هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
جمعه، 10 فروردين 1403
ساعت 02:08
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

يكشنبه 13 شهريور 1401 ساعت 13:16
يكشنبه 13 شهريور 1401 13:14 ساعت
2022-9-4 13:16:35
شناسه خبر : 360390

وقتی که درد دندان نیمه شب به سراغتان می آید وجود یک کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی در شهرتان یک نعمت است. اگر نصف شب دنبال دندانپزشکی نجف آباد می گردید که شب ها هم باز باشد، یک «کلینیک شبانه روزی دندانپزشکی» می تواند می تواند مشکل دندان درد تان را حل کند. تنها کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی در غرب استان اصفهان، کلینیک دندانپزشکی مهرگان است. کلینیک مهرگان با متخصصان با تجربه و تجهیزات به روز و استفاده از مواد با کیفیت، در خدمت شهروندان محترم نجف آباد است.

 

 دندانپزشکی نجف آباددندانپزشکی در نجف آباد

اگر ساکن نجف آباد هستید و به دنبال دندانپزشکی در نجف آباد می گردید، ما اسامی کلینیک های دندانپزشکی نجف آباد را به ترتیب محبوبیت برای شما لیست کرده ایم:

  • کلینیک دندانپزشکی مهرگان
  • کلینیک دندانپزشکی ماهان
  • کلینیک دندانپزشکی فرهنگیان
  • کلینیک دندانپزشکی جابر
  • کلینیک دندانپزشکی نبی اکرم
  • کلینیک دندانپزشکی یاس
  • کلینیک دندانپزشکی خانواده
  • کلینیک دندانپزشکی الماس
  • کلینیک دندانپزشکی قائم
  • کلینیک دندانپزشکی سیب
  • کلینیک دندانپزشکی پرتو (یزدانشهر)
  • کلینیک دندانپزشکی آناهیتا
  • کلینیک دندانپزشکی سپهر
  • کلینیک دندانپزشکی آرین (امیر آباد)

در بین کلینیک های ذکر شده، کلینیک مهرگان تنها کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی در نجف آباد است. به علاوه محبوبیت کلینیک مهرگان از لحاظ تعداد مراجعین تقریبا 8 برابر کلینیک ماهان است که در رتبه دوم قرار دارد. این آمار مطابق به جستجوهای انجام شده در اینترنت توسط مردم به دست آمده است.

 مطب دندانپزشکی در نجف آباد

دندان درد شبانه

احتمالا برای شما یا یکی از اعضای خانواده تان پیش آمده است که دچار دندان درد شبانه شدیدی شوید؛ به طوریکه نیاز به مراجعه فوری به دندانپزشکی و درمان داشته باشید. درد شبانه دندان بسیار آزاردهنده است چرا که مانع از خواب و استراحت شده و خستگی آن شب تا روز بعد نیز باقی خواهد ماند.

دلایل متعددی برای دندان درد شبانه وجود دارد که از جمله آنها می توان به مواردی همچون پوسیدگی دندان، گیر کردن غذا در میان دندان ها، عفونت دندان، بیماری لثه، خارج شدن مواد پرکننده داخل دندان و دندان قروچه اشاره نمود. همچنین دراز کشیدن در طول شب می تواند باعث افزایش جریان خون در سر و افزایش درد ضربان دار شود. برای هر یک از این موارد راه حل های مشخصی وجود دارد. در صورتی که بعد از خوردن غذا با مشکل گیر کردن مواد غذایی میان دندان مواجه شده اید، می توانید با مسواک زدن یا استفاده درست از نخ دندان این مشکل را برطرف سازید. پوسیدگی و عفونت دندان، خارج شدن مواد پرکننده دندان و تحریک اعصاب داخل دندان و بیماری های لثه موارد جدی هستند که باید به وسیله دندان پزشک مورد بررسی و درمان قرار گیرند. همچنین درد شبانه دندان و فک می تواند به علت اضطراب و عدم آرامش حین خوابیدن به وجود آید؛ در این صورت برای درمان درد شبانه دندان ناشی از دندان قروچه باید اضطراب و استرس خود را تحت کنترل قرار دهید.

