هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
پنجشنبه، 30 فروردين 1403
ساعت 20:16
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

يكشنبه 19 دى 1400 ساعت 08:01
يكشنبه 19 دى 1400 07:00 ساعت
2022-1-9 08:01:27
شناسه خبر : 354277

خیابان مانند یک راهرو بزرگ است. بنابراین با اطمینان از اینکه مشتریان خریدهای انجام شده از شما را که در ساک دستی آماده قرار داده اید، در این راهرو بزرگ جابجا می کنند، اجازه دهید نام تجاری شما در بین دیگر افراد متمایز باشد. ساک دستی آماده برای پالتو در سایزهای مناسب که دارای بند ساده و یا روبانی می باشد و قابلیت اعمال چاپ را نیز دارند، ابزار تبلیغاتی ایده آلی برای شناخت برند می باشند. چاپ این ساک دستی ها با قیمت بسیار مناسبی مقدور است که بازگشت سرمایه خوبی نیز دارد. همچنین امروزه می توانید این ساک دستی ها را در تعداد کم و به راحتی تهیه نمایید و حتی روی آن ها چاپ اعمال کنید.

 

ارزان ترین و بهترین پاکت بسته بندی لباس از کجا بخرید؟

 

ساک دستی آماده برای پالتو در چه مدل هایی می باشد؟

ساک دستی برای پالتو در مدل های کرافت به صورت ساده که تقریبا نخودی رنگ است و یا رنگی در چندین رنگ وجود دارد. همچنین مدل گلاسه در دو رنگ سفید و مشکی نیز برای پالتو بسیار پرکاربرد و مناسب می باشد.

گرماژ ساک دستی کرافت 130 گرم و گلاسه 200 گرم می باشد. هر دوی آن ها قابلیت تحمل وزن خوبی برای پالتوها دارند و از یک کیلو تحمل در کرافت و دو کیلو تحمل وزن برای گلاسه برخوردارند که حتی برای پالتوهای سنگین نیز مناسب می باشند.

با کمترین هزینه بهترین بسته بندی را انتخاب کنید

با کمترین هزینه بهترین بسته بندی را انتخاب کنید

باید گفت که انتخاب ارزان ترین و بهترین پاکت بسته بندی لباس نه‌تنها کاری سخت بلکه زمانبر است. ما به شما پیشنهاد می کنیم برای شروع کارها حتما از ساک دستی های آماده استفاده کنید. این ساک دستی ها مزیت های فراوانی دارند. شما میتوانید این ساک دستی ها را در تعداد کم و در کمترین زمان سفارش دهید تا در ابتدای کار هم در هزینه و هم در زمان خود صرفه جویی کنید. از مزیت دیگر این ساک دستی های آماده امکان چاپ لوگو و برند خود بر روی آنها در تعداد کم می باشد.

بهترین سایز ساک دستی آماده برای پالتو کدام است؟

از آنجایی که پالتو یک لباس حجیم می باشد، و فضای بیشتری نسبت به سایر لباس ها اشغال می کند، سایز 52 در 36 در عطف 15 بهترین و ایده آل ترین سایز برای آن است. این ابعاد نه تنها به راحتی انواع پالتو را در خود جای می دهند، بلکه حمل آن ها برای همه ی افراد راحت می باشد. مدل دیگری که سایز 44 در 32 در عطف 15 می باشد و دارای بندهای روبانی است، نیز برای پالتوهای سبک تر و کم حجم تر پاسخگوی نیاز مشتریان می باشد.

البته سایز بزرگتر برای پالتو مناسب تر می باشد. زیرا پالتو در درون آن فشرده نشده و حالت خود را کاملا حفظ می کند. بخصوص برای پالتوهایی که جنس آن ها طوری است که نباید خیلی فشرده، چروک و یا تا شوند، بسیار مناسب می باشد.

پالتوهای پوست و فوتر نیز به راحتی در این ابعاد جا شده و حالت و زیبایی خود را حفظ می کنند.

قیمت ساک دستی آماده برای پالتو چگونه است؟

قیمت ساک دستی آماده برای پالتو چگونه است؟

قیمت این ساک دستی ها با توجه به نوع جنس و تعداد تعیین می شود. اما به طور کلی ساک دستی کرافت هزینه کمتری نسبت به گلاسه و کتان دارا می باشد. البته ساک دستی های گلاسه لوکس پسندتر بوده و طرفداران خاص خود را دارد. زیرا درخشش و زیبایی بیشتری دارند. ساک دستی های کتان دارای بافت خاصی هستند که قیمت آن ها به نسبت گلاسه کمی گرانتر می باشد اما فانتزی تر هستند و تنوع رنگ خوبی نیز دارند. در نهایت با توجه به نیاز و تعداد مد نظر خود، و نیز سلیقه و بودجه مورد نظر بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

