هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
سه شنبه، 4 ارديبهشت 1403
ساعت 08:33
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

يكشنبه 7 آذر 1400 ساعت 10:31
يكشنبه 7 آذر 1400 10:30 ساعت
2021-11-28 10:31:14
شناسه خبر : 353124
دستبند طلا از شیک ترین و محبوب ترین زیورآلاتی است که تمامی افراد می توانند در موقعیت های مختلف استفاده کنند و به علت تنوع مدلی که دارد با هر سلیقه و بودجه ای پیدا شده و میتواند با استایل های مختلف ست شود. ولی در انتخاب بهترین دستبند به نکات مختلفی باید توجه کنیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

انواع دستبند طلا زنانه:

همانطور که گفتیم دستبند طلا، تنوع بالایی دارد و قبل از خرید دستبند طلا اول از همه باید مدل های مختلف آن و انواع آن را بشناسیم. شما چقدر با انواع دستبند طلا آشنایی دارید؟

یکی دیگر از مدل های دستبند که قدیمی هم نمیشه، دستبند زنجیری است. دستبند طلا زنجیری همانطور که از نامش مشخص است، از بافت زنجیری فلزی ساخته می شود.

نکته قابل توجه در دستبندهای زنجیری، ساخت مدل دستبند زنجیری قابل تنظیم یا قفل متحرک است که می توان آن را تبدیل به هدیه بسیار زیبا کند. در این نوع دستبند طراحان با توجه به شکل دستبند طلا، بخش های اضافی بر روی تعبیه کرده اند که مناسب حلقه قفل است و اضافه آن می تواند به شکل آویزان از دستبند بماند.

دستبند زنجیری طلا هنزاگلد برند کارتیر

  • دستبند چارم یا افسون

دستبند چارم نوعی دیگر از دستبند زنجیری است با این تفاوت که آویزی و یا وسایل تزئینی که نمای بسیار زیبایی به دست می دهند، از آن آویزان هستند.

  • دستبند طلا تمیمه

این دستبند ترکیبی از دستبند و انگشتر است که انگشتر توسط زنجیرهای طلایی نازک به دستبند وصل می شود.

  • دستبند بافت

در این نوع دستبند ترکیب بافت و طلاست. به این صورت که قسمتی از دستبند را بافت مکرمه و قسمتی دیگر را زنجیر طلا قرار می گیرد.

  • دستبند طلا النگویی

دستبند النگویی یا الگنوی دستبند کاملا شبیه النگوست با این تفاوت که بر روی قفلی (قفل‌ لولایی یا قفل دکمه‌ای) برای تنظیم اندازه دست قرار دارد.

  • دستبند طلا پهن

دستبند پهن مانند دستبند طلا النگویی است اما بسیار پهن تر است.

برندهای معروف ساخت دستبند طلا زنانه:

  1. هری وینستون HARRY WINSTON

برند هری وینستون از برندهای بزرگ صنعت طلا و جواهر است که طراحان آن با استفاده از بهترین طلا و سنگ های قیمتی و زیبا شناسی مدرن، دستبندهای طلای زیبایی خلق می کنند.

  1. کارتیر CARTIER

برند کارتیر یا به قولی جواهرات پادشاهان به نام خالق خود در سال 1860 میلادی تاسیس شد که با استفاده از طرح پانچ و نیز هنر دکو، رضایت مشتریانش را فراهم می کند.

  1. ون کلیف آرپلز VAN CLEEF & ARPELS

این برند از ادغام دو برند معروفEstelle Arpels  و Alfred Van Cleef  با سبک های خاص خود از با تکنیک‌های طراحی سنگ‌های قیمتی افراد زیادی را جذب کارهای خود نموده اند.

  1. بوچلاتی BUCCELLATI

بوچالتی یک برند معروف ایتالیایی است که از طراحی های رومیان باستان برای دستبند طلا الهام می گیرد که خریداران بسیاری از میان افراد سلبریتی دارد.

  1. تیفانی TIFFANY & CO

یکی دیگر از برندهای لوکس برای خرید دستبند طلا زنانه برند تیفانی است که کارهای کلاسیک بسیاری دارد و افراد مشهوری همچون جک کندی، الیزابت تیلور و ...از خریداران این برند معروف هستند.

دستبند طلا هنزا گلد برند تیفانی

  1. گراف GRAFF

یکی دیگر از برندهای بزرگ در صنعت طلا و جواهرات برند گراف است که مشتریان آن از میان افراد دقیق به جزئیات است.

  1. پیاژه PAIGET

برند پیازه اولین بار به عنوان یک برند ساعت سازی وارد بازار رقابت شد اما با طراحی جواهرات خاص به خصوص طرح رز، از دیگر رقبای خود پیشی گرفت.

  1. بولگاری BVLAGRI

برند بولگاری نیز یک برند ایتالیایی است که به استفاده از سنگ های قیمتی بزرگ در ساخت محصولاتش برای ایجاد جلوه بیشتر به آنها معروف است و طراحان آن اغلب از گل‌ها و میوه‌ها رنگی و درخشان الهام می‌گیرند.

دستبند زنجیری طلا هنزاگلد برند بولگاری

  1. میکی‌موتو MIKIMOTO

برند میکی موتو به نام بنیان گذارش که نماد مشخصه آن استفاده از بهترین مرواریدهای کشت شده است و نیز مرواریدهای نادر و کمیاب با ترکیب طلا، پلاتین و الماس است.

