهم و دهم

مستندات رسمی نشان می‌دهد که آژانس در سال‌های گذشته که دولت نهم و دهم را نیز شامل می‌شود، از تاسیسات نظامی و مراكز دانشگاهی و نیز افراد مرتبط با برنامه هسته‌ای کشورمان بازدید و بازرسی و مصاحبه داشته است.

بالاخره یه جوری باید کدخدا را راضی کنند. حالا هرچی سر ملت و عزت مردم بیاد که مهم نیست.

مگه خودتون چقدر راست گفتین

چرا تو کشور اسلامی دارن اینقدر دروغ بار ملت میکنن؟!
چرا هیچ مرجعی پیگیر این همه وطن فروشی نیست؟
به داد مردم برسید ، بی سر و صدا قیمت ها افزایش پیدا میکنه حتی مجلس هم خبردار نمیشه این چه دولتی هستش؟! مگه ملت مسلمان نیستن ؟ مگه همین ملت به شما رای نداده؟ چرا اینهمه دروغ؟ چرا اینهمه مخفی کاری؟
متاسفم رءیس جمهور دهن بین
چشم دوختی به خارج نشینان؟
هیچی عایدت نمیشه عزیز برگرد به ملتت عذت بده .
سرفرازی تو در گرو ملت بزرگ ایران اسلامی هستش از خواب غفلت بیدار شو

ظریف حیا کن...........!!!!!!

دیگه از این همه دروغ که دولت میگه خسته شدم و چون هیچ کاری جز خبر خوندن و غصه خوردن نمی تونم انجام بدم دارم روانی میشیم اینا دارندبا حق بیش از هفتاد میلیون ادم بازی می کنند با حق نسل اینده با حق خون شهید مصطفی احمدی روشن

قابل توجه تيم هسته اي:

با اجراي توافق لوزان،

"غروب هسته‌اي ايران طلوع ندارد"

دولت تدبیر ودروغ اسم واقعیشه

نیاز به 9 دی دیگر باشد ما دانشجوها و جوانان وطن سرباز امام خامنه ای هستیم به میدان میام تا معلوم بشه این انقلاب مال کی هست

سلام
مثل اینکه تا حالا ما به مردم و دولت آمریکا خیانت و ظلم کردیم که حالا باید اعتماد سازی کنیم خدا لعنت کند کسی که بخواهد عزت و شرف ملت رو بفروشد.........