هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
دوشنبه، 31 ارديبهشت 1403
ساعت 03:11
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 ساعت 21:48
سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 21:46 ساعت
2024-5-7 21:48:09
شناسه خبر : 380423
فصل جدید و چهارم یکشنبه‌های الگو نمایی به زودی و به صورت کشوری و مجازی برگزار اغاز می‌شود.
فصل جدید و چهارم یکشنبه‌های الگو نمایی به زودی و به صورت کشوری و مجازی برگزار اغاز می‌شود.
گروه فرهنگ-رجانیوز: مصطفی عباسی دبیر برنامه یکشنبه‌های الگو نمایی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: یکشنبه‌های الگو نمایی با هدف معرفی الگوهای موفق مردمی در حوزه‌های مختلف در حال برگزاری است و تاکنون ۱۷ جلسه آن برگزار شده است.
 
عباسی ادامه داد: در مناسبت‌های مختلف تلاش کرده‌ایم بهترین‌های فعالان مردمی در هر حوزه را شناسایی و در برنامه یکشنبه‌های الگو نمایی زمینه معرفی آن را به سایر علاقمندان فراهم کنیم.
 
مصطفی عباسی در پایان از شروع فصل جدید یکشنبه های الگونمایی خبر داد و گفت: در آستانه هفته عفاف و حجاب بر آنیم تا نسبت به معرفی الگوهای موفق در موضوع عفاف و حجاب اقدام نماییم. فراخوان عمومی برای معرفی گروه‌های مردمی موفق در حوزه عفاف و حجاب در این راستا است.
 
بر اساس این گزارش ، تاکنون ۱۷ جلسه از سلسله برنامه‌های یک شنبه های الگونمایی برگزار شده که در سه فصل به موضوعات مختلفی از جمله انتخابات، فعالیت‌های قرآنی و فعالیت‌های حوزه جمعیت پرداخته شده است.
 
تمام فعالان حوزه عفاف و حجاب می توانند با ارسال عدد ۸ به سرشماره ۳۰۰۰۱۴۵۲ زمینه آشنایی سایرین را با حوزه فعالیتی خود فراهم آورند.
 
گفتنی است پس از برگزاری یک شنبه های الگونمایی متن و صوت ارائه ها در سایت حرکت https://harekatac.ir/ و کانال یک شنبه های الگونمایی در پیام رسان ایتاhttps://eitaa.com/yekshanbehayolgonamayi قابل دسترسی و بهره برداری می باشد.
 
انتهای پیام/