هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
جمعه، 7 ارديبهشت 1403
ساعت 02:34
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

شنبه 10 ارديبهشت 1401 ساعت 12:46
شنبه 10 ارديبهشت 1401 12:42 ساعت
2022-4-30 12:46:12
شناسه خبر : 357340
پوشاک شامل انواع لباس هایی است که در طراحی های مختلف به تولید می رسند. اگر بخواهیم به طور کلی پوشاک را دسته بندی کنیم شامل پوشاک مردانه ، پوشاک زنانه و پوشک بچه گانه می باشد

. افراد در زمان خرید پوشاک به فاکتور هایی مانند کیفیت، جنس، قیمت، سایز، مدل، طرح، رنگ، کاربرد و... توجه دارند زیرا لباس ها در تنوع بالایی به تولید می رسند. در این مقاله قصد داریم به پوشاک مردانه بپردازیم.

پوشاک کده به عنوان یکی از تولیدکنندگان بزرگ پوشاک مردانه ، دارای سابقه ی طولانی و فعالیت گسترده در زمینه ی فروش انواع پوشاک مردانه و زنانه می باشد. این مرکز بزرگ و معتبر ، فروش محصولاتش را به قیمت عمده ارائه می کند بنابراین با ارزان ترین قیمت می توانید پوشاک مورد نظر خود را تهیه نمایید.

پوشاک مردانه

پوشاک مردانه یکی از دسته بند های پوشک است که برای آقایان مورد استفاده قرار می گیرد و شامل انواع لباس های رسمی، لباس راحتی، لباس اسپرت، لباس مجلسی و... می باشد. تنوع پوشاک مردانه بسیار بالا بوده و افراد با توجه به انتظاراتشان از لباس، پوشاک مورد نظر خود را تهیه می کنند. آقایان همه به دنبال خرید لباس هایی شیک و زیبا هستند که از کیفیت بالایی هم برخوردار باشد به همین دلیل یافتن فروشگاهی که بتواند تمامی فاکتور های مهم برای پوشاک را در نظر گرفته باشد بسیار مهم است و تنها برخی از تولیدکنندگان تمامی مشخصات یک لباس ایده آل را برای محصولاتشان در نظر می گیرند که یکی از این مراکز ، تولیدی پوشاک کده است. در ادامه به برخی از رایج ترین پوشاک مردانه می پردازیم:

انواع پوشاک مردانه

  • تیشرت مردانه

تی شرت شامل پیراهن ساده ای است که استفاده از آن توسط اقایان بسیار رایج می باشد و برای فصول گرم سال مناسب است زیرا دارای آستین های کوتاه می باشد. تی شرت ها برای آقایان و خانم ها به تولید می رسد که در تنوع بسیار زیادی است. تی شرت ها در انواع متنوع از نظر طرح و رنگ بندی و مدل می باشند مثلا تی شرت سه دکمه یا پولوشرت، تی شرت یقه گرد، تی شرت یقه هفت و...

  • بلوز:

یکی از انواع پوشاک مردانه، بلوز است که شبیه به تی شرت است اما دارای آستین بلند می باشد. از این نوع پوشاک مردانه برای فصل پاییز بیشتر استفاده می شود. این نوع از پوشاک نیز شامل تنوع بالایی مانند بلوز یقه گرد، بلوز یقه هفت ، بلوز زیپ دارد و... می شود.

  • پیراهن

پیراهن از انواع پوشاک مردانه رایجی است که افراد زیادی از آن استفاده می نماید. پیراهن مردانه به دلیل جنس نخی و نازک بسیار پر طرفدار می باشد. پیراهن با الیاف مصنوعی و طبیعی مانند پنبه در بازار به فروش می رسد که پیراهن با الیاف مصنوعی ارزان تر می باشد. انواع پوشاک مردانه در نوع پیراهن مردانه شامل پیراهن آکسفورد، پیراهن مردانه جین، پیراهن مردانه مجلسی، پیراهن مردانه رسمی، پیراهن اداری و.. می باشد.

  • ژاکت

ژاکت از انواع لباس های بافتنی مردانه است که دارای آستین بلند بوده و برای فصول سرد مورد استفاده قرار می گیرد. این لباس به عنوان لباس رویی مورد استفاده قرار گرفته و بالاتنه را به طور کامل می پوشاند. ژاکت و پلیور شبیه به هم هستند و برخی از افراد تفاوت این دو نوع از پوشاک مردانه را نمی دانند و گاها نام پلیور را به جای ژاکت استفاده می کنند. باید بدانید که پلیور جلو بسته بوده اما ژاکت جلو باز است.

