هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
يكشنبه، 9 ارديبهشت 1403
ساعت 07:04
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

يكشنبه 11 تير 1402 ساعت 13:28
يكشنبه 11 تير 1402 12:31 ساعت
2023-7-2 13:28:34
شناسه خبر : 368726
 اشرف پهلوی معشوقه‌های متعددی داشت. رزم‌آرا، به وابسته سفارت انگلیس در تهران گفته ‌بود که اشرف پهلوی، خیلی مزاحم من می‌شود.
اشرف پهلوی معشوقه‌های متعددی داشت. رزم‌آرا، به وابسته سفارت انگلیس در تهران گفته ‌بود که اشرف پهلوی، خیلی مزاحم من می‌شود.
گروه تاریخ - رجانیوز: اشرف پهلوی معشوقه‌های متعددی داشت. رزم‌آرا، به وابسته سفارت انگلیس در تهران گفته ‌بود که اشرف پهلوی، خیلی مزاحم من می‌شود.
 
به گزارش رجانیوز به نقل از جهان نيوز: خاندان پهلوی در زمره فاسدترین و بی‌اخلاق‌ترین خاندان‌های حاکم در ایران محسوب می‌شوند. در اسناد و مدارک به جامانده از این خاندان موارد زیادی از این نوع رفتارها گزارش شده است.
 
یکی از فاسدترین افراد خاندان پهلوی، اشرف، خواهر دوقلوی محمدرضا است. اشرف روز چهارم آبان ۱۲۹۸ متولد شد و زمانی که شش سال داشت پدرش به سلطنت رسید. پس از اشغال ایران توسط متفقین و تبعید رضاخان از ایران، محمدرضا به صندلی قدرت نشست. اشرف از همان ابتدای سلطنت برادرش تا آخرین دقایق حکومت پهلوی در سال 57 نقش سرنوشت سازی در سیاست‌گذاری‌های سلسله پهلوی داشت. او زنی ماجراجو و قدرت طلب بود و در این راه از خرج پول و صرف نیرو ابایی نداشت.
 
آنچه که در ادامه می‌خوانید گوشه‌ای از پرونده کثیف دومین فرد خانواده پهلوی است.
 
مزارع خشخاش
اشرف دائم سخن از خیانت احمد شفیق، شوهر دومش را بازگو می‌کرد. در عین حال خودش معشوقه‌های متعددی داشت. یکی‌ از آنها، رزم آرا بود که نامه‌هایش را کاوه بیات منتشر کرده بود. هفت، هشت نامه ‌است که در آنها به رزم‌آرا اظهار علاقه می‌کند. اما این عشق و علاقه، رویه دیگری هم داشت. رزم‌آرا، به وابسته سفارت انگلیس در تهران گفته ‌بود که این خانم، یعنی اشرف پهلوی، خیلی مزاحم من می‌شود. او در اصفهان و خانلق مزارع گسترده خشخاش دارد و می‌خواهد که من دستور دهم‌ تریاک حاصل از آن را با کامیون‌های ارتش به تهران بیاورند. (اشرف پهلوی / ج ۲ / خسرو معتضد)



دانلود فیلم