  1. شوپارد CHOPRAD

برند شوپارد یک برند از کشور سوئیس است که در سال 1860 پایه گذاری شد. محصولات این برند از سنگ‌ها و جواهرات اصل و طلای 18 عیار با بهترین کیفیت ساخته می شوند.

راهنمای خرید بهترین دستبند طلا زنانه:

حالا که با انواع دستبند طلا و برندهای معرف ساخت آنها آشنا شدیم بهتر است با نکاتی که در هنگام انتخاب و خرید آن باید مورد توجه قرار بدهیم، صحبت کنیم:

  1. به سایز مچ دست و دستبند طلا توجه کنید.

هنگام خرید دستبند طلا فراموش نکنید که از قبل اندازه مچ دست خود را برای تعیین سایز مناسب دستبند طلا اندازه بگیرید، زیرا سایز صحیحی که تنگ نباشد و در عین حال شل به نظر نرسد، متناسب با سایز مچ دست شماست.

  1. دستبند طلا متناسب با رنگ پوست دستتان بخرید.

برای انتخاب رنگ دستبند طلا حتما به رنگ پوست خود توجه کنید. اگر رنگ پوست گندمی (سفید تا برنزه) است، ترکیب زرد و قرمز گزینه خوبی است اما طلای سفید روی پوست سفید تاثیر بیشتری دارد.

  1. به موقعیتی که می خواهید از دستبند طلا استفاده کنید، دقت کنید.

در هنگام خرید حتما موقعیت و مکانی که می هواهید از آن استفاده کنید، دقت کنید زیرا مانند لباس نیز که مناسب هر موقعیتی نیست و متناسب با آن باید خریداری و استفاده شود، دستبند و دیگر زیوآلات نیز از همین ویژگی برخوردار هستند.

  • برای استفاده روزمره از دستبندهای ساده استفاده کنید مخصوصا خانم های شاغل بهتر است از دستبند طلای ساده، مدرن، شیک و ظریف انتخاب کنند.
  • برای استفاده در مهمانی ها دستبند خیلی کوچک و نازک یا خیلی ضخیم و بزرگ استفاده نکنید و اگر دوست دارید دو دستبند به دستتان بیندازید، بهتر است همشکل نباشند.
  • برای قرارهای عاطفی و عاشقانه که موقعیتی خاص محسوب می شود حتما دستبند شیک و مدرن که خصوصیات و استایل ظاهری شما را درخشان تر نشان می دهد انتخاب کنید. لازم به ذکر است که در این موقعیت شما می توانید از دستبندهای مجلل و زیبا که با سنگ های قیمتی تزئین شده اند استفاده کنید. و نکته آخر حواستان به ست کرن دستبند با لباسهایتان باشد.
  • دستبند طلا متناسب با استایل خود بخرید.

هنگامی که از زیورآلات استفاده می کنیم درواقع آنها را به عنوان مکملی برای استایل خود انتخاب کرده ایم پس توجه به هماهنگ بودن دستبند با استایل شخصی ما امری مهم است. مثلا نمی توانی از یک دستبند پر زرق و برق در زمانی که به محل کار می رویم یا لباس اسپروت پوشیده ایم استفاده کنیم.

همچنین دستبند را متناسب با فرم دستتان بخرید. اگر دستی ظریف دارید حتما از دستبندهای ظریف استفاده کنید.

  1. به سالم بودن قفل دستبند توجه کنید.

با توجه به قیمت روز افزون طلا مطمئنا در هنگام خرید به قفل دستبند و سالم بودن آن توجه کنید. همچنین دقت کنید قفل آن به صورتی باشد که استفاده از آن برای شما مشکل و سخت نباشد.

  1. به عیار و خلوص طلای دستبند توجه کنید.

عیار طلای موجود در بازار که دستبندهای طلا از آن ساخته می شود: 14، 18، 22 و 24 عیار است. خب مشخص است که هر چه عیار طلا پایینتر باشد قیمت دستبند نیز کمتر می شود زیرا درصد طلای خالص کمتر و درصد فلزات دیگر مصرفی بیشتر می شود. لطفا توجه داشته باشید: اگر به بدلیجات حساسیت دارید، حتما طلای با کیفیت بخرید.

بهترین خرید منسوجات طلا از فروشگاه های آنلاین طلا

همانطور که گفته شد شما با رعایت چند نکته ساده می توانید یک دستبند طلا زنانه زیبا و یا یک گوشواره طلا زیبا  متناسب با استایلتان داشته باشید. پیشنهاد می کنیم با مراجعه به وب سایت های شناخته شده مانند دیجی کالا ، هنزاگلد  و ...  که از تنوع گسترده ای از جدیدترین مدل دستبند طلا زنانه  ، گوشواره طلا ، انگشتر طلا و ... را مشاهده و از انتخاب بهترین ها لذت ببرید.

فروشگاه های آنلاین علاوه بر تامین تمامی فاکتورهای لازم در خرید یک دستبند زیبا و مقرون به صرفه، دارای تمامی معیارهای مناسب خرید آنلاین است.

در اخر پیشنهاد میکنم مقاله "5 روش عالی برای انتخاب بهترین گوشواره طلا زنانهرا برای انتخاب یک گوشواره مناسب مطالعه کنید.