هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
پنجشنبه، 20 ارديبهشت 1403
ساعت 06:06
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

دوشنبه 3 ارديبهشت 1403 ساعت 17:54
دوشنبه 3 ارديبهشت 1403 17:48 ساعت
2024-4-22 17:54:18
شناسه خبر : 379944
وزیر مسکن پاکستان با تمجید از مواضع شجاعانه جمهوری اسلامی ایران در مقابله با توطئه‌های رژیم صهیونیستی، ایران را افتخار جهان اسلام دانست و تاکید کرد: بازدید آیت‌الله رئیسی پیام صریح به دشمنان مشترک ایران و پاکستان است.
وزیر مسکن پاکستان با تمجید از مواضع شجاعانه جمهوری اسلامی ایران در مقابله با توطئه‌های رژیم صهیونیستی، ایران را افتخار جهان اسلام دانست و تاکید کرد: بازدید آیت‌الله رئیسی پیام صریح به دشمنان مشترک ایران و پاکستان است.
گروه سیاست-رجانیوز: ریاض حسین پیرزاده که صبح امروز در بدو ورود هیات عالی رتبه کشورمان در اسلام‌آباد از آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران استقبال کرد، در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا گفت: قلب مردم پاکستان از سفر رئیس‌جمهوری ایران به عنوان یک شخصیت انقلابی و غمخوار امت اسلامی، مسرور است.
 
به گزارش رجانیوز، وزیر مسکن پاکستان افزود: بازدید دکتر رئیسی از اسلام‌آباد در برهه‌ای صورت می‌گیرد که دشمنان مشترک هر دو کشور همسایه از هیچ دسیسه‌ای برای آسیب زدن به روابط و همکاری‌های دوستانه ما فروگذار نمی‌کنند ولی اطمینان دارم که حضور جناب رئیسی پیام صریحی را برای مخالفان روابط دو کشور منعکس کرده و قطعا موجب سرخوردگی دشمنان ما می‌شود.
 
وی با تمجید از پاسخ تنبیهی نیروهای مسلح ایران علیه رژیم صهیونیستی، اظهار داشت که ما ایران را افتخار جهان اسلام می‌دانیم چرا که ایران تنها کشوری است که با قدرت برای شکست توطئه‌ها در منطقه می‌جنگد و شجاعانه در برابر رژیم صهیونیستی مقابله می‌کند.
 
ریاض پیرزاده دوگانگی کشورهای غربی و حامیان رژیم اسرائیل در بحث حقوق بشر و تعامل با کشورهای مستقل را مورد سرزنش قرار داد و افزود: معتقدم یک بلوک منطقه‌ای شامل ایران، پاکستان، عربستان و ترکیه قادر به تقویت جبهه مشترک در راستای تامین منافع مشترک و نبرد با چالش‌های مشترک خواهد بود.
 
وی تاکید کرد: دشمنان ایران و پاکستان پس از پروژه جنگ افروزی در افغانستان به سراغ سایر کشورهای مسلمان منطقه رفتند و از تروریسم به عنوان یک ابزار علیه ملت‌های مستقل به ویژه ایران و پاکستان استفاده کردند.
 
وزیر مسکن پاکستان افزود: قطعا تعاملات نزدیک با جمهوری اسلامی ایران و پیشبرد همکاری‌ها در سطوح عالی منجر به مایوسی دشمنان ما شده و این یک فرصت برای جلوگیری از عرض اندام نیروهای مخالف در منطقه و به ویژه در مرزهای مشترک خود خواهد بود.
 
آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران به دعوت رسمی همتای پاکستانی خود و در رأس هیاتی عالی‌رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی، امروز دوشنبه وارد اسلام‌آباد شد.
 
انتهای پیام/