هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
دوشنبه، 31 ارديبهشت 1403
ساعت 06:43
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

يكشنبه 8 دى 1398 ساعت 16:18
يكشنبه 8 دى 1398 16:14 ساعت
2019-12-29 16:18:55
شناسه خبر : 332327
حجت الاسلام والمسلمین قمی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی ظهر امروز با حضور در منزل شهید مدافع حرم محمد جعفر حسینی با خانواده این شهید گرامی دیدار و گفتگو کرد.
حجت الاسلام والمسلمین قمی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی ظهر امروز با حضور در منزل شهید مدافع حرم محمد جعفر حسینی با خانواده این شهید گرامی دیدار و گفتگو کرد.

گروه اجتماعی-رجانیوز: شهید محمدجعفر حسینی از فرماندهان تیپ فاطمیون(س) بود که در سال ۹۶ در جریان دفاع از حرم حضرت زینب(س) در سوریه به شدت مجروح شد و در این سال‌ها را با درد و رنج ناشی از مجروحیت سپری کرد تا سرانجام سحرگاه شنبه هفتم دی‌ماه 98 به یاران شهیدش پیوست.

 

حجت الاسلام قمی در دیدار با خانواده شهید جعفری ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت ابوزینب، گفت: ایشان فردی اهل فرهنگ بودند که شخصیت و روح بزرگی داشت که به درجه شهادت، که حق او بود، رسید؛ ان شاءالله ماجور عندالله و مهمان سفره عنایت سیدالشهدا (ع) و حضرت زینب (س) هستند.

 

وی با اشاره به فعالیت این شهید بزرگوار در میزبانی از زائرین سیدالشهدا(ع)، تصریح کرد: ابوزینب خادم زائرین سیدالشهدا بود و توفیق موکب داری داشت؛ خوش به سعادت ایشان و خوش به سعادت خانواده‌ای که چنین انسان مجاهد، فرهیخته­ و عالی مقامی را داشته است.

رئیس سازمان تبلیغات در ادامه با ابراز هم دردی با خانواده‌ی شهید حسینی، خاطرنشان کرد: :بهترین وجه ترک دنیا برای مردان خدا شهادت است و ایشان به این توفیق نائل آمد؛ شما هم بخاطر صبر برابر چنین اتفاقی ماجور هستید و خداوند بهترین اجرها را به شما می دهد.

 

وی افزود: ما مسئولین نیز باید قدردان و خدمتگزار خانواده شهدا باشیم. شهید غرق نورانیت و رحمت واسعه است و مقام شهادت دست انسان را در انجام امور و باز کردن گره ها بازتر میکند و امیدواریم که ما نیز در مسیر این شهدا باشیم.

 

حجت الاسلام قمی با اشاره به شهادت ابوزینب،اظهار داشت: هرگاه یکی از پرچم دارها به شهادت رسیده است سرعت حرکت جامعه بیشتر شده و شهادت این شهید نیز مایه برکت در حرکت جامعه خواهد بود.

 

رئیس سازمان تبلیغات با اشاره به سفر اخیر خود به سوریه گفت: مجاهدت های مجاهدین لشکر فاطمیون باید مثل روایت هایی که در سفرهای راهیان نور گفته می شود برای مردم گفته بشود و مردم باید با عظمت رزمندگان آن و این شهدا آشنا بشوند.

 

گفتنی است در انتهای این دیدار، نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام قمی در بیت این شهید والامقام اقامه شد..