هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
جمعه، 10 فروردين 1403
ساعت 02:54
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

يكشنبه 22 خرداد 1401 ساعت 13:36
يكشنبه 22 خرداد 1401 13:35 ساعت
2022-6-12 13:36:11
شناسه خبر : 358275

سینمای هند در سال‌های اخیر پیشرفت‌های زیادی داشته و در کنار بازیگران فوق العاده‌ای که به دنیا معرفی کرده است؛ به افزایش کیفیت فیلم و سریال‌هایشان نیز پرداخته‌اند. با این وجود هنوز هم به آن صورت فیلم‌های هندی، مخاطبان استانداردی ندارد. این در حالی است که دانلود فیلم هندی در ایران، رو به افزایش است که این موضوع نشان از علاقه‌مندی به فیلم و سریال‌های احساسی برای ما ایرانی‌ها دارد. در واقع در طول تاریخ سینمای هند، فیلم‌های فوق العاده جذابی تولید شده است که شاید بسیاری از آنها را مشاهده نکرده باشید. به‌همین دلیل توصیه می‌کنیم که اگر به دانلود فیلم هندی علاقه‌مند هستید؛ تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید. چرا که قرار است به معرفی بعضی از بهترین فیلم‌های هندی با دوبله و زیرنویس فارسی اشاره کنیم.

معرفی فیلم راننده شبانه Night Driver 2022

فیلم راننده شبانه در ژانر درام و هیجان‌انگیز تولید شده که محصول سال 2022 سینمای هند است. داستان این فیلم هندی به این صورت است که یک زوج عاشق در یکی از خیابان‌های هند در حال رانندگی هستند که در یک سانحه تصادف، خود را درگیر پلیس و یک شخصیت سیاسی فاسد می‌بینند که در تعقیب‌شان هستند. کارگردان این مجموعه ابی آبراهام است و از جمله بازیگران این فیلم نیز می‌توان به کایلاش، موتومانی، آنا بن، روشن متیو، کالاباوان شاجون و... اشاره کرد. گفتنی است که دانلود فیلم هندی رانندگی شب با بهترین کیفیت و دوبله فارسی در سایت‌های معتبر، قابل دسترس خواهد بود که در ادامه به یکی از بهترین‌ها در این زمینه اشاره می‌کنیم.

معرفی سریال Special Ops 2020 عملیات ویژه

اگر به فیلم و سریال‌های اکشن و هیجان انگیز هندی علاقه‌مند هستید؛ پیشنهاد می‌کنیم عملیات ویژه را که در سال 2022 تولید شده است، فراموش نکنید. امتیاز 8.5 این فیلم در IMDB از جمله مهم‌ترین دلایلی است که توصیه به دیدن این سریال داریم. این داستان حول محور ادعای همت سینگ است که مدعی مرموز بودن حمله سال 2001 به پارلمان هند توسط فردی حرفه‌ای است. با این وجود هیچکس ادعایش را جدی نمی‌گیرد تا اینکه همت سینگ با تشکیل یک گروه 5 نفره به کنکاش در این خصوص اقدا می‌کند. گفتنی است که در این سریال خارجی بازیگران حرفه‌ای مانند کی کی منون، سجاد دل افروز، سنا خان، مهر ویج، موزامیل ایبراهیم و... حضور دارند. دانلود فیلم هندی عملیات ویژه با کیفیت عالی و دوبله و زیرنویس فارسی را به همه افراد توصیه می‌کنیم.

معرفی فیلم هندی هیولا Beast 2022

از دیگر فیلم‌های فوق العاده جذاب هندی که با دوبله فارسی و البته زیرنویس در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد؛ فیلم هیولا است که به تازگی انتشار یافته است. این فیلم ژانر کمدی، هیجان‌انگیز، اکشن و جنایی دارد که کارگردانی آن نیز بر عهده نلسون دیلی‌کاپور بوده است. داستان این فیلم در مورد یک افسر سابق اطلاعاتی است که متوجه یک گروگان‌گیری در یک پاساژ می‌شود که بلافاصله تصمیم به نجات گروگان‌ها می‌گیرد. در این حین اتفاقاتی رخ می‌دهد که فیلم را فوق العاده جذاب کرده است. در این فیلم هندی، بازیگرانی مانند سل مورگان، آپارنا داس و انکور ویکال به ایفای نقش پرداخته‌اند. دانلود فیلم هندی دوبله فارسی هیولا را با بهترین کیفیت امتحان کنید و لذت ببرید.

