هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
جمعه، 28 ارديبهشت 1403
ساعت 05:11
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

سه شنبه 11 ارديبهشت 1403 ساعت 11:55
سه شنبه 11 ارديبهشت 1403 11:04 ساعت
2024-4-30 11:55:26
شناسه خبر : 380249
یائیر لاپید، رهبر معارضان اسرائیلی در اظهار نظری گفته است: هزینه زندگی در سرزمین‌های اشغالی در حال افزایش است و طبقه متوسط جامعه در آستانه فروپاشی قرار گرفته است؛ اگر دولت نتانیاهو که ما را به این روز انداخته است، کنار نرود،  قیمت‌ها همچنان افزایش خواهند یافت.
یائیر لاپید، رهبر معارضان اسرائیلی در اظهار نظری گفته است: هزینه زندگی در سرزمین‌های اشغالی در حال افزایش است و طبقه متوسط جامعه در آستانه فروپاشی قرار گرفته است؛ اگر دولت نتانیاهو که ما را به این روز انداخته است، کنار نرود، قیمت‌ها همچنان افزایش خواهند یافت.

گروه بین الملل - رجانیوز: یائیر لاپید، رهبر معارضان اسرائیلی در اظهار نظری گفته است: هزینه زندگی در سرزمین‌های اشغالی در حال افزایش است و طبقه متوسط جامعه در آستانه فروپاشی قرار گرفته است؛ اگر دولت نتانیاهو که ما را به این روز انداخته است، کنار نرود،  قیمت‌ها همچنان افزایش خواهند یافت.

 

سال ۲۰۲۳ در حالی پایان یافت که طی آن اتفاقات ناخوشایند و سختی برای رژیم صهیونیستی رخ داد و بحران‌ها و ضعف‌های سیاسی، امنیتی و اقتصادی انباشت‌شده این رژیم به یکباره سر برآورد و واقعیت متزلزل این رژیم جعلی را برای جهانیان آشکار کرد.
 
پیشتر وبگاه «عرب ۴۸» در گزارشی در این باره نوشته بود، هزینه‌های رژیم صهیونیستی برای این جنگ که پیش‌بینی می‌شود به ۲۰۰ میلیارد دلار برسد، در سه ماهه آخر سال ۲۰۲۳ تأثیر عمده‌ای بر اقتصاد این رژیم و تولیدات داخلی آن ایجاد کرد و گفته می‌شود کسری مالی در بودجه کابینه رژیم صهیونیستی به بیش از ۵ درصد برسد و همچنین تورم افزایش یابد. این اتفاق در سایه تعطیلی کارخانه‌ها به دلیل ملحق شدن نیروهای ذخیره به ارتش رخ داده است.

انتهای پیام/