هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
پنجشنبه، 9 فروردين 1403
ساعت 14:28
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

يكشنبه 10 آذر 1398 ساعت 17:14
يكشنبه 10 آذر 1398 16:34 ساعت
2019-12-1 17:14:19
شناسه خبر : 330723
در هر حال، کسانی که با رژ لب و دستبند و شال بنفش مردم را فریب داده و آنها را وادار به انتخاب روحانی کردند، چه بسا بیش از دولت تدبیر در به وجود آمدن این اوضاع برای کشور مقصرند و انتظاری که از این مقصرین می‌رود نه انتشار بیانیه انتقادی که حداقل عذرخواهی از مردم است.
در هر حال، کسانی که با رژ لب و دستبند و شال بنفش مردم را فریب داده و آنها را وادار به انتخاب روحانی کردند، چه بسا بیش از دولت تدبیر در به وجود آمدن این اوضاع برای کشور مقصرند و انتظاری که از این مقصرین می‌رود نه انتشار بیانیه انتقادی که حداقل عذرخواهی از مردم است.

گروه سیاسی-رجانیوز: در انتخابات سال 96 حامی پر و پا قرص روحانی بودند و با شعار به عقب بر نمی‌گردیم، مردم را فریب داده و به انتخاب روحانی تشویق می‌کردند. یا با رژ لب بنفش این کار را انجام می‌دادند و یا با بغض در همایش حامیان روحانی.

 

حالا همان‌ها که در آن ایام با دستبند و شال سبز، مردم را فرا می‌خواندند که به روحانی رای دهند، امروز بدون آنکه از مردم بابت فریب ملت عذرخواهی کنند، نظام را متهم به کشتار مردم معترض کرده‌اند.

 

به گزارش رجانیوز، صبح امروز جمعی از سلبریتی‌ها که به اتفاق، در سال ۹۶ حامی روحانی بودند، طی بیانیه‌ای هماهنگ خطاب به حاکمیت نوشته‌اند که «بدانید که فریاد فرو خُفته در گلوی مردم این سرزمین در تاریخ ماندگار خواهد شد.»

 

نکته جالب این بیانیه آن است که کسانی علم حمایت از مردم ایران و کشور را برداشته‌اند، که صدای تشت ضد ایران بودنشان طی چند سال گذشته بارها به صدا در آمده است.

 

یکی از کسانی که نامش جزو نخستین امضا کنندگان بیانیه به چشم می‌خورد، اصغر فرهادی است. همان شخصی که آثارش در حوزه سیاه‌نمایی از کشور و جامعه ایران، از فیلم‌های ضد ایرانیِ هالیوود پیشی گرفته است.

 

 

 

اصغر فرهادی همان کسی است که با سرمایه‌گذاری شیوخ قطری فیلم فروشنده را ساخته و بابت نشان دادن چهره تاریک از جامعه ایران، اسکار گرفت.

 

رخشان بنی‌اعتماد نیز از جمله کسانی است که نامش در صدر لیست امضا کنندگان است. جالب است که بنی‌اعتماد درحالی در بیانیه از اوضاع کنونی انتقاد کرده و می‌نویسد: «با مردم چه می‌کنید؟ کدام روزن را برای شنیدن صدای مردم باز گذاشته‌اید؟»، که در سال 96 در یادداشت حمایتی‌اش از روحانی(مسبب وضع موجود) نوشته بود: «به حسن روحانی رای می‌دهم، نه با دلخوری و نارضایتی از عملکرد چهارسال دور اول و نه با خوش باوری باغ و گلستان شدن مملکت در چهار سال دور دوم.»

 

 

رضا درمیشیان نیز از جمله کسانی است که امضایش در ذیل بیانیه به چشم می‌خورد. درمیشیان درحالی از آشوب‌گران روزهای اخیر حمایت کرده است که پیش‌تر با ساخت فیلم «عصبانی نیستم»، از فتنه‌گران سال 88 که جمهوریت را نشانه رفته بودند، حمایت کرده بود.

