هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
جمعه، 10 فروردين 1403
ساعت 03:15
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

دوشنبه 20 دى 1400 ساعت 15:43
دوشنبه 20 دى 1400 15:42 ساعت
2022-1-10 15:43:55
شناسه خبر : 354382

نمایندگی و فروش ظروف یکبار مصرف گیاهی آملون در شیراز

آملون: ظروف یکبار مصرف گیاهی دوستدار محیط زیست

با آوردن مجموعه ظروف یکبار مصرف دوستدار محیط زیست ما روی میزتان، به خود افتخار کنید.

شرکت کیمیا سامانه سبز با نام تجاری آملون، تولیدکننده انواع ظروف گیاهی بر پایه نشاسته ذرت است که کار خود را از سال 1385 شروع کرده است. شرکت کیمیا سامانه سبز مفتخر است با بهره‌گیرى از فناورى نوین، موفق به تولید ظروف گیاهى بر پایه نشاسته ذرت گردیده و در حال حاضر بزرگ‌ترین تولید کننده در کشور بوده و آماده تأمین نیازهاى صنوف مختلف مى‌باشد. هم اکنون امکان نمایندگی و ارسال اینترنتی آملون در شهر شیراز نیز هم فراهم شده و متقاضیان می‌توانند نسبت به خرید اینترنتی محصولات آمِلون اقدام نمایند.

ما در شرکت کیمیا سامانه سبز با نام تجاری آملون، قصد داریم شیک‌ترین گزینه‌ها را برای رستوران‌ها، کافه‌ها، کسب و کارهای پذیرایی یا مهمانی‌ها به شما ارائه دهیم. با این حال، ما همچنین در تلاش هستیم تا محصولات سازگار با محیط زیست را به شما ارائه دهیم، بنابراین نگران نباشید. ما با استفاده از مواد درجه یک و پایدار، یعنی ظروف گیاهی بر پایه نشاسته ذرت، به شما اطمینان می‌دهیم که ظروف یکبار مصرفمان سازگار با محیط زیست هستند. همچنین، تمام اقلام تولیدی ما قابل بازیافت و زیست تخریب‌پذیر هستند و ردپای کربن را در محیط اطراف، کاهش می‌دهند.

ارائه خدمات به مشتریان دوستدار محیط زیست بسیار حیاتی است، زیرا مراقبت از دنیای ما بر حال و آینده ما تأثیر مثبت خواهد گذاشت. محصولات ما میزان زباله های انباشته شده در محل‌های دفن زباله را کاهش می‌دهد زیرا شما آنها را بازیافت می‌کنید یا به راحتی در زمین تجزیه می‌شوند. اگر از محصولات سازگار با محیط زیست استفاده کنید، انتخاب درستی می‌کنید زیرا به دنیا کمک خواهید کرد و مشتریان نیز متوجه تلاش های شما خواهند شد.

محصولات قابل بازیافت، زیست تخریب‌پذیر و قابل استفاده مجدد ما بهترین انتخاب برای کالاهای سازگار با محیط زیست هستند، زیرا تمرکز اصلی ما در هنگام ساخت این محصولات نوآورانه، خود شما و سلامی‌تان هستید.

در آملون، ما هر محصول را نه تنها سازگار با محیط زیست، بلکه به صورت شیک، بادوام و چند کاره ایجاد می‌کنیم. مجموعه وسیع ما بسته به نیازهای خاص شما، انتخاب های متنوعی را به شما ارائه می‌دهد.

محصولاتی دوستدار محیط زیست و شیک

شرکت ما، ظروفی دوستدار محیط زیست و شیک برای شما تولید می‌کند. شرکت ما کوچکترین ردپای کربن ممکن را در نظر می‌گیرد و متعهد می شویم که به مشتریان خود در حفظ یکسری استانداردها وفادار بمانیم. شما می‌توانید برای خرید محصولات آملون در شیراز نیز از طریق نمایندگی ۰۹۱۷۲۰۰۰۸۲۴ آن اقدام نمایید.

همه ما هنگام زندگی در زمان حال، باید به فکر آینده هم باشیم و استفاده از محصولات سازگار با محیط زیست، به بهبود نسل‌های آینده ما کمک می‌کند. شرکت آملون به شما کمک می‌کند غذای خود را به صورت مدرن و شیک ارائه دهید.

