هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403
ساعت 02:43
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

شنبه 27 شهريور 1400 ساعت 15:51
شنبه 27 شهريور 1400 15:49 ساعت
2021-9-18 15:51:46
شناسه خبر : 351094

بازی موبایل Call of Duty مپ های متفاوتی دارد، در این مقاله که توسط سایت دیاموند لند تهیه شده، به نقشه آلکاتراز در بازی کالاف دیوتی موبایل می پردازیم. این بازی یکی از بهترین بازی های نوع بتل رویال است. شرکتی که این بازی را ساخته است با معرفی به روزرسانی های جدید طرفداران خود را در سراسر جهان خوشحال خواهد کرد. در چندین بروزرسانی اخیر شرکت اکتیویژن (سازنده بازی) نقشه جدیدی به نام آلکاتراز را معرفی کرده است. که در ادامه این متن به بررسی تک تک تکنیک ها و ترفند های مپ آلکاتراز خواهیم پرداخت.

ترفند های مپ آلکاتراز

بررسی نقشه آلکاتراز

نقشه آلکاتراز یک نقشه کوچک است، که در این نقشه بازیکنان زودتر از سایر نقشه ها با دشمنان خود وارد نبرد می شوند. کمی تحرک در این نقشه باعث می شود که افراد بلافاصله پس از فرود با دشمن روبرو شوند و با دشمن درگیر شوند، محدوده یا به اصطلاح دایره اندکی پس از فرود بازیکنان روی نقشه شروع به کوچک شدن می کند. با کوچک شدن ناحیه، درگیری بین بازیکنان بیشتر می شود، زیرا فضای موجود برای همه بازیکنان کمتر و کمتر می شود. بازیکنان روی نقشه آلکاتراز همچنین می توانند از دستگاه های عرضه سلاح استفاده کنند. مکان دستگاه های سلاح دستگاه روی نقشه مشخص شده است تا بازیکنان راحت تر بتوانند برای پیشرفت در بازی برنامه ریزی کنند.

یکی از ویژگی های این نقشه این است که بازیکنان با اسلحه وارد بازی می شوند. این سلاح به صورت خودکار و تصادفی در اختیار بازیکنان قرار می گیرد، و بر خلاف اتفاقاتی که در بازی سایت پابجی موبایل بنابراین سلاح بازیکنان با یکدیگر متفاوت است؛ به برخی از بازیکنان Assualt Rifle و سایر پخش کننده های SMG داده می شود. همچنین هر بازیکن می تواند پنج بار پس از کشته شدن به بازی بازگردد. یکی دیگر از ویژگی های این نقشه این است که بازیکنان به جای انتخاب سلاح قبل از ورود به نقشه، باید بعد از فرود روی نقشه، سلاح مورد نظر خود را بگیرند. بازیکنان می توانند سلاح ها را در جعبه ها و قطره های هوا پیدا کنند.

بررسی نقشه آلکاتراز

در ابتدای بازی به راحتی می توانید از تجهیزات Scout ، Ninja ، Medic ، Defender ، Smoke Bomber و Hacker را در بین سایر سلاح ها و تجهیزات پیدا کنید. همچنین نگران تغییر سلاح و از دست دادن تجهیزات نباشید، اگر سلاح را تغییر دهید، تجهیزاتی که بر روی سلاح نصب شده اند که از صندوق و جاهای دیگر جمع کرده اید نیز به سلاح جدید منتقل می شود. اما اگر کشته شوید ، تمام قطعات به دست آمده را نیز از دست خواهید داد. همچنین اگر شما کشته شوید، سلاح شما پس از چند ثانیه ناپدید می شود و از بین می رود و باید دوباره سلاح مورد نظر خود را پیدا و اراتقا دهید.

ابتدا بجنگید و سپس غارت کنید

بازیکنان معمولاً پس از فرود شروع به حرکت در خانه ها و جمع آوری می کنند، اما به یاد داشته باشید که تکنیک این نقشه با مپ‌های دیگر متفاوت است و همچنین نحوه بازی باید متفاوت باشد. پس از فرود، حتماً قبل از غارت خانه ها را بررسی کنید؛ با این کار از کشته شدن توسط دشمنان جلوگیری خواهید کرد. دشمنان هم مثل شما وارد می شوند، اما تفاوت این نقشه با سایر نقشه ها در این است که همه بازیکنان با اسلحه وارد بازی می شوند. این نقشه کوچکتر از سایر نقشه ها است، بنابراین ممکن است دشمنان شما همزمان با شما وارد خانه شوند. پس حتماً پس از ورود به خانه آن را بررسی کرده و سپس جمع آوری را شروع کنید. همچنین می توانید برای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل به این سایت مراجعه کنید.

تکنیک بازی کالاف دیوتی موبایل

به بازی برگردید و بجنگید

هر بار که کشته می شوید تمام تجهیزات و سلاح های خود را از دست می دهید، اما ناامید نشوید، زیرا می توانید دوباره وارد بازی شوید. همچنین پس از هر بار کشته شدن می توانید با اسلحه ای که به طور تصادفی در اختیار شما قرار گرفته است به بازی بازگردید. بنابراین لازم نیست بعد از فرود به دنبال سلاح باشید، پس از بازگشت به بازی، می توانید تجهیزات خود را پس بگیرید یا با دشمن درگیر شوید. قطعات سلاح خود را از دستگاه های عرضه سلاح تهیه کنید. در طول بازی پس از مدتی، جمع آوری سلاح سخت تر از قبل خواهد شد. شما باید با تجهیزات و سلاح کمتری با دشمنان خود بجنگید. اما در عوض می توانید از دستگاه های عرضه سلاح استفاده کنید. از نقشه خود برای پیدا کردن دستگاه های فروش خود استفاده کنید. با استفاده از این تکنیک می توانید شانس زنده ماندن خود را در طول بازی افزایش دهید.