 

مهناز افشار که خیلی دوست دارد مردم او را یک چهره میهن دوست و حامی مردم بشناسند نیز امضایش پای این بیانیه به چشم می‌خورد. اما خب چه می‌شود کرد که آخرین تصویری که مردم از او به یاد دارند، حضورش در برنامه شبکه سعودی و عکسش با خواننده های ضد ایرانی آمریکا نشین است. گفتنی است که بدلیل مستهجن بودن ظاهر یکی از افراد حاضر در تصویر، رجانیوز از انتشار آن خودداری می‌کند.

 

 

 

 

نکته جالب دیگر بیانیه این است که جعفر پناهی که خودش محکوم امنیتی بوده و حمایتش از فتنه‌انگیزان سال 88 در تاریخ ثبت شده، از امضا کنندگان این بیانیه است.

 

 

 

باران کوثری که امضایش در ذیل این بیانیه آمده، کسی است که به خاطر عضویتش در یک خانواده سینمایی توانسته است پله‌های ترقی را یک شبه طی کند. در احترام به آزادی بیان کوثری نیز همین بس که با انجام حركات مضحک در هنگام نمايش «قلاده‌هاي طلا» در سی‌امین جشنواره فيلم فجر، جو سالن را به هم ریخت.

 

 

جدای از اینها، خیلی از سلبریتی‌های دیگری که در اعتراض به وضع موجود اقدام به امضا و انتشار بیانیه فوق‌الذکر کرده‌اند، خودشان از مقصرین اصلی هستند.

 

شاید هومن سیدی که اکنون بیانیه را منتشر کرده و بقیه را به امضای آن فرا می‌خواند، یادش رفته باشد، اما مردم یادشان است که وی در سال 92 و در جشنواره فجر جایزه‌اش را به روحانی تقدیم کرده و گفت: «تقدیم به بزرگ‌مردی که با آمدنش لبخند را برگرداند.»

 

 

 

 

احتمالاً سحر دولتشاهی نیز فراموش کرده است که چطور در همایش حامیان روحانی در سالن شهدای هفت‌تیر، در کنار باران کوثری در حمایت از روحانی و سران فتنه 88 دستبند سبز و بنفش بسته بود و به دوربین‌ها علامت پیروزی نشان می‌داد.

 

 

 

الهام پاوه‌نژاد هم که در همایش مذکور سربند سبز بسته بود و شال بنفش روی سر انداخته بود و برای روحانی تبلیغ می‌کرد، اکنون بدون اینکه حمایتش از مسببین وضع موجود را به یاد بیاورد، با امضای و انتشار بیانیه در صفحه مجازی خود، به وضعیت کنونی اعتراض می‌کند!

 

امیر جعفری نیز که در عکس مورد اشاره در کنار کوثری و پا‌وه‌نژاد علامت پیروزی نشان می‌دهد، اکنون از منتقدین وضع موجود شده است.

 

 

شیلا خداداد درحالی بیانیه را امضا کرده است که همه او را با رژ لب و شال بنفش‌اش در حمایت از روحانی به یاد دارند.

 

 

تنها نامبرده‌های بالا نیستند که با حمایتشان از روحانی در به وجود آمدن اوضاع کنونی سهیم بوده و اکنون بخاطر وضعیت پیش آمده به حاکمیت حمله می‌کنند. اکثر سلبریتی‌های شناخته شده جامعه با انتشار بیانیه در صفحات مجازی خود، به نوعی پای این بیانیه را امضا کرده‌اند و از حوصله مخاطبین خارج است که یک به یک به آنها اشاره شود.

 

نکته جالب در ارتباط با قشر امضا کننده بیانیه این است که همه آنها بالاتفاق با وجود درآمد میلیونی و بعضاً میلیاردی‌شان از پرداخت مالیات معاف هستند!

 

کسانی می‌خواهند خود را پرچمدار حمایت از مردم سختی کشیده جلوه دهند که به لطف دولت تدبیر و البته به پاس خدمات انتخاباتی‌شان برای این دولت، از پرداخت مالیات معاف شده‌اند.

 

چنین افرادی هیچ زمان صدای مردم نبوده و نخواهند بود. اما برعکس، بارها با شبکه‌های معاند و دشمن ایران همصدا شده‌‌اند. شاهد مثالش نیز همین بیانیه اخیر که از صدای آمریکا و رادیو فردا گرفته تا بی بی سی و کلمه، آن را پوشش دادند.

