هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
سه شنبه، 25 ارديبهشت 1403
ساعت 05:13
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

چهارشنبه 7 مهر 1400 ساعت 17:06
چهارشنبه 7 مهر 1400 17:04 ساعت
2021-9-29 17:06:14
شناسه خبر : 351439

روکش صندلی پراید با توجه به اینکه خودروی پراید در کشور ما بیشترین تعداد پلاک شده را دارد، یکی از محصولات پر فروش در فروشگاه‌های اینترنتی خرید روکش صندلی و لوازم خودرو است. وقتی خودرو خود را تعویض می‌کنید، چه خودروی شما صفر باشد چه اینکه خودروی کارکرده خریداری کرده باشید، شاید نیاز باشد که روکش صندلی را تعویض کنید.

استفاده از روکش صندلی برای پراید کمک می‌کند تا صندلی‌ها ظاهر فابریک خود را حفظ کرده و از آنها در مقابل پاره شدن و کثیفی محافظت کنید. زمانی هم که مایعاتی به آنها نفوذ کند در این حالت هم در امان خواهند ماند که به روکش خود صندلی آسیبی وارد نگردد.

اما برای خرید روکش صندلی پراید پیش از هر چیزی لازم است که با انواع آن آشنا شده و بر اساس یک راهنمای خرید، بهترین روکش صندلی برای پراید را انتخاب کنید. در ادامه به بررسی نکاتی که باید برای خرید به آنها توجه داشته باشید می‌پردازیم.

راهنمای خرید روکش صندلی پراید

برای اینکه یک انتخاب درست داشته باشید و بهترین روکش صندلی خودرو برای پراید خود انتخاب کنید، لازم است پیش از هر چیزی یک بررسی روی عوامل و شرایطی که در انتخاب روکش صندلی خوب برای پراید دخیل هستند داشته باشید.

در ادامه به بررسی ۴ تا از مهم‌ترین دلایلی که با استفاده از آن می‌توانید بهترین روکش صندلی پراید را انتخاب کنید ببررسی می‌کنیم. در هنگام خرید حتما سعی کنید که این ۴ نکته را بررسی کنید.

بهترین جنس روکش صندلی پراید را انتخاب کنید

روکش صندلی پراید در چندین جنس مختلف و با دوخت متنوع تولید می‌شود که هر یک برای استفاده در شرایط خاصی و برای گروه‌های مختلفی مناسب هستند.

روکش صندلی پراید پارچه‌ای

این نوع روکش‌ها همانطور که از نامشان مشخص است تماما از جنس پارچه هستند. استفاده از این نوع هم دارای یک سری مزایا است و هم اینکه یک سری معایب دارد که عبارتند از:

  • مستعد کثیفی در صورت ریختن مایعات
  • امکان سوختن سریع در مواقعی مثل افتادن ته سیگار
  • رنگ پریدگی در حالتی که نور مستقیم به آنها بتابد
  • شستشوی ساده و امکان نصب و باز کردن سریع
  • مقاومت کم در برابر پاره شدن و سایش
  • مناسب برای محیط‌های خشک
  • تنوع رنگ و طرح بسیار بالا

روکش صندلی پارچه ای پراید

روکش صندلی پراید چرم

این نوع روکش‌ها همانطور که از نامشان مشخص است با استفاده از چرم دوخته می‌شوند. در دوخت این روکش از چرم مصنوعی استفاده می‌شود که در چند درجه مختلف گروه‌بندی شده و دارای تنوع رنگ نسبتا محدودی هستند. از مزایا و معایب روکش چرم صندلی پراید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تمیز کردن این روکش ساده‌تر است. کافی است از یک دستمال مرطوب یا پاک کننده‌ها استفاده کنید.
  • برای استفاده در محیط‌های گرم توصیه نمی‌شود.
  • در اثر تابش شدید نور می‌تواند بوی بدی در محیط پخش کند.
  • رنگ‌بندی آن محدودتر است. اما اگر از چند رنگ مختلف استفاده شود می‌تواند طرح گوناگونی داشته باشد.
  • برای استفاده در محیط‌های سرد در زمستان مناسب نیست و مدتی طول می‌کشد تا هوای داخل خودرو متعادل شود.