 

درمان فوری دندان درد شبانه

برای تسکین و یا کاهش درد شبانه دندان، راهکارهایی همچون استفاده از داروهای ضد درد مانند استامینفون یا ایبوپروفن، افزایش ارتفاع زیر سر با استفاده از یک یا دو بالش اضافی، استفاده از کمپرس سرد، استفاده از پمادها یا ژل های بی حس کننده، شستن دهان با آب و نمک، قرار دادن سیر بر روی دندان، خوردن چای نعنا فلفلی، شستشو با دهانشویه هیدروژن پراکسید، استفاده از میخک و ... می توانند اتخاذ شوند. البته به خاطر داشته باشید که تمام این روش ها می توانند به صورت موقتی و شاید برای چند ساعت کوتاه درد دندان شما را تسکین دهند. برای درمان دندان درد شدید شبانه باید به سراغ راه حل های اصولی بروید.

اصولی ترین راه حل برای علاج دندان درد شبانه، مراجعه به مطب یا کلینیک دندان پزشکی است. ممکن است عفونت باعث درد شبانه دندان شما شده باشد که در این صورت باید تحت نظر دندانپزشک اقدام به مصرف آنتی بیوتیک کنید. همچنین در صورتی که شکستگی یا پوسیدگی دندان ها علت دندان درد باشد، باید دندانپزشک با روش هایی مانند پر کردن دندان، عصب کشی و یا روکش، اقدام به درمان دندان درد شدید شبانه شما نماید. اما در صورتی که بخواهید شبانه به دندانپزشک مراجعه کنید و اقدام به درمان دندان درد شبانه خود نمایید؛ این سوال پیش می آید که آیا دندانپزشکی شبانه روزی در نجف آباد وجود دارد؟

 

آیا کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی در نجف آباد وجود دارد؟

بله، کلینیک دندانپزشکی مهرگان تنها کلینیک شبانه روزی در غرب استان اصفهان است. کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی مهرگان با برخورداری از کادر مجرب و بهترین امکانات دندانپزشکی، به ارائه خدمات دندانپزشکی در شهرستان نجف آباد می پردازد. از مزایای کلینیک دندانپزشکی مهرگان، قرارداد با کلیه سازمان های بیمه است که باعث سهولت استفاده از خدمات دندانپزشکی توسط شهروندان می گردد. از دیگر خدمات این مرکز دندانپزشکی، می توان به آموزش در سطح مدارس، طرح دندانپزشکی اقساطی و ارائه خدمات دندانپزشکی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در شرایط ویژه پاندمی کرونا اشاره نمود. به طوری که این کلینیک با شعار "پیشگیری بهتر از درمان است" و با همکاری آموزش و پرورش شهرستان نجف آباد، اقدام به آموزش صحیح و اصولی روش های مراقبت از دندان نموده است. طرح دندانپزشکی اقساطی نیز ابتکاری دیگر از سوی کلینیک دندان پزشکی مهرگان است که امکان استفاده از خدمات دندانپزشکی را حتی با وجود افزایش نرخ دندانپزشکی فراهم کرده است. کلینیک مهرگان یک بخش تخصصی برای دندانپزشکی کودکان هم دارد.

 کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی کودکان

ویژگی هایی که کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی مهرگان را منحصر به فرد کرده است شامل برخورداری از دندانپزشکانی با مهارت، توانایی و تجربه بالا، داشتن سرعت عمل در پروسه درمان بیماران، ارتباط موثر با بیماران، برخورداری از تجهیزات مدرن و بروز دندانپزشکی، رعایت پروتکل های بهداشتی، برخورداری از علم بروز دندانپزشکی، داشتن ابتکار و خلاقیت در پروسه درمان، ارائه آموزش و راهنمایی های لازم به بیمار، نظارت و پیگیری بر وضعیت بیماری در حین درمان، صلاحیت علمی دندانپزشکان و ارائه خدمات دندانپزشکی به صورت شبانه روزی می باشد. بنابراین در صورتی که با مشکل دندان درد در هر ساعت از شبانه روز مواجه شدید، می توانید با خیالی راحت و آسوده به کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی مهرگان مراجعه نمایید.

 

ایمپلنت دندان در نجف آباد

کلینیک مهرگان در ارائه خدمات مختلف از جمله خدمات ایمپلنت دندان پیشتاز است. ایمپلنت در کلینیک مهرگان توسط دکتر منوچهری متخصص جراحی دهان، فک و صورت انجام می گیرد. در انجام ایمپلنت هزینه و کیفیت کار به جنس ایمپلنت به کار رفته هم بستگی دارد که ایمپلنت های کره ای از قیمت معقول تر و کیفیت خوبی برخوردار هستند.