هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
جمعه، 7 ارديبهشت 1403
ساعت 05:25
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

يكشنبه 19 دى 1400 ساعت 08:02
يكشنبه 19 دى 1400 08:01 ساعت
2022-1-9 08:02:57
شناسه خبر : 354278

به گزارش farkoo.ir | فرکو : به جرات می‌توان گفت که آینه‌ها یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین ابزار‌های مورد نیاز انسان در آراسته‌سازی هستند. قطعاً بدون وجود آینه نمی‌توان به زیبایی خود مسلط شد و این در حالی است که حتی از این ابزار به منظور زیبا‌سازی محیط منزل نیز استفاده می‌شود. آینه‌ها در انواع مدل‌های مختلف با قابلیت‌های متنوع تولید می‌شوند که هر کدام از این مدل‌ها نیز دارای وضوح متفاوتی در نمایش تصویر هستند. به همین منظور یافتن آینه با قابلیت و کارایی مورد نظر از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود. همانطور که گفتیم وضوح آینه به منظور افزایش کیفیت تصویر در آینه بسیار اهمیت دارد حال آنکه در نسل جدید آینه‌ها از انواع چراغ‌های زیبا و دلنشین استفاده می‌شود. استفاده از ریموت‌های کنترلی، چراغ‌های هوشمند موجب شده است تا امکان اضافه کردن قابلیت‌های زیادی به آینه‌ها وجود داشته باشد. یکی از انواع آینه‌های هوشمند، آینه آرایشی خاص و بک لایت دار با حکاکی لوگوی خودتان در صنایع فرکو است که در ادامه قصد داریم به صورت کامل‌تر به آن بپردازیم.

آینه آرایشی فرکو

 

ویژگی‌های آینه آرایشی

اولین ویژگی که برای آینه‌های آرایشی لازم و ضروری تلقی می‌شود، شفافیت و وضوح تصویر است چرا که بدون این ویژگی امکان انجام راحت میکاپ وجود ندارد. توجه داشته باشید که آرایش نیاز به تمرکز دارد به همین دلیل در صورتی‌که آینه کیفیت لازم را برای انعکاس تصویر فرد نداشته باشد، این تسلط وجود نخواهد داشت. امروزه فرکو یا دیجی کالا، amazoon یا alibaba فروشنده ی آینه آرایشی هست ، با توجه به این که شرکت فرکو کار تخصصی را انجام میدهد و با توجه به نیاز مشتری آینه را تولید میکند با اقبال بیشتری نسبت به بقیه برند ها ظاهر شده.

امروزه به منظور افزایش شفافیت آینه‌های آرایشی از کریستال استفاده می‌شود. استفاده از کریستال در ساخت آینه‌های آرایشی موجب شفافیت بیش از اندازه آینه و در نتیجه افزایش کارایی آن برای انجام آرایش می‌شود. به طور معمول روزانه با هر بار بیرون رفتن از منزل یک بار به آینه احتیاج پیدا خواهید کرد که این موضوع نشان از اهمیت این ابزار در منزل و یا آرایشگاه‌ها دارد.

از دیگر ویژگی‌های آینه آرایشی می‌توان به تأثیر آن در بزرگ‌نمایی فضا اشاره کرد. گاهی در برخی از منازل و یا آرایشگاه‌ها از آینه‌های آرایشی به منظور گسترش فضا استفاده می‌شود به این صورت که با نگاهی به فضا می‌توان فضای گسترده‌تری را متصور شد. این ویژگی‌های آینه آرایشی موجب شده است تا استفاده از آن‌ها در هر خانه‌ای ضروری به نظر بیاید.

قابلیت‌های قابل اجرا بر روی آینه آرایشی خاص و بک لایت دار با حکاکی لوگوی خودتان در فرکو

  • قابلیت اجرای انواع لامپ‌های مختلف بر روی آینه‌های آرایشی موجب می‌شود تا کیفیت مشاهده تصویر در آینه افزایش پیدا کند.

  • جالب به توجه است که بر حسب کاربرد آینه و هدفی که از استفاده آن دنبال می‌شود، می‌توان تعداد لامپ‌های به کار رفته در آینه را افزایش داد و از این طریق میزان نور گسترده شده از آینه را به میزان دلخواه تنظیم کرد.

