هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
پنجشنبه، 9 فروردين 1403
ساعت 11:44
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

يكشنبه 29 آبان 1401 ساعت 11:18
يكشنبه 29 آبان 1401 10:41 ساعت
2022-11-20 11:18:34
شناسه خبر : 362576
رییس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به ترافیک سنگین این روزهای پایتخت، گفت: در رده بندی ترافیکی شرایط تهران در بدترین حالت ترافیکی است.
رییس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به ترافیک سنگین این روزهای پایتخت، گفت: در رده بندی ترافیکی شرایط تهران در بدترین حالت ترافیکی است.
گروه اجتماعی - رجانیوز: رییس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به ترافیک سنگین این روزهای پایتخت، گفت: در رده بندی ترافیکی شرایط تهران در بدترین حالت ترافیکی است.
 
به گزارش رجانیوز، سردار محمد حسین حمیدی روز یکشنبه در طرح زمستانه مشترک پلیس راهور و شهرداری تهران که در بوستان پردیسان برگزار شد، افزود: این ترافیک سنگین در شرایط عادی است و اگر برف و باران ببارد وضعیت ترافیک پایتخت بحرانی می شود.
 
وی با بیان اینکه روزانه ۴۰ هزار نیرو در بخش های مختلف پلیس راهور در پایتخت مشغول به خدمت هستند، گفت: روزانه بالغ بر ۲ هزار تصادف در تهران داریم و تعدادی نیز خرابی خودرو در مسیرها داریم که این میزان تصادف در شرایط عادی رقم می خورد و در زمان بارندگی این میزان افزایشی خواهد بود.
 
سردار حمیدی با بیان اینکه روزانه ۲۰ میلیون سفر در پایتخت انجام می شود، افزود: تهران با جمعیت ۱۳ میلیون ثابت و شناور نیاز به همکاری و همدلی تمامی دستگاه های وابسته از جمله شهرداری است که با اقدامات لازم فصل زمستان را با کمترین مشکل پشت سر بگذاریم.
 
وی خاطرنشان کرد: عوامل پلیس راهور در فصل زمستان با امکانات لازم در خدمت شهروندان است و در تامین نیرو و امکانات مشکلی نخواهیم داشت.
 
همچنین سردار حمیدی به خبرنگاران گفت: پلیس شرایط سختی را پیش بینی کرده و به همین دلیل با تمامی ظرفیت به استقبال فصل بارش می رویم.
 
وی تاکید کرد: مردم بدانند با تمامی امکانات آماده خدمت رسانی هستیم اما یادمان باشد تهران شهر وسیعی است و مشارکت شهروندان در این شرایط ضروری است.
 
رییس پلیس راهور پایتخت در خصوص شرایط نامناسب آلودگی هوا نیز گفت: کنترل خودروهای فاقد معاینه فنی از طریق سامانه مختلف در دستور کار است و اگر خودرویی فاقد معاینه فنی باشد حتما اعمال قانون انجام می شود همچنین عوامل پلیس راهور از تردد خودروهای دود زا نیز جلوگیری می کند.
 
وی خاطرنشان کرد: در کنار این موضوعات خودروهایی که دارای نقص فنی واضح هستند متوقف، فک پلاک و به تعمیرگاه اعزام خواهند شد و از تردد آن‌ها جلوگیری می‌شود.