هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
جمعه، 7 ارديبهشت 1403
ساعت 18:50
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

چهارشنبه 26 آبان 1400 ساعت 13:32
چهارشنبه 26 آبان 1400 13:27 ساعت
2021-11-17 13:32:05
شناسه خبر : 352848
جشن سه سالگی باشگاه هواداران کتاب با حضور مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و کتابخوانی وزارت ارشاد برگزار شد.
همزمان با هفتۀ کتاب برگزار شد:

باشگاه هواداران کتاب سه ساله شد

جشن سه سالگی باشگاه هواداران کتاب با حضور مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و کتابخوانی وزارت ارشاد برگزار شد.

به گزارش رجانیوز همزمان با هفتۀ کتاب و کتابخوانی، مراسم جشن سه‌سالگی باشگاه هواداران کتاب با حضور اعضای این باشگاه و جمعی از اهالی کتاب و کتابخوانی برگزار شد. این مراسم با حضور محمدعلی مرادیان، مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و کتابخوانی وزارت ارشاد، فاطمه سلیمانی ازندریانی و برخی از کنشگران عرصه کتاب در کتابفروشی چاپ و نشر بین‌الملل برگزار شد.

 

مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی ضمن اظهار خشنودی از شکل‌گیری و فعالیت این گروه خودجوش و جهادی گفت: در این دوره، صفحاتی که ترویج کتاب می‌کنند، بسیار زیاد و قابل استفاده هستند. صفحه مجازی «باشگاه هواداران کتاب» هم جزو پیشگامانی است که پا در این عرصه گذاشته است. در آن سال، تعداد این صفحات خیلی کم و انگشت‌شمار بود. البته که مرجع‌هایی در انتخاب کتاب سالم و خوب در فضای مجازی هستند و راهی طولانی برای پیشرفت و اثرگذاری پیش رو دارند؛ اما «باشگاه هواداران کتاب» از این مسیر سربلند بیرون آمد.

 

مرادیان قوت این مجموعه را فعالیت جهادی و وابسته نبودن به ارگان‌ها و سازمان‌ها معرفی کرد و تلاش برای حفظ استقلال این مجموعه را ارزشمند دانست.

در این مراسم گزارشی از فعالیت‌ها و عملکرد سه ساله باشگاه هواداران کتاب ارائه شد و از فعالان و همراهان این گروه جهادی در حوزۀ کتاب تقدیر به عمل آمد.

 

اتنهای پیام/