 

 

 

 

 

 

 

اساساً سلبریتی‌ها باید یادشان باشد که طبق گفته‌ صالحی‌امیری وزیر سابق کابینه روحانی، در اجاره سیاسیون هستند.

 

در انتخابات سال 96 بود که صالحی‌امیری با کنایه به آیت‌الله رئیسی(کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سال 96) گفته بود: من به کاندیدای عزیزی که در صحنه رقابت است پیام می‌دهم که اگر واقعا نیاز به حمایت هنرمندان داشتید به من پیام می‌دادید و من برای شما می‌فرستادم.

 

گرچه این گفته‌ها آن زمان بیشتر از روی کنایه و طعنه زدن بود، اما بیانگر این حقیقت بود که روحانی و اطرافیانش به سلبریتی‌ها به چشم یک ابزار نگاه می‌کنند تا هنرمند و حمایت این قشر از روحانی نیز موید همین نکته است.

 

در هر حال، کسانی که با رژ لب و دستبند و شال بنفش مردم را فریب داده و آنها را وادار به انتخاب روحانی کردند، چه بسا بیش از دولت تدبیر در به وجود آمدن این اوضاع برای کشور مقصرند. و خب انتظاری که از این مقصرین می‌رود نه انتشار بیانیه انتقادی که حداقل عذرخواهی از مردم است.



دیدگاه کاربران

این افراد بایدبه جای سلبیریتی گفت بوقلمون صفت ودروغگو وبی درد دستمزدمیلیاردی می گیرند وبرامردم دل می سوزانند نفاق هم حدی دارد

اینها سلبریتی نیستند بلکه مزدورند وقبله اشان پول و زندگی مادیشان است و از اربابانشان سرخط میگیرند. اینان ننگ این کشور شهید داده و زجر کشیده هستند.

ما هنرمندان ایستاده ایم پشت اقای روحانی تا اخر هم هستیم. مزدوری مانند رجا نیوز که از احمدی نژاد حمایت کرد چه گلی به سر زد پس ... نزن

این مرفهین بی درد ایا از دل خانواده هایی که در فتنه بنزینی عضوی از خانواده خود را از دست دادن خبر دارند؟ که اب به اسیاب دشمن میریزند. ایا دربین مردم محروم زندگی کرده اند؟ ایا اینها دلسوزهای مردم هستند؟ ایا جز این است که اینها پیاده نظام تهاجم فرهنگی دشمن هستند؟ دیگر هنایشان رنگی ندارد.

تقصیر صدا و سیمای خودمان هست که اینها را بزرگ کرد، هر وقت عیدی بود ومراسم شادی، هر شبکه رو می زدی چندتا از اینها مشغول تعریف کردند خوشی هایشان بودند و ملت هم اینها رو می دید و اوقات می گذروند، غافل از این که او هر دقیقه ای که اونجا آومده پول می گیره و دلش برای مردم که نمی سوزد،،،، حالا همین ها که بعضی هاشون فقط بخاطر ظاهر اینقدر اوج گرفته اند و نه سوادی دارند و نه تخصصی در همه کارها دخالت و نظر می دهند و آلان هم به دنبال فتنه ای جدید هستند که بازهم برای ملت نفعی ندارد و فقط گل آلود کردن آب و کشته شدن عده ای بی گناه

ما بیشتر، از آن دسته از مردمی گله مندیم که برای انتخاب هایی به این مهمی از این بی سواد ها خط می گیرند درست مثل اینکه برای یک عمل جراحی مغز با پدر من که یک کفش دوز ساده هست مشورت کنیم البته شأن و مقام یک کفش دوز بسیار بالاتر از این سلبریتی های بی سواد هست

رو که نیست .سنگ پای کره ماه است!!!!! مردم عزیز تو را به هر چه دوست دارید چشم تان را باز کنید تا چند تا آدم آن ور آبی و تازه به دوران رسیده و بی سواد هنر... و ورزش ... و کارگردان .... و ساحر بزک کرده بازگول تان نزنند.
که دودش تو چشم خودمان وخودتان و ملت برود.

باز هم دمشان گرم که به اشتباهشان اعتراف کردند و بخاطر حمایتی که از اقای روحانی داشتند از کسانیکه تشویق کردند به ایشان رای بدهند عذر خواهی کردند.