هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403
ساعت 05:17
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

پنجشنبه 12 آبان 1401 ساعت 18:11
پنجشنبه 12 آبان 1401 17:28 ساعت
2022-11-3 18:11:07
شناسه خبر : 362133
پس از فروکش کردن اغتشاشات در کشور آشوبگران و اغتشاشگران به بهانه چهلم دختری به نام «حدیث نجفی» امروز، پنج‌شنبه ۱۲ آبان ماه، خیابان‌های کرج را به میدان جنگ تبدیل کردند و با انواع سلاح‌های گرم و سرد به نیروهای حافظ امنیت حمله کردند.
پس از فروکش کردن اغتشاشات در کشور آشوبگران و اغتشاشگران به بهانه چهلم دختری به نام «حدیث نجفی» امروز، پنج‌شنبه ۱۲ آبان ماه، خیابان‌های کرج را به میدان جنگ تبدیل کردند و با انواع سلاح‌های گرم و سرد به نیروهای حافظ امنیت حمله کردند.
گروه سیاسی-رجانیوز: پس از فروکش کردن اغتشاشات در کشور آشوبگران و اغتشاشگران به بهانه چهلم دختری به نام «حدیث نجفی» امروز، پنج‌شنبه ۱۲ آبان ماه، خیابان‌های کرج را به میدان جنگ تبدیل کردند و با انواع سلاح‌های گرم و سرد به نیروهای حافظ امنیت حمله کردند.
 
 

 

به گزارش رجانیوز؛ اوایل مهر ماه خبری مبنی‌بر کشته شدن دختری به نام «حدیث نجفی» با شلیک ۶ گلوله به صورت، گردن، قلب و دست توسط نیروهای انتظامی در رسانه‌های معاند منتشر شد.
 
این ادعای رسانه‌های بیگانه، که تشویش اذهان عمومی و برانگیختگی احساسات و عواطف مردم را به همراه داشت، در راستای پروژه کشته‌سازی جریان ضدانقلاب و شعله‌ور کردن آشوب‌های داخلی صورت گرفت. 
 
پس از این ادعا، دختر جوان مذکور به یکی از قهرمان‌ها و نمادهای اغتشاشگران تبدیل شد. اما خیلی طول نکشید تا تشت رسوایی خبرسازی‌های کذب اینترنشنال بر زمین بیافتد.
 
بی‌بی‌سی فارسی با انتشار ویدیویی، ادعای تازه‌ای پیرامون حدیث نجفی مطرح کرد. این رسانه ضدانقلاب با انتشار تصویری از دختری که اینترنشنال ادعای کشته شدن آن توسط نیروهای انتظامی را داشت، بر این خبرسازی مهر تکذیب زد و دختر جوان که قهرمان براندازان شده بود گفت که حدیث نجفی نیست و زنده است!
 

 

حدیث نجفی کیست و چرا فوت کرده است؟ 
اظهارات ضد و نقیض درباره فوت حدیث نجفی ادامه داشت تا اینکه مادر وی در مصاحبه‌‌ای با بی‌بی‌سی فارسی مطرح کرد که زمانی که جسد دخترش را دیدند، تمام بدنش پر از ساچمه بوده است. بر اساس این ادعا، می‌توان نتیجه گرفت که حدیث نجفی با تفنگ ساچمه‌ای کشته شده است.
 
چه کسانی از تفنگ ساچمه‌ای حمل و استفاده می‌کنند؟ پلیس یا اغتشاشگران؟
طبق بررسی‌های صورت گرفته اغتشاشگران وابسته به سرویس‌های بیگانه که توسط پلیس دستگیر شده‌اند، تفنگ ساچمه‌ای با خود حمل می‌کردند و همین افراد مردم بی‌گناه را به گلوله بسته‌اند.
 
استفاده اغتشاشگران از این سلاح زمانی شفاف‌تر می‌شود که نگاهی به شهیدان مدافع امنیت انداخته شود. شواهد حاکی از آن است که تعداد بسیاری از مردم عادی و نیروهای پلیس توسط تفنگ‌های ساچمه‌ای به درجه‌ی رفیع شهادت نائل آمدند.
 
البته پدر «حدیث نجفی» نیز در مصاحبه‌ای دیگر اذعان داشت که دخترش توسط نیروهای امنیتی کشته نشده است. هرچند که این خانواده، خود طرفدار جمهوری اسلامی نیست، اما مدعی آن است که کسانی که از خارج از کشور جوانان را دعوت به حضور در خیابان‌ها می‌کنند باید خودشان حضور پیدا کنند و قاتل دخترش همین افراد هستند. 
 
 

 

حال پس از گذشت چندین روز از این اتفاق، اغتشاشگران به بهانه‌ی چهلم این دختر جوان دست به آشوب در کرج زده و باعث ایجاد بی‌نظمی و هرج و مرج در این شهر شده‌اند. 
 
