هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
چهارشنبه، 5 ارديبهشت 1403
ساعت 16:22
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

شنبه 5 آذر 1401 ساعت 16:57
شنبه 5 آذر 1401 16:16 ساعت
2022-11-26 16:57:58
شناسه خبر : 362712
همزمان با آغاز رقابت های جام جهانی 2022 قطر، علاقمندان به تماشای این رقابت های جذاب می توانند با مراجعه به سایت و اپلیکیشن "دنیای رسانه ای فام" پخش مستقیم بازی ها را تماشا کنند.
همزمان با آغاز رقابت های جام جهانی 2022 قطر، علاقمندان به تماشای این رقابت های جذاب می توانند با مراجعه به سایت و اپلیکیشن "دنیای رسانه ای فام" پخش مستقیم بازی ها را تماشا کنند.

جام جهانی فوتبال از جمله برنامه‌های ورزشی هستند که به صورت زنده از پخش شبکه ورزش ارائه می شود. همچنین، خلاصه بازی‌ها و نتایج زنده مسابقات جام جهانی نیز از طریق تلویزیون اینترنتی فام ، در دسترس علاقه‌مندان است.

جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ بیست و دومین دوره چهارساله مسابقات جهانی قهرمانی فوتبال مردان است که توسط تیم‌های ملی بزرگسالان اتحادیه‌های عضو فیفا برگزار می‌شود. جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قرار است از ۲۰ نوامبر تا ۱۸دسامبر ۲۰۲۲ (۲۹ آبان الی ۲۷ آذر ۱۴۰۱) در کشور قطر برگزار شود.این نخستین جام جهانی می‌باشد که تاکنون در پاییز برگزار می‌شود. این مسابقات دومین جام جهانی برگزار شده در آسیا پس از جام جهانی به میزبانی کره جنوبی و ژاپن در ۲۰۰۲ می‌باشد. این مسابقات آخرین مسابقاتی خواهد بود که با ۳۲ تیم برگزار می‌شود.

علاوه بر مسابقات جام جهانی، کاربران فام می‌توانند رقابت های ورزشی را از طریق پخش زنده شبکه 3 با کیفیت بالا مشاهده کنند.

در واقع برای دسترسی به این سایت فقط کافی است لینک سایت مورد نظر خود مانند fam.ir را در قسمت جستجوی مرورگر اینترنت خود وارد کرده و وارد سایت شوید.

جدول زمان بندی برنامه های سایت مطابق با زمان پخش زنده مسابقات می باشد و افراد برای مشاهده مسابقه مورد نظر خود، فقط کافی است شبکه ای که به پخش این مسابقه اختصاص یافته است را انتخاب نموده و رقابت مورد نظر خود را به صورت زنده از پخش زنده شبکه 3 تماشا نمایند.

نکته قابل توجه این جاست که این سایت در مرورگرهای اندروید و آیفون نیز قابل دسترس می باشد و از سرعت پخش بسیار بالایی برخوردار هستند. از سویی دیگر سایت هایی نظیر فام به دلیل استفاده از سرورهای داخلی، مزایای بیشمار دیگری نظیر سرعت بالا، دسترسی آسان و مصرف پایین اینترنت به همراه خواهند داشت.

اگر صحنه ای از فوتبال را از دست دادیم چه کنیم؟

برای علاقمندان به فوتبال بازبینی صحنه گل های زده شده ، صحنه‌های تعیین کننده و تاثیرگذار مانند گل، پنالتی، اخراج و جریمه کردن اشتباهی یک بازیکن به جای بازیکن خطا کار و ... بسیاز حائز اهمیت است. در صورتی که یکی از این صحنه ها را از دست دادید اصلا نگران نباشید چراکه راهکاری برای این مشکل وجود دارد. در دنیای رسانه ای فام ، در صورت از دست دادن هر یک از این صحنه ها، کاربر میتواند با کشیدن آیکون پلیر به عقب، بازی را به عقب برگرداند و صحنه از دست رفته را برای بارها تماشا کند.

 

 

 

آیا بازی با تاخیر پخش خواهد شد؟

بخشی از تاخیرها در هنگام پخش رویدادهای آنلاین کاملا اجتناب ناپذیر است و هنوز پیشرفته ترین کشورها هم نتوانسته اند از پس از بین بردن آن برآیند ولی موارد کاملا به زیر ساخت های فنی و قابلیت های هر پلتفرمی بر می گردد که با توجه به وضعیت ثبات اینترنت در ایران تاخیرهایی که در موردشان خیلی هم غیر طبیعی نیستند! ولی به هرحال سایت معرفی شده برنامه های صدا و سیما را با تاخیر کمتری پخش می کند.

جام جهانی 2022 را آنلاین تماشا کنیم

به دلیل استقبال زیاد از این مسابقات ممکن است سرور برخی از این وب‌سایت‌ها با اختلال مواجه شوند و حین پخش بازی قطع، و یا با کندی و اختلال مواجه شوند. اما وب‌سایتی که اعلام شد از سرور‌های درون کشور با سرعت و کیفیت پخش بالا بهره‌ می‌برد که بهترین گزینه‌ ممکن برای تماشای رقابت های جام جهانی هست .هر کجا که هستید، در محل کار، در کافه یا رستوران، در سفر و هر جایی که به تلویزیون دسترسی ندارید، امکان تماشای مسابقات فوتبال جام جهانی 2022 از طریق تلویزیون اینترنتی امکان پذیر است. برای کاربران این امکان فراهم است که بتوانند به پخش بازی ها بدون نیاز به ثبت نام دسترسی داشته باشند. کاربران در زمان شروع بازی می توانند بدون نیاز به نصب اپلیکیشن خاصی وارد سایت دنیای رسانه ای فام شوند و در صفحه شبکه بازی های جام جهانی، رقابت ها را با سرعت و کیفیت بالایی تماشا کنند و از تماشای آن لذت ببرند.