هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
شنبه، 1 ارديبهشت 1403
ساعت 11:20
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

پنجشنبه 3 شهريور 1401 ساعت 20:39
پنجشنبه 3 شهريور 1401 20:38 ساعت
2022-8-25 20:39:44
شناسه خبر : 360175
این مقاله اطلاعات مفیدی را در اختیار کسانی قرار می دهد که به دنبال کسب یک مهارت به روز و پولساز هستند. در این مقاله در مورد دوره های آموزش سئو توضیحاتی ارائه شده است و مزیت های شرکت در این دوره ها، معرفی شده است.

آموزش سئو از جمله آموزش هایی است که می تواند به شما کمک کند تا درآمد مطلوبی داشته باشید. حتی اگر صاحب سایتی هستید که رونق چندانی ندارد، می توانید با این مهارت، سایت خود را متحول کنید و سرنوشت آن را تغییر دهید. با مانا وردپرس همراه باشید تا به شما بگوییم چرا باید این مهارت را یاد بگیرید و کسب این مهارت چه فرصت هایی را برای شما ایجاد می کند.

 

آموزش سئو یعنی چه؟

اینترنت سبک زندگی همه ما را تغییر داده است. امروز همه ما قبل از خرید محصول یا استفاده از خدمات مختلف، ابتدا در مورد آن در اینترنت تحقیق می کنیم. معمولا برای این کار به موتورهای جستجو مثل گوگل مراجعه می کنیم و در آنجا عبارات و کلمات کلیدی مورد نظرمان را جستجو می کنیم. با یک کلیک گوگل پیشنهادات زیادی به ما ارائه می کند و ما معمولا تنها چند پیشنهاد اول را بررسی می کنیم. پس شانس دیده شدن سایت هایی که در اولویت گوگل نیستند بسیار اندک است. اما آموزش سئو چیست؟

images_1659456330.png

هر سایتی می تواند با انجام دادن یک سری اقدامات، در اولویت موتورهای جستجو قرار گیرد، این اقدامات که سئو نامیده می شوند، بسیار متنوع هستند و روز به روز پیچیده تر می شوند. زمانی که شما آموزش سئو می بینید با این اقدامات آشنا می شوید و می توانید برای قرار گرفتن سایت ها در اولویت موتورهای جستجو استراتژی و برنامه عملیاتی پیشنهاد کنید. بسیاری از مجموعه ها به دنبال کارشناسان نیروهایی هستند که اقدامات لازم برای ارتقا جایگاه سئو سایت آنها را پیش بینی و انجام دهد.

یک متخصص سئو چه خدماتی ارائه می نماید؟

پس از گذراندن دوره های آموزش سئو، شما می توانید خدمات زیر را به مشتریان خود ارائه نمایید:

  • آسیب شناسی و بررسی وضعیت فعلی سایت های مختلف از نظر سئو
  • تحقیق کلمات کلیدی (تحلیل و انتخاب کلمات کلیدی مناسب)
  • انتخاب استراتژی برای ارتقا جایگاه سئو وب سایت ها
  • تدوین برنامه عملیاتی برای ارتقا جایگاه سئو وب سایت ها
  • انجام کلیه اقدامات سئو تکنیکال، محلی، سئو آنلاین و آفلاین و ....
  • ارزیابی میزان پیشرفت پروژه های سئو
  • آموزش سئو به دیگران 

    کارشناس سئو و مشاور سئو

    افرادی که دوره های آموزش سئو را گذرانده اند، تخصص و مهارت کافی را در زمینه های سئو دارند و به اصطلاح متخصص سئو هستند، معمولا به دو گروه تقسیم می شوند: کسانی که به عنوان مشاور سئو مشغول به فعالیت هستند و کسانی که به عنوان کارشناس سئو مشغول به فعالیت هستند.