  • با توجه به کاربرد آینه و محلی که قرار است آینه در آن نصب شود، امکان اجرای این وسیله در اشکال هندسی متنوع وجود دارد که این موضوع نشان از تنوع بسیار بالای کار دارد.

  • ابعاد مورد نیاز مشتری قابل اجرا و تنظیم خواهد بود.

  • امکان حک تصویر دلخواه بر روی آینه از ویژگی‌های بسیار جالب و جذاب آینه‌های بک لایت دار است که قطعاً جذابیت کار را به شدت افزایش می‌دهد. به واسطه این ویژگی آینه‌های مذکور می‌توان به عنوان یک هدیه به یادماندنی روی آینه بک لایت دار حساب کرد.

  • جالب است بدانید که امکان اجرای پخش موزیک بر روی آینه‌های بک لایت دار نیز وجود دارد. این ویژگی با نصب یک اسپیکر پرقدرت روی آینه امکان‌پذیر است که این ویژگی آینه‌ها موجب شده است تا جذابیت کار به شدت افزایش پیدا کند.

  • با قرار‌گیری پنل‌های لمسی بر روی آینه‌های مورد نظر، نحوه کارکرد آینه و اجرای قابلیت‌های مختلف بر روی آن بسیار راحت‌تر شده است.

  • امکان اتصال به تلفن همراه یا وای فای

  • نشان دادن زمان و دمای محیط روی صفحه آینه

  • قابلیت زوم کردن و ...

آینه آرایشگاهی فرکو

آینه‌های بک لایت دار را بشناسید

آینه‌های بک لایت دار نوعی از آینه‌های پرطرفدار هستند که به واسطه نصب چراغ‌هایی به حالت نورپردازی شده در آمده‌اند. ضخامت کم در نظر گرفته شده برای این آینه‌ها موجب شده است تا به حالت نواری دیده شوند. توجه داشته باشید که نحوه نصب چراغ‌ها در آینه‌های بک لایت دار این‌گونه است که نور کاملاً ملایمی را برای آرایش تولید می‌کنند به طوری‌که در عین افزایش شفافیت، چشم اذیت نمی‌شود.

کیفیت بالای آینه‌های نورپردازی شده شرایط را برای انجام آرایش مهیا می‌کند اما این بدان معنا نیست که آینه‌های ساده کاربردی نداشته باشند. نصب چراغ در پشت آینه‌های بک لایت دار موجب شده است تا نورپردازی بسیار زیبایی به چشم آید اما به هر حال در صورت وجود نور کافی در محیط، امکان استفاده از آینه‌های ساده‌تر نیز وجود دارد.

انواع امکانات آینه آرایشی بک لایت دار

  • آینه آرایشی لمسی

یکی از جذاب‌ترین امکانات در نظر گرفته شده برای آینه آرایشی بک لایت دار، قدرت لمسی این آینه‌ها است. در واقع به واسطه لمس قسمت‌های مختلف آینه می‌توان قابلیت‌های موجود در آینه را راه‌اندازی کرد.

  • آینه آرایشی با حسگر

تعبیه قابلیت حسگر در آینه بک لایت دار موجب شده است تا بتوان به راحتی توسط دست امکانات در نظر گرفته شده برای آینه را راه‌اندازی کرد. قابلیت تغییر درجه نور آینه، تغییر رنگ آینه و... همگی از قابلیت‌های حسگری در این آینه‌ها است.

  • آینه آرایشی ریموت دار

نصب ریموت برای آینه موجب می‌شود تا بتوان از راه دور و تنها با لمس ریموت قابلیت‌های آینه را کنترل کرد. اجرای ریموت برای آینه نشان از هوشمندی آینه برای دسترسی به امکانات آینه اعم از خاموش و روشن کردن نورپردازی و یا تغییر میزان نور آن دارد.

  • آینه آرایشی دو طرفه

در برخی از مکان‌های نسبتاً کوچک که امکان استفاده از تعداد زیادی آینه وجود ندارد، از آینه‌های دو طرفه استفاده می‌شود. در واقع با نصب این آینه‌ها امکان استفاده از هر دو طرف آینه به صورت مجزا وجود دارد.

