هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
چهارشنبه، 5 ارديبهشت 1403
ساعت 19:22
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

يكشنبه 20 آذر 1401 ساعت 22:29
يكشنبه 20 آذر 1401 22:04 ساعت
2022-12-11 22:29:08
شناسه خبر : 363177
رئیس سازمان الحشد الشعبی عراق در پنجمین سالروز پیروزی بر داعش با تاکید بر اینکه دشمنان در خفا در حال توطئه هستند، گفت همه ما در دفاع از کشور ابومهدی المهندس و قاسم سلیمانی هستیم.
رئیس سازمان الحشد الشعبی عراق در پنجمین سالروز پیروزی بر داعش با تاکید بر اینکه دشمنان در خفا در حال توطئه هستند، گفت همه ما در دفاع از کشور ابومهدی المهندس و قاسم سلیمانی هستیم.

گروه بین‌الملل-رجانیوز: «فالح الفیاض» رئیس سازمان الحشد الشعبی عراق امروز (یکشنبه، ۱۱ دسامبر) به مناسبت پنجمین سالگرد پیروزی بر گروه تروریستی داعش سخنرانی کرد.

 
به گزارش رجانیوز به نقل از شبکه خبری المیادین؛ فالح الفیاض گفت: پیروزی بر تروریسم رقم خورد و سازندگان پیروزی شهدا هستند که در راس آنها فرماندهان عملیات پیروزی بر گروه تروریستی داعش قرار دارند.
 
الفیاض افزود: به سلطه بیگانگان نه می‌گوییم، چراکه عراق آزاد است و اقدامات شهدا انواع تفرقه میان عراقی‌ها را از بین برد و الحشد الشعبی توانست یک الگوی ملی باشد.
 
وی ادامه داد: همه ملت عراق در پیروزی سهیم بودند و این دستاورد بزرگ نیاز به مراقبت و حفاظت دارد، به خصوص که دشمنان در حال حاضر مخفیانه کار می‌کنند.
 
رئیس سازمان الحشد الشعبی تاکید کرد: پیروزی بر تروریسم به حفظ وحدت کشور کمک کرد و در برهه فعلی توطئه علیه پیروزی از راه‌های مختلفی با تضعیف ثبات امنیتی، سیاسی و اجتماعی صورت می‌گیرد.
 
الفیاض ادامه داد: الحشد الشعبی یک نهاد امنیتی با آگاهی سیاسی است و این مزیت آن است.
 
وی خطاب به ملت عراق نیز گفت: آگاهی سلاحی است که مردم با آن با دشمنان خود و دشمنان عراق مقابله می‌کنند. نیروهای الحشد الشعبی و همه نیروهای امنیتی عراق قادر به حفظ امنیت کشور هستند، اما مهم‌ترین مسئله حفظ امنیت اجتماعی است.
 
رئیس سازمان الحشد الشعبی درباره فعالیت دولت جدید عراق تاکید کرد: باید به دولت جدید اجازه داد تا طرح‌ها و پروژه‌های اصلاحی و توسعه اجتماعی خود را پیاده کند؛ چراکه نظام سیاسی کشور ناشی از قانون اساسی و انتخاب ملت است و باید از آن دفاع کرد.
 
الفیاض همچنین اظهار داشت: عراق کشوری با میراث عالی، تاریخ درخشان و منابع طبیعی غنی است، اما همچنان با چالش هایی روبرو هستیم. ما از ملت عراق می‌خواهیم که آگاه باشند و شعار ما در مرحله بعدی آگاهی است.
 
وی خاطرنشان کرد: از همین تریبون آغاز فصل سیادت و شهادت را اعلام می‌کنیم و همه ما در راستای دفاع از میهن فرماندهان شهید ابومهدی المهندس و قاسم سلیمانی هستیم.
 
انتهای پیام/