هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
دوشنبه، 31 ارديبهشت 1403
ساعت 04:46
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 ساعت 18:57
سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 18:56 ساعت
2024-5-7 18:57:19
شناسه خبر : 380409
هنگامی که دوربین های مداربسته برای اولین بار روانه ی بازار سیستم های نظارتی شدند، بسیاری از کاربران فقط کنجکاو بودند که در مورد عملکرد و مراحل نصب آن ها مطلع شوند. با این حال، هکرها نیز باهوش‌تر شدند و امروزه می‌توانند با استفاده از پیچیده‌ترین روش‌ها از راه دور به پایگاه‌های اطلاعاتی دوربین‌های مداربسته دسترسی داشته باشند. اگر به دنبال امنیت و نظارت مطلوب برای خانه یا محل کار خود هستید، باید بهترین برندهای دوربین مدار بسته را شناخته و از آنها خرید کنید. البته قابل هک نبودن تنها مزیت خرید دوربین مداربسته از برند شناخته شده نیست.

از دیگر ملاحظات مهم در انتخاب بهترین برندهای دوربین مداربسته دوام و قابلیت اطمینان بودن آن نیز است. چراکه باید برندی را انتخاب کنید که قابل اعتماد باشد. در ادامه این مقاله بهترین مارک های دوربین مداربسته جهان را معرفی خواهیم نمود. همچنین به معرفی نمایندگی خرید بهترین دوربین مداربسته در ایران خواهیم پرداخت.

برندهای مطرح دوربین مداربسته

10 برند برتر دوربین مدار بسته در جهان در سال 2024

1. هایک ویژن
2. داهوا
3. BOSCH
4. دوربین محور
5. Vivotek
6. Hanwha Techwin
7. IDIS
8. سوان
9. حرفه ای امنیتی دوربین مدار بسته
10. لورکس


1. دوربین مداربسته هایک ویژن

هایک ویژن به عنوان یکی از پیشروترین تولیدکنندگان دوربین های مداربسته در سراسر جهان به مشتریان بین المللی خدمت می کند. سیستم‌های دوربین‌های نظارتی آن‌ها دارای NVR و HD هستند که شامل لنزهای سطح بالا هستند. سیستم های ارتباط تصویری و امنیت سایبری از جمله محصولات و خدمات ارائه شده توسط این شرکت می باشد. صاحبان خانه، مشاغل کوچک و شرکت های بزرگ بخشی از مشتریان بالقوه آنها هستند. بسیاری از کاربران نظارت تصویری این برند را دوست دارند زیرا از فناوری پیشرفته نظارت استفاده می کنند و شما می توانید از طیف گسترده ای از انواع دوربین ها را انتخاب کنید.

2. دوربین مدار بسته داهوا

شرکت فناوری داهوا تکنولوژی، واقع در منطقه بینجیانگ هانگژو چین، کلیه تجهیزات و خدمات نظارت تصویری و خانه های هوشمند را تولید و به فروش می رساند. از جمله چندین محصول و راه حل نظارت تصویری این برند می توان به دوربین های IP، NVR، دوربین های مداربسته HD، دوربین های آنالوگ، PTZ و غیره اشاره کرد. تکنولوژی hdcvi تکنولوژی انحصاری برند داهوا برای انتقال تصویر می باشد. داهوا انواع دوربین اعم از دوربین دام ، اسپید دام، بالت و... را با بدنه های فلزی، پلاستیکی یا ترکیبی از هر دو تولید می کند. همچنین لازم به ذکر است که شما می توانید بروز ترین تکنولوژی های صنعت سیستم های نظارتی از جمله تشخیص حرکت، دید در شب هوشمند، تشخیص چهره و... را در محصولات داهوا مشاهده کنید. برای خرید دوربین داهوا از نمایندگی رسمی کلیک کنید.

3. BOSCH

بوش یک شرکت مهندسی و فناوری چند ملیتی است که در گرلینگن آلمان واقع شده است. طراحی هوشمند که نیازها و موانع امنیتی و نظارتی انسان را پیش بینی می کند، سیستم امنیتی BOSCH را قادر می سازد تا خدمات دقیق هر کاربر را ارائه دهد. راه حل های نوآورانه در قلب همه سیستم های نظارت امنیتی BOSCH قرار دارند. علاوه بر این، این برند محبوب دستگاه های مختلفی را برای رفع نیازهای بازارهای مختلف ارائه می دهد.

4. دوربین Axis

اگر دغدغه مالی در خرید دوربین مداربسته ندارید، Axis یک برند عالی و با کیفیت برای شما است. این تولید کننده سیستم های نظارتی یکی از بهترین برندهای دوربین مدار بسته در جهان است. وضوح تصویر و نمایش جزئیات کم نظیری را در محصولات این برند شاهد هستیم. همچنین در هر شرایط نوری به اندازه کافی امکان سفارشی سازی برای ایجاد یک تصویر خوب وجود دارد. یکی از بهترین ویژگی ها کنترل از طریق اترنت است که نصب دوربین مدار بسته Axis را آسان می کند.

5. دوربین مدار بسته Vivotek

Vivotek برای اینکه بهترین تولید کننده دوربین IP در سطح جهان باشد، از آغاز فعالیت خود در سال 2000 یک هدف روشن داشته است. تولید دوربین های به روز و قابل اعتماد با پیشرفته ترین قابلیت های داخلی و ارائه این نوآوری به بازار و همچنین قیمت قابل قبول محصولات این برند.

6. Hanwha Techwin

Hanwha Techwin که قبلاً با نام Samsung Techwin شناخته می شد، یک شرکت نظارتی و الکترونیکی نوری است. این یکی از شرکت های تابعه گروه Hanwha است. دفتر مرکزی این شرکت در سئول، کره جنوبی است. بسیاری از محصولات نظارت امنیتی که در آمریکای شمالی فروخته و به بازار عرضه می شوند، عمدتاً از تأسیسات تولید کره جنوبی و ویتنامی Hanwha هستند. سیستم های دوربین مداربسته Hanwha Techwin در دو نوع آنالوگ و شبکه ای موجود هستند.

7. IDIS

شرکت کره جنوبی IDIS در طراحی و ساخت سیستم های امنیتی با تکنولوژی بالا تخصص دارد. دفاتر منطقه ای و همکاران سازمانی حیاتی تحت یک دفتر مرکزی جهانی واقع در خارج از سئول کار می کنند. بیش از 2 میلیون ضبط کننده و 16.5 میلیون دوربین در سراسر جهان از نوآوری IDIS استفاده می کنند.

8. سوان

Swann یک شرکت استرالیایی است که دوربین های امنیتی را در سراسر جهان ارائه می دهد. شرکت ها و صاحبان خانه ها به طور منظم از محصولات خود استفاده می کنند. این برند دوربین مدار بسته طیف گسترده ای از سیستم های نظارتی را ارائه می دهد. آنها سیستم های تشخیص داخلی اولیه با دو دوربین و قابلیت های متوسط را به دستگاه های پیشرفته نظارت بر اموال با چندین دوربین ارائه می دهند. وقتی صحبت از دوربین های مداربسته بی سیم با کاربری آسان می شود، این برند قطعا  یکی از بهترین تولیدکنندگان است.

9. دوربین مدار بسته ایمو

دوربین های امنیتی تولید شده توسط برند ایمو (imou) که آن را در بازار تجهیزات نظارتی با نام آیمو نیز می شناسند، یکی از پرطرفدارترین دوربین های موجود در بازار با کاربرد خانگی هستند. در واقع ایمو که زیر مجموعه هلدین معروف داهوا می بشد بی بی کم های بسیار پیشرفته ای را برای مواردی همچون افزایش امنیت خانه، نظارت بر کار پرستاران کودک و نگهداری از سالمندان ارائه می دهد. دوربین های ایمو از امکانات پیشرفته ای همچون:

  • کیفیت تصویر بالا
  • قابلیت دید در شب                                                   
  • امکان زوم دیجیتال
  •  میکروفن داخلی
  • مدیریت اعلان
  • تشخیص حرکت انسان
  • تشخیص صدای محیط
  • Micro SD
  • دارای کلید ریست
  • دارای استاندارد های مقاومت در برابر نفوذ آب، گرد و غبار
  • قابلیت کارکرد در دمای ۱۰- درجه سانتی گراد تا ۴۵ درجه سانتی گراد
  • و...

برخوردار است

10. لورکس

Lorex از برندهای دوربین های امنیتی خانگی ارزان قیمت و با کیفیت بالا میباشد. طیف محصولات آنها شامل وضوح 4K Ultra HD و دید در شب رنگی است.

نمایندگی خرید دوربین داهوا در ایران

دو برند هایک ویژن و داهوا از لیست بالا از برند های پرفروش در بازار ایران می باشند. شرکت نظارت گستر ایمن بیش از دو دهه می باشد که نمایندگی رسمی برند داهوا در ایران است و محصولات این برند را با گارانتی 2 ساله اصلی رستر سرویس به فروش می رساند. همچنین گسترده ترین طیف پارتنامبرهایی را که می توانید در ایران پیدا کنید را موجود داشته و با تعرفه مشخص شده در سایت اصلی داهوا به فروش می رساند.