روکش صندلی پراید پارچه و چرم

این نوع روکش هم همانطور که می‌دانید با ترکیبی از چرم و پارچه دوخته می‌شود. در برخی موارد درصد چرم بیشتر از پارچه بوده و در برخی مدل‌ها هم حالت عکس آن وجود دارد.

از آنجایی که استفاده از دو نوع متریال در ساخت این پارچه استفاده شده، ابتدا باید دید که درصد بیشتر ان از پارچه است یا چرم؟ سپس ببینیم که چه مزایای و معایبی دارد.

روکش صندلی اسپرتی پراید صبا

رنگ روکش صندلی را متناسب با خودرو انتخاب کنید

انتخاب رنگ روکش صندلی پراید یک چیز سلیقه‌ای است. اگر جوان پسند باشید ترکیبی از رنگ‌های مشکی و قرمز، مشکی و آبی یا رنگ‌های تیره و قهوه‌ای گزینه خوبی است. در حالی که بیشتر افراد بزرگسال به رنگ‌های روشن و کرمی علاقه‌مند هستند.

سعی کنید رنگ روکش را بر اساس تریم داخلی خودرو انتخاب کنید. رنگ روکش یا باید ضد تریم باشد یا اینکه هماهنگ با آن انتخاب شود که ست شده باشد.

اما توصیه می‌کنم از روکش‌های تیره استفاده کنید که اگر روکش کثیف شد زیاد خودنمایی نکند. استفاده از رنگ‌های کرمی و روشن سریعا کثیفی را نمایان می‌کند و مجبور هستید مدام آنها را بشویید. در حالی که رنگ‌های تیره صرفا در حالتی که با گرد و خاک کثیف شوند مشخص خواهند شد که آن هم با کشیدن یک پارچه مرطوب قابل حل شدن است.

روکش بلژیکی پراید صبا

دقت کنید که در کجا زندگی می‌کنید

همانطور که اشاره کردم، محیطی که در آن زندگی می کنید در انتخاب جنس و نوع روکش صندلی تاثیر بالایی دارد. کشور ما ایران دارای آب و هوایی چهار فصل است. اگر اکنون در یکی از شهرهای جنوبی باشید، از شدت گرما در برخی ساعات طاقت بیرون ماندن را نخواهید داشت. در مقابل اگر یک ماشین فوق سریع باشد که در عرض چند دقیقه به یکی از شهرهای شمال غرب ایران سفر کنید، از شدت سرما باید لباس بیشتری بپوشید.

همین آب و هوای مختلف به دلیل گرما و سرمای موجود باعث می‌شود تا در انتخاب روکش صندلی خوب هم تاثیر بگذارد. حتی این موضوع به درجه رطوبت هم وابسته است که در شهرهای شمالی و جنوبی که هوا شرجی است باید دقت کرد.

  • روکش‌های چرمی: برای استفاده در محیط‌های مرطوب و نسبتا گرم گزینه بسیار عالی هستند. اما در محیط‌های سرد باعث می‌شوند تا مدت هوای داخلی خودرو در دقایق اولیه که سوار می‌شوید دیرتر گرم شود. یا در محیط‌های بسیار گرم هم به دلیل شدت گرما بوی بدی خواهند داشت.
  • روکش‌های پارچه‌ای: برای استفاده در محیط‌های خشک و سرد گزینه خوبی هستند. این روکش‌ها در محیط‌های مرطوب، خصوصا شهرهای شمالی خیس شده و موجب دردهای عضلانی خواهند شد. در حالی که برای استفاده در محیط‌های گرم گزینه خوبی بوده و محیط داخلی خودرو هم زیادی گرم نمی‌شود. تنها نکته این است که باید از تابش نور مستقیم آفتاب در امان باشند تا موجب رنگ پریدگی نشود.