     در مشاوره سئو معمولا به آسیب شناسی، انتخاب استراتژی و تدوین برنامه های عملیاتی سئو می پردازند و معمولا مشاوران افرادی هستند که علاوه بر تخصص و دانش، تجربه زیادی هم در این زمینه دارند و اغلب پروژه های سئو متعددی را با موفقیت به انجام رسانده اند.

    کارشناسان سئو کسانی هستند که اقدامات سئو را انجام می دهند و معمولا دانش و تخصص کافی را در این زمینه دارند. کارشناس سئو ممکن است در انجام پروژه ای از مشاوران سئو کمک بگیرد تا استراتژی بهتری را انتخاب کند.

    تفاوت متخصص سئو و کارشناس تولید محتوا

    یکی از روش های ارتقاء جایگاه سئو استفاده از محتواست. هیچ یک از اقدامات سئو به اندازه تولید محتوای خوب و سئو محور در ارتقای جایگاه سئو تاثیر مثبت ندارد. بنابراین بسیاری از متخصصان سئو متمرکز بازاریابی محتوایی برای جذب مخاطب هستند تا در نهایت از این طریق جایگاه سئو سایت را ارتقا دهند.

پیش نیاز های آموزش سئو

برای گذراندن آموزش سئو وردپرس تنها لازم است به این مبحث شیرین و هیجان انگیز علاقمند باشید. بر خلاف تصور بسیاری از افراد که این مهارت را مرتبط با کد نویسی و برنامه نویسی می دانند، سئو ارتباط تنگاتنگی با این مباحث ندارد. از جمله مهارت هایی که می­تواند در حرفه ای شدن به شما کمک بیشتری بکند، مهارت و قدرت تحلیل است.

هر چقدر قدرت و مهارت جمع آوری اطلاعات، تجزیه و تحلیل اطلاعات شما قوی تر باشد، متخصص قوی تری در زمینه سئو خواهید بود. در دوره های آموزش سئو، کار کردن با ابزارهای جمع آوری  و تحلیل اطلاعات مخصوص این کار را نیز می آموزید.

پیش نیاز آموزش سئوهمچنین اگر قادر به تحلیل رفتار مخاطبان هدف باشید، می توانید متخصص حرفه ای تری در زمینه سئو بشوید. برای این که بتوانید برنامه خوب و موفقی در زمینه سئو داشته باشید، باید بتوانید مخاطبان هدف را به خوبی شناخته و تا حدودی رفتار آنها را پیش بینی کنید.

یک نکته دیگر هم هست که باید قبل از تصمیم گیری برای گذراندن دوره های آموزش سئو بدانید، برای موفقیت در این حوزه لازم است تا صبور باشید. اقدامات سئو زمانی موفق هستند که با استمرار و در مدت زمان طولانی انجام شوند. بنابراین اگر آدم کم حوصله و عجولی هستید، این تخصص برای شما مناسب نیست.

سطح بندی آموزش سئو

اقدامات سئو از سئو تکنیکال گرفته تا تولید محتوای سئو محور، تنوع زیادی دارند و آموزش سئو نیز دارای سطح بندی است. امروز به دلیل تاثیر زیاد سئو در موفقیت استراتژی و برنامه های بازاریابی انواع کسب و کار ها و سایت های اینترنتی، رقابت در دنیای سئو بسیار پیچیده شده است، بنابراین آموزش های سئو نیز پیچیده شده است.

البته باید به این نکته نیز توجه کنید که برای کسب این مهارت علاوه بر گذراندن دوره و کسب تخصص، نیاز به تجربه و استفاده از آموخته هایتان دارید. بنابراین افرادی که به عنوان متخصص و سئو مشغول به کار هستند.

نکته مهمی که باید در آموزش های سئو مد نظر داشته باشید این است که گوگل و موتورهای جستجو مدام در حال به روز نمودن الگوریتم های خود برای دسته بندی و اولویت بندی وب سایت ها هستند، بنابراین اگر می خواهید متخصص سئو موفقی باشید شما هم همیشه باید به روز باشید و دانش خود را به روز کنید.

