هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
جمعه، 31 فروردين 1403
ساعت 02:35
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

يكشنبه 13 شهريور 1401 ساعت 13:12
يكشنبه 13 شهريور 1401 13:11 ساعت
2022-9-4 13:12:48
شناسه خبر : 360388

رزرو بیلبورد در مشهد چگونه انجام می شود؟

 

نصب بیلبورد در مشهد و استفاده از آنها در تبلیغات، راهی منحصر به فرد برای به یاد ماندنی کردن محصولات و خدمات شرکت ها می باشد. بیلبوردهای تبلیغاتی دارای پیامی قوی و فراخوان هوشمندانه است که مردم را به فکر می اندازد. شرکت مشهد بیلبورد از تکنیک های بازاریابی احساسی برای طراحی بیلبورد های خود استفاده می کند تا تبلیغات شرکت ها را به یاد ماندنی کند. البته توجه داشته باشید که بین جلب توجه بیلبورد شما و ایجاد حواس پرتی در ترافیک، مرز باریکی وجود دارد. بنابراین، بسته به نوع کسب‌وکارتان، انتخاب‌ تصاویر و محتوای آن بسیار مهم است.

شماره تماس کارشناس فروش بیلبورد در مشهد : ۰۹۰۱۲۵۱۶۲۳۹

کسب و کارها و شرکت هایی که برای کارهای تبلیغاتی خود نیاز به اجاره بیلبورد مشهد دارند، می توانند جهت دریافت اطلاعات و مشخصات دقیق تر از مشاوره رایگان برند مشهد بیلبورد استفاده کنند. مشهد بیلبورد مناسب ترین موقعیت های مکانی که برای نمایش کسب و کار شما بهترین تاثیر را داشته باشد، پیشنهاد می کند.

علاقمندان می­توانند جهت رزرو انواع مختلف بیلبورد، استرابورد و نمایشگر تلویزیونی در مشهد توسط لینک رزرو بیلبورد مشهد وارد وب سایت مشهد بیلبورد شوند.

شرکت مشهد بیلبورد انواع بیلبوردهای تبلیغاتی مشهد را با ابعاد و اشکال متنوع تهیه می کند. به این ترتیب امکان تبلیغات موثری را در سطح شهر و به راحتی برای مخاطبان خود فراهم می کند. متقاضیان با مشاهده انواع عکس بیلبورد تبلیغاتی مشهد که در وب سایت قرار داده شده است، می­توانند مدل مورد نظر خود را انتخاب نمایند. سپس با شماره تلفن موجود در وب سایت تماس بگیرند یا از طریق واتس آپ با شرکت مشهد بیلبورد ارتباط برقرار کنند.

لیست بیلبورد های تبلیغات محیطی مشهد

  1. بزرگراه کلانتری
  2. بلوار وحدت
  3. بلوار امام خمینی
  4. بزرگراه بسیج
  5. انتهای بلوار وکیل آباد
  6. ابتدای جاده شاندیز
  7. جاده طرقبه
  8. کمربندی طرقبه
  9. بلوار توس

برای مشاهده ابعاد و موقعیت دقیق بیلبورد ها میتوانید به سایت بیلبورد مشهد مراجعه کنید.

بیلبورد حرم مشهد

رزرو بیلبورد در اطراف حرم مشهد، نتایج بسیار خوبی برای کسب و کار شما دارد. چرا که هر روزه رفت و آمد در اطراف حرم امام رضا (ع) بسیار زیاد است و برند شما بسیار زیاد دیده میشود.

منظور از تبلیغات بیلبوردی چیست؟

وقتی میدان های اصلی شهرهای بزرگ را تصور می‌کنید اولین چیزی که بلافاصله به ذهنتان می‌رسد، تابلوهای نئون چشمک زن، نمایشگرهای تلویزیونی بزرگ و بیلبوردهای تبلیغاتی است.
روزانه ده ها هزار نفر عابر پیاده و خودروی سواری این بیلبوردهای تبلیغاتی را می بینند. با رزرو بیلبورد در مشهد می توانید تبلیغات خود را به دید مردم برسانید. حتی اگر هر نفر فقط برای یک ثانیه به این تابلوها نگاه کند، همه آنها با مشاهده این تبلیغات به شرکت و کسب­وکاری که بیلبورد تبلیغاتی مربوط به آنهاست، فکر می کنند. این افکار منجر به آگاهی از آن برند و علاقمندی به پیشنهادات فروش آن شرکت ها می شود.

تبلیغات بیلبوردی نوعی استراتژی تبلیغاتی است که در آن از تابلوهای تبلیغاتی چاپی و دیجیتالی در مقیاس بزرگ برای نصب در میدان ها، دیواره های پل های مرتفع شهری و مراکز شلوغ استفاده می­گردد. محتوای این بیلبوردها برای تبلیغ جهت یک برند یا سازمان تهیه شده و یا می­تواند شامل پیشنهادات و توصیه های یک کمپین باشد.

شرکت مشهد بیلبورد از این روش به عنوان یک استراتژی بازاریابی کارآمد برای مشتریان خود استفاده می کند تا آنها بتوانند بیشترین تعداد بازدید در بلند مدت را به دست آوردند.
به علاوه از این تکنیک به عنوان یک روش برندسازی قوی نیز استفاده می شود. ابعاد وسیع بیلبورد، نوشته های بزرگ در مورد مزایا و اطلاعات محصولات، و تصاویر افراد مشهور در برندسازی شرکت نقش مهمی دارد.
میدان های اصلی مشهد جایگاه بزرگترین بیلبورد مشهد است زیرا از شلوغ ترین جاذبه های گردشگری و زیارتی محسوب می شوند.