به وزن روکش صندلی دقت کنید

شاید عجیب به نظر برسد، ولی روکش‌هایی که دارای وزن کمی هستند، مواد کمتر و البته با ضخامت کمتر در انها استفاده شده که کیفیت خوبی ندارند.

روکش‌های سنگین نشان از این دارند که ابر استفاده شده در آنها ضخیم‌تر است، جنس خود روکش ضخامت بیشتری دارد که مقاوم‌تر است و از همه مهم‌تر اینکه در اثر کشیدگی موجب پاره شدن دوخت ان نخواهد شد.

در حالی که روکش‌هایی با وزن کم این شرایط را نداشته و عمر بسیار پایینی هم خواهند داشت.

برای آشنایی با روکش صندلی های مختلف و انتخاب روکش صندلی مناسب می توانید از مقالات وبلاگ اسپرت سهند بهره ببرید.

خرید روکش صندلی پراید را با اسپرت سهند تجربه کنید

خرید اینترنتی روکش صندلی شاید در نگاه اول برای شما نگران کننده به نظر برسد و فکر کنید که وقتی ما محصول را نمی‌توانیم لمس کنیم و از آنجایی که در بخش راهنمای خرید گفته شده که به وزن محصول دقت کنیم، چطور می‌توانیم روکش مناسبی را انتخاب کنیم؟

سایت اسپرت سهند به نشانی اینترنتی www.sportsahand.com به صورت تخصصی در زمینه تولید و فروش انواع روکش صندلی خودروهای ایرانی و خارجی فعالیت دارد. شما می‌توانید با خرید آنلاین روکش صندلی پراید از این سایت علاوه بر قیمت ارزانی که در نظر گرفته شده است از مزایای زیر بهره‌مند شوید.

ارسال رایگان سفارشات بالای ۵۰۰ هزار تومان

اسپرت سهند علاوه بر روکش صندلی، محصولات دیگری را در زمینه خودرو ارائه می‌کند که می‌توانید لوازم جانبی و لوازم مصرفی را برای خودرو خود از آن خرید کنید. به پاس ارج نهادن به شما خریداران این امکان را فراهم کردیم تا برای خریدهای بالای 600 تومان هزینه ارسال محصول را رایگان کنیم.

بنابراین اگر علاوه بر روکش صندلی به محصولات دیگری برای خودرو خود نیاز دارید، می‌توانید آنها را هم در سبد خرید اضافه کنید تا هزینه ارسال محصول و تحویل آن درب منزل از طریق پست یا شرکت‌های واسطه به صورت رایگان برای شما محاسبه شود. کافی است جمع کل خرید شما بالای ۵۰۰ هزار تومان باشد.

امکان مرجوع کردن روکش صندلی پراید تا ۷ روز

به منظور ارج نهادن و جلب رضایت مشتریان این امکان را فراهم کردیم که تا ۷ روز پس از تحویل محصول قادر به بررسی ان باشید و اگر به هر دلیلی از خرید خود منصرف شدید آن را مرجوع کنید.

شما در طول این مدت ۷ روز فرصت دارید تا محصول را از هر نظر بررسی کرده و اگر مغایرتی در ان وجود داشت که موجب منصرف شدن شما از خرید شده، کافی است با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرید تا پس از بررسی‌های لازم، مراحل مرجوع کردن کالا را به شما اعلام کنند.

تخفیف 4 درصدی ویژه کاربران سایت رجا نیوز

و در انتها یک پیشنهاد ویژه برای کاربران و بازدید کنندگان سایت الف داریم. شما که در این صفحه قرار دارید، می‌توانید با استفاده از کد تخفیف rajanews که به صورت نامحدود ایجاد شده و همه کاربران قادر به استفاده از این کد هستند، در هنگام خرید با وارد کردن این کد از تخفیف 4 درصدی برای خرید روکش صندلی پراید استفاده کنید.

تفاوتی ندارد که روکش صندلی انتخاب شده برای کدام مدل پراید باشد. این تخفیف بر روی دسته بندی محصولات روکش صندلی اعمال شده و می‌توانید در خرید خود 4 درصد تخفیف دریافت کنید.