درآمد یک متخصص سئو چقدر است؟

ممکن است برای شما سوال باشد که درآمد یک متخصص سئو چقدر است تا در مورد آموزش سئو تصمیم بهتری بگیرید. پاسخ این سوال وابستگی زیادی به سطح مهارت شما و همچنین قدرت برند شخصی شما دارد. بسیاری از متخصصان سئو که برند قدرتمندی هم دارند و به اصطلاح خوشنام هستند، درآمد های بسیار بالایی دارند. در کل باید بدانید که این مهارت، در دسته مهارت های پولساز قرار می گیرد.

درآمد سئو کار

 

درآمد حاصل از پروژه های سئو به قدری است که اغلب متخصصان ترجیح می دهند به صورت فریلنسر و پروژه ای مشغول به کار باشند و اغلب به صورت کارمندی و با حقوق ثابت با مجموعه های دیگر همکاری نمی کنند. در صورتی که یک متخصص سئو همکاری تمام وقتی با مجموعه های دیگر داشته باشد معمولا حقوق بالایی مطالبه می نماید.

آموزش سئو برای چه کسانی مناسب است؟

ممکن است برایتان سوال باشد که دوره های آموزش سئو برای چه کسانی مناسب است؟ از نظر ما این دوره می تواند برای همه بدون استثنا مفید باشد چرا که روز به روز اهمیت آن در موفقیت کسب و کار ها بیشتر و بیشتر می شود. به طور کل می توان دوره های آموزش سئو را برای افراد زیر در اولویت دانست:

-افراد جویای کار

اگر به دنبال کار هستید، بهتر است برای کسب این مهارت برنامه ریزی ویژه ای داشته باشید تا موقعیت های شغلی مناسب زیادی در انتظار شما باشد. تقاضا برای این مهارت بسیار زیاد است و روز به روز هم در حال افزایش است.

-صاحبان و مدیران سایت ها

اگر دوست دارید کسب و کار اینترنتی راه بیندازید یا سایتی دارید که می خواهید رونق بگیرد، این مهارت را فرا بگیرید. با مهارت سئو می توانید جایگاه سایت خود را ارتقا دهید و خیلی سریع به اهداف بازاریابی خود دست یابید. سئو یکی از موثرترین روش های جذب مخاطب است.

-دانشجویان

آموزش سئو می تواند یک منبع درآمد پایدار و جذاب برای دانشجویان باشد. برای انجام پروژه های سئو لازم نیست جایی به صورت تمام وقت مشغول به کار شوید بنابراین می توانید در کنار تحصیل، به این شغل هم بپردازید.

آموزش سئو را از کجا شروع کنیم؟

بعد از پاسخ به تمامی سوالات و دغدغه های شما لازم است به اصل مطلب بپردازیم: اینکه برای آموزش سئو چه کاری باید انجام داد و آموزش را باید از کجا شروع کرد. دوره های آموزشی برای این مهارت در آموزشگاه ها و موسسات مختلفی به صورت حضوری و آنلاین ارائه می شود و شما با انتخاب یک مجموعه حرفه ای و معتبر می توانید به کسب این مهارت بپردازید.

در کنار دوره های آموزشی می توانید از منابع مختلف نیز استفاده کنید و مهارت خود را هر چه بیشتر افزایش دهید.

دوره های آموزش سئو مانا وردپرس

شما می توانید با شرکت در دوره های آنلاین و حضوری مانا وردپرس به یک متخصص سئو تبدیل شوید. دوره های این مجموعه توسط مدرسان با تجربه و زبده برگزار می شود تا در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه این مهارت پولساز را کسب نمایید. محتوای این دوره ها با نهایت دقت و به صورت کاملا کاربردی تهیه شده اند.

اگر به این مهارت علاقمند شده اید، بهتر است فرصت را از دست ندهید و هم اکنون برای کسب این مهارت اقدام کنید! کارشناسان مانا وردپرس آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.