هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
جمعه، 31 فروردين 1403
ساعت 13:08
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

دوشنبه 7 آذر 1401 ساعت 21:48
دوشنبه 7 آذر 1401 21:28 ساعت
2022-11-28 21:48:29
شناسه خبر : 362797
انتشار مصاحبه علی کریمی در شب بازی سرنوشت‌ساز ایران-آمریکا آخرین تیر جریان ضدانقلاب برای برهم زدن اتحاد و همدلی مردم و تیم ملی ایران قبل از بازی مهم فردا است.
انتشار مصاحبه علی کریمی در شب بازی سرنوشت‌ساز ایران-آمریکا آخرین تیر جریان ضدانقلاب برای برهم زدن اتحاد و همدلی مردم و تیم ملی ایران قبل از بازی مهم فردا است.

گروه سیاسی-رجانیوز: علی کریمی پرحاشیه‌ترین شخصیت دو ماه اخیر است؛ ستاره فوتبالی که یک شبه سیاستمدار شد و رهبری شورش‌های کف خیابان را برعهده گرفت! 

 
به گزارش رجانیوز؛ در طول این دو ماه شایعات فراوانی در فضای مجازی پیرامون این بازیکن سابق مطرح شد؛ از اجاره دادن صفحات شخصی‌اش در شبکه‌های اجتماعی به جریان ضدانقلاب تا دزدیده شدن او و سواستفاده از محبوبیت‌ش برای پیشبرد اهداف دشمنان. اما علی کریمی در یک سکوت عجیب هیچ خبری را پیرامون خود نه تایید می‌کرد نه تکذیب. هیچ تصویری و خبری از وضعیت خود منتشر نمی‌کرد. 
 
این سکوت رسانه‌ای ادامه داشت تا اینکه ۱۰ روز پیش، خبر مصاحبه او با یک کمدین دست چندمی در کانادا منتشر شد. مصاحبه‌ای جنجالی که قرار است امشب، حوالی ساعت ۲۲، منتشر شود. درست ۲۴ ساعت قبل از بازی سرنوشت‌ساز ایران و آمریکا در جام‌جهانی قطر! اما چرا این مصاحبه که از روزهای قبل برای دیده شدن آن رپرتاژهای سنگینی رفته شده باید در شب بازی ایران و آمریکا منتشر شود؟!
 
پس از دو ماه التهاب و آشوب در کشور و کاهش شدید همبستگی و اتحاد ملی، جام‌جهانی فوتبال فرصت بی‌نظیری برای بازسازی همبستگی و اتحاد جامعه ایرانی را مهیا کرد. جریان ضدانقلاب و دشمنان قبل از شروع جام‌جهانی عملیات روانی سنگینی برای بهره‌برداری سیاسی از جام‌جهانی و عدم شکل‌گیری یک فضای همدلانه میان مردم ایران انجام دادند. این عملیات روانی جریان ضدانقلاب تاثیر خود را در بازی اول تیم ملی در برابر انگلیس نشان داد؛ نتیجه عملکرد بد بازیکنان و شکست ایران در برابر انگلیس بود، شکستی که باتوجه به فضای قبل از بازی دور از انتظار نبود. 
 
اما در بازی دوم تیم ملی شرایط به گونه‌ای دیگر رقم خورد. کیروش با مهار‌ت‌ها و‌ تجربه خود روحیه بازیکنان تیم ملی از نو ساخت به گونه‌ای که انگار بازی ولز اولین بازی ایران در جام‌جهانی است. همچنین در فضای رسانه‌ای و افکار عمومی نیز یک فضای همدلانه شکل گرفت. در نهایت با دعای مردم و معجزه سرود ملی ایران موفق به شکست ولز در یک بازی تماشایی شد. 
 
بعد از این پیروزی شیرین مردم در سراسر کشور به خیابان‌ها آمدند و ساعت‌ها به جشن و پایکوبی پرداختند. در این خوشحالی جمعی همه اقشار و گروه‌های جامعه ایران حضور پررنگ داشتند. در واقع فوتبال دوباره معجزه کرد و همبستگی و اتحاد جامعه ایرانی در خیابان‌ها به نمایش درآمد. این مسئله دقیقا همان اتفاق بود که جریان ضدانقلاب از آن واهمه داشت!
 
حال در آستانه بازی سرنوشت‌ساز ایران-آمریکا جریان ضدانقلاب همه توان خود را پای کار آورده تا زمینه برای شکست تیم ملی فراهم شود. اظهارات کینه‌توزانه کلینزمن، مهاجم سابق آلمان، و اقدام توهین‌آمیز صفحه فدراسیون فوتبال آمریکا می‌توان در همین راستا دانست.
 
انتشار مصاحبه علی کریمی درست در شب بازی سرنوشت‌ساز ایران-آمریکا نیز آخرین تیر جریان ضدانقلاب برای برهم زدن اتحاد و همدلی مردم و تیم ملی ایران قبل از بازی مهم فردا است. در واقع علی کریمی که روزگاری با پوشیدن لباس سفید ایران در مستطیل سبز به کشورش خدمت می‌کرد اکنون در قامت یار دوازدهم تیم ملی آمریکا حاضر شده و برای برهم زدن تمرکز یک ملت و سربازانش تلاش می‌کند؛ تلاشی آغشته به خیانت.
 
انتهای پیام/


کلیدواژه ها »

دیدگاه کاربران

کریمی عقده ایه ، برای رفع حقارت و خود کم بینی به هر چیز اویزونی چنگ میزنه ، و خودش و وطنش رو میفروشه

مگر محمدعلی ( علی )کریمی ایرانی است که می خواهد برای ما تصمیم بگیرد ؟ از اول هم اشتباه کردیم که به حرفات گوش دادیم .برو با خاوری خوش باش علی کانادایی .......

این فوتبالیست مفلوک دقیقا در راستای اهداف دشمنان در تبدیل ایران اسلامی به سوریه ای دیگر سالهاست پا جای پای فوتبالیست ها و سلبریتیهای بی سواد سوری گذاشته بود..... و جوانان و نوجوانان زیادی را به بیراهه کشاند و این فرزندان مردم را تبدیل به اغتشاشگر و بعضا جنایتکار کرد.... اورا محاکمه کنید و به این خبیث که شمشیر را از رو بسته ابلاغ کنید