اجاره بیلبورد مشهد از چه نظر اهمیت دارد؟

در صورت استفاده مناسب از این استراتژی بازاریابی، بیلبورد می­تواند به عنوان یک ابزار قدرتمند جهت دستیابی به طیف متنوعی از مخاطبان عمل نماید. همچنین باعث افزایش درآمد و قرار گرفتن نام شرکت به عنوان یک برند می گردد. شرکت مشهد بیلبورد با استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی مشهد، از این روشِ آگاهی رسانی برای تبلیغات استفاده می کند.
طبق آماری که از شهروندان جوامع مختلف گرفته شده، حدود 80 درصد از آنها به یاد داشتند که یک بیلبورد را دیده اند. بنابراین بیلبوردها توانسته اند بیشترین تاثیر را در بین تمام اشکال تبلیغات در میان مردم داشته باشد.

همچنین طبق نظرخواهی از مردم عادی در مشهد، بیلبوردِ گردان در ورودی طرقبه که بزرگترین بیلبورد مشهد و ایران است توانسته توجه حدود 71‌ درصد از آنها را به خود جلب نماید. در نظرخواهی دیگر بیش از نیمی از مخاطبان گفته اند که از طریق بیلبوردهایی که در نقاط پرترافیک شهرها نصب شده اند، با محصولات یا خدمات مشاغل و شرکت های مختلف آشنایی پیدا کرده اند.
نظرات مثبت مخاطبان با مشاهده انواع عکس بیلبورد تبلیغاتی مشهد حاکی از آن است که بیلبوردها نقش بسیار مهمی در افزایش آگاهی مردم از برند ها و جلب توجه آنها به محصولات و خدمات کسب و کارها داشته اند. بنابراین صاحبان مشاغل، نهادهای خدمات رسانی و مراکز تولیدی می توانند با اجاره بیلبورد مشهد و سفارش بزرگترین بیلبورد مشهد با اطمینان کامل از این روش تبلیغاتی برای معرفی خدمات و محصولات خود استفاده کنند.

قیمت بیلبورد های مشهد چه میزان است؟

جهت تعیین قیمت عوامل مختلفی از قبیل مساحت و ابعاد بیلبورد، مختصات جغرافیایی نصب بیلبورد، مدت زمان نصب بیلبورد و میزان شلوغی منطقه موثر است. برند مشهد بیلبورد دارای انواع گوناگون بیلبوردهای تبلیغاتی با قیمت های مختلف است. تنوع بیلبوردها در ابعاد، قیمت و مکان های مختلف باعث شده که انواع مشاغل و شرکت ها با اهداف و بودجه گذاری های مختلف بتوانند از خدمات این پلتفرم های تبلیغاتی حداکثر استفاده را داشته باشند.

پلتفرم های تبلیغاتی این شرکت در انواع دسته بندی بیلبورد، استرابورد، نمایشگر تلویزیونی، عرشه پل و لایت برد ارائه می گردد. هر کدام از آنها مبتنی بر مساحت و ابعاد، مکان نصب و همچنین در رنج زمانی مختلف با قیمت های متفاوتی جهت علاقمندان عرضه می گردند.
متقاضیان اجاره بیلبورد مشهد جهت استعلام قیمت می توانند از طریق پیام رسان واتس آپ و یا شماره تلفن مندرج در سایت با تیم پشتیبانی شرکت مشهد بیلبورد تماس بگیرند. همچنین رزرو بیلبورد در مشهد را درخواست نمایند.

هزینه نصب بیلبوردهای تبلیغاتی چگونه محاسبه می شود؟

قیمت بیلبورد های مشهد می­تواند در جاده های خلوت تر تا مراکز تجاری شلوغ تر متغیر باشد. برند مشهد بیلبورد در تعیین بودجه مورد نیاز برای نصب بیلبوردهای تبلیغاتی مشهد عوامل مهم زیر را در نظر می گیرد.

جمعیت شناسی: منظور شناخت افرادی است که به طور منظم از کنار بیلبورد عبور می کنند. در بررسی آنها سن، جنسیت و حتی سطح درآمد آنها در نظر گرفته می شود. به طور نمونه نصب یک بیلبورد در یک منطقه مرفه نشین هزینه بیشتری خواهد داشت.
تاثیر تبلیغ بیلبورد: نسبت به تعداد تخمینی اشخاصی که آگهی را می بینند سنجیده می شود. این مورد به اندازه و مکان بیلبورد، در معرض دید بودن آن و محدودیت سرعت حرکت خودروها در منطقه بستگی دارد.
گردش افراد: منظور حجم افرادی است که در منطقه ای که بیلبورد در آن نصب شده رفت و آمد دارند.
موقعیت یابی: یافتن منطقه مناسب با احتمال دیده شدن آگهی ها رابطه مستقیم دارد. در مناطقی که احتمال دیده شدن آگهی توسط مخاطبان بیشتر است، هزینه بیلبورد بیشتر می شود.

اکنون که با اهمیت تبلیغات بیلبورد آشنا شدید، با مشاهده انواع عکس بیلبورد تبلیغاتی مشهد، طراحی بیلبورد مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس جهت اطلاع از قیمت بیلبورد های مشهد با شرکت مشهد بیلبورد تماس حاصل نمایید.