هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
جمعه، 31 فروردين 1403
ساعت 10:29
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

چهارشنبه 26 آبان 1400 ساعت 12:16
چهارشنبه 26 آبان 1400 12:10 ساعت
2021-11-17 12:16:02
شناسه خبر : 352847

  یکی از نوشیدنی های پرمصرف در ایران که طرفداران زیادی دارد، دلستر است. این نوشیدنی که به عنوان یکی از نوشیدنی های قدیمی از آن یاد می شود، توسط برندهای مختلفی تولید می شود که کیفیت هر کدام تا حدودی با یکدیگر متفاوت است‌. اگر شما به دلستر علاقه داشته باشید، باید نام بهترین برندهای دلستر را بدانید.

اگر در زمان خرید دلستر نام برند و تولید کننده آن برای شما مهم است تا پایان با ما همراه باشید زیرا در ادامه قصد داریم، نام بهترین برندهای دلستر را به شما معرفی کنیم.

 دلستر یک نوشیدنی دلچسب 

دلستر که این روزها در سر سفره های بسیاری از مردم قرار دارد، یک نوشیدنی غیر الکلی است که بر خلاف دیگر نوشیدنی گازدار، دارای فواید و خاصیت های درمانی متعددی است.  این نوشیدنی پر خاصیت از عصاره جوانه جو به دست می آید و در آن موادی چون ویتامین ب، گلوکز، مالت جو، اسیدهای سی و ... می باشد.

معمولا افرادی که دارای کمبود وزن هستند، استفاده از دلستر می تواند به افزایش وزن آن ها کمک کند. در بازار برندهای مختلفی نسبت به تولید دلستر می پردازند که در ادامه بهترین برندهای آن را تولید کرده ایم.

 

خرید دلستر از بنکداری آوان مال

 

1.  دلستر بهنوش

یکی از برندهای ایرانی که از قدیمی ترین برندها به حساب می آید، برند دلستر است که در طعم های مختلفی تولید می شود. در میان دلسترهای طعم دار و ساده، دلسترهای ساده از کیفیت بالاتر و بهتری برخوردار هستند.

معمولا ویژگی هایی چون تلخی متوسط به پایین، طعم ها و مزه های گرم و ... از ویژگی های آن است. اگر به دنبال یک دلستر با سطح کیفیت مناسب و راضی کننده هستید، دلستر بهنوش انتخاب مناسبی است که در قوطی های بسیار زیبایی عرضه می شوند.

دلستر های بهنوش در بسته بندی های مختلف و با اندازه های متفاوت تولید می شوند که هر کدام را می توانید خریداری کنید.

2. دلستر هوفنبرگ

یکی از بهترین دلسترهای موجود در بازار دلستر هوفنبرگ می باشد که تولید آن در شهر قزوین است. این محصول تحت لیسانس آلمان است که ویژگی هایی چون دارا بودن گاز متعادل، کف متوسط و طعم بی نظیر از مخصوص این محصول است.

دلستر هوفنبرگ با طعم تلخ خود با یک بار استفاده در ذهن ها ماندگار خواهد شد که محصول را می توانید از فروشگاه های معتبر خریداری کنید. این شرکت همکاری خود را با ایزا هوبر در سال ۱۳۸۴ آغاز کرده است و طعم آن به دلیل وجود رازک در این محصول است.

 

3. دلستر باواریا

یکی دیگر از برند های بسیار معروف در دنیا دلسترهای باواریا می باشد که محصول یک شرکت هلندی است. در واقع شرکت باواریا به عنوان دومین شرکت در کشور هلند از آن یاد می شود که سهم زیادی از بازار دلستر در جهان را در اختیار دارد.

شما نیز می توانید از طعم این دلستر وارداتی بهره مند شوید که ویژگی هایی چون رنگ طلایی، طعم تلخ شدید، کیفیت بالا و ... در این محصول دیده می شود.

4. دلستر ایستک

در میان برندهای ایرانی نام برند ایستک همیشه شنیده می شود که نشان از کیفیت راضی کننده آن دارد. این شرکت محصولات خود را در سال ۱۳۸۲ تولید کرده است و اکنون نمایندگی های مختلف آن در شهرهای متعددی فعالیت می کنند.

دلستر ایستک در طعم های مختلفی تولید می شود که برای خوش طعم کردن آن از اسانس های مختلفی استفاده می شود. دلستر مزیت ها و فواید زیادی دارد، اما در برخی از برندها به دلیل وجود اسانس های زیاد استفاده زیاد از آن ها توصیه نمی شود. آوان مال این محصول را در کمترین زمان ممکن به صورت آنلاین در اختیار شما قرار خواهد داد. شما می توانید برای خرید دلستر ایستک با بهترین قیمت ها  همین حالا اقدام کنید.

دلستر ایستک آوان مال

 

خرید انواع دلستر از بنکداری آنلاین آوان مال 

برای خرید دلستر که یک نوشیدنی مفید است، باید فروشگاهی را انتخاب کرد که دلستر تمام برندهای معتبر و مختلف را به فروش برساند. فروشگاه اینترنتی آوان مال مرکزی معتبر برای خرید دلستر و دیگر محصولات است که قیمتی بسیار مناسب برای خریدهای عمده در اختیار مشتریان قرار می دهد.

این شرکت فعالیت خود را در سال ۱۳۹۲ آغاز کرده است و امروزه با راه اندازی فروشگاه آنلاین خود، یک فروشگاه بزرگ ایجاد کرده است که در هر لحظه می توان قیمت محصول را به صورت آنلاین و در کمترین زمان مشاهده کرد که به دلیل حذف بسیاری از واسطه ها قیمت های بسیار مناسب تر و اقتصادی تری را برای محصولات خود تعیین می کند. مهم ترین مزیت خرید از بنکداری آوان مال این است که شما می توانید محصولات و قیمت  بنکداری های مختلف را بررسی کنید و تصمیم بگیرید که از کدامیک خرید خود را انجام دهید و همه محصولات خریداری شده از بنکداری ها را یکجا تحویل بگیرید. در واقع آوان مال جایی است که تمامی بنکداری های بزرگ و معتبر را گرد هم آورده تا تجربه ی خریدی آسان، اقتصادی و لذت بخش را برای شما رقم بزند.

شما نیز می توانید به صورت آنلاین خرید عمده دلستر در برندهای مختلف را از این فروشگاه انجام دهید تا هم در زمان و هم در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

آوان مال

 

کلام پایانی

در کنار نوشیدنی های گازدار مضر که این روزها در تمام سفره ها وجود دارد، دلستر یک نوشیدنی پر خاصیت است که طعم و مزه ای خاص دارد و ویتامین ها و مواد مغذی متعددی را همراه خود دارد. دلستر را برندهای متعددی تولید می کنند که در این مطلب برخی از آن ها را به شما معرفی کردیم.

شما می توانید دلستر برندهای مختلف را از بنکداری آنلاین آوان مال به صورت اینترنتی و با قیمتی مناسب خریداری نمایید. امیدواریم اطلاعات ذکر شده در این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد.



25
پسندیدم