هم اکنون عضو شبکه تلگرام رجانیوز شوید
چهارشنبه، 5 ارديبهشت 1403
ساعت 11:26
به روز شده در :

 

 

 

رجانیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 

دوشنبه 3 آبان 1400 ساعت 08:52
دوشنبه 3 آبان 1400 08:49 ساعت
2021-10-25 08:52:21
شناسه خبر : 351912
آئین افتتاح «کتابشهر تبریز» امروز دو‌شنبه 3 آبان ماه با حضور ناصر فیض، احمد بابایی و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی برگزار خواهد شد.
همزمان با ایام ولادت پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق(ع):

فروشگاه «کتابشهر تبریز» افتتاح می‌شود

آئین افتتاح «کتابشهر تبریز» امروز دو‌شنبه 3 آبان ماه با حضور ناصر فیض، احمد بابایی و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی برگزار خواهد شد.

به گزارش رجانیوز به نقل از روابط عمومی کتابشهر ایران، آئین افتتاح «کتابشهر تبریز» امروز دو‌شنبه 3 آبان ماه برگزار خواهدشد. در این مراسم که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا از ساعت 15:30 آغاز خواهد شد، علاوه‌بر جشن امضای کتاب‌های «فیض‌بوک» و «زلالود»، آقایان ناصر فیض و احمد بابایی به شعرخوانی نیز می‌پردازند.


فروشگاه «کتابشهر تبریز» که هشتمین و بزرگترین فروشگاه زنجیره‌ای عرضه کتاب و محصولات فرهنگی مجموعه کتابشهر در سطح کشور می‌باشد، در خیابان امام، روبروی مسجد سالار شهیدان واقع شده است و در مساحتی بالغ بر 270 مترمربع، بیش از 10.000 عنوان کتاب در اختیار علاقه‌مندان قرار داده و دارای بخش‌های کودک و نوجوان (با بیش از 5000 عنوان کتاب)، لوازم‌التحریر، هدایای فرهنگی، بازی‌های فکری کودک،‌ نوجوان و بزرگسال و مشاوره رایگان (تحصیلی، ازدواج، سبک زندگی و ...) می‌باشد.


پیش از این نیز 7 شعبه از فروشگاه‌های این مجموعه در شهرهای مختلف افتتاح شده و همچنین شعب اردبیل، نیشابور، کرج و ایلام در آینده نزدیک به صورت رسمی افتتاح خواهند شد. کتابشهر تلاش می‌کند علاوه‌بر عرضه کتاب و محصولات فرهنگی، به‌عنوان پاتوقی برای برگزاری رویدادها و گردهمایی‌ها، زمینه را برای تضارب آرای اصحاب فرهنگ و هنر فراهم کند و جریان‌سازی فرهنگی در شهرها از این طریق صورت پذیرد. علاقه‌مندانی که تمایل به ایجاد کتابفروشی دارند می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی ketabshahrco.ir مراجعه نمایند.