  • هودی

هودی برای استفاده در فصول سرد استفاده می شود. در گذشته هودی بیشتر توسط ورزشکاران استفاده می شد اما امروزه افراد زیادی از هودی استفاده می نمایند. این نوع از پوشاک مردانه برای تیپ های اسپرت مورد استفاده قرار می گیرد و معمولا جوانان بیشترین استقبال را از هودی ها دارند. هودی ها دارای انواع هودی زیپ دار، هودی بدون زیپ و هودی نیم زیپ می باشند.

  • سویشرت

سویشرت از انواع پوشاک مردانه است که لباسی آستین بلند با زیپ و به صورت جلو باز می باشد. از سویشرت برای فصل های سرد سال می توان بهره برد. سویشرت ها نیز در تنوع بالا از نظر طرح و رنگ بندی می باشند و مناسب برای تیپ های اسپرت می باشند.

تی شرت تابستانی مردانه

فروش پوشاک مردانه ارزان

فروش پوشاک مردانه توسط تولید کنندگان زیادی در داخل و خارج از کشور انجام می گیرد و هر یک از تولید کنندگان ، کیفیت های مختلف را برای تولید محصولاتشان در نظر می گیند بنابر این باید از تولید کنندگان معتبر خرید خود را انجام دهید تا از نظر کیفیت اطمینان کامل را داشته باشید. پوشاک کده یکی از فروشندگان بزرگ پوشاک مردانه در کشورمان است که انواع پوشاک مردانه را در طرح های زیبا و جدید با کیفیت های عالی عرضه می نماید و متقاضیان خرید می توانند با مراجعه به سایت پوشاک کده ، پوشاک مورد نظر خود را به صورت اینترنتی تهیه نمایند.  پوشاک کده به دلیل تولید پوشاک و عرضه ی مستقیم آن، با حذف واسطه ها توانسته قیمت گذاری بسیار عالی را داشته باشد و تمامی لباس ها با قیمت ارزان به شما مشتریان گرامی ارائه شوند.

قیمت پوشاک مردانه

قیمت پوشاک مردانه با توجه به پارچه و متریال مورد استفاده در آن ، کیفیت ، نوع دوخت و طراحی و... در نظر گرفته می شود به همین دلیل است که تنوع قیمت پوشاک مردانه در بازار بسیار مختلف بوده و هر یک از فروشندگان نیز با در نظر گرفتن سود های مختلف ، قیمت پوشاک مردانه را به شکلی متفاوت ارائه می کنند. یکی از راه هایی که بتوانید خرید پوشاک مردانه را با قیمت ارزان انجام دهید ، خرید مستقیم از تولید کنندگان است. با خرید از تولید کنندگان شما با ارزان ترین قیمت می توانید پوشاک مورد نظر خود را خریداری نمایید که تنها برخی از تولیدکنندگان دارای فروشگاه هستند و فروش جزئی را دارند. 

فروش اینترنتی پوشاک مردانه

پوشاک کده به منظور خدمات دهی بهتر به مشتریانش فروش اینترنتی پوشاک مردانه و زنانه را در نظر گرفته است و ارسال محصولات را به سراسر کشور انجام می دهد بنابراین با اطمینان به سایت پوشاک کده مراجعه نمایید و خرید محصولات را به صورت اینترنتی انجام دهید. این مجموعه معتبر و قابل اعتماد تمامی مشتریان بوده و یکی از بهترین مراکز ارائه دهنده ی انواع پوشاک در کشورمان است.

شلوار-تابستانی-مردانه

تولیدکنندگان در صورتی که از پارچه ها و متریال با کیفیت برای تولید لباس ها اساتفاده کنند ، در نهایت لباس ها کیفیت مورد انتظار را خواهند داشت و با توجه به تنوع متریال مورد استفاده در دوخت لباس ها ، کیفیت های مختلفی را در پوشاک مردانه مشاهده می کنیم . به طور کلی هر چه کیفیت بالاتر می رود ، قیمت لباس ها افزایش پیدا می کند اما این به این معنی نیست که هزینه ی زیادی را برای خرید پوشاک مردانه در نظر بگیرید. شما می توانید با خرید از تولید کنندگان و مراکز فروش مستقیم ، با قیمت های بسیار عالی محصولات مورد نظرتان را تهیه نمایید. بی شک پوشاک کده از معتبرترین مراکز عرضه و توزیع پوشاک مردانه و زنانه است که لباس هایی بسیار متنوع و زیبا را در نظر گرفته تا بتواند پاسخگویی تمامی مشتریانش باشد. این مجموعه تنوع گسترده ای از پوشاک را گردآوری نموده و تمامی محصولات دارای سطح کیفی بالایی هستند و به همین دلیل مشتریان دائمی زیادی به این مجموعه مراجعه می نمایند.

https://pooshakkade.com/