دانلود فیلم K.G.F 2022 کی‌جی‌اف

این فیلم در ژانر اکشن و جنایی بوده و نمره 6.9 از 10 را از سایت IMDB دریافت کرده است. داستان این فیلم درباره‌ی راکی است که خرابی‌های زیادی به بار می‌آورد که از جمله می‌توان به کشتن وارث ظاهری ویرات، تصاحب کردن طلای کولار، گروگان‌گیری اندروز و... اشاره کرد. در این میان Adheera ظهور می‌کند و ادامه‌ی این فیلم شکل می‌گیرد. کارگردان این مجموعه Prashanth Neel بوده و بازیگران این فیلم نیز آنانت نگ، آرچانا جویس، آچیوث کومار و... هستند که به بهترین شکل ممکن در فیلم کی‌جی‌اف به ایفای نقش پرداخته‌اند. دانلود فیلم هندی K.G.F با دوبله‌ی فارسی و البته زیرنویس جذاب در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد داشت.

معرفی فیلم باچان پاندی 2022

ژانر این فیلم هندی اکشن، جنایی و کمدی بوده و کارگردان آن نیز فرهاد سامجی است. این فیلم که محصول هندوستان است از سایت IMDB نمره 7.1 از 10 را دریافت کرده است که این موضوع نشان می‌دهد که فیلم باچان پاندی ارزش دیدن را دارد. داستان این فیلم درباره‌ی کارگردانی است که قصد دارد در خصوص یک گانگستر شرور، فیلم‌سازی کند و این موضوع وی را با اتفاقات خطرناک روبرو می‌کند. از بازیگران این مجموعه می‌توان به ابهیمانیو سینگ، سحرش کومار، آکشی کومار، آروسا خان، موبشیر بشیر بیق و... اشاره کرد. توصیه می‌کنیم که اگر به دانلود فیلم هندی علاقه دارید؛ حتماً این را مشاهده کنید. گفتنی است که این فیلم با دوبله و زیرنویس فارسی در دسترس قرار دارد.

معرفی فیلم تنها در شب 2020 Raat Akeli Hai

از جمله فیلم‌های هندی فوق العاده زیبا که محصول سال 2020 است؛ تنها در شب نام دارد که نمره قابل قبول 7.2 را دریافت کرده است. این فیلم در ژانر معمایی، رازآلود و جنایی بوده که کارگردانی آن برعهده هانی تریهان است. از بازیگران این مجموعه نیز می‌توان به شریدار دبی، رادیکا آپتی، شیوانی راگوانشی، پادماواتی رائو و نوازالدین صدیقی اشاره کرد. داستان تنها در شب نیز به مرگ مشکوک در شب عروسی بر می‌گردد که متهم اصلی این پرونده نیز عروس مراسم است. به طورکلی اگر به دانلود فیلم هندی جنایی و هیجان‌انگیز علاقه‌مند هستید؛ توصیه می‌کنیم حتماً این فیلم جذاب را تماشا کنید. تنها در شب به صورت زیرنویس و دوبله فارسی برای دانلود در اختیار فیلم‌دوستان قرار دارد.

دانلود فیلم Maaran 2022 ماران

فیلم ماران به کارگردانی Karthick Naren از جمله فیلم‌های سبک اکشن و هیجان انگیز است که در سال 2022 تولید شده است. خلاصه این فیلم به این صورت است که یک روزنامه نگار به واسطه‌ی بر ملا کردن یکسری حقایق تلخ یک سیاستمدار، دچار حوادث تلخ می‌شود که بهتر است ادامه‌ی آن را خودتان مشاهده کنید. این فیلم هندی که با دوبله و زیرنویس فارسی برای دوست‌داران این سبک از فیلم‌ها در نظر گرفته شده است؛ بازیگرانی مانند دانوش، آودکلام نارن، ساموتیراکاتی، اسمروثی، ونکات و... در آن ایفای نقش کرده‌اند. گفتنی است که دانلود فیلم اکشن ماران در سایت‌های معتبر برای شما عزیزان در نظر گرفته شده که به راحتی می‌توانید با کیفیت‌های مناسب، دانلود و استفاده کنید.