مزایای ساک دستی برای پالتو چیست؟

  • ساک دستی پالتو شیک و لوکس است.
  • ساک دستی آماده پالتو برای حمل پالتو سبک و راحت است.
  • این ساک دستی ها مطابق مد روز می باشند و استفاده از آن ها در تمام دنیا برای برندهای مد رایج است.
  • با چاپ لوگو و نام برند بر روی این ساک دستی ها، آن را تبدیل به یک تابلو تبلیغاتی می کنید.
  • ساک دستی کاغذی برای پالتو، حکم هدیه تبلیغاتی را نیز دارد.
  • استحکام این ساک دستی ها بالا بوده و تحمل وزن خوبی دارند.
  • ساک دستی کاغذی پالتو تنوع خوبی دارد.
  • فضای بسیار کمی که این ساک دستی ها اشغال می کنند، آن ها را به یک گزینه برتر برای خرید و نگهداری کرده است.
  • این ساک دستی ها محبوب و پرطرفدار هستند و توسط مشتریان تا مدت زیادی استفاده می شوند.
  • این ساک دستی ها به دلیل ظاهر خشک و ایستاده، فرم پالتو را به خوبی حفظ می کنند. و اجازه چروک و یا شکستن پالتوهای حساس نمی شوند.

مزایای زیست محیطی ساک دستی کاغذی برای پالتو چیست؟

استفاده از کیسه های پلاستیکی به عنوان مضرترین گزینه از نظر اثرات زیست محیطی می باشد. ساک دستی های کاغذی، با مواد زیست تخریب پذیر و دفع قابل بازیافت، اغلب در مقایسه با همتایان پلاستیکی خود، انتخابی سازگار با محیط زیست هستند. یکی دیگر از جنبه های مهم پایداری، توانایی استفاده مجدد از ساک دستی کاغذی پالتو است که تا آنجا که ممکن است نیاز به دور انداختن آن نبوده و قابل استفاده می باشد. از آنجایی که ساک دستی های کاغذی زیست تخریب پذیر هستند، می توانند در محیط تجزیه شوند. کاغذ دارای طول عمر محدودی است، زیرا ساختار فیبری آن در پایان عمر قابل بازیافت، شکسته می شود.

مزایای بازاریابی استفاده از ساک دستی کاغذی برای پالتو چیست؟

معمولاً چاپ ساک دستی کاغذی برای پالتو، به عنوان پرکاربردترین کالا، برای تبلیغ و بازاریابی یک فروشگاه و یا مزون و حتی آنلاین شاپ ها در نظر گرفته می شود. بسیاری از صاحبان مشاغل وجود دارند که این ساک دستی ها را بهترین ابزار تبلیغاتی می دانند زیرا دلایل متعددی وجود دارد که استفاده از چاپ ساک دستی سفارشی برای مشاغل مفید است.

علاوه بر ساخت این ساک دستی ها به منظور خرید مشتری، می توانید از چاپ ساک دستی کاغذی به عنوان هدایای تبلیغاتی نیز استفاده کنید. ساک دستی های آماده نه تنها به دلیل جذابیت، بلکه به دلیل ظاهری باکلاس نیز بسیار محبوب هستند. اگر قصد دارید مشتریان خود را تحت تاثیر قرار دهید، استفاده از آن ها یک ایده عالی است.

مشتریان از آن ها استفاده می کنند و در سطح شهر حرکت کرده و آن را به همه جا می برند. در نتیجه برند شما را در قاط مختلف به نمایش می گذارند. امروزه می توانید ساک دستی های آماده را در اشکال، سبک ها و رنگ های مختلف پیدا کنید. ساک دستی های آماده ساده و قدیمی قطعا خسته کننده هستند و با چاپ آن ها می توانید ساک دستی خود را به یک کیف بسیار رنگارنگ و زیبا تبدیل کنید که مطمئنا در بازار جذاب خواهد بود.

چگونه باید ارزان ترین و بهترین پاکت بسته بندی لباس را مشاهده و خریداری کنید ؟

اگر می خواهید در سریع ترین زمان معتبرترین و بهترین مجموعه برای ارائه خدمات در زمینه چاپ و بسته بندی (جعبه آماده یا ساک دستی آمادهرا پیدا کنید باید این نکته را در نظر بگیرید که تخصص و تعهد مجموعه، مهمترین ملاک انتخاب شما باشد. حال اگر نظر کارشناسی ما را بخواهید؛ اگر بخواهیم یکی از مجموعه‌های متخصص در زمینه تولید و چاپ بسته بندی از جمله جعبه های آماده را به شما معرفی کنیم که سابقه فعالیت بیش از ۱۰ سال در این زمینه را دارند، می‌توانیم به مجموعه چاپ و تبلیغات پانیک https://panick.pro اشاره کنیم. این مجموعه فروش محصولاتی مانند ساک دستی آماده، جعبه آماده، ساک پارچه ای آماده، کاغذ پوستی آماده، چاپ روبان در متراژ کم، فروش بند ساک دستی و خدمات مربوط به هدایای تبلیغاتی را را انجام می‌دهد. برای گرفتن مشاوره رایگان می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹ تماس حاصل فرمایید.