ما در تمام محصولات خود فقط از مواد با کیفیت بالا و پایدار مانند نشاسته ذرت استفاده می‌کنیم. این کار تضمین می کند که مواد بازیافتی ما به دنیا باز می گردند، مواد زیست تخریب‌پذیر ما به راحتی کمپوست می شوند و کالاهای قابل استفاده مجدد ما تا زمانی که ممکن است، دوام می‌آورند. مجموعه‌های ظروف رستورانی ما به طرق مختلف بر محیطمان تأثیر می‌گذارند. مهم نیست چه محصولی را ارائه می‌کنیم، همیشه مطمئن هستیم که در نهایت به محیط زیست ما کمک می‌کند. با این حال، ما می‌دانیم که همه مواد را نمی‌توان بازیافت یا زیست تخریب پذیر کرد. به طور کلی، محصولات ما از نظر زیست‌محیطی مولد هستند؛ چه آنها را بازیافت کنید، چه آنها را به راحتی در زمین کمپوست کنید. کاهش ردپای کربن، یک تلاش تیمی ما است.

استفاده از مواد درجه یک

ما در تمام محصولات خود فقط از مواد با کیفیت بالا و پایدار استفاده می‌کنیم. این تضمین می‌کند که مواد بازیافتی ما به طبیعت باز می‌گردند، مواد زیست تخریب‌پذیر ما به راحتی کمپوست می‌شوند و کالاهای قابل استفاده مجدد ما تا زمانی که ممکن است، دوام می‌آورند. همچنین استفاده از خط سازگار با محیط زیست ما، استرس و نگرانی مشتریان را در مورد تأثیر منفی بر محیط زیست کاهش می‌دهد. تلاش برای سبز بودن در محل شما برای مهمانان شما تفاوت ایجاد می‌کند، زیرا نشان می‌دهد که شما از محیط اطراف خود آگاه هستید. دوستان و مشتریان شما از تلاش هایتان برای توجه و بهبود زمین، قدردانی خواهند کرد.

قلب‌های سبز

مجموعه‌های قابل بازیافت شامل ظروف یکبار مصرف گیاهی هستند. ما محصولاتمان را با مواد درجه یک در سبک‌ها، اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف ارائه می‌دهیم. شما می‌توانید کاسه‌ها، فنجان‌ها، لیوان‌ها، کارد و چنگال، ظروف درب دار، بشقاب‌ها و ... را از طریق کلیک بر روی سایت، پیدا کنید.

ظروف یکبار مصرف برای هر رستورانی و هر انتخاب شخصی، راحت و مقرون به صرفه است. مواد مرغوب ما یعنی بر پایه نشاسته ذرت، تضمین می‌کند که ظروف یکبار مصرف ما برای هر موقعیتی، به اندازه کافی قوی هستند. همه ظروف یکبار مصرف ما قابل بازیافت هستند. این نکته به محیط زیست کمک می‌کند زیرا زمانی که بازیافت در اولویت باشد، مقدار زباله به شدت کاهش می‌یابد.

مواد زیست تخریب‌پذیر ما به راحتی قابل کمپوست، بسیار مقرون به صرفه و مد روز هستند. ظروف گیاهى ما بر پایه نشاسته ذرت هستند که 100٪ تجزیه پذیر هستند. ظروف یکبار مصرف ما به هر میزی خاصیت خلاقانه‌ای می‌بخشد. همچنین این ظروف از منابع آلی درجه یک ساخته شده است. هر سبکی از ظروف ما می‌تواند شخصیت متفاوتی به غذاهای شما ببخشد.

محصولات ما می‌تواند در جشن‌ها و دورهمی‌های شما، جزء اصلی میزتان باشد. ما طیف گسترده ای از ظروف غذاخوری و ظروف تخت را برای رفع نیازهای خاص شما تولید می‌کنیم. محصولات ظروف یکبار مصرف گیاهی ما از بالاترین درجه مواد ساخته شده است و ظرافت و زیبایی را به هر محیطی هدیه می‌دهد. همچنین این ظروف دوام زیادی دارند، بنابراین شما و مشتریانتان راضی خواهید ماند.

ما از مواد بسیار بادوام (بر پایه نشاسته ذرت) برای تولید این ظروف استفاده می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که آنها در رستوران و آشپزخانه شما ماندگار هستند. ظروف یکبار مصرف گیاهی ما نه تنها بسیار کاربردی هستند، بلکه باکلاس و شیک نیز هستند. علاوه بر این، ما طیف گسترده ای از لیوان ها و بطری ها را برای سناریوهای مختلف ارائه می دهیم. استفاده از محصولات ما، تاثیر منفی بر محیط زیست را کاهش می‌دهد به شما و کسب و کارتان کمک می‌کند تا دوستدار محیط زیست و سبز، باقی بمانید.

در حال حاضر، امکان ارسال اینترنتی محصولات یکبار مصرف گیاهی آملون در شهر شیراز نیز هم فراهم شده است و متقاضیان می‌توانند نسبت به خرید اینترنتی محصولات آمِلون اقدام نمایند.

قیمت محصولات آملون در شیراز

با توجه به نوسانات قیمت لیست قیمت محصولات آملون را می‌توانید با تماس با نمایندگی آملون در شیراز دریافت کنید.

شماره تماس: 09172000824