هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
جمعه، 10 فروردين 1403
ساعت 10:26
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

دوشنبه 16 اسفند 1400 ساعت 03:29
دوشنبه 16 اسفند 1400 03:28 ساعت
2022-3-7 03:29:53
شناسه خبر : 356011
هتل  مجلل درویشی مشهد یکی از بهترین و با کیفیت ترین هتل های مشهد به حساب میاید که در خیابان امام رضا یکی از اصلی ترین خیابان های منتهی به حرم است قرار گرفته است که پیاده روی بین 10 تا 15 دقیقه ای دارد موجب اقامتی مفرح و ارام و با کیفیت خواهد شد.
هتل مجلل درویشی مشهد یکی از بهترین و با کیفیت ترین هتل های مشهد به حساب میاید که در خیابان امام رضا یکی از اصلی ترین خیابان های منتهی به حرم است قرار گرفته است که پیاده روی بین 10 تا 15 دقیقه ای دارد موجب اقامتی مفرح و ارام و با کیفیت خواهد شد.

 

 هتل درویشی با 23 طبقه بزرگترین مجموعه اقامتی و اولین هتل آتریوم شرق کشور محسوب  میشود که در سال 1390 با 23 طبقه و 223 واحد اقامتی با بهترین امکانات  جهت ارائه بهترین خدمات در بالاترین سطح با چیدمانی زیبا ساخته شد. همچنین  مجموعه پذیرایی رستوران و کافی شاپ هتل با ارائه بهترین وعده ها و میان وعده های غذایی این امر را دوچندان میکند و  با امکانات خدماتی و تفریحی همچون سالن بدنسازی – سالن بیلیارد – جکوزی – گیم نت و ... تجربه بینظیر اقامتی لذت بخش برای شما به ارمغان خواهد اورد .هتل درویشی مشهد با کادری مجرب و امورش دیده اماده میزبانی و پدیرایی از شما میهمانان و زائران گرامی میباشد .

هتل کوثر ناب مشهد یکی از بهترین هتل های پنج ستاره نزدیک به حرم است که در سال ۱۳۹۲ با ۱۷۴ واحد اقامتی و در ۱۲ طبقه در خیابان وحدت افتتاح شد . همچنین این هتل دسترسی خوب و راحت با خودرو به حرم مطهر دارد که امتیاز خوبی محسوب میشود و همچنین دید بسیار خوبی از هتل به حرم مطهر دارید  .

این هتل واحد های با کیفیتی با چیدمانی زیبا و شیک دارد که امکاناتی همچون تهویه مطبوع ، یخچال ، تلویزیون ، اینترنت پرسرعت ، مبلمان ، صندوق امانات و حمام اختصاصی  می‌باشد که این اتاق ها در ظرفیت های ۱ تا ۳ خوابه و سوئیت کانکت با ظرفیت ۴ تخته مهیا می‌باشد و همچنین سوئیت های امپریال سه و چهار خواب با ظرفیت های شش تا هشت نفره آماده میزبانی می‌باشد . 

این هتل دارای رستوران و فضای پذیرایی مجلل و چشم اندازی زیبا از شهر و حرم مطهر دارد که آماده پذیرایی و برگزاری مراسم ها و میهمانی های شما بزرگواران است. همچنین سفره خانه سنتی و آلاچیق های زیبایی در هتل وجود دارد که میتواند لحظات خوبی را برای شما به ارمغان بیاورد . همچنین در هتل خیمه عربی  تعبیه شده که میتوانید غذا و نوشیدنی عربی و با سبک خاص  را سفارش دهید  .

از سایر امکانات هتل میتوان به مجموعه آبی هتل که شامل  استخر و سونا ، جکوزی میشود اشاره کرد و همچنین سالن بیلیارد، سالن بدنسازی ، فوتبال دستی و پینگ پنگ و در آخر فضای بازی های کامپیوتری و ویدئویی از دیگر خدمات این هتل می باشد.

هتل کوثر ناب آماده خدمت رسانی و پذیرایی از شما میهمانان و زائران گرامی با کادری مجرب و آموزش دیده می باشد.

هتل بین المللی قصر مشهد هتل پنج ستاره عالی و از بهترین هتل های مشهد محسوب میشود که سابقه سالها میزبانی و خدمات شایسته و در بالاترین کیفیت و سطح را دارد .. هتل قصر مشهد در خیابان امام رضا واقع شده که دسترسی خوب و راحتی نیز به حرم مطهر دارد که موجب اسودگی خاطر برای زیارت و مراکز تجاری و تفریحی و همچنین  برای رفتن به سایر نقاط شهر چه با وسیله شخصی و چه با وسایل حمل و نقل عمومی میباشد که یکی از نقاط مثبت و خوب  این هتل محسوب میشود. هتل بین المللی قصر مشهد در سال 1356 با 12 طبقه و 220 اتاق تاسیس شد و شروع به ارائه خدمات کرد و در سال 1396 جهت بهبود خدمات مورد بازسازی قرار گرفت تیم پذیرایی حرفه ای هتل قصر مشهد با کافی شاپ و رستوران تمام نیاز های شما را با ارائه انواع غذا و نوشیدنی های سرد و گرم با بهترین کیفیت بر طرف میکند و همچنین اقامت با کیفیت برای تمامی سلایق رقم خواهد زد. هتل قصر با امکانات تفریحی و رفاهی عالی با مجموعه آبی و گیم نت و سالن بیلیارد و... اقامتی مفرح برای شما رقم خواهد زد و همچنین با خدماتی تهیه بلیط و ویزا و ... سعی دارد تمامی نیاز های شما را برطرف کند که این موارد و امکانات نشان دهنده امکانات زیاد و وسعت خدمات این هتل میباشد. .هتل قصر مشهد آماده پذیرایی و استقبال از شما میهمانان و زائرین گرامی  با کادری مجرب و اموزش دیده میباشد .

هتل  لیان مشهد یکی از هتل های نزدیک به حرم است که در سال 1400 تاسیس شده است  . همچنین این هتل اپارتمان با پیاده روی هشت دقیقه ای , تا ورودی حرم مطهر دسترسی خیلی خوب و راحت به حرم دارد که موجب آسوده خاطری برای زیارت میشود

این هتل واحد های با تمیز و مرتب دارد که شامل واحد هایی با ظرفیت دوتخته سه تخته میباشد که امکاناتی همچون، یخچال ، تلویزیون ، مبلمان  و حمام اختصاصی  در این اتاق ها مهیا می‌باشد

هتل لیان مشهد آماده خدمت رسانی و پذیرایی از شما میهمانان و زائران گرامی با کادری مجرب و آموزش دیده می باشد.

هتل سی نور مشهد یکی از بهترین و بزرگ ترین هتل های مشهد و هتل های پنج ستاره مشهد می باشد این هتل پنج ستاره تاپ امکامات و خدمات فراوانی به مهمانان و مسافران خود ارائه می دهد. از امکانات هتل سی نور مشهد میتوان به رستوران و سالن های همایش شیک این هتل اشاره کرد.