هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
جمعه، 31 فروردين 1403
ساعت 13:06
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

دوشنبه 24 مرداد 1401 ساعت 15:11
دوشنبه 24 مرداد 1401 14:38 ساعت
2022-8-15 15:11:31
شناسه خبر : 359871
جمعیت هلال‌احمر برای انجام هر چه بهتر سفر اربعین در سال جاری آمادگی لازم را دارد و از همه ظرفیت‌هایی که در اختیار ما قرار دارد برای زائران اربعین استفاده خواهیم کرد.
جمعیت هلال‌احمر برای انجام هر چه بهتر سفر اربعین در سال جاری آمادگی لازم را دارد و از همه ظرفیت‌هایی که در اختیار ما قرار دارد برای زائران اربعین استفاده خواهیم کرد.
 
به گزارش رجانيوز، پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال‌احمر، در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: ما در جمعیت هلال احمر کشور از دو ماه پیش تا کنون جلساتی را در قالب ستاد اربعین برگزار کردیم و برنامه‌ریزی خود را بر اساس مسئولیتی که به ما واگذار شده است در موضوع امداد و نجات و همچنین بخش بهداشت و درمان در داخل کشور و داخل کشور عراق انجام داده‌ایم.
 
وی اضافه کرد: پیش بینی ما این است که در مراسم اربعین در امسال حضور زائران ایرانی هم مثل سایر زائران دیگر کشور‌ها بیشتر از سال‌های گذشته خواهد بود و به همین دلیل با شرایط متفاوتی نسبت به سال‌هایی که کرونا شدت بیشتری داشت مواجه خواهیم بود.
 
رئیس جمعیت هلال احمر همچنین خاطرنشان کرد: زمان اربعین حسینی در سال جاری در شرایطی خواهد بود که گرمای مضاعف هوا و همچنین مراقبت‌های مرتبط با جلوگیری از شیوع کرونا موجب خواهد شد که تمهیدات و برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای ارائه هر چه بهتر خدمات پزشکی و درمانی به زائران اربعین داشته باشیم و تا کنون در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده است و چند هزار نفر از امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر برای ارائه این خدمات ساماندهی شده‌اند.
 
کولیوند یادآور شد: جمعیت هلال‌احمر برای انجام هر چه بهتر سفر اربعین در سال جاری آمادگی لازم را دارد و از همه ظرفیت‌هایی که در اختیار ما قرار دارد برای زائران اربعین استفاده خواهیم کرد.
 
 
رئیس جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد: سعی ما این است که علاوه بر خدماتی که در سایر مواقع مثل زمان وقوع حوادث و سوانح، چون زلزله سیل و ... ارائه می‌دهیم، شرایط مناسب و در دسترس‌تری را برای دریافت خدمات مورد نیاز زائران اربعین به آن‌ها ارائه کنیم.