ماجرای آشوب‌های امروز از آن جایی آغاز می‌شود که جمعی از اغتشاشگران در محدوده بهشت سکینه تلاش کردند تا مسیر تردد ماشین‌ها را مسدود کنند. در پی این اتفاق خانم رهگذری که به آشوب‌ها و سد راه مردم معترض شد، مورد هجمه‌ی آشوبگران قرار گرفت.
 

 

 

در نقطه‌ای دیگر داعشی‌های وطنی با حمله به خودروی نیروی انتظامی، آن را تخریب کرده و سربازان و کادر انتظامی را مورد ضرب و جرح قرار دادند؛ همچنین آن‌ها دست به غارت سلاح‌های نیروهای انتظامی زدند. 
 
در جایی دیگر اغتشاشگران به کیوسک نیروی انتظامی در میدان حصارک حمله کرده و یک دستگاه ون مردم عادی را در گلدشت به آتش کشیدند.
 
 
اوج وحشی‌گری آشوبگران خود را در مجروح کردن یک روحانی و به شهادت رساندن یک نیروی بسیجی نشان داد.
 
 
 
خسارت‌های وارده صرفا به نیروهای انتظامی و بسیجیان محدود نشد و با حمله اغتشاشگران به خودروهای مردم ادامه یافت.
 
همچنین اغتشاشگران با دوره کردن یک بسیجی، وی را با ضرب چاقو مظلومانه به شهادت رساندند.
 

 

 

چهار مامور نیروی انتظامی با ضرب چاقو و با سلاح‌های گرم مدرن شبه وینچستر، مجروح شدند که حال دو نفر از آن‌ها وخیم است.

 
 
 
نیروهای امنیتی برای کنترل این حادثه با شلیک گاز اشک‌آور سعی‌بر متفرق کردن آشوبگران داشتند. مجروحان این حادثه نیز به دلیل شلوغی و ترافیک سنگین جاده‌ای توسط هلی‌کوپتر به بیمارستان منتقل شدند.
 
رسانه‌های فارسی زبان بیگانه نیز با انتشار تصاویری از این آشوب‌ها سعی‌بر ایجاد تشنج در بین مردم را داشتند. این رسانه‌ها با ادعای کذب شلیک نیروهای امنیتی از داخل هلی‌کوپتر سعی‌بر شعله‌ور کردن آتش اغتشاشات و ادامه داشتن اعتراضات در خیابان‌های کرج داشتند. درحالی که از هلیکوپتر برای انتقال مجروحان به بیمارستان‌ها استفاده شده است.
 
علی کریمی که از ابتدای اغتشاشات با انتشار توییت‌ها و استوری‌هایی در صفحات مجازی خود، سعی‌بر شعله‌ور کردن آتش اغتشاشات داشته از جنایت‌های امروز کرج حمایت کرد.
 
 
همچنین در ادامه این اعتراضات کامیون حامل سنگی توسط اغتشاشگران وارد خیابان شد. این عمل آشوبگران حاکی از آن است که این اقدامات از پیش برنامه‌ریزی شده و جریان انحرافی پشت این قضایا است.
 
 
عملیات شناسایی و دستگیری اغتشاشگران آغاز شد
روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز اعلام کرد که تعدادی از این مخلان امنیت و آشوبگر با لباس مبدل و پوشش زنانه همراه با کوکتل مولوتف در منطقه رجایی شهر کرج شناسایی و دستگیر شدند.
 
 
هرچند که اغتشاشات و آشوب‌های ایجاد شده توسط داعشی‌های وطنی روز به روز رو به کاهش است و تقریبا تمامی خیابان‌های استان‌های کشور در سکوت و آرامش به سر می‌برند، اما لازم است که با تمامی این آشوبگران که مسلما ارتباطاتی با معاندین خارج نشین دارند، برخورد قاطع صورت گیرد.


دیدگاه کاربران

تا كجا ميخواهيد مماشات و مدارا كنيد ؟ ديگه اين ها چه كار بايد بكنند تا دستگيرشون كنيد؟

مسیولین محترم شما را به خدا از فردا دیگر مماشات نکنید با اینها . در هیچ کجای دنیا با قاتلان و تروریستها و بر هم زنندگان امنیت با نرمی و مماشات برخورد نمیکنند . افراد زیر 18 سال را به کانون تربیت و اصلاح بفرستید بالاتر را هم دستگیر و مجازات کنید . بخصوص این دختری که با لگد به نیروی انتظامی میزد را تو را خدا دستگیر کنید تا کمی دلمان آرام بگیرد . لطفا سلبریتیهای آشغال را هم جمع کنید باور کنید ماها دیگه حتی نمیتونیم فیلمهایاین آشغالهای کفتار گونه را نگاه کنیم . محسن کیایی بیسواد بی هنر بیشرف و پانته آ بهرام و بقیه شون