هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
دوشنبه، 28 خرداد 1403
ساعت 11:24
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

دوشنبه 7 خرداد 1403 ساعت 12:40
دوشنبه 7 خرداد 1403 12:39 ساعت
2024-5-27 12:40:56
شناسه خبر : 381185
یکی از تحلیلگران جهان عرب گفت که همه جهان «ابوعبیده» سخنگوی گردان های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس و «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب الله لبنان را باور دارند، زیرا اظهارات آنها بر خلاف ادعاهای دشمن صهیونیستی، درست است.
یکی از تحلیلگران جهان عرب گفت که همه جهان «ابوعبیده» سخنگوی گردان های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس و «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب الله لبنان را باور دارند، زیرا اظهارات آنها بر خلاف ادعاهای دشمن صهیونیستی، درست است.
گروه بین‌الملل-رجانیوز: «تامر شیرین» یکی از تحلیلگران جهان عرب با اشاره به بیانیه ابوعبیده سخنگوی گردان های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس درباره اسارت نظامیان صهیونیست و انکار آن از سوی سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، آن را شکستی دیگر برای این رژیم دانست.
 
به گزارش رجانیوز، وی افزود: همه در داخل و خارج سرزمین های اشغالی و در منطقه و دنیا حرفهای ابوعبیده را تایید کردند و احدی حرف مسئول رسانه‌ای ارتشی را که بسیاری در غرب آن را صادق و اخلاق مدار توصیف می‌کنند، باور نکرد.
 
این تحلیلگر تاکید کرد: مقاومت جنگ رسانه ای را با زیرکی برده است.
 
تامر شیرین ادامه داد: زمانی که جنگ ۳۳ روزه درگرفت، اسرائیل از توان و مبارزه حزب الله غافلگیر شد و نیروهای مقاومت مانع از ورود نظامیان صهیونیست به لبنان شدند.
 
وی اضافه کرد: در آن زمان جنگ رسانه ای میان حزب الله و سخنگوی ارتش اسرائیل آغاز شد، ابتدا همه آنچه را باور داشتند که رسانه های صهیونیستی روایت می‌کردند، اما به مرور متوجه شدند که واقعیت در بیانیه های حزب الله و بیانیه های ارتش دشمن همه دروغ و پر از مبالغه است.
 
به نوشته این تحلیلگر، آن زمان سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله در نطقی تلویزیونی اعلام کرد که ناوشکن اسرائیلی که بینندگان آن را می بینند تا لحظاتی دیگر هدف قرار خواهد گرفت و این عملیات به طور مستقیم پخش و پس از آن مشخص شد که این حزب الله است که راست و دشمن صهیونیست دروغ می‌گوید.
 
وی در ادامه به اظهارنظر «ایهود اولمرت» نخست وزیر وقت رژیم صهیونیستی اشاره کرد که از بمباران بیروت دم زد و متعاقب آن سید حسن نصرالله هشدار داد که اگر بیروت بمباران شود، تل آویو موشکباران خواهد شد و رژیم صهیونیستی هرگز بیروت را بمباران نکرد.
 
تامر شیرین اضافه کرد: طبق نظرسنجی به عمل آمده میان صهیونیست ها مشخص شد که آنها حرف های سید حسن نصرالله را بیش از سخنگوی ارتش خود باور دارند. پس از آن بود که اسرائیل در جریان جنگ ۳۳ روزه سخنرانی های نصرالله را پخش نکرد و جنگ تمام و لبنان پیروز شد و اولمرت برکنار و محاکمه شد و وزیر جنگ و رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی برکنار شدند.
 
این تحلیلگر نوشت: پس از ۱۸ سال تاریخ تکرار شد و ابوعبیده سخنگوی القسام راستگو و سخنگوی ارتش دشمن دروغگو از آب درآمد. دنیا ابوعبیده را باور دارد. نتانیاهو برکنار و محاکمه و زندانی می شود و رئیس ستاد و وزیر جنگ اسرائیل نیز برکنار خواهند شد و فلسطین پیروز می شود.
 
انتهای پیام/


کلیدواژه ها »