  • آینه آرایشی با صفحه نمایش

یکی از جالب‌ترین و پیشرفته‌ترین امکانات در نظر گرفته شده برای آینه‌های آرایشی به این صورت است که امکان اتصال آن به اینترنت و یا بلوتوث گوشی همراه وجود دارد. از این طریق به راحتی می‌توان تصاویر و یا موزیک موجود روی گوشی را بر روی آینه اجرا کرد.

آینه آرایشی فرکو چراغدار

آینه‌های آرایشی در چه مکان‌هایی استفاده می‌شود؟

اتاق گریم سینما و تئاتر از دیگر موارد مهم استفاده از آینه‌های بک لایت دار است. مکان‌های دیگری همچون مزون‌ها، بوتیک، سرویس‌های بهداشتی، اتاق خواب و... می‌توانند از آینه‌های آرایشی استفاده کنند.

انواع آینه‌های آرایشی

آینه چراغ دار یکی از آینه های پرکاربرد و پرفروش تولیدی فرکو می باشد و بسیار در همین سال های اخیر بازدید زیادی داشته است.از این آینه ها در تمامی نقاط می توان استفاده کرد. شما می توانید حتی با خرید آینه قدی چراغ دار محیط مرده و بی استفاده خود را تبدیل به یک محیط بدرد بخور و محیطی دکوری و قابل استفاده تبدیل کنید.از این آینه ها در محیط هایی که کار گریم انجام می دهند قابل استفاده می باشد.زیرا این محیط ها نیازمند نور و دقت بالا می باشد.و اگر برای گریموری از این آینه های چراغ دار استفاده کنید.

  • آینه‌های آرایشی دیواری

یکی از انواع مدل‌های آینه‌های آرایشی، آینه با قابلیت نصب دیواری است که کمترین فضا را اشغال می‌کند. در واقع از این مدل آینه‌ها بیشتر برای فضا‌های کوچک استفاده می‌شود؛ به این صورت که آینه بر روی دیوار نصب شده تا در زیر آن با اجرای میز آرایش، فضایی برای چیدمان لوازم آرایشی به وجود آید.

  • آینه‌های آرایشی پایه دار

یکی از انواع آینه‌های زیبا و رایج مدل پایه دار آن است. انتقال و جابجایی آینه آرایشی پایه دار از یک مکان به مکان دیگر به راحتی انجام می‌شود و به همین دلیل است که در صورت وجود فضای کافی قابلیت استفاده از این مدل آینه وجود دارد.

  • آینه‌های آرایشی دیواری شلف دار

همانطور که پیش از این بیان کردیم، آینه‌های دیواری در مکان‌هایی کاربرد دارد که فضای کوچکی در اختیار باشد اما اگر در این میان نیاز به فضایی برای چیدمان لوازم آرایشی داشته باشید باید به سراغ آینه‌های دیواری شلف دار بروید. در این آینه‌ها با قرار‌گیری شلف در زیر آینه، فضایی برای قرار‌گیری وسایل مورد نیاز در دسترس قرار می‌گیرد و از این طریق دسترسی به وسایل راحت‌تر انجام می‌گیرد.

 

و در پایان

اگر به دنبال خرید آینه آرایشی خاص و بک لایت دار با حکاکی لوگوی خودتان می‌گردید، صنایع فرکو بهترین گزینه پیشنهادی پیش روی شما خواهد بود‌. از این آینه‌ها می‌توانید به عنوان یک هدیه ارزشمند برای عزیزانتان استفاده کنید. لازم به ذکر است که صفر تا صد مراحل ساخت انواع آینه‌های آرایشی در کارگاه تولیدی فرکو انجام می‌شود. استفاده از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه در ساخت آینه‌های آرایشی موجب شده است تا تمامی محصولات ارائه شده در این مرکز، دارای بالاترین درجه از کیفیت باشند. استفاده از باکیفیت‌ترین مواد اولیه، ارسال در کمترین زمان، قابلیت اجرای تمامی قابلیت‌ها به سلیقه مشتری و... همگی از ویژگی‌های صنایع تولیدی فرکو خواهد بود.



25
پسندیدم