هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
پنجشنبه، 9 فروردين 1403
ساعت 12:14
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

پنجشنبه 24 آذر 1401 ساعت 18:55
پنجشنبه 24 آذر 1401 17:36 ساعت
2022-12-15 18:55:12
شناسه خبر : 363327
حمید فرخ‌نژاد، بازیگر سینمای ایران که چندی پیش با اخذ گرین‌کارت به آمریکا مهاجرت کرد اخیرا در پستی اینستاگرامی درباره رهبرانقلاب اظهار نظر عجیبی انجام داد. او پیش از این در مصاحبه‌ای گفته بود به مردم ایران اهمیت  نمی‌دهد اما امروز خود را صدای مردم می‌داند.
حمید فرخ‌نژاد، بازیگر سینمای ایران که چندی پیش با اخذ گرین‌کارت به آمریکا مهاجرت کرد اخیرا در پستی اینستاگرامی درباره رهبرانقلاب اظهار نظر عجیبی انجام داد. او پیش از این در مصاحبه‌ای گفته بود به مردم ایران اهمیت نمی‌دهد اما امروز خود را صدای مردم می‌داند.

گروه سیاسی-رجانیوز: حمید فرخ‌نژاد، سلبریتی‌ای که با بازی کردن نقش رزمنده، نیروی امنیتی و روحانی «گرین کارت آمریکا» را اخذ کرده است، اخیرا در پستی اینستاگرامی، خود را صدای مردم ایران دانست و از قول مردم اظهار نظر عجیبی درباره‌ی رهبر انقلاب انجام داد.

 

شخصیت اول فیلم ارتفاع پست، اسلحه را به سمت مسافرین هواپیما نشانه رفته است و قصد خارج کردن هواپیما از مرزهای ایران را دارد. در اوج التهاب فیلم خطاب به مسافرین می‌گوید: «خوب گوشاتونو باز کنید، این قصه‌ی یه مرد بدبخته که قراره با زن و بچش کوچ کنه، اونم یه کوچ اجباری... این مرد بدبخت فقط یه سرمایه داره که اونم جونشه!»

 

به گزارش رجانیوز؛ مرد بدبخت سینمای ایران، پس از این فیلم شهرت خوبی برای خود دست و پا کرد و در بسیاری از پروژه‌های گران‌قیمت سینما و تلوزیون که تقریبا حامی مالی همه آنها، سازمان‌های سینمایی کشور بودند حضور داشت. برایش کیفیت پروژه اهمیتی نداشت، او «ده هزار دلاری» را می‌خواست که ماهانه باید برای خانواده‌اش ارسال کند.

 

توهین حمید فرخ‌نژاد به مردم ایران

 

فرخ‌نژاد در مصاحبه‌‌ای که چندی قبل انجام داده بود، خطاب به مردم ایران گفت:« من چیزایی برای از دست دادن دارم که شما ندارید! من خانواده دارم. نمی‌خوام خم به ابروی پسرم بیوفته. جمعیت مردم ایران هشتاد میلیون است. ترجیح من بین هشتاد میلیون مردم ایران و خم به ابروی پسرم آمدن، نابودی مردم ایران است؛ مهم نیست اصلا نباشند».

 

او به ده هزار دلار بیش از هر چیز دیگری اهمیت می‌دهد. مرد بدبخت سینمای ایران تا زمانی که در ایران ساکن بود، برای ده هزار دلار هر کاری می‌کرد، از بازی در فیلم‌های سخیفی که سینمای ایران را به سمت اضمحلال برد، تا آثار و پروژه‌های گرانقیمت که هزینه‌های آن از بیت‌المال تامین می‌شد.

 

حمید فرخ‌نژاد تقریبا به هیچ پروژه‌ی حاکمیتی نه نگفته است. از طبل بزرگ برای پای چپ در ابتدای فعالیتش تا هیهات. آخرین پروژه‌ای که فرخ‌نژاد در آن حضور داشته است سریال سقوط به کارگردانی محمد حسین مهدویان است. (سریالی با موضوع نبرد ایران با داعش در موصل) بلافاصله پس از اتمام این پروژه او به آمریکا پرواز کرد؛ آنهم با پول افرادی که آنها را دیکتاتور می‌نامد.

البته بچه زرنگ سینمای ایران، چندان به این آثار اهمیت نمی‌داد. به آن ده‌هزار دلارهایی که روی هم جمع شد و برای‌ش تبدیل به املاک و گرین‌کارت آمریکا شد اهمیت می‌دهد.

 

ارتباط نزدیک فرخ‌نژاد با یک مفسد اقتصادی

محمد امامی از متهمین فساد در سینما و شبکه نمایش خانگی ایران است. او به اتهام پولشویی و اختلاس از صندوق ذخیره فرهنگیان دستگیر شده بود. پروژه‌های سخیف و دست چندم که با پول 900هزار خانواده فرهنگی ساخته شد. احتمالا برای حمید فرخ‌نژاد، ده هزار دلارهای ماهیانه برای خانواده‌اش اهمیت بیشتری از 900هزار خانواده ایرانی دارد.

 

البته آقای فرخ‌نژاد همواره علاقه‌ای به صدای مردم ایران بودن نداشته است. فعالیت‌های او در ستاد انتخاباتی دولتی که بزرگترین ضربه را به سفره و معیشت مردم ایران زد از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد.

 

تصویر حمید فرخ نژاد در کنار محمد امامی

 

براساس کسب اطلاع خبرنگار رجانیوز مرد بدبخت سینمای ایران، در روزهایی که بر طبل تحریم صداوسیما و جشنواره‌های فرهنگی کشور می‌زد؛ در واکنش به بازی در سریال «حکم رشد» درخواست پرداخت دو میلیارد تومان را در ابتدای پروژه و برای شروع کار داشت. شاید بتوان از آقای فرخ‌نژاد پرسید که آنزمان نظرش راجع صداوسیما چه بوده است؟

 

حمید فرخ‌نژاد و هم‌پیاله‌های او سال‌ها با استفاده از پول بیت المال و پروژه های حاکمیتی به شهرت و ثروت رسیدند. ده هزار دلارهایشان را گرفتند، بابت کیفیت اسفبار آثارشان کوچکترین پاسخگویی نداشتند و در نهایت کوچکترین انتقاد و پرسش را با توهین پاسخ دادند. حمید فرخ‌نژاد، نماد یک دیکتاتور در سینمای ایران است.

 

افشاگری فعال رسانه از جدیدترین فساد حمید علی‌نژاد

 

شما همان مرد بدبخت نقشتان هستید، برای ده هزار دلار روزی از نهادهای فرهنگی کشور کار می‌کردید و امروز احتمالا کارفرمایان دیگری دارید. ایکاش برای گرفتن ده هزار دلارتان راه بهتری را انتخاب می‌کردید.

 

انتهای پیام/



کلیدواژه ها »