معرفی فیلم گردهمایی Jalsa 2022

این فیلم که محصول هندوستان در سال 2022 است در ژانر مهیج و درام تولید شده است. کارگردان این مجموعه Suresh Triveni است و بازیگران آن نیز اقبال خان، ماناو کائول، شفالی شاه، ویاتری بندی، روهینی هاتانگادی و... هستند. داستان فیلم گردهمایی نیز حول یک روزنامه نگار می‌چرخد که مایا نام دارد. در واقع این فرد در زمان بازگشت از محل کار به منزل با دختر جوانی تصادف و سپس از محل فرار می‌کند و بعدها متوجه می‌شود که دختر در شب تصادف، دختر آشپز منزلش است که این موضوع سبب شکل‌گیری اتفاقات جالب می‌شود. دانلود فیلم هندی گردهمایی به‌صورت دوبله به همه‌ی شما عزیزان پیشنهاد می‌شود.

دانلود فیلم FIR 2022 صنوبر

از جمله فیلم‌های هندی جذاب که در سبک اکشن ساخته شده است؛ صنوبر نام دارد. این فیلم نمره قابل قبول 7.3 را دریافت کرده و کارگرانی این مجموعه نیز بر عهده مانو آناند بوده است. فیلم صنوبر در خصوص شخصی به نام عرفان است که به زندگی عادی خود مشغول است؛ اما رسانه‌ها او را یک فرد تروریست معرفی کرده‌اند. این موضوع سبب می‌شود که عرفان مجبور به اثبات بی‌گناهی خود می‌شود که در این بین، ماجراهای عجیب و غریبی اتفاق می‌افتد. از بازیگران این مجموعه نیز می‌توان به گاوراو نارایانان، ویشنو ویشال، گواتام واسودف منون، رایزا ویلسون، ربا مونیکا جان و... اشاره کرد. دانلود فیلم هندی صنوبر با کیفیت‌های مناسب و زیرنویس و دوبله ایده‌آل در اختیار علاقه‌مندان قرار داده شده است.

دانلود فیلم سلام نظامی Salate 2022

اگر به دانلود فیلم اکشن، درام و هیجان‌انگیز علاقه دارید توصیه می‌کنیم حتماً این فیلم ساخته سال 2022 سینمای هندوستان را تماشا کنید. این فیلم درباره یک رهبر سیاسی بزرگ در هند است که بوسیله‌ی فردی خلافکار کشته می‌شود و پلیس باید با استفاده از سرنخ‌ها  قاتل را پیدا کند. فیلم سلام نظامی به کارگردانی روش اندروز ساخته شده است که دارای بازیگران حرفه‌ای مانند دیپاک پارامبول، مانوج کی، بوبان آلمودا، دیانا پنتی و... است. به طورکلی دانلود فیلم هندی سلام نظامی با بهترین کیفیت و دوبله فارسی در اختیار علاقه مندان به سینمای هندوستان قرار گرفته است.

دانلود فیلم هندی با دوبله فارسی از مرسی دانلود

ما در این مقاله سعی کردیم به بهترین‌ فیلم‌های هندی در سبک‌های مختلف بپردازیم تا اگر شما عزیزان علاقه‌مند به دانلود این نوع از فیلم و سریال‌ها هستیدغ بتوانید با دغدغه‌ی کمتری به تماشای فیلم دلخواه‌تان بپردازید. از ویژگی‌های منحصربفرد فیلم‌های معرفی شده می‌توان به قابلیت دوبله فارسی و همچنین زیرنویس فارسی اشاره کرد که تماشای این نوع فیلم‌ها را برای کاربران راحت کرده است. اما یکی از دغدغه‌های افراد برای دانلود فیلم هندی، انتخاب یک سایت مطمئن برای دانلود است که برای این منظور پیشنهاد می‌کنیم که از سایت "مرسی دانلود" استفاده کنید. در این سایت با بهترین فیلم‌های هندی به صورت دوبله فارسی و زیرنویس‌دار مواجه خواهید بود که دست‌تان برای انتخاب نوع دلخوه باز خواهد بود. ضمناً در صورت اینکه فیلم یا سریال مدنظرتان در سایت وجود نداشته باشد؛ به راحتی می‌توانید درخواست آپلود آن را به مدیران مجموعه ارسال کنید تا در صورت امکان شرایط برای قرارگیری فیلم آماده شود. حال برای اینکه بتوانید از کلیه‌ی فیلم و سریال‌های دوبله فارسی استفاده کنید؛ کافی است که به سایت "مرسی دانلود" به آدرس اینترنتی https://mer30download.com/ مراجعه نمایید.