هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
جمعه، 11 خرداد 1403
ساعت 22:34
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 ساعت 18:24
سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 18:23 ساعت
2024-5-7 18:24:03
شناسه خبر : 380400
مراکز چاپ دیجیتال متعددی در ایران وجود دارند که خدمات چاپ بنر را انجام می‌دهند. تنوع کیفیت چاپ بنرهای تبلیغاتی و نمایشگاهی در این چاپخانه‌ها به قدری است که فرصت خرید را برای تمامی افراد با سلیقه‌های مختلف فراهم می‌کند.

ولی تعداد محدودی از این چاپخانه‌ها خدمات خود را با استفاده از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های چاپ اکوسالونت انجام می‌دهند که بالاترین کیفیت را دارند. هر چند تعداد این چاپخانه‌ها کم است، ولی برای اینکه هر چه بهتر با 5 تا از بهترین مراکز چاپ بنر ایران آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم ادامه مطلب را از دست ندهید.

چاپ سبحان

مرکز تخصصی چاپ سبحان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین مراکز چاپ بنر در ایران و تهران، انواع بنرهای تبلیغات محیطی و نمایشگاهی را با بهترین کیفیت، قیمت رقابتی و تحویل فوری به مشتریان عرضه می‌کند. در این مجموعه می‌توانید انواع بنرهای چاپی مانند بنر عرض 3 متر، بنر عرض 5 متر یا عرض بالا، بنر استند، بنر دو طرفه، بنر تولد، بنر حج، بنر تسلیت، بنر مناسبتی، بنر تبلیغاتی، بنر انتخاباتی، بنر محرم و ایام تاسوعا و عاشورا، بنر اربعین حسینی را به ‌همراه خدمات پانچ کردن، ولد و دور بُری سفارش دهید. تمامی محصولات نام‌ برده شده از مقاومت و ماندگاری بالایی در برابر عوامل محیطی مانند تابش مستقیم نور خورشید، بارش باران، باد، طوفان، گرد و خاک، سرما، گرما، شستشو، حرارت، رطوبت، خراشیدگی، رنگ پریدگی و سایر آسیب‌های احتمالی برخوردار هستند.

چاپ سبحان مجهز به پیشرفته‌ترین و به ‌روزترین دستگاه‌های چاپ اکوسالونت است که طیف وسیعی از نیازهای مشتریان و صاحبان مشاغل در زمینه تبلیغات در فضای باز از جمله چاپ بنر را برطرف کرده است. افرادی که مایل به ثبت سفارش و استعلام قیمت چاپ بنر آنلاین از سایت چاپ سبحان هستند، می‌توانند به نشانی https://sobhanprint.com/ مراجعه کرده و تمامی سفارشات مورد نیاز خود را با قیمت رقابتی تهیه نمایند. در صورت عدم دسترسی به سایت نیز می‌توانید از طریق شماره تماس و پنل واتساپ با کارشناسان فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

چاپ متین

چاپ متین یک شرکت نوین و توسعه یافته در عرصه چاپ دیجیتال، چاپ افست، چاپ سیلک و چاپ سابلیمیشن در تهران است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن کلیه سفارشات مشتریان را به سراسر کشور ارسال می‌کند. خدمات چاپ بنر این مجموعه شامل چاپ بنر عرض 3 متر، چاپ بنر عرض ۵ متر، چاپ بنر تسلیت، چاپ بنر حجاج و چاپ بنر مذهبی می‌شود. چاپ متین محیطی را در اختیار شما مشتریان قرار داده است تا با ارائه بهترین طرح‌های رایگان برای رضایت بیشتر، بتوانید از این طرح‌های مختلف بسته به نیاز و سلیقه تان انتخاب و در نهایت در کوتاه‌ترین زمان ممکن آنها را به چاپ برسانید.

چاپ کهن

چاپ کهن یکی دیگر از کامل‌ترین و مجهزترین مراکز چاپ بنر در در ایران است که تمامی محصولات چاپی خود را به‌ صورت آنلاین و حضوری به مشتریان عرضه می‌کند. خدمات چاپ بنر این مجموعه شامل چاپ بنر حج، چاپ بنر خوش‌ آمدگویی، چاپ بنر تولد، چاپ بنر عروسی و سالگرد، چاپ بنر انتخاباتی، چاپ بنر تسلیت، چاپ بنر همایش، چاپ بنر عریض یا سایز بزرگ و چاپ بنر مناسبتی می‌شود. تحویل سریع به تمام نقاط ایران مجموعه ایران کهن به ‌دلیل کثرت سفارش از اقصی‌ نقاط کشور و داشتن ارتباط مستمر کاری با باربری‌ها و شرکت پست، قادر به تحویل محصولات خود به کلیه نقاط ایران عزیز در کمترین زمان ممکن است.

تیم گرافیک

تیم گرافیک، تنها مرکز تخصصی طراحی و چاپ بنر در ایران است که کلیه محصولات خود را با ضمانت کیفیت و قیمت به مشتریان ارائه می‌کند. در این مجموعه می‌توانید انواع بنرهای چاپی مانند چاپ بنر عرض 3 متر، چاپ بنر تبلیغاتی، چاپ بنر مناسبتی، چاپ بنر تولد، چاپ بنر تسلیت، چاپ بنر کربلا، چاپ بنر حج، چاپ بنر خیرمقدم و چاپ بنر محرم را به ‌همراه خدمات پانچ کردن و لیفه کردن به‌ راحتی سفارش دهید.

کلیه محصولات ارائه شده در سایت به‌ جز بخش لارج فرمت قابلیت ارسال به سراسر کشور با کمترین هزینه و در سریع‌ترین زمان را خواهد داشت. شما می‌توانید یک محصول را با قیمت چندین برابر کمتر از شهر خود به ‌صورت غیر حضوری طراحی و تایید کنید و چاپ خود را در کمترین زمان با ارسال ارزان درب منزل یا محل کار خود دریافت نمایید.

چاپ کوثر

چاپخانه آنلاین کوثر به ‌عنوان بهترین چاپخانه آنلاین در تهران و سایر نقاط ایران، انواع خدمات چاپی مانند چاپ بنر تسلیت، بنر مکه ای، بنر محرمی و بنر کربلایی را با بالاترین کیفیت ممکن به مشتریان خود ارائه می‌دهد. از مهمترین ویژگی‌های مجتمع چاپ کوثر می‌توان به، ارائه قیمت دقیق محصولات چاپی به مشتریان، صرفه اقتصادی در هنگام سفارش محصول از این مجموعه، و رضایت مشتریان اشاره کرد.

این مجتمع چاپی با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ارائه انواع محصولات چاپی با کیفیت، همواره در جلب رضایت مشتریان تلاش می‌کند. چنانچه در رابطه با قیمت چاپ بنر نیازمند اطلاعاتی دقیق در این زمینه هستید، می‌توانید به سایت چاپ کوثر مراجعه کنید و پاسخی مفید و کاربردی در این زمینه بگیرید. همچنین می‌توانید با کارشناسان فنی تیم کوثر در ارتباط باشید.