هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
سه شنبه، 28 فروردين 1403
ساعت 03:04
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

چهارشنبه 27 مهر 1401 ساعت 14:04
چهارشنبه 27 مهر 1401 14:01 ساعت
2022-10-19 14:04:23
شناسه خبر : 361712
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب گفت: امسال تفاهمنامه‌ها و قراردادهای برگزاری ۴۰ نمایشگاه در شهر آفتاب به امضا رسیده است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب گفت: امسال تفاهمنامه‌ها و قراردادهای برگزاری ۴۰ نمایشگاه در شهر آفتاب به امضا رسیده است.
گروه اجتماعی-رجانیوز: عباس تقدسی‌نژاد در مراسم افتتاحیه «هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، عمران و خدمات شهری شهر هوشمند، مدیریت جامع شهری ماشین‌آلات و صنایع وابسته»، ضمن اشاره به استانداردهای جهانی نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب، گفت: این مجموعه محل خوبی جهت برگزاری نمایشگاه‌ها محسوب می‌شود. امسال تفاهمنامه‌ها و قراردادهای برگزاری ۴۰ نمایشگاه در شهر آفتاب به امضا رسیده است که بخشی از آنها در نیمه ابتدایی سال برگزار شد و در نیمه دوم سال نیز هر هفته، یک نمایشگاه در محل شهر آفتاب برگزار می‌شود.
 
به گزارش رجانیوز؛ مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب با بیان اینکه هفدهمین دوره این نمایشگاه در مجموعه نمایشگاه سئول برگزار شد، عنوان کرد: بیست و هفتمین دوره نمایشگاه کاشی و سرامیک نیز در شهر آفتاب برگزار شد و به اذعان شرکت‌کنندگان رضایتمندی صددرصدی از برگزاری نمایشگاه وجود داشته است.
 
تقدسی‌نژاد از جلال بهرامی معاون سابق خدمات شهری شهرداری تهران به دلیل پیگیری‌هایش  جهت برگزاری نمایشگاه‌ها و همچنین از نظری معاون فعلی خدمات شهری قدردانی و تشکر کرد.
 
وی ضمن اشاره به برگزاری نمایشگاه‌ها در محل سئول و سطح شهر، بیان کرد: این امر با مشکلات و چالش‌هایی همراه است و انتقال نمایشگاه‌ها به محل شهر آفتاب به دلیل دسترسی مناسب و استاندارد قابل قبول می‌تواند مشکلات عدیده‌ای را که برگزاری نمایشگاه در سطح شهر ایجاد می کند، برطرف کند.
 
مدیرعامل مجموعه شهر آفتاب در ادامه سخنان خود افزود: امسال نمایشگاه خودرو با حضور حداکثری مردم در شهر آفتاب برگزار شد. به طوری که حضور نزدیک به ۲۰۰ هزار نفر بازدیدکننده ظرف ۴ روز به ثبت رسید، البته که در چهارمین روز (روز پایانی) نمایشگاه خودرو ۶۰ هزار نفر بازدیدکننده ثبت شده است.
 
تقدسی نژاد ادامه داد: اینکه عنوان می‌شود مردم از برگزاری نمایشگاه‌ها در محل شهر آفتاب استقبال نمی‌کنند تنها یک بهانه است. طی برگزاری نمایشگاه‌های اخیر شاهد بوده‌ایم که این اتفاق نیفتاد و بازدیدکنندگان زیادی در محل شهر آفتاب حضور پیدا کردند.
 
وی در ادامه یکی از برنامه‌هایی که در دستور کار قرار گرفته است را توسعه مجموعه نمایشگاهی بین‌المللی شهر آفتاب اعلام کرد و افزود: امیدوارم بتوانیم سالن‌های این مجموعه را به ۱۲۰ هزار متر مربع برسانیم.
 
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب با تأکید براینکه برای توسعه مجموعه شهر آفتاب یا باید از اعتبارات شهرداری استفاده شود، یا بخش خصوصی ، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی، این کار عملیاتی نیست. به همین جهت باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود که تا به امروز نزدیک به ۷۰ سرمایه‌گذار در حوزه‌های مختلف آمادگی خود را برای توسعه نمایشگاه شهر آفتاب اعلام کرده‌اند